Cecchinello: Elias zůstává nadále v MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Gill (288) napsal 26.05.2011 v 17:28

AKRO: Simoncelli jezdí v satelitu a prosazuje se a podívám-li se na Spiese, jaký je rozdíl mezi loňskem a letoškem, kdy jezdil satelit a nyní továrnu? Letos si vede hůř...

Gill (288) napsal 26.05.2011 v 17:25

AKRO: Hlavně si myslím, že když kraloval Doohan, byla v MotoGP nejmenší konkurence. A ano, Checa nebyl hvězdou.
Frki: Kdo získal titul a pak byl na bedně 3., tak samozřejmě hvězdou být může a nemusí (beru to jako v F1...Button, Rosberg sr. získali titul, ale hvězdami nejsou a nebyli, zatímco třeba G.Villeneuve, Petterson titul nezískali a byli hvězdami).

Tom68 (50) napsal 26.05.2011 v 11:59

To AKRO: Zdravím tě. Hrubě s tebou nesouhlasím ohledně Checy. Dle mně to byl nejpřeceňovanější jezdec za posledních 20 let. Spočítal jsem to jenom tak přes palec, ale za dvanáct nebo třináct let na továrních motorkách (případně u Ponse jako nejlepšího soukromého týmu) vyhrál všehovšudy dva závody, s Doohanem se potkával asi 4,5 roku a porazil ho 3x. Ale myslím si, že zrovna Checa je dobrý příklad toho, co zmůžou peníze, ale i toho, jak jezdec v MotoGP vyroste a kam to může dál dotáhnout (a věřím, že Karlovi by to mohlo jít taky tak).

AKRO (-498) napsal 26.05.2011 v 00:21

A novými super-satelity, které dostanou noví jezdci! Snad to pojede aspoň jako MOTO 2!

AKRO (-498) napsal 25.05.2011 v 19:33

Ono by se prosadilo hodně jezdců i v MGP, ale to už si pohlídá SPZka se svýmí satelity!

AKRO (-498) napsal 25.05.2011 v 19:31

Gill - Tak Checa nebyl hvězdou MGP? Tak se podívej zpět, byl naopak vynikající a jako jeden z mála dokázal porážet i Doohana!

Frki (0) napsal 25.05.2011 v 16:16

Jasně, ti co jedou ve WSBK (Camier, Haslam...) nemají momentálně na to, aby se prosadili v MGP. Čím je to dané? Nejsou tolik vyježdění, nenarodili se se zlatým talentem u zadku, a někteří z nich se nikdy ani nevyjezdí a z motocyklových závodů odpadnou jako suchá švestka. O tom žádná.
Jen mi to tvoje hodnocení přijde jako strašně krátkozraké, populistické. Jakoby: "Kdo je na bedně 3., a má jen jeden titul, tak už není hvězda."
Brrr, du pryč, todle je celé špatně.

Kryšpín (7) napsal 25.05.2011 v 16:15

Gill: To je právě to, co se mi na současném MS moc nelíbí. Dříve se tolik nehrálo na "královskou" třídu a ty ostatní. Byla spousta jezdců, co jeli 125 nebo 250 a nikam výš se nedrali. Prostě tituly ve třídách měly podobnou váhu a uznávali se všechny. Dnes se hraje jen na Moto GP a ostatní třídy jsou jen jakousi postupkou . Podle toho to vypadá...

mamba54 (1340) napsal 25.05.2011 v 15:54

Co se týče jezdců v SBK, rozdělil bych je do kategorií za A- už nemohou, za B ještě nemohou startovat v MGP. Neznám jediného, který by zcela principielně a programově odmítal starty v MGP.

mamba54 (1340) napsal 25.05.2011 v 15:43

yamaha 30- Já to tak nedělím, ani necítím. Buď mám rád motocyklové závody, nebo nemám. (jenže tady je IN pomlouvat MGP jak to jen jde a každá záminka dobrá.)

mamba54 (1340) napsal 25.05.2011 v 15:28

Frki- jen jsem chtěl upozornit na to, že i WSBK zná závody, kde kdo dojede boduje (1.jízda GB, 2.jízda I) a někdy ani to ne( 1.jízda NL)Jinak s těmi boji o TOP 5 máš pravdu.

Gill (288) napsal 25.05.2011 v 15:26

Nejde vůbec o to, kdo čemu fandí, na první pohled je jasné, že jezdci WSBK nemají na jezdce MS. Jezdci za zenitem, co odešli z MotoGP vyhrávají závody WSBK. Checa nikdy nebyl hvězdou GP, prostě na to neměl. Melandrui byl dobrý, ale taky nebyl hvězdou GP, i když měl titul z nižší kubatury. Co Talmacsi a další. A když se jednou ve WSBK svezl Simoncelli, tak byl vpředu a tak by to bylo i s jinými jezdci z motoGP. WSBK jezdí buď jezdci za zenitem (bývalá hvězda Biaggi či občas dobrý Checa...) nebo kluci, co nemají na to aby byli v MotoGP (třeba Haslam) a pak jezdci, co neměli úspěchy (Kuba Smrž, Xaus, Camier - a tomu fandím, ale prostě nemá na to). Myslíte si, že třeba Haslam, Smrž, Camier a další nemají touhu jet MS? Je to vrchol a ví to každý jezdec. Je s podivem, že to neví jediní "fanoušci" z Čech.

Gill (288) napsal 25.05.2011 v 15:15

Frki: Anebo taky jinak, průměrných jezdců je více a proto jich více bojuje o bednu. Nemusím nic počítat na to, abych věděl, kde hledat nejlepší jezdce.

Frki (0) napsal 25.05.2011 v 14:20

Mamba> Dobře, řeknu to jinak. Zatímco v MGP bude o top 5 bojovat běžně 5 konkrétních jezdců, a jednou za čas se do toho přimotá někdo jiný, tak ve WSBK bude o top 5 v průběhu sezóny bojovat jezdců 10 a sem tam se do toho přimotá ještě někdo další. Jestli se pletu +/- o 1 jezdce, tak snad budeš té dobroty a odpustíš,
Sumasumárum, čím máš menší konkurenci, tím jednodušeji se samolibě prohlašuje "já být největší maister".

yamaha30 (0) napsal 25.05.2011 v 13:18

Mamba54 je jasný MOTOGÉPÉČKÁŘ!

Fullgas1 (746) napsal 25.05.2011 v 13:01

Mamba54 co prehnal s tyma poctami? 1 pridal a 1 ubral?

mamba54 (1340) napsal 25.05.2011 v 10:20

to Frki- nepřeháněj to s těmi počty. A to jak na startu, tak v cíli.

Frki (0) napsal 25.05.2011 v 10:01

Gill> Melandri jezdit rozhodně uměl. Myslím, že jak jezdil rok s Hayate, tak předváděl docela husarské kousky, když jezdil kolem 7-8 místa. Přešel do WSBK, a ano, je tam na špici, ale zároveň je tam plno takových, co jezdí na úplně stejné úrovní. A těch jmen je více než jen jedno. Jediné v čem se ve WSBK jezdci na špici liší, je nestálost dojezdů v top 5. A tomu se není co divit, když WSBK dojede v průměru 20 jezdců do cíle, a v MGP 12.
To sou jednoduché počty.

Gill (288) napsal 25.05.2011 v 08:22

Píšeš: "Myslite si, ze na svete je pouze 17 nejlepsich? Neblaznete, to co jede treba Abaja a spol by jelo dalsich X z jinych zemi."
To jsi napsal blbost, to nikdo netvrdí a stejně rychlých jako Abája pár je, ale nebude jich mraky z nějakých šampionátů...bude to pár jezdců z Moto2. Vezmi si jaký talent je Spies, jaký byl Toseland... Abája a spol. opravdu patří mezi ty nejlepší.

Gill (288) napsal 25.05.2011 v 08:15

RaceBoy: Napiš ty lepší než jsou ti nejlepší v MotoGP. Jsem na ten seznam zvědavý. Pokud WSBK kraluje Biaggi a Checa, tak z WSBK to jezdci nebudou. Kdo dál? Moto2...to už tam je Elias... Tak kdo?

RaceBoy (63) napsal 24.05.2011 v 22:45

V Moto GP je nekolik rychlych s tituly a pak jsou tam ty, co na to maji penize. Neni to vrchol, to je blbost. Nejlepsi jezdci sveta jsou rozspany v ruznych tridach a sampionatech, to by nikdo ani dohromady nedal. Myslite si, ze na svete je pouze 17 nejlepsich? Neblaznete, to co jede treba Abaja a spol by jelo dalsich X z jinych zemi.

Frki (0) napsal 24.05.2011 v 21:57

Gill> jo, promiň, měl sem v plánu se vyjádřit pouze k umístění se na gridu jak v QP tak v závodu, ne k jeho potenciální výměně, za nějakého alternativního lucker-talenta, kvůli finančním okolnostem.

mateskladno (160) napsal 24.05.2011 v 21:09

Jestli si to dobře pamatuju, tak Tondu chtěl jako vítěze moto2 hlavně Carmelo, bylo to na úkor De punieta. Myslím, že Tondu dorna i platí, takže Lucio nemá proč měnit, ani by to asi nešlo.

Gill (288) napsal 24.05.2011 v 20:59

Frki: Ale to je přeci jasné, že je to hodně o materiálu. Ale k tomu, aby jezdec mohl být v MotoGP musí mít peníze (sponzory), výsledky, hodně štěstí (být ve správnou dobu na správném místě) a dalších pár maličkostí, co k tomu patří. A pokud chce tady uspět a vítězit, musí mít všeho ještě o trochu víc než ostatní s tím vším.

Frki (0) napsal 24.05.2011 v 20:10

Tak ono to asi bude hodně o dostupném materiálu, který sedlá. Když porovnám co jel loni Aoyama v s mašinou od Interwetenu, a co jede letos, tak průměrně je o krapet výše, přičemž značku stroje má pořád stejnou.

Gill (288) napsal 24.05.2011 v 17:20

MGP je pro jezdce nejvíc co lze. Proč jezdci závodí v F1, i na chvostu? Protože F1 je prostě vrchol a jezdec z F1 většinou po sestupu do nižší série opět kraluje (viz. Pantano či Grosjean). Stejně tak je známější jezdec v motoGP na chvostu než vyhrávající v moto2-a zároveń pojel celé jezdecké pole v Moto2 (Elias). V MotoGP jsou ti nejlepší. Je tam pár týmů, co si vybírají jezdce. Všichni říkali, že Abrahám tam bude do počtu a on pojíždí některé jezdce. Příští rok tam přijdou další z nejlepších...třeba Bradl.

Rado_ (555) napsal 24.05.2011 v 11:54

wario > asi proto že má sponzory, kteří mu tu jeho kratochvíli v MGP platí... o ničem jiném to není

JirkaCS (57) napsal 24.05.2011 v 10:05

wario - to je ta naše chlapská ješitnos!

mamba54 (1340) napsal 24.05.2011 v 09:56

to wario- On už titul v Moto 2 získal. Co víc by tam dělal? V MGP je to pro něj výzva...

AKRO (-498) napsal 24.05.2011 v 09:19

No vzhledem ke své figuře by mohl jezdit líp!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist