Cardion AB Motoracing v roce 2013 pojede MotoGP s motocyklem ART – Aprilia

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paprik23 (284) napsal 28.10.2012 v 16:56

Gutat--

Gutat (90) napsal 24.10.2012 v 21:15

Jinak teda stary Abrahám mi nesedí, ale to ze platí nebo neplatí sezónu atd... Do toho přece nikomu nic není... Mám malyho kluka kterého učím jezdit... Na 8 let to je docela slusny i v porovnání s Evropou atd a taky do toho rvu docela pro vetsinu těžký lowe... A platím dane, vydělalo poctivě, zádný Cerny sponzoři atd... Dá to hodně prace dostat toho kluka na nějakou jezdeckou uroven... On sice v porovnání s ostatními opticky jede špatně... Vezmete ze prvních 8 motorek jsou továrny... Ty mají špičkově jezdce, ostatní jezdci musí tezce kesovat to ze jedou díky svým sponzorům který tomu jezdci zaplatí to místo v ty stáji... Tenhle problém měl třeba Mira Popov ... Takze... Co tady na karla jezdce kydate, buď na motorce neumíte ani, nebo jezdíte po vyletech... A v Brně nezajedete ani 2:20 a kdyz tak jste nikdy nejeli aspoň MČR ... Vychovat aspoň tak aby jel jak láká je od 6 let do 12-13 let 500 a víc za rok a od 13-14 to je deset mega a více... Je to vášeň, koníček, láska k motorkam... Kydate špatným směrem ... Takže v tomhle před starým abajou klobouk dolu... A sen každého táty je dostat toho kluka co nejdál a taky bych za to dal cokoli... Třeba i ledvinu... Bez urazky... Kdyz vidím, talent Fily, Práška, Marxe, Gbelce... Prusecik generaci a všichni kdyby měli prachy tak by jsme byli nejen hokejová velmoc ale i motocyklova...

Gutat (90) napsal 24.10.2012 v 20:59

Psal jsem z ajfouna a rad prepisuje (rádoby opravuje) tak pardon ctenarum

Gutat (90) napsal 24.10.2012 v 20:56

Mě by zajímalo, jestli prohlášeni pana Abraháma staršího, jsou stejny plky a lži jako byli na tiskovce v Brně loňského roku...
O CSMS a rozvoji moto sportu, maly silnice atd... Kaja je vzor pro maly kluky... To je jistě pro ne dobře... Díky za to...
Můžete poslat stejny prohlášeni jako bylo kdyz jste baracel lidi a jezdce do CSMS, co jste pro malou silnici konkretne udělal, potažmo CSMS...
Kdyz už jste se tenkrát pasoval do role Spasitele moto sportu... Tak čím jste malou silnici spasil?
Mate můj obdiv co jste dokazal na světovém kolbišti s vašim týmem, to klobouk dolu... Ale vaše PR tímhle myslím hodně utrpělo... A ty lidi který jsou pouze v roli diváků světových závodu velkých cen... Ti samozřejmě neví co jste lidem nasliboval, na cen vám záleží a jakou mate občanskou odpovědnost k motocyklovému sportu... Závěrem PEKNY H O V N O se z těch kecu udělalo, možna i špatným výběrem realizačního teamu pro nekteré sekce... Ale ryba smrdí od hlavy... Servus

slunce11 (9) napsal 23.10.2012 v 19:28

SPV Já nevím chlapče co budeš dělat až ti Stoner odejde, budeš fandit Pedroj Jak tohle můžeš vyslovit, když si s továrnou a vedením Ducati nestrávil ani minutu Ano Rossimu nalévali a Karlovi ne, jen Rossi neustále hanil Ducati v pomalém dodání dílů, nadával na vedení na vývoj atd. Ale za všechno může Vale, kvůli němu na Ducati nikdo nezajížďí a je to nejhorší motorka jen a jen kvůli němu Znovu ti připomenu, že jezdec není a nikdy nebyl vývojář.A jak si jezdec nastaví svůj motocykl je jeho práce a týmu. Dodávka dílů závisí na továrně a vedení. Ale ty si pořád meleš tu svou, protože Stonerovníček na ní vyhrál tolik závodů. Jen se s ní často válel v kačeru,jeho výsledky se snižovaly ač byly skvělé. Ale nezapomeň, že vývoj jde kupředu a továrna Ducati je mnohokrát menší než Japonci, takže jim dávno ujel vlak a po celou dobu si prosazovali takový nesmysl jako je karbonový rám. Kdyby byl tak dobrý tak se přeci nepoužívá u všech motorek hliník a jak je možné, že u Ducati nikdo nic nezajížděl ani od prvních závodů poté co k nim Rossi přestoupil a jak je možné že sám Capirosi prohlásil po skončení kariéry, že Ducati je nejhorší stroj v GP.Ale Rossi to vlastně zhanil a nebýt jeho tak má Karel pravděpodobně titul

SLEEPER (1002) napsal 05.10.2012 v 13:45

Mladymu Kajovi preju hodne uspechu a starsiho bych pozadal, at se plne soustreduje na gp a neplete se automotoklubu do poradani mnohem nizsich soutezi pod zaminkou vyssi medializace. Ale musim uznat, ze mate naprostou pravdu. Motosport neni pro chudy (vase slova) a tak proc toho nevyuzit, ze?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.10.2012 v 15:50+1

trockx: co to meles??? dneska se muze porovnavat se satelitnima Duc a tam je jednoznacny, ze jezdit umi

torckx (424) napsal 29.09.2012 v 08:48+1

Já tomu teda moc nerozumím a Padaju defakto při závodech nesleduju, ale nezdá se vám, že on pořád v MotoGp něco zkouší? 3 roky za tatínkovi prachy zkoušel Ducati (možná že to jsou i prachy z ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy???), ted to bude zkoušet na o 1/3 levnější Aprilii. Sám jsem zvědav, jak se popasuje s kolegy DePunietem a Espargarem. Pravdou je až tam se uvidí, jak je na tom jezdecky dobře. Bude to lepší porovnání v tom "zkoušení"...hodně zdaru.

saci_ventil (292) napsal 19.09.2012 v 14:41

mike a SPV moja reč

Fast17 (431) napsal 17.09.2012 v 12:12

Já se těšim, jak mu to příští rok pude...

Fast17 (431) napsal 17.09.2012 v 12:11

SPV - mam ale ten dojem, že tohle všechno nebylo zapříčiněno požadavky toho "kterého nejmenujeme" ale spíš tím, že vývojový oddělení při práci na mašině pro ty dva z továrny už nestíhalo dělat odpovídající updaty pro ty další. Buď jak buď- Ducati neni Honda, všechno něco stojí a podle mýho se jim ke konci už celkem zadíralo... I u Pramacu měli starou motku a starý díly...

SPV (816) napsal 17.09.2012 v 12:02-3

To, že se spolupráce s Ducati změnila, resp. přestala, za to můžou děkovat jednomu italskému jezdci, kterému Kája leckdy zhoršil reputaci. Toto jsem ale předpovídal už před 2 lety- jen jeden dostane dobrý materiál, aby ho náhodou někdo jiný nedojel a nepředjel, natož nováček Kája.

Fast17 (431) napsal 17.09.2012 v 09:36

kandelábr - to co píšeš neni pravda, že oni už to MĚLI vyjednané (pokud by uplatnili opci, tak by si Iannone podle mě pobyl eště rok v moto2, protože u Bena byl jasnej politickej tlak na to, aby se udržel v motogp). Jinak si taky nemyslim, že by to byla nějaká sabotáž, třeba v minulým závodě si Rossiha Duc taky uplivla, jenom ne na gumu, ale na vejfuk a stupačky. Prostě shithappens

Fast17 (431) napsal 17.09.2012 v 09:32

virago - problém je v tom, že na týhle úrovni už ECU vlastně nevyvýjíš - tady jenom optimalizuješ nastavení co má a snažíš se přijí na to, při kterým úhlu zvednutí předního kola je přenesenej výkon nejvyšší (třeba). ECU co de na sériovky má podstatně méně čidel a taky podstatně menší výpočetní výkon (nepotřebuje vyhodnocovat tolik informací). Oproti tomu i mechanik od Duc řikal, že fyzicky potřebujou sledovat tak třetinu senzorů, zbytek je pro analýzu a otimalizaci na příště. Jde o to, že hledání těchle "drobností" je pekelně časově a finančně náročný a podle mě to do série zas takovej přesah nemá...

Kandelábr (104) napsal 16.09.2012 v 16:18

Ať už teda Karel něco zajede, nebo ne, to ostatně dokáže v příští sezóně, je fakt, že na místa u satelitní Ducatky, nebo u jiné značky, jsou holt kandidáti s "lepším" renomé než má on. I na tom šrotu, jak tu někteří píší, mohl pravidelně dojíždět, technika ho zase tak často nezradila, a mít víc bodů a tím pádem i lepší podmínky pro vyjednávání o lepší motorce. Takhle se holt nikdo nehrne, aby mu stroj poskytnul. I když asi Abrahamuv tým je schopen dodat dostatek peněz, kvalitní týmy nevidí v Karlovi perspektivu a spolu s naší malou zemičkou, kde je malý motocyklový trh, nemají zájem. Na jiné části debaty jsem se dočetl, že se Ducaty Karlovi pomstila. Jak bylo vidět chyby dělají i super tovární týmy. Kdo se pomstil, a za co Dannimu? Někde něco blbě řekl? Jen blbá souhra náhod, smutná bohužel.

1100Virago (3052) napsal 16.09.2012 v 12:28

Fast17: Pokud bereme MotoGP jako prostředek k vývoji technických řešení, která se o několik let později dostávají i na sériové stroje, tak jednotná ECU jde proti tomuto smyslu a nedivím se, že se do toho továrnám nechce.

Zanas (26) napsal 16.09.2012 v 10:53

Sám jsem zvědav, jak si Karel povede...
To, že měl stroj, na kterém se prostě "nedalo jezdit", je pravda, ale taky je pravda, že je to také v něm...prostě dělal chyby.
Snad spolupráce s Aprilií přinese konečně ovoce a bude spokojen tým i fanoušci. Takže držím palce a jsem pln očekávání, asi jako většina veřejnosti.

mike99 (322) napsal 16.09.2012 v 03:31

Fast17: ja by som si nebol az taky isty, ze Honda neodide

mamba54 (1340) napsal 15.09.2012 v 20:47

Fast17- není co dodat.

Fast17 (431) napsal 15.09.2012 v 20:15+2

ducatiphil - todle bych podepsal - jen s tím, že honda (i když zkouší zuby nehty tancovat a vyhrožovat odchodem, kterej nikdy neuskuteční, protože yamaha by naschvál zůstala a to by pr oddělení prostě nevyžehlilo) ten svůj "racer" chystá taky podle specifikace pro crt. Pro mě je tohle sice bolestný, ale vyústění momentální situace. Ty motorky sou tak drahý, že postupně ubejvaj možnosti, jak je udržet na dráze (nikdo na to nemá). Je to analogie k rally - tam taky zmešujou, zlevňujou, zakazujou vychytáky... Jednotná ECU neni podle mě žádný zlo - máte nachystanou elektroniku, kterou dělá stejně ta firma, co jí chystá pro většinu stájí teď a máte garantovaný, že nikdo nenajde nějakou možnost, jak si tu polepšit = úspora času, nákladů. A můžete se věnovat ladění podvozku, brzd, rozložení váhy. Pořád budou parádní závody. To samý ty carbon-keramický brzdy - vždyť se to na nic nemontuje (a kvůli ceně ani v dohledný době nebude). Chápu, že Brembo a Nissin, když do vývoje nalili ty nehorázný prachy, tak využívaj všech pák, aby se to nezrušilo. Ale proč radši nevyvýjet nějakej konvečnější (rozuměj levnější a tedy na sériovkách použitelnější) materiál? Nejde o to udělat z toho wsbk (i když to už taky dlouho není série sériovek), jde o to mít na startu 20 - 25 vyrovnanejch mašin (prototypů), který budou předvádět zajímavý závody. A to při současný ekonomický situaci s motkama podle parametrů "starejch" motogp prostě nezvládají - nejsou prachy...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.09.2012 v 17:26

Já se bojím, Majku, že "ty pravidla" klidně můžou být
ještě k horšímu V roce,kdy ""se zavedly"" osmistovky,
nikoho z nás ani nenapadlo, CO se bude dít v r.2012

mike99 (322) napsal 15.09.2012 v 17:13

IvanDvoutakťák a Marex:

mike99 (322) napsal 15.09.2012 v 17:12

IvanDvoutakťák: chaos je v tom naozaj paradny, som zvedavy na tie pravidla pre rok 2014

Dosty37 (-6) napsal 15.09.2012 v 16:31-3+2

Prej že Ducati nefungovala ,záleží ale aby jsi na ARTčku fungoval hlavně ty ...

Marex (2570) napsal 15.09.2012 v 16:09+1

Ivan: To by uvezlo jenom Pedrosu a Marqueze.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.09.2012 v 15:23+1

Jasně - posadit všechny z MotoGP1000 na Rookie-KTMky
a viděli bychom, kdo by si "škrtnul" a kdo ne

Krata-xxx (60) napsal 15.09.2012 v 13:10

Proč by nejel V jiné třídě by si ani neškrt!

IvanDvoutakťák (5074) napsal 15.09.2012 v 11:18+1

To, co a jak bude v příští sezoně, neví nikdo,o SPZkovi ani
nemluvě. Můžeme vyslovovat JEN svoje názory, avšak ten
CHAOS (asyn: )je už takový,jaký ještě nikdy v MS silnič-
ních motocyklů nebyl

mike99 (322) napsal 15.09.2012 v 03:37-2+3

Neviem pani ci nastane nejaka zmena pravidiel. Nie je tu desmo69, ktory obhajoval pravidlo 2+2 motorky pre pripadny vstup novych tovarni. Tak pripadny vstup BMW sa nekona a nebude sa konat este minimalne 5 rokov ako to povedal pan Stephan Schaller, ale pravidlo uz mame a to je dolezite
A zvyhodnit CRT motorky oproti prototypom? A cim este? Jednotnou ECU? Pan Nakamoto sa vyjadril jasne, zavedenie jednotnej ECU sposobi, ze si Honda zbali kufre a odchadza z MotoGP A samozrejme aj Suzuki sa vyjadrila, ze ak sa zavedenie jednotna ECU, tak oni zase do MotoGP ani nevstupia

mike99 (322) napsal 15.09.2012 v 03:24-2+2

Prekvapive slova ci ani velmi nie od pana Abrahama na adresu Ducati. Dajte nam 3 - 3,5 mil. eur, my vam tu motorku hodime a robte si s nou co chcete, ale po sezone nam ju vratite
Toto rozhodnutie ma urcite aj nejaku tu vyhodu, napriklad tu, ze za jednu Ducati maju Apriliu minimalne na tri sezony, ale ani ju nemusia pred kazdou sezonou kupovat novu, kedze im po sezone zostava, mozno by stacili nejake updaty (ak je to mozne).
A podla mojho nazoru to ma psychicku vyhodu aj pre Karla, pretoze na "horsom" biku moze porazat "lepsich" t.j. nieco ako sa tuto sezonu podarilo Asparovcom pojazdit satelity od Ducati, ale to bude zalezat od technickej podpory zo strany Aprilie. Nebyt skveleho pravidla o jednotnom dodavatelovi pneumatik, tak Aprilia mohla pouzivat Pirelli ako vo WSBK a mohla byt este rychlejsia (co sa vlastne potvrdilo aj v testoch, ze s P bola rychlejsia ako s B )
Ale uvidime ako to bude v dalsej sezone, hlavne nech sa dari

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist