Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"Moc s tím nemůžeme udělat, protože máme nějaký výkon a pokud nedostaneme silnější přední pneumatiku, která by tuto sílu podpořila, tak s tím musíme žít. Proto jsme tolik tlačili na to, abychom měli novou přední pneumatiku pro rok 2014,“ dodal Zeelenberg.
Ducati také potřebovala (potřebuje) jinou pneumatiku, místo toho cpe neuvěřitelné peníze do vývoje, aby ztrátu na soupeře vymazala.
Tomuhle se říká evoluce: tam jsme přidali, tady to ubylo... Možná je to taky tím že jezdci Repsol Honda jsou trošku lehčí než jezdci Movistar Yamaha. Každopádně Honda vždy víc žrala gumy, zatímco výhoda Yamahy byla stabilita. Kdoví jak to bude letos...
takže brzdnou stabilitu vymakat na 100% a natrhnout hondě prdýlku
"Moc s tím nemůžeme udělat, protože máme nějaký výkon a pokud nedostaneme silnější přední pneumatiku, která by tuto sílu podpořila, tak s tím musíme žít. Proto jsme tolik tlačili na to, abychom měli novou přední pneumatiku pro rok 2014,“ dodal Zeelenberg.
Ducati také potřebovala (potřebuje) jinou pneumatiku, místo toho cpe neuvěřitelné peníze do vývoje, aby ztrátu na soupeře vymazala.
Brzdná stabilita? Na co? Brzdí jen zbabělci! (Joke)
Tomuhle se říká evoluce: tam jsme přidali, tady to ubylo... Možná je to taky tím že jezdci Repsol Honda jsou trošku lehčí než jezdci Movistar Yamaha. Každopádně Honda vždy víc žrala gumy, zatímco výhoda Yamahy byla stabilita. Kdoví jak to bude letos...