Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Představa , že tzv továrna, v tomto případě HRC chrlí závod co závod nějakou novinku je naivní, vývoj je mnohem složitější. Nikdo nevyrábí průběžně, dnes už v HRC dělají 2015 a letošní sezona je dá se říct po Brně uzavřena, jen MM a DP mají možná něco navíc, ale nikde není záruka (obecně) že to novější bude lepší než to vyzkoušené. Hlavní problém je prostě v tom, že Bautista má hodně slabý rok a jeho impresario nemá peníze a Bradla HRC podporovat nebude, když ho vyhodila a LCR jen dojíždí to co má,proto je pro samotného Bradla 4 místo překvapením.
Tak ono to je celkem jednoduché. Ty hondy, kterou bude mít např. Abaja, tak ta bude, jak správně příteli říkáš, bez seamless a s Dornou Elektronika. A Repsolky a ostatní budou ze zač. sezony stejné tovární prototypy. Pak už to záleží na smlouvách, zda bude mít Redding tov. podporu či ne. A to samé u Cala. Ze zač. sezony ty jejich motocykly budou prakticky totožné ale později budou dostávat updaty zase jen Repsol s tím, že soukromé týmy jako LCR (Cal) a VDS (Redding) si po třech závodech budou moct ty upgrady od HRC koupit. Ale smlouvy můžou být nastavené jinak a Redding může mít tov. podporu jako v minulosti Gibernau, Biaggi, Simoncelli...
Ale jedno je jisté, ten rozdíl mezi produkční OPEN a Factory bude ve 2015 zase menší - což je jediné dobře pro české barvy.
No a podobná cesta snad bude u tří ladiček Movistar -> Tech 3 -> Forward. Budou tam rozdíly asi jako u Hondy.
A do třetice: Ducati zavede tu samou cestu, jen tam to bude vidět podle označení stroje GP 15, GP14,2 Open, GP14 Open
Tak a teď taková menší hypotéza. Jestliže bylo produkčním Hondám slíbeno na další sezonu, že dostanou ostrou motorku, jen bez seamless a software, tak si říkám, že když HRC bude mít top materiál a produkční Hondy top materiál pouze bez bezstrátovky, co bude v satelitních Hondách???
Taky bych řek, že s motivací problém asi nebude. Asi by v týhle top kategorii bejt ani neměl. Každá sezóna je jezdcova vizitka. Určitě je mi jasný, že se to týká techniky, jen mě zaráží, jak obrovskej vliv to má, o kolik se oba propadli.
JJ tak to prostě je. Je nesmysl, aby byl tým zásobován novými vychytávkami, když odchází ke konkurenci. To neudělá žádná firma ve svém oboru. S tou motivací to zas tak není, jezdec se potřebuje i s novou smlouvou v kapse vytáhnout, stejně jako tým pro nové či stávající sponzory, ale jde o to, že s motorkou, která nemá upgrady nejde jezdit to samé co motorky s novýma věcma (někdy ovšem starší věc je lepší než ta nová a pak může být i konkurenceschopná).
To je právě to, do čeho my nevidíme a ani o čem se moc nepíše. Ale trošku to možná bude mít souvislost s tím že jeden z toho týmu odchází ke konkurenci a v tom druhým případě celý tým opouští Hondu a jde k Aprilii. A když si vzpomenu na případ z roku 2008, kdy najednou Elias začal zajíždět bedny s Ducati, tak dostával upgrady od továrny, ale jakmile se oznámilo že půjde ke Gresinimu, dodávka upgradů do týmu Alice Ducati skončila a Elias se vrátil na chvost jako na zač. sezony! A tady může být něco podobného. Jakmile si jezdci zajistili další angažmá a opouštějí tým, tak
a) už nemají motivaci se snažit udržet si místo, když mají smlouvu v kapse
b) továrna se jím za to "odmění" tím že jim prostě už nebude poskytovat top materiál, když je "zradil" a jde ke konkurenci (Bradl půjde do Forwardu kde bude pilotovat yamahu)
A to samé u Bautisti. Už se nemusí tolik snažit, nemá motivaci, má angažmá na další rok, letošní sezona je stejně nepovedená, už nemá o co bojovat. A vlastně celý tým po x letech důvěry odchází od Hondy tak Honda řekla jasně, stop ugradům, tento tým už není náš partner, tak je nebudeme zásobovat. A proto ty zhoršené výsledky oproti zač. sezony resp. loňsku.
Samozřejmě, že tohle nikdo veřejně nikdy nepotvrdí, ale ten případ v roce 2008 u Eliase byl stejnej jako teď tyto dva a tenkrát se o tom mluvilo dost nahlas.
Ale spíš si myslím, že je to vše o motivaci jezdců. Jak by asi zajížděli když by ještě neměli angažmá a bojovali o setrvání v týmu?
Je to každopádně na pováženou, co se děje s Hondama Gresiniho a Cecchinella. Bradl i Bautista jsou schopný jezdit bedny. Loni a ještě zkraje letošní sezóny jezdili oba vpředu a teď se sotva kvalifikujou v "rychlejch". Pochybuju, že by najednou oba zapomněli jezdit. To továrny o tolik zlepšujou biky a oni upgrady nedostávaj?
Představa , že tzv továrna, v tomto případě HRC chrlí závod co závod nějakou novinku je naivní, vývoj je mnohem složitější. Nikdo nevyrábí průběžně, dnes už v HRC dělají 2015 a letošní sezona je dá se říct po Brně uzavřena, jen MM a DP mají možná něco navíc, ale nikde není záruka (obecně) že to novější bude lepší než to vyzkoušené. Hlavní problém je prostě v tom, že Bautista má hodně slabý rok a jeho impresario nemá peníze a Bradla HRC podporovat nebude, když ho vyhodila a LCR jen dojíždí to co má,proto je pro samotného Bradla 4 místo překvapením.
Tak ono to je celkem jednoduché. Ty hondy, kterou bude mít např. Abaja, tak ta bude, jak správně příteli říkáš, bez seamless a s Dornou Elektronika. A Repsolky a ostatní budou ze zač. sezony stejné tovární prototypy. Pak už to záleží na smlouvách, zda bude mít Redding tov. podporu či ne. A to samé u Cala. Ze zač. sezony ty jejich motocykly budou prakticky totožné ale později budou dostávat updaty zase jen Repsol s tím, že soukromé týmy jako LCR (Cal) a VDS (Redding) si po třech závodech budou moct ty upgrady od HRC koupit. Ale smlouvy můžou být nastavené jinak a Redding může mít tov. podporu jako v minulosti Gibernau, Biaggi, Simoncelli...
Ale jedno je jisté, ten rozdíl mezi produkční OPEN a Factory bude ve 2015 zase menší - což je jediné dobře pro české barvy.
No a podobná cesta snad bude u tří ladiček Movistar -> Tech 3 -> Forward. Budou tam rozdíly asi jako u Hondy.
A do třetice: Ducati zavede tu samou cestu, jen tam to bude vidět podle označení stroje GP 15, GP14,2 Open, GP14 Open
(Továrna, Pramac, Avantia)
Tak a teď taková menší hypotéza. Jestliže bylo produkčním Hondám slíbeno na další sezonu, že dostanou ostrou motorku, jen bez seamless a software, tak si říkám, že když HRC bude mít top materiál a produkční Hondy top materiál pouze bez bezstrátovky, co bude v satelitních Hondách???
Taky bych řek, že s motivací problém asi nebude. Asi by v týhle top kategorii bejt ani neměl. Každá sezóna je jezdcova vizitka. Určitě je mi jasný, že se to týká techniky, jen mě zaráží, jak obrovskej vliv to má, o kolik se oba propadli.
JJ tak to prostě je. Je nesmysl, aby byl tým zásobován novými vychytávkami, když odchází ke konkurenci. To neudělá žádná firma ve svém oboru. S tou motivací to zas tak není, jezdec se potřebuje i s novou smlouvou v kapse vytáhnout, stejně jako tým pro nové či stávající sponzory, ale jde o to, že s motorkou, která nemá upgrady nejde jezdit to samé co motorky s novýma věcma (někdy ovšem starší věc je lepší než ta nová a pak může být i konkurenceschopná).
Souhlasil bych s Oggem...
To je právě to, do čeho my nevidíme a ani o čem se moc nepíše. Ale trošku to možná bude mít souvislost s tím že jeden z toho týmu odchází ke konkurenci a v tom druhým případě celý tým opouští Hondu a jde k Aprilii. A když si vzpomenu na případ z roku 2008, kdy najednou Elias začal zajíždět bedny s Ducati, tak dostával upgrady od továrny, ale jakmile se oznámilo že půjde ke Gresinimu, dodávka upgradů do týmu Alice Ducati skončila a Elias se vrátil na chvost jako na zač. sezony! A tady může být něco podobného. Jakmile si jezdci zajistili další angažmá a opouštějí tým, tak
a) už nemají motivaci se snažit udržet si místo, když mají smlouvu v kapse
b) továrna se jím za to "odmění" tím že jim prostě už nebude poskytovat top materiál, když je "zradil" a jde ke konkurenci (Bradl půjde do Forwardu kde bude pilotovat yamahu)
A to samé u Bautisti. Už se nemusí tolik snažit, nemá motivaci, má angažmá na další rok, letošní sezona je stejně nepovedená, už nemá o co bojovat. A vlastně celý tým po x letech důvěry odchází od Hondy tak Honda řekla jasně, stop ugradům, tento tým už není náš partner, tak je nebudeme zásobovat. A proto ty zhoršené výsledky oproti zač. sezony resp. loňsku.
Samozřejmě, že tohle nikdo veřejně nikdy nepotvrdí, ale ten případ v roce 2008 u Eliase byl stejnej jako teď tyto dva a tenkrát se o tom mluvilo dost nahlas.
Ale spíš si myslím, že je to vše o motivaci jezdců. Jak by asi zajížděli když by ještě neměli angažmá a bojovali o setrvání v týmu?
Dobré umístění!
Je to každopádně na pováženou, co se děje s Hondama Gresiniho a Cecchinella. Bradl i Bautista jsou schopný jezdit bedny. Loni a ještě zkraje letošní sezóny jezdili oba vpředu a teď se sotva kvalifikujou v "rychlejch". Pochybuju, že by najednou oba zapomněli jezdit. To továrny o tolik zlepšujou biky a oni upgrady nedostávaj?