Crutchlow: Marquez je možná nejlepším na světě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
freitag (-412) napsal 21.11.2012 v 07:13

Marex (2570) napsal 20.11.2012 v 21:35-1

Kaw: To je právě tvoje úzké vidění světa. Musíš číst mezi řádky a mít přátele na správných místech,aby jsi se nemusel spokojit s výňatky zahraničních článků a mediálních kapříků.
V médiích (které ti stačí číst) prosáklo také to, že tebou zmíněný Kejsí si nepřál,aby se předjíždělo mimo rovinky. Čímž pádem je to FAKT.

Nuvolari (2329) napsal 19.11.2012 v 15:15+1

kaw750: on ten Casey svůj názor na Karla ani tak nekumuloval, jako spíše korigoval. Ale Ty si prostě stojíš neochvějně za svým. Why not?

kaw750 (17) napsal 19.11.2012 v 14:24+1

Marex: stačí číst na internetu články o MotoGP. Např. Honda San Carlo v určité době hledala pilota a měla i zájem o Spiese, který odmítl o Abrhámovi nikdo ani nosič vody neuvažoval. Kdyby dostal jedinou nabídku od nějaké stáje podepsal by a určitě by nejel na CRT, kdyby tu možnost měl.

Plně souhlasím s úvodním tvrzením Stonera o příchodu Karla do MotoGP:

"Jen peníze by neměly být hlavním kritériem při přestupu jezdců nižších tříd do královské kubatury MotoGP", řekl tovární jezdec italské Ducati a kritizoval českého jezdce za to, že
podle něho zatím neprokázal takový výsledkový potenciál, aby si tuto prestižní pozici zasloužil.
„Je to dobrý chlapec, který tvrdě pracuje, ale k přestupu do MotoGP je zapotřebí lepších výsledků než jakých nyní dosahuje on,“ řekl Casey Stoner pro motocycles.com a dodal: „Je tu mnohem víc lidí, kteří si tam dle svých předchozích výsledků zaslouží jezdit víc .“

I když po určitě době mohl svůj názor různě kumulovat a měnit myslím, že základ a první impuls příchodu Karla do MotoGP byli peníze a né výsledky. Bohužel tento fakt už mu nikdo neodpáře a vždy tuto kaňku na kariéře mít bude.

Majlo: napsal jsi to myslím naprosto přesně a není třeba osobních urážek jako jiní zde přítomní… Ano svět není ideální a to i v MotoGP. Prostě tam nejezdí jen top jezdci, ale i ti co na to mají jen našláplou peněženku.
Podívej se já se prostě nějak nemůžu přenést přes to, že jezdí v MotoGP v top třídě aniž by se v jeho poslední sezóně Moto2 pravidelně mlátil o bednu a celkově neskončil aspoň do TOP5. Jo to by bylo jiné kafe a člověk by si řekl sakra ten frajer na to má a v MotoGP by se neztratil. Tento pocit jsem měl jednu sezónu u Peška, kdy dvakrát vyhrál a celou sezónu bojoval v popředí. Bohužel Pešek neměl a nemá otce jako Karel. Prostě mi vadí, že nejezdil tak, aby si MotoGP "zasloužil". Marquez to je prostě frajeř u které si člověk řekne no už aby v MotoGP startoval je schopný čeřit vodu a hlavně se může postavit na start s vztyčnou hlavou opřenou o výsledky své kariéry. Každopádně jsi to opravdu napsal jak to je a bohužel jak příznivci, tak odpůrci s tím neudělají nic. Majlo za tvuj článek děkuju.

Zdarec.

Marex (2570) napsal 19.11.2012 v 08:55

Freitag: Za naprosto stejné předjetí byl Marc potrestán v tréninku.

Marex (2570) napsal 18.11.2012 v 23:23

Kaw: Stačí číst? Kde a co čteš? Vlastu? Čtyřlístek? Ty máš přístup k nabídkám týmů, nebo do spisů týmu Cardion, resp. do Karlova deníčku?
Vaříš z vody mladíku.

1100Virago (3052) napsal 18.11.2012 v 22:45

kaw750: Kájovi nabízela jeden rok angažmá Honda a rok poté Ducati. Poprvé to odmítli, protože byl ještě mlaďoch a ne dost vyježděný, podruhé to vzali, protože se nabídka nemusela už nikdy opakovat. Obě rozhodnutí byla logická.
Abys mohl soudit, musíš znát fakta. Podle tebe nepatří do MotoGP závodník, který vloni bojoval s Crutchlowem o titul nováčka roku, i když měl horší moto? Nepatří tam závodník, který v Moto2 skončil v celkovém hodnocení jediný bod za Bradlem? Závodník, který dokázal na trati porazit na horší motorce i Rossiho?
Podívej se, s jakými výsledky vstupovali do GP500 třeba Alex Barros nebo Carlos Checa. Taky tam nepatřili? Měli sedadla koupená od tatínků?

majlo (368) napsal 18.11.2012 v 22:25

kaw750: kdyby jsme žili v ideálním světě a šli do extrému tak by v motogp, potažmo v každém mistroství, v každém sportu ale i třeba v politice či lékařství, byli lidé, kteří si to svými kvalitami a schopnostmi nejvíce zaslouží. Kdo ví kolik je na světě lidí, kteří by svými schopnostmi šoupli valeho, chorcheho i stonera do kapsy. V životě si ale na mašinu nesedli nebo je při tom neviděl ten správnej člověk, takže to nezjistíme. Motogp je zkrátka nejen o schopnostech jezdců/mechaniků, štěstí, ale i o penězích. Není to ideál, ale co se dá dělat. Kája možná mohl v moto2 zůstat déle a sbírat zkušenosti, ale jak už tu tolikrát padlo, naskytla se příležitost jít vejš a nikdo nedokázal zaručit, že by se v případě setrvání v moto2 taková možnost někdy naskytla znovu. Ono dostat team do motogp i když peníze jsou nebude samozřejmost. Kája jezdí v teamu svého táty, na tom není nic zvláštního, není prvním ani posledním jezdcem co má to štěstí jezdit za takových podmínek. Tímhle vším tě nechci zvyklat k tomu aby jsi Kájovi začal fandit, jen poukazuju na to že závody motocyklů nejsou a nikdy nebyly o tom, že v mistroství jezdí hrstka vždy těch nejlepších jezdců. Jasně, jsou tu géniové silnice, ale zdaleka ne všichni, tím ale nechci ubírat na kvalitě zbytku startovního pole, jezdci úplně bez talentu/schopností se na úroveň těchhle závodů nedostanou nikdy.

freitag (-412) napsal 18.11.2012 v 17:57

jak z učebnice

//www.youtube.com/watch?v=Lg9lMS9iblg&feature=relmfu

kaw750 (17) napsal 18.11.2012 v 17:47-1+1

Marex: stačí číst a věděl by jsi, že na stole nebyla jediná nabídka proč asi, že. Kdyby byla nejel by v týmu otce. Takové štěstí bohužel Pešek a jiní lepší jezdci nemají. Prachy jsou mocné a to bohužel i v MotoGP. Docela by mě zajímala reakce nějaké továrny na možnost angažovat Abrháma jako jezdce Určitě by reakce byla hodně úsměvná

Marex (2570) napsal 18.11.2012 v 17:01

Kaw: Tohle sice tvrdit můžeš,ale nemáš to ničím podložené. Karel nemusí angažmá shánět, protože ho má. Ty víš, že o něj není zájem mezi týmy? Já si rád přečtu tvoje ověřené a pravdivé informace.
Nuvolari: Poslední bod je hooodně dobrej.

kaw750 (17) napsal 18.11.2012 v 16:46+1

Hoši já vám to vyvracet nebudu...
Podle mého názoru tam nemá co dělat...
a nebejt peněženky ani by se tam nepodíval... jelikož by ho žádná stáj do motogp neangažovala... to je bez debat.

Bosso (344) napsal 18.11.2012 v 16:00+2

To Kaw750: A co třeba Elisson, Silva, Aleix Espargaro, Petrucci?
Jistě Abajova první část letošní sezony nebyla žádná hitparáda a zřejmě nikomu to více nevadilo, než třeba jemu či celému týmu Cardion na čele s Karlem Abrahamem sr.
Jinak celkem zajímavý pohled na získané body během II. poloviny této sezony (od Laguny po Valencii), které jen dokazují, že tam Abaja "asi" přece jen patří:
06- Valentino Rossi – 81 bodů
07- Stefan Bradl – 60
08- Cal Crutchlow – 56
09- Karel Abraham – 55
10- Nicky Hayden – 48
11- Aleix Espargaro – 48
12- Randy De Puniet – 34
15- Hector Barbera – 23
17- Ben Spies – 22 atd.
Bilance Abaji velmi dobrá: 9 závodů, 1x nedojel pro nezaviněný pád v Misanu, 1x11., zbytek vždy v Top-10!

desmo69 (638) napsal 18.11.2012 v 15:47+1

kaw750, na Nigérijci by ti to vadilo, ale na Kolumbijci už ne? Hernandez skončil v moto2 nejlíp 19. s 43body. Samozřejmě žádný pódium né tak výhra. Přesto letos válčil v motogp.
Pirro skončil nejlíp 9. s jednou výhrou a jedním třetím místem..přesto dostal nabídku do motogp.
Takže nakonec ti to vadí jen u Abraháma...pak tedy netvrď opak

kaw750 (17) napsal 18.11.2012 v 14:43-1+1

Nuvolari: 1) zvítězil v jednom závodě Moto2 = patří do MotoGP
2) má podium z moto2 = patří do MotoGP
Tu si někdo ze mě dělá pr..l Zeptej se nějakého šéfa stáje MotoGP kdo by ho chtěl do týmu ?! Každej by se zasmál !
Každý pilot v MotoGP byl vybrán stájí či byl o něj zájem díky výkonům což se pana Abrháma netýká... To je to co mi vadí... Že jezdí MotoGP né díky výsledkům... Nikdo se nedostane do MotoGP, protože zajel 10místo v MS jen ten kdo si to zaplatí, ale nebudu tu psát neustále do kola to co všichni vědí.

Nuvolari (2329) napsal 18.11.2012 v 12:57-2+2

kaw750: pár fakt pro Tebe
1. Karel zvítězil v závodě Moto2
2. Má další pódium z téže třídy
3. Pokud jsi sledoval závody, tak víš, že 10. místo toho roku vůbec nevyúpovídá o jeho skutečné kvalitě, protože sezónu začal na absolutně nekonkurenceschopné motorce a poté pár závodů vynechal kvůli tomu, že ho kdosi sestřelil při tréninku v Brně.
4. Ve své první sezóně v MotoGP nezajel žádnou ostudu a do konce se tahal o pořadí právě s Calem, o kterém snad nikdo nepochybuje, že je to klasa
5. Letošní sezóna - co chceš hodnotit na tom šrotu?
6. Letošní sestava jezdců CRT - tam Ti kupodivu nikdo nevadí, zatímco Karel na to jasně nemá. Zvláštní.
7. Tahle sezóna teprve reálně ukáže, jak na tom Karel je v boji s ostatními CRT.
8. Ty neustále kecy o KAB seniorovi, to už je taky obehraná písnička na prd. Jestli mu závidíš, že mu táta pořídil motorku, tak řekni mamince, ať Ti taky pořídí takového tatínka.

kaw750 (17) napsal 18.11.2012 v 11:38+1

Bosso: Omlouvám se, že mi nejde po chuti a nejsem schopen akceptovat člověka, který se tam dostal díky výkonům, ale peněžence. I kdyby český reprezentant nejel motogp 300let a pak se tam dostal díky financím i přes to je to nefér ke všem co se tam dostanou díky výkonům. Kritizoval by jsem takového jezdce i kdyby byl z Nigérie. Nic to nemá společného s tím, že je Karel z ČR. O to je to horší a vypovídá to něco o naší zemi... Pan Abrhám starší nemá charakter a je prostě zvyklí z domova, že jde vše koupit ! Nejdříve by bylo dobré něco dokázat... Nejlepší konečné 10místo v MS mi jako vstupenka do královské třídy přijde hodně málo.
Kdyby nebylo peněženky pana Abrháma staršího žádná a to bez debat žádná stáj by mu nenabídla ani skútr v depu ! A to, že jsem Čech neznamená, že budu fandit každému, co si zaplatí MotoGP a nemá na to ! Nikdo mu do sezóny 2013 nenabídl smlouvu ! PROČ ? protože na to nemá... Otec zapracoval a zaplatil si aspoň CRTčko. Nemá to smysl, kdo chce fandit Karlovi, protože je Čech i když nemá v této třídě díky výsledkům co dělat mu bude fandit dál a ti co se jim jeho přítomnost v této kubatuře příčí s tím stejně nic nenadělají... já nezměním Váš názor na něj a vy těm co s tím nesouhlasí taky ne. Takže přeji všem, co mají rádi MotoGP, aby se u sezóny 2013 bavili ať už fandí komu kdo chce. Zdarec.

Marex (2570) napsal 18.11.2012 v 10:50

Bosso. Mentalita našinců je nevyzpytatelná. Když se našim daří, nakupujeme jejich trička a voláme jim slávu. Když se jim nedaří (ať už je to z jakéhokoliv důvodu), zatracujeme a haníme je.
Smrž, Pešek, Vostárek, Abája... ti všichni by mohli vyprávět.
Osobně fandím všem našim klukům. Kritiku za jejich nasazení na dráze si sám netroufnu zveřejnit. Mimo závodní dráhu jde vždy pouze o bulvárek.

Bosso (344) napsal 17.11.2012 v 22:40-2+2

To Kaw750: Cituji: "Toho který má odvahu a páteř se postavit vedle kluku, kteří dosáhli v různých světových soutěžích na mistra světa či stáli minimálně na bedně?" - Mé dvě otázky jsou následující: Kolik Čechů dokázalo ve více než 60-leté historii vyhrát závod Grand Prix? Kolik Čechů stálo za posledních 10 let na stupních vítězů při závodě Grand Prix? Odpovědi a jména si jistě jako znalec problematiky silničních motocyklových závodů doplníš sám, že!

PityGPX (949) napsal 17.11.2012 v 22:36+1

Marex: souhlas.

Marex (2570) napsal 17.11.2012 v 22:28

Pity: Tak příště o něco míň mysli a víc se rozepiš.
Ještě by v tom případě stál za zmínku Sic.

PityGPX (949) napsal 17.11.2012 v 21:59+1

marex, mike: ano, vaše data jsou správná, avšak ja pravě tím co napsal Marex opravdu myslel x let. Tzn o této statistice vím ale jak jsem napsal že satel. stroje nebyly tak silné x let, tak jsem měl na mysli pochopitelně éru 800cc kdy prostě o vítězství bojovali jen továrny a satelity byly kroužilové. Elias opravdu udělal dvě podia a jinak to taky žádná sláva nebyla. Prostě letos jsme mohli vidět v klidu že sat. bajk dokazal získat podium či dokazal startovat z první řady ne kvůli jezdcům ale hlavně kvůli tomu že technika byla rovnocena s továrnou aspon co se týče v případě hondy a yamahy.
To za dob 800cc bylo jen vyjmečně a satelity neměli tak velkou šanci na takový úspěch jako letos.
To že se v roce 2003 dařilo satelitům bylo moc krásné ale taky to bylo dáno tím že v té době bylo víc prachů kvůil tab. sponzorům a halvně motorky nebyly tak drahé,ted je pryč tabák. reklama, motorky jsou drahé a privátní týmy si nemůžou dovolit tu špičkovou tehcniku jako např. v době 990cc kdy ty motorky byly opravdu vyrovnané ve všech týmech! Vždyt i legendárnímu komentátou Ondřeji Horskému z primy jednou říkal, že se občas stane, že satel. týmu se podaří naladit motorku lépe než továrně!

mike99 (322) napsal 17.11.2012 v 21:44+1

Som cakal, ze to sem pridu "rozprudit" odbornici od klavesnice, ktori nam porozpravaju, ze Marquezovi sa to jazdi, ked ma najlepsiu masinu v celom Moto2.
Skoda, ze Cal Crutchlow je trosku ineho nazoru: "Myslím si, že lidé ho za takové chování napadají především proto, že je nejlepší. Jeho motorka je horší, než Espargarova. Na špici není žádná další Suter, jen on dokáže s tímto motocyklem jet tak rychle. Nakonec on vyhrál mistrovský titul. Někteří jezdci jsou agresivní, ostatní ne, s tím bohužel nic neuděláme."
Je mi jasne, ze Cal je "niktos" a absolutne sa tomu nerozumie. Miestni odbornici sa na to pozru v TV a hned vedia, kde je problem

freitag: ja som pocul len o tom, ze do MotoGP s nim prechadza len jeho sefmechanik.

PityGPX 16.11.12 v 21:52:
1. si zabudol s akym specialom jazdil Biaggi v roku 2010?
2. Dovi zacal porazat Cala az ked si kupil brzdove updaty
//www.motorkari...ve-updaty-21508.html

Marex: bolo to v roku 2008 v Brne, ked skoncil druhy a v dalsom zavode v Misane skoncil treti.
Jazdil spolu s Guintolim v Alice Ducati. Aj im Ducati slubila najnovsie diely, ktore budu dostavat v priebehu sezony s urcitym oneskorenim oproti tovarnemu timu. Prve diely mali dostat v Estorile (3.GP), ale dostali to az na Sachsenringu (10.GP). V Nemecku skoncil Guintoli 6., v dalsich zavodov, v Lagune bol Elias 7., v Brne 2. a v Misane 3. Potom oznamil Elias odchod od Ducati k Honde a Ducati stopla dodavku novych dielov
Sam to rozpraval Toni Elias v jednom rozhovore, tak snad si to dobre pamatam

Marex (2570) napsal 17.11.2012 v 20:23

...s Ducati nahánět tovární prototypy...
nešlo mi to opravit ani v časovém limitu...

Marex (2570) napsal 17.11.2012 v 20:22-1

Nenašel jsem, kdy to bylo,ale i Elias dokázal s Ducati nahánět prototypy. V Brně byl dokonce druhý, když Stoner s Duc spadl z prvního fleku. Pak byl ještě jednou na bedně... tuším byl třetí... je to sezonu od sezony a nezáleží na tom, jestli jsou nová pravidla a nové stroje. Záleží JEN na přístupu továrny.

Marex (2570) napsal 17.11.2012 v 19:47

Pity: Krátká paměť pity. Tak třeba Nastro Azuro... Nebo Gibernau a jeho účinkování na 990 ccm Hondě, Biaggi na satelitní 990 ccm Hondě taky krutopřísně a Melandri vicemistr právě na Hondě 990 cm...
Tak... a teď tu o Červené Karkulce draku.

PityGPX (949) napsal 17.11.2012 v 18:32-1+1

tak i laik vi, že politika hondy a yamahy je hodně odlišná od politiky ducati. Takové základy snad ví každý že nemůže srovnavat podporu od hondy / yamahy a podporu od ducati kde žádná nebyla :))) oba dobře víme, že tak dlouho silné satelitní stroje hond a yamah nebyly x let :))

Marex (2570) napsal 17.11.2012 v 18:16

Kaw: Uvidíme, jak na tom bude v souboji jemu rovných- CRT. Letos to prostě dobře dopadnout nemohlo.

Marex (2570) napsal 17.11.2012 v 18:11

Pity: Myslím si, že zrovna Abája osobně pocítil, jak byly tovární stroje odlišné od netovárních.

kaw750 (17) napsal 17.11.2012 v 16:20-6+3

Krabbio: ty myslíš toho Karla co jezdí v MotoGP ? Toho co ve své kariéře MS dosáhl nejlépe na 10místo v Moto2 ? Toho který má odvahu a páteř se postavit vedle kluku, kteří dosáhli v různých světových soutěžích na mistra světa či stáli minimálně na bedně ? Jo tak ten by se měl vrátit do Moto2 a pořádně na sobě zamakat, aby si udělal nejdříve jméno než vleze díky penězům mezi ty co museli něco dokázat, aby si mohli zajezdit v MotoGP.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist