Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Soul > já jen citoval článek, nic víc, a nic míň... je mi to ukradené... i kdyby měli vyčerpané testovací dny, tak to podle mě o té nechuti se srovnat (ostudu bych nepoužil) se s ostatními je... dělají to tak talijáni vždy, Ducati, Aprilia i Ferrari
Tak ona možná Ducati upřednostní víc testování za zavř. dveřmi, ale je to dáno tím že už vyčerpali testovací dny, jak napsal Bosso. O té ostudě to být nemusí ael třeba jim to tak vyhovuje že chtějí testovat sami litr a že Brno využíjí na vylepšení současného bajku at maj do konce sezony aspon nějaké uspěchy...
Tak ja nemyslim že za tím stoji denning. Je tam dlouho. Po Taylorovi, a měl hodně úspěšnou sezonu právě s hopperem a když začínali s vermeulenem.
Ja si spíš myslím že denning taky nema nějak extra velký vliv a že více-méně musí dělat to, co řeknou japonci.
Jinak mě napadlo, jak batta říkal, že bud bude pokračova se suzuki nebo skončí. Tak pokud by skončila suzuki ve wsbk tak by batta mohl šéfovat suzuki v motogp! To by byla sezona!!!
Tobě se zdá pochopitelné,že by továrna neabsolvovala testování v ideální čas(polovina sezony) jen kvůli tomu,že má strach z toho,že by si udělal ostudu?...okej
Похоже, Ducati решили избежать возможного позора – в понедельник во время тестов команда будет использовать мотоцикл с двигателем 800 сс вместо «литра», избежав, тем самым, сравнений с новыми прототипами Honda и Yamaha.
co je? Tak jsem to četl... "Zdá se, že se chce značka Ducati vyhnout případné ostudě, proto se vyhne přímé konfrontaci s japonskými továrnami"... a není to pochopitelné? Já je chápu...
O mým vztahu ke značce Suzuki nemůže nikdo pochybovat.
Velký souhlas s AKRO - Paul Denning je "hrobař" .
Mám informace ze zdrojů, kterým zcela důvěřuju už léta,
ale jsou takového charakteru, že se skutečně obávám "jít s
nimi ven", protože v současné době už jde, jak u Suzuki, tak
v celé MotoGP, o tolik, že už může být leccos, před rokem či
dvěma "nepodstatné", docela snadno žalovatelné...
Ono kdoví, jak to bude s Dukárnou, při testování v Brně, kdy bude Yamaha a Honda testovat nové litrové motocykly se Ducati chce vyhnout eventuelní ostudě při srovnání tisícovek a pojede s 800ccm. Viz intramoto.ru
Tak já si myslím, že Suzuki neodejde, ale bohužel to vypadá že když zůstanou, tak s osmi-dvounulkami. Takže to bude trošku kazit, že tam budou tací, kteří nemaj na to si udělat novou litrovou motorku. Ostatní továrny už vesele své litry testují či budou testovat v Brně a Suza zatím ticho po pěšině.
Co se týče jezdce tak nevím, Bautista 50/50 buď suza nebo aspar ducati, a Hopper taky těžko říct, bude záležet, jak teď pojede v Brně, zda to bude stejné jako u Bostroma/De Angelise/ Akiyoshiho apod. V jerezu pršelo takže nebyly klasické suché podmínky.
martin:No,já si myslím,že i oni ví,že si nemůžou dovolit nebý nikde vidět.Myšleno ani v MGP ani ve WSBK,takže v MGp si myslím,že určitě zůstanou Kawa taky odešla,ale jen z jednoho šampionátu.
Jinak letos bych řekl,že Bautista jezdí slušně a nebýt toho zranění,tak by to bylo podle mě parádní.Jak už jsem jednou psal,věřím tomu,že kdyby byla Suzuki konkurence schopná,tak je s ní Bautista schopen jezdit stejně jako třeba Dovi na Hondě tzn. kandidát na bednu a sem tam i boj o výhru. Dvojice Hopper a Bautista, by byla příští rok parádní,ale moc nevěřím tomu,že Suzuki nasadí dva jezdce,spíš v to jen doufám
Upřímně řečeno mně letošní výkony suzuki celkem mile překvapují (čekal jsem větší tragédii)samozřejmě ale střed pole není nic co by se dalo oslavovat. Čekal jsem pomalé umírání, místo toho pořád žijou a bojují. Doufám, tedy že se v japonsku nerozhodnou spáchat harakiri. Bylo by smutné, kdyby v Moto1 byly jen tři továrny. Kdyby navíc udrželi Bautistu a k tomu ještě podepsali Hopera, určitě by to bylo veselejší!
Rado, no očividně to ani nemá smysl
desmo > někdo si v azbuce nepřečte vůbec nic, hm?
Kubát > však já jim to nemám za zlé... naopak, test by měl být privátní záležitost a to včetně toho, kolik kdo testuje
Rado, jde vidět co čteš za weby
Kubát - Nemusí ani odkrývat karty! Jsou zatím hodně špatné!
rado: tak nechcou odkrýt karty. no a co? to je na úrovni jako je motogp nebo f1 úplně běžné
i kdyby neměli vyčerpané... tam mělo být
Soul > já jen citoval článek, nic víc, a nic míň... je mi to ukradené... i kdyby měli vyčerpané testovací dny, tak to podle mě o té nechuti se srovnat (ostudu bych nepoužil) se s ostatními je... dělají to tak talijáni vždy, Ducati, Aprilia i Ferrari
Tak ona možná Ducati upřednostní víc testování za zavř. dveřmi, ale je to dáno tím že už vyčerpali testovací dny, jak napsal Bosso. O té ostudě to být nemusí ael třeba jim to tak vyhovuje že chtějí testovat sami litr a že Brno využíjí na vylepšení současného bajku at maj do konce sezony aspon nějaké uspěchy...
Tak ja nemyslim že za tím stoji denning. Je tam dlouho. Po Taylorovi, a měl hodně úspěšnou sezonu právě s hopperem a když začínali s vermeulenem.
Ja si spíš myslím že denning taky nema nějak extra velký vliv a že více-méně musí dělat to, co řeknou japonci.
Jinak mě napadlo, jak batta říkal, že bud bude pokračova se suzuki nebo skončí. Tak pokud by skončila suzuki ve wsbk tak by batta mohl šéfovat suzuki v motogp! To by byla sezona!!!
Tobě se zdá pochopitelné,že by továrna neabsolvovala testování v ideální čas(polovina sezony) jen kvůli tomu,že má strach z toho,že by si udělal ostudu?...okej
azbuka
to měla být azbuke...
Похоже, Ducati решили избежать возможного позора – в понедельник во время тестов команда будет использовать мотоцикл с двигателем 800 сс вместо «литра», избежав, тем самым, сравнений с новыми прототипами Honda и Yamaha.
co je? Tak jsem to četl... "Zdá se, že se chce značka Ducati vyhnout případné ostudě, proto se vyhne přímé konfrontaci s japonskými továrnami"... a není to pochopitelné? Já je chápu...
O mým vztahu ke značce Suzuki nemůže nikdo pochybovat.
Velký souhlas s AKRO - Paul Denning je "hrobař" .
Mám informace ze zdrojů, kterým zcela důvěřuju už léta,
ale jsou takového charakteru, že se skutečně obávám "jít s
nimi ven", protože v současné době už jde, jak u Suzuki, tak
v celé MotoGP, o tolik, že už může být leccos, před rokem či
dvěma "nepodstatné", docela snadno žalovatelné...
Rado,Rado...
To není o ostudě, nýbrž o dovoleném počtu testovacích dnů. Ducati už testovala "litr" a nemá už žádné dny k dobru. Vše je absolutně dle reglementu.
Ono kdoví, jak to bude s Dukárnou, při testování v Brně, kdy bude Yamaha a Honda testovat nové litrové motocykly se Ducati chce vyhnout eventuelní ostudě při srovnání tisícovek a pojede s 800ccm. Viz intramoto.ru
Suzuki musí pokračovat... co by to bylo za mistrovství , kde by jeli jen 3 značky???!! už 4 jsou málo...
Tak já si myslím, že Suzuki neodejde, ale bohužel to vypadá že když zůstanou, tak s osmi-dvounulkami. Takže to bude trošku kazit, že tam budou tací, kteří nemaj na to si udělat novou litrovou motorku. Ostatní továrny už vesele své litry testují či budou testovat v Brně a Suza zatím ticho po pěšině.
Co se týče jezdce tak nevím, Bautista 50/50 buď suza nebo aspar ducati, a Hopper taky těžko říct, bude záležet, jak teď pojede v Brně, zda to bude stejné jako u Bostroma/De Angelise/ Akiyoshiho apod. V jerezu pršelo takže nebyly klasické suché podmínky.
Karbec Jikov - Tak nějak by to taky mohlo být!
martin:No,já si myslím,že i oni ví,že si nemůžou dovolit nebý nikde vidět.Myšleno ani v MGP ani ve WSBK,takže v MGp si myslím,že určitě zůstanou Kawa taky odešla,ale jen z jednoho šampionátu.
Jinak letos bych řekl,že Bautista jezdí slušně a nebýt toho zranění,tak by to bylo podle mě parádní.Jak už jsem jednou psal,věřím tomu,že kdyby byla Suzuki konkurence schopná,tak je s ní Bautista schopen jezdit stejně jako třeba Dovi na Hondě tzn. kandidát na bednu a sem tam i boj o výhru. Dvojice Hopper a Bautista, by byla příští rok parádní,ale moc nevěřím tomu,že Suzuki nasadí dva jezdce,spíš v to jen doufám
AKRO já to otočím. Myslím si, že tým z kterého odejde Capirossi se vždy začne postupně zlepšovat
Pokud vede SPZka MGP tak se to určitě nevyplatí!
co myslíte pánové , vyplatí se být Suzuki v Moto GP ??
byla by sranda, kdyby další rok suza konkurovala litrům ale asi bude spíš bojovat s céertéčkama. byla by škoda, kdyby suza ze světové scény zmizela
Pro mně je Suza s Bautistou letos milé překvapení ,bylo by škoda to zabalit
Denning už dávno neměl v Suzuki fungovat, co tam je šla Suzuki jen dolů!
Mam takovy tuseni,ze suzuki bude v roce 2012 chybet,ale samozrejme si to vubec nepreji !!!
Upřímně řečeno mně letošní výkony suzuki celkem mile překvapují (čekal jsem větší tragédii)samozřejmě ale střed pole není nic co by se dalo oslavovat. Čekal jsem pomalé umírání, místo toho pořád žijou a bojují. Doufám, tedy že se v japonsku nerozhodnou spáchat harakiri. Bylo by smutné, kdyby v Moto1 byly jen tři továrny. Kdyby navíc udrželi Bautistu a k tomu ještě podepsali Hopera, určitě by to bylo veselejší!