Crutchlow plně důvěřuje novému šéfovi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 14.12.2013 v 19:55

Odborná veřejnost,to je terminus technikus stejný, jako třeba
"kvalifikovaný odhad". A smyčec.

Evo (411) napsal 13.12.2013 v 22:54

Mne ale nezajima nazor fanousku, ale odborne verejnosti. . Odborna verejnost dala vinu Marcovi. A smytec.

PityGPX (949) napsal 13.12.2013 v 21:13

Ja taky nevím, kde je pravda! ono je to hrozně těžké protože jeho fanoušci vždycky budou tento incident obhajovat, a kritici naopak shazovat.
To je těžké pak ta diskuze. Kdyby se to stalo Karlu Abrahamovi tak 99% zde bude Karla obhajovat protože my mu fandíme a když někomu fandíme a ten dotyčný má incident a neví se kdo ho zavinil, tak fanoušci jasně říkají že to nebyla jeho chyba protože mu fandí a stojí za ním.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.12.2013 v 21:06

Naše NÁZORY na daná témata nemusí být správné,
ale zachovat si je můžeme
Takže jakápak "zmatenost"

Evo (411) napsal 13.12.2013 v 16:55+1

SPV: Marex ale tvrdi, ze odborna verejnost byla opacneho nazoru, pry si Dani za to mohl sam. Ted nevim , kde je pravda. A Ivan je jiste taky zmateny.

SPV (816) napsal 13.12.2013 v 10:27+3

Ivane, nevím, co kde Marex četl, ale možná ti pomůže si udělat závěr toto:

Že řekl Alberto Puig, že je Simoncelli ignorant, to ještě moc váhu nemá, protože je to Pedrosův manažer.

Ale manžer Simoncelliho Gresini sám řekl, že Sim udělal chybu: "Surely Marco made a mistake for which he got sanctioned."

Rossi, Simův kamarád řekl, že to Sim přehnal, a že Pedrossovi nenechal místo: "He didn't leave any space for Dani. So he comes from the outside and maybe he was braking harder, but maybe a bit too aggressive because Dani didn't have any room to do anything."

A navíc sám Simoncelli poslal po závodě Pedrosovci SMS s textem " I´m sorry"

Ono ta hranice mezi úžasným předjetím na krev a nebezpečným předjetím je moc tenká. Když letos Laverty předjel podobným způsobem Melandriho v Jerezu, tak byl hrdina. Simovi to nevyšlo, a bylo z toho zranění Pedrosy. Byl to závodní incident na hraně, bohužel už několikátý v podání Simoncelliho. Dneska by za něj dostal "jen" trestný bod. Ale těch bodů by už měl stejně hodně, takže by stejně přišel trest. Faktem ale je, že tuto kolizi způsobil Simoncelli, ikdyž je diskutabilní, zda ho za ni trestat.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.12.2013 v 21:33+1

No Tys mně zase dal, Marexi - já jsem myslel, že mám toto
dilema už natrvalo vyřešený ...

Marex (2570) napsal 12.12.2013 v 21:11-2+1

No. Davam za pravdu Ivanovi. Jury se k tomu postavila potrestanim Sice, ale duvod byl v nakupeni jeho manevru na hranici rozumu. Nic to vsak nemeni na tom, ze Dani se lekl a narovnal stroj. Malem sundal i Sice.
Odborna verejnost a dokonce i sef Hondy to tehdy zhodnotili tak, ze Dani si za to mohl sam.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.12.2013 v 18:00

Nevím všechno,ani bych to nikdy netrvrdil,ale doteď jsem žil
v domnění,že ke kontaktu se zadním kolem Marca nedošlo a že
Dani jeho stroj "zvedl" ze sklonu sám
Díky, SPV

SPV (816) napsal 12.12.2013 v 16:42-1+3

Ivan: musím s tebou poprvé nesouhlasit. Ke kontaktu mezi Pedrem a Simem došlo. Do zatáčky najížděli takřka stejně vedle sebe, ale Sim měl větší nájezdovou rychlost. Sim se dostal při nájezdu do apexu o půl motorky před Pedrosu, kterého ale zavřel. V tom okamžiku Sim zavadil svým podsedlákem o Daniho pravou kapotu (najdi si na youtube detailní zpomalené video). Simceliho to proto vynáší mimo trať a přitom teprve Pedrosa, kterému Simoncelli narovnal prvním kontaktem motorku, naráží do zadního kola Sima a teprve padá. Pedrosa opravdu neměl kam uhnout, a Sim ho zbytečně zavřel. Neříkám, že to byl od Sima úmysl, jen to, že to bylo zbytečné.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.12.2013 v 16:21

Nechtěl bych být za nějakýho Herodese - všichni potřebujeme pokoru a já jsem přesvědčený, že okruhoví(a jistě nejen oni)
závodníci ji mají, protože si dobře uvědomují jaká rizika
podstupují. Nikdo z těch, které někdy odsuzujeme za nějaký
t.zv. incident, nejde do souboje se svým soupeřem s úmyslem
ho "sundat", protože NIKDY není PŘEDEM určeno kdy z těch dvou spadne a kdo ne. To je zápal boje o umístění, rozhodně
ne zákeřný úmysl"zastavit" protihráče za každou cenu, jak
to známe především z fotbalu. Jsem přesvědčený, že ani Ca-
pirossi při jeho známém "banzai" na Haradu nechtěl tím ma-
névrem vyhrát titul, ale byl na té dvoutaktní raketě Apri-
lia 250 jen"dlouhej"na brzdách - on prostě NEMĚL zaručeno,
že spadne JEN Harada !
Technika je daná,ale alfou a omegou výsledku závodu byl,je
a vždycky bude JEZDEC a podle toho se taky k nim stavme .

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.12.2013 v 15:20+1

Proč taková silná slova, Evo? Navíc NIKDO nemá pravdu VŽDY.
Já jsem Tě chtěl jen ochránit před Tvým pokušením(10:10),
žebys mně přece jen chtěl(cituji)
"... přesvědčovat o Tvojí PRAVDĚ." Přesvědčovat lze totiž
jen o jiném NÁZORU

Evo (411) napsal 12.12.2013 v 13:53+2

Mas pravdu Ivane. Jako vzdy.Vzdavam se. Uplne jsi mne dojebal.

neznamyScooterD (1088) napsal 12.12.2013 v 11:56-2+1

Ivan>

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.12.2013 v 11:27-1+1

A že se, Evo, "zvesela neRIPovalo a ostentativně ne-
truchlilo, ani se po každém závodě nevynášela aspoň jedna
mrtvola " , ve všech těch letech kdy ještě nehodnotila
"chování" jezdců v závodech ta nyní nepostradatelná komise ??
Aby nedošlo k nesprávné interpretaci mých předchozích a
: těmi hodnotím TVOJE vyjadřování/popisování (10:25)
těch nejtragičtějších událostí v tomto sportu ... !
Jsem opravdu rád, že si na okruhu občas zajezdíš, protože
ve Tvém Profilu toho moc o Tvém bajkingu nepíšeš .

neznamyScooterD (1088) napsal 12.12.2013 v 10:54-1

pamatuju když mě při ceckách poslal jeden fricek až do Bohunic, sem měl přijít sem, by si to s ním vyřídili

neznamyScooterD (1088) napsal 12.12.2013 v 10:47-1+1

AKRO> jeden litr paliva speciály(zejm. Hondí) nezpomalí ani nezlevní,to si nemyslí ani dědek. Jediný co se stane je, že Yamaha bude mít na některých okruzích ještě víc problémů(nebo min stejný) než letos, pokud teda zásadně do této oblasti nezainvestuje, což je vzhledem k tomu, že mají problémy i v jiných oblastech a s jejich budgetem otázka. Honda prohlašovala že kvůli jednotný elektronice odejde a ejhle, jednotná elektronika je(bude) a Hondice s tim "nemá" problém...

Evo (411) napsal 12.12.2013 v 10:25-1+1

Ivane, nezavodim i kdyz si na okruhu obcas zajezdim. S tim co pises ,samozrejme nesouhlasim, stejne jako reditelsvi onoho zavodu, protoze Simoncelliho penalizovali a myslim, ze pak dostal za to jeste jeden trest. Nejaka pomyslna hranice zdraveho rozumu existuje i tady. To by jinak po kazdem zavode vynaseli alespon jednu mrtvolu, zvesela by se Ripovalo a ostentativne truchlilo. Sic mnel tu hranici zdraveho rozumu evidentne dost posunutou. Ze to byl rapl vypovida napriklad i tohle //www.motorelax.cz/clanky-q-Bautista_o_Simoncellim_boji_o_titul_a_MotoGP_Simoncelli_dostal_pokutu_a_napomenuti_kvuli_%E2%80%9Enezodpovednemu%E2%80%9D_predjizdeni_Bautisty-id-2-kat--pl-22937.htm

PityGPX (949) napsal 12.12.2013 v 09:32

AKRO: no tak jo, to mohl byt ten závod v Le Mans 2011 kde došlo k tomu incidentu SuperSice a Pedrosy.

Ovšem na jiný závod si nevzpomínám, hlavní je, že ty víš, že se to URČITĚ stalo!

Možná se o tom zmíní, až vydá druhý díl své knížky :) a bude psát o přestupu do ducati jak probíhal :)

AKRO (-498) napsal 11.12.2013 v 23:29

Pity, to bys měl vědět přesně ty, já jen vím že mu to prošlo dokonce 2x, protože jsem ty závody viděl! To mi docela stačí. Jestli mě něco nebaví, je to několika hodinové hledání, navíc něčeho, o čem vím, že se skutečně stalo! Dokonce i v nějakém našem česopise psali, že Rossi předjížděl v době, kdy byly vyvěšené žluté vlajky, které ZŘEJMĚ V ZÁPALU BOJE PŘEHLÉDL a že měl velké štěstí, že mu to prošlo.

PityGPX (949) napsal 11.12.2013 v 18:14+1

I2T: konečně píšeš tak jak máš, tj využíváš celou šířku řádku a ne jak si psal, že si psal do sloupce a to se pak blbě četlo!

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.12.2013 v 15:06+2

Nevím Evo, jestli jsi jel /jezdil na okruzích, ale nikdo, kdo by zvažoval "zdravým rozumem", zda jezdit či ne, by nejezdil."Hranice zdravého rozumu" je totiž pro většinu aktivních závodníků neznámým pojmem Zeptej se na
to těch, co na okruzích mají už něco za sebou

PityGPX (949) napsal 11.12.2013 v 10:57+1

Evo: to je pravda, pokud tam byly žluté tak Vale nedostal penalizaci ale zase je to diskutabilni, jestli to bylo před nebo už za zonou se žlutými

AKRO: tak dej sem závod a rok, kde Rossimu prošly žluté vlajky, když o nich pišeš. O vytlačování máš pravdu, ale tenkrát nebyl potrestan nikdo krom Hopra a Tamady v 03.

Vem si že Capi způsobil hromadnou nehodnu v japonsku 04, pak sete způsobil nehodu v katalansku 06 a taky bez penalizací.

Prostě tenkrát se to nijak neřešilo, to se začalo řešit až od nové éry, všelijaké manévry, šťouchance, však si vzpomeň na poslední závod kde se dali do sebe Lorenzo s Pedrosou a hned běžel titulek že se to vyšetří po závodě! Prostě se z toho stává F1!

Evo (411) napsal 11.12.2013 v 10:10-1

Ivane, ten muj posledni komentar jsem si mohl odpustit. Je to vec nazoru a ja te ted nechci presvedcovat o moji pravde. Chtel sem jenom rict, ze i kdybychom to brali jako zavodni incident, tak ze Sicovi strany to uz bylo za hranici zdraveho rozumu. Ale stava se...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.12.2013 v 09:00+2

Tak jo, uzavřeme to tak, že já jsem viděl, že Dani už byl
na apexu(či už za ním), na své stopě a "narovnávat" nemusel,
respektive když byl Marco vedle něj, "narovnat nemohl. Poté
narovnal, Marcovo zadní kolo "nebrnknul" a spadl.

Evo (411) napsal 10.12.2013 v 23:54-1

Ted jsem se na to dival znovu. Jasne ho tam zavrel. Nejprukaznejsi je zaber kamery z Daniho motocyklu.

Evo (411) napsal 10.12.2013 v 23:42-1

Ivane, dival jsem se na to mockrat z ruznych uhlu zaberu( ktere se dali shlednout v mediich). Pokazde jsem to videl trochu jinak. Jine by to bylo videt nazivo a jine v sedle motocyklu. Ja ti tvuj nazor neberu. Jen ti dva vedeli, jak to doopravdy bylo. Ja myslim, ze Sic ho zavrel a on (Dani) by se do zakruty uz nevesel. Tak to narovnal a chtel pustit rovne. Nevyslo to. Sic mu nedal sanci.Ani do zakruty, ani ze zakruty.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 10.12.2013 v 23:05+2

Uvědomuju si, Evo, že (např.) i při hokeji může dojít k těž-
kému zranění,ale přece bych motocyklový závody na okruhu
nesrovnával s hokejem (a už vůbec ne fotbalem!).
To jsou sporty, ve kterých ""poměry"", který se teď vynořily
v případu Davida Látra a jeho"odstřelu" z pozice vítěze AA
2013, jsou už dlouhá léta "normální" a snad nebudou ještě
dlouho běžné v našem sportu.
Marco jel svoji stopu,Daniho nijak nezavíral,Dani jel svoji
stopu a když viděl vedle sebe, respektive už PŘED sebou Mar-
ca, zvedl jeho stroj ze sklonu a spadl(jako vyděšenej začátečník!).Tak o jaké ŠANCI,kterou podle Tebe Dani nedos-
tal, prosím Tě mluvíš / píšeš ... ?

Evo (411) napsal 10.12.2013 v 22:33-1

Marexi, evidentne jsi nepochopil, o cem tady pisi. On proste nedal Pedrovi sanci.

Marex (2570) napsal 10.12.2013 v 22:25

Evo. Sic byl asi equilibrista, kdyz dokazal Pedrosu sestrelit zadnim kolem.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist