Denning: Víc jsme si nezasloužili

9. místo Lorise Capirossiho a 12. Chrise Vermeulena bylo pro Suzuki pochopitelně velké zklamání. Hlavní problém dle týmového šéfa Paula Denninga byla chybějící konstance.

Čtyři pátá místa veterána závodů Grand Prix Lorise Capirossiho a jedno páté umístění Australana Chrise Vermeulena byly hodně hubené výsledky sezóny 2009 pro tovární tým Rizla-Suzuki. Tato továrna se tedy musela v sezóně 2009 obejít bez jediného podiového umíszění a byla poražena oběma privátními týmy Yamaha Tech3 a Gresini-Honda. 


Také celková umístění v tabulce MS kubatury MotoGP - 9. a 12. místo nebyla týmovému šéfovi Paulovi Denningovi příliš po chuti: "Nebyli jsme konstantní po celou sezónu, to byla naše největší chyba. V několika závodech jsme byli hodně silní a Loris dokázal s GSV-R jezdit opravdu výborně. Ale motocykl nebyl při různých závodních podmínkách vždy stejně dobrý. V každém případě jsme si víc nezasloužili, než tato hodně špatná umístění", říká hodně sebekriticky týmový šéf Paul Denning. 

"Nikdo v týmu a v továrně nebyl pochopitelně s výsledky spokojený. Suzuki se sice podařilo zvednout výkon motoru, což znamená že nejsme v tomto ohledu moc vzdáleni od konkurence a můžeme tak se soupeři držet krok. Ale musíme zlepšit šasí, na tomto problému musíme nyní pracovat celou zimu" ví zcela jasně týmový manažér.


Denning si myslí, že Španěl Alvaro Bautista bude v roce 2010 perfektní týmový kolega pro Lorise Capirossiho: "Všichni jsme zvědavi co Alvaro předvede. Jeho příchodem se vyrovnala hodně vzájemná rovnováha našeho týmu. Pro další vývoj motocyklu GSV-R 800 potřebujeme totiž zkušeného jezdce jakým je Loris. Ten jde vždy až na samý limit a to bude pro nováčka MotoGP Alvara velká pomoc. Jsem přesvědčen, že naše jezdecká kombinace je skvělá", říká dále Paul Dening. 


Zajímavý názor na příchod Bautisty má ale bývalý jezdec tohoto týmu, Chris Vermeulen, který říká: "Byla to od Bautisty velká odvaha, jít jako nováček MotoGP právě k Suzuki. Jistě je to tovární tým, ale Bautista byl doposud zvyklý jezdit na nejrychlejším motocyklu v závodním poli a nyní bude mít ten nejpomalejší!:  

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist