Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A proč by Spzetka nemohl část zafinancovat sám? Myslím tím ty pneumatiky! Vždyť podporoval a financoval slabé CRT křápy, o kterých ještě nedávno trvrdil že tyto týmy a motorky jsou budoucností MOTO GP!
Místo toho aby vybíral nějaké zalistovací poplatky na rozumné úrovni, kde si to ta země / stát může dovolit, tak plýtvá penězi úplně jinde!
Např. gyroskopické kamery a další serepetičky které mají motocykly MOTO GP přimontované na sobě!
A to nemluvím o tom, jak díky němu se MOTO GP x násobně zdražilo po jeho pravidle z 990cc na 800cc a pak zpět na 1000cc
Tak už tady přestaňte plkat, že je jednotné pravidlo špatné, že to nebude nikdy fungovat, že týmy potřebuji na výběr. Vždyť jinde to jde bez problémů a jak dopadla sezona 2009 s Bridgestonama? Nepamatuji si, že by byly problémy a že by nějaký jezdec nadával.
Aktuální informace o pneu je, že by to mohl být Michelin. Vidím to dobře, zkušenosti mají, udělají pneumatiku, která bude snad sedět motocyklům jako hrnec na prdel
Opakuji ještě jednou: Když to funguje v konkurečním šampionátu, kde vám jezdí "prototypy" dle odborníků, kde ta Kawasaki, kterou vévodí Tommy Sykes nemá nic společného s Kawasaki z krámu, kde jezdí(la) zakázaná Aprilie ze které vznikl prototyp CRT a ty pneumatiky tam sedí, vydrží závod na plný počet kol, tak mi neříkejte, že Prototyp MOTO GP musí mít něco extra ? Proboha, vždyť ty některé prototypy MOTO GP jsou pomalejší než nejlepší stroje Wé eS Bé Ká, takže je jasné že některý Superbikový stroj je víc výkonnější, než ty pomalé Ducati z min. let! Věřte tomu, že Michelin si s tím poradí a že nám ukážou podívanou jako nám ukázali v letech 2004 a 2005
//www.youtube.com/watch?v=Yb1uEjm3zhw
//www.youtube.com/watch?v=KNJqVq39CFY
Ano, nebude to už takové díky elektronice, ale ...!
@"Bisnis" je "byznys", ale to je vedlejší...
Časy na kolo půjdou dolů, nejen kvůli gumám, ale také kvůli elektronice.
Nakamoto říkal, že budou na změny motorky na jinou gumu potřebovat nejméně půl roku...
Podle mě to bude takřka revoluce v MotoGP. Opravdu jsem zvědavý, kdo se toho ujme, nebo jak to vůbec dopadne.
Tak jako tak, se bude ještě rok a půl jezdit na Bridgestonech, takže je na nějaké soudy brzo.
Doporučuji přečíst:
//www.motomatters.com/analysis/2014/05/01/2014_jerez_motogp_thursday_round_up_on_b.html
Dobrý den všem fandům.Můj pohled na věc Je třeba na všechno dění kolem marketingové značky motogp nahlížet čistě optikou jménem "biznis"!!!K tomu je zapotřebí vzít v úvahu, co je základní charakteristickou vlastností či doménou značky motogp?!Chcete-li, na čem je postavená,nebo v čem tkví základní filosofický prvek značky motogp??!!Motogp značka se především honosí skutečností, že v seriálu motogp závodí nejrychlejší motocykly, v daném kubatůrovém oběmu na okruzích, NA SVĚTĚ!!S tím stojí a padá merkrtingová hodnota značky motogp!!!A to, vyčíslené hodnotou peněz, bude astronomická suma!!!Na tuto marketingovou značku navazují další a další "biznisy".Je třeba si uvědomit, už jen ten fakt, že výrobci motocyklů mají možnost 18 x za rok vykřičet do světa, kdo že je nejlepší na světě na nejrychlejších motocyklech na světě a u diváků to automaticky vyvolává asociaci nejrychlejší z nejrychlejších = nejlepší na světě.Je to taková pyramida, na vrcholu završená všeobjímající matkou jménem MOTOGP!Závěr!??Mám za to, že nový dodavatel pneumatik nemůže nastoupit na místo Bridgestone aniž by poskytl jasnou garanci,že nové motocykly na nové pneu, nebudou v časech na kolo a na celý závod pomalejší než na pneu od Bridge, natož aby časově padli až za WSBK!Tak jsem skutečně zvědav, kdo z výrobců, má či bude mít chuť a touhu,pozvednout hodnotu značky svého výrobku?!To souvisí s cenou, kterou bude ochoten zaplatit,aby to viděli diváci na celém světě??!!Já tipuji někoho z Asie!!Někdo z Číny, do toho nasype obrovský balík peněz!
Já to vidím takhle: Dunlop to nedostane bo už má Moto3jky a 2jky a byl by z toho supermonopol. Ze zbývajících značek, které by to mohly zvládnou zůstává Michelin a Pirelli. Pirelli má WSBk a F1 (což se bohužel bere za víc než MotoGP). Takže zbývá Michelin. Ale co když nebude chtít? Co potom? Třeba by Pirelli pustila WSBK (aby to nebyl jiný typ supermonopolu). MotoGP je přece jen vrchol na dvou kolech (ať si kdo chce co chce myslí či říká). A kdo by obsadil WSBK? O to by mohli soupeřit "nováčci" na trhu silničních motopneu Maxxis a Mitas!
Desmo69 - Na druhé straně zase na Michelin si nemohl stěžovat Vale! Pekli kvůli němu i přes noc a ještě horké zboží brzy ráno dodávali přímo k němu do depa!
Souhlas s deep-sk Ono dělat pneu pro motogp asi není žádná banalita. Co to naposled dělali Michelin, Dunlop a Bridgestone tak Dunlop byla katastrofa a ostuda v jednom, na Michelin si stěžoval kdo mohl když se přecházelo v půlce sezóny a Bridgestonu to tak nějak všechno "zůstalo na krku". Navíc motogp už se za ty léta co tam působili jiní pneumatikári docela posunulo takže když příjde někdo novej tak začne s nulovýma datama.
A ty oggoviny o minimálním rozdílu sbk a motogp ani nestojí za to komentovat.
Rovnice sbk Aprilia 2010=ART 2013=RC213V/M1 2014=všechno musí fungovat na všem...mě připadá jak od koňa pro kterýho není rozdíl mezi skůtrem a endurem protože to má 2 kola a řídítka. Kde jsou ty časy zákulisních novinek z "hradu", exkluzivních informací z paddocku sbk/motogp atd...teď jsou to jen samý plky a trollování..
ja by som nad odchodom Bridgestone z MotoGP tolko nejasal, rozhodne nie pred tym nez sa uvidi ako si povedie novy dodavatel pneu.
Ono to zasa nebude az taka sranda dodavat gumy pre tak sialene stroje akymi MotoGP specialy rozhodne su...
Nechajme sa prekvapit, ja rozhodne skor ako zacnem jasat nad novym dodavatelom chcem vidiet s cim pride...
To jsem zvědavej, kdo do toho půjde. Dosáhli všeho, co chtěli...To se tak obvykle říkává, možná už spíš někomu došla trpělivost...Navíc, pokud budu monopolní dodavatel, tak je jasné, že např. s pravděpodobností 100% budu mistrem světa, atd.
Na druhou stranu, Pirelli se taky v minulosti určité excesy nevyhnuly, viz mokré gumy na Monze, apod...
No hlavně, že ten jejich monopol neměl při tom NAPROSTÉM
SELHÁNÍ v Austrálii žádnou oběť na životě ... Proboha, co
jinýho by mělo KTERÉKOLIV firmě "zlomit vaz", než FAKT,
že její produkt má POLOVIČNÍ životnost,než""zaručuje"" ??
Je načase, aby PNEUMATIKÁŘI začli dodávat PNEUMATIKY se zá-
rukou minimálně 1,5 délky závodu a týmy nastavovat jejich
stroje, aby co nejvíc a nejlíp byužily DANÉ pneumatiky,
stejné pro všechny !
Pacinet: Ono nejde jen tak říct,že je to stojí 20 mil eur,kdo bude schopen to platit...vezmi si,jaká je to pro tu firmu reklama..
Pro příklad
Kdysi jsem četl článek o Renaultu ve F1,ve kterém bylo psáno,že Renault jako dodavatel motorů má náklady okolo 120 mil Eur na rok a z toho se jim vrátí zhruba polovina( prodejem těch motorů + peníze sponzorů) a těch dalších 60 mil eur na tom prodělají,ale podle nich se jim to i tak vyplatí,protože to je reklama pro jejich produkt.
vůbec bych se nedivil kdyby do toho šel německej Continental
HURÁÁÁ!!!
Ogg - On by SPZka mohl, ale nechce, raději to nechá na gumařích! Asi má sám málo!
A proč by Spzetka nemohl část zafinancovat sám? Myslím tím ty pneumatiky! Vždyť podporoval a financoval slabé CRT křápy, o kterých ještě nedávno trvrdil že tyto týmy a motorky jsou budoucností MOTO GP!
Místo toho aby vybíral nějaké zalistovací poplatky na rozumné úrovni, kde si to ta země / stát může dovolit, tak plýtvá penězi úplně jinde!
Např. gyroskopické kamery a další serepetičky které mají motocykly MOTO GP přimontované na sobě!
A to nemluvím o tom, jak díky němu se MOTO GP x násobně zdražilo po jeho pravidle z 990cc na 800cc a pak zpět na 1000cc
Tak už tady přestaňte plkat, že je jednotné pravidlo špatné, že to nebude nikdy fungovat, že týmy potřebuji na výběr. Vždyť jinde to jde bez problémů a jak dopadla sezona 2009 s Bridgestonama? Nepamatuji si, že by byly problémy a že by nějaký jezdec nadával.
Aktuální informace o pneu je, že by to mohl být Michelin. Vidím to dobře, zkušenosti mají, udělají pneumatiku, která bude snad sedět motocyklům jako hrnec na prdel
Opakuji ještě jednou: Když to funguje v konkurečním šampionátu, kde vám jezdí "prototypy" dle odborníků, kde ta Kawasaki, kterou vévodí Tommy Sykes nemá nic společného s Kawasaki z krámu, kde jezdí(la) zakázaná Aprilie ze které vznikl prototyp CRT a ty pneumatiky tam sedí, vydrží závod na plný počet kol, tak mi neříkejte, že Prototyp MOTO GP musí mít něco extra ? Proboha, vždyť ty některé prototypy MOTO GP jsou pomalejší než nejlepší stroje Wé eS Bé Ká, takže je jasné že některý Superbikový stroj je víc výkonnější, než ty pomalé Ducati z min. let! Věřte tomu, že Michelin si s tím poradí a že nám ukážou podívanou jako nám ukázali v letech 2004 a 2005
//www.youtube.com/watch?v=Yb1uEjm3zhw
//www.youtube.com/watch?v=KNJqVq39CFY
Ano, nebude to už takové díky elektronice, ale ...!
dyt je to uplně jedno.novej dodavatel bude stejně dělat gumy který budou sedět těm dvoum dětem z repsolu.
@AKRO: A kde by to vzal, ze zvýšených zalistovacích poplatků?
Taky jsem zvědavý,jestli to nekdo dokáže dělat stejně jako Bridgestone.Michelin...?Uvidí se.
Co kdyby těm gumařům SPZka těch 20 mega zaplatil?
@"Bisnis" je "byznys", ale to je vedlejší...
Časy na kolo půjdou dolů, nejen kvůli gumám, ale také kvůli elektronice.
Nakamoto říkal, že budou na změny motorky na jinou gumu potřebovat nejméně půl roku...
Podle mě to bude takřka revoluce v MotoGP. Opravdu jsem zvědavý, kdo se toho ujme, nebo jak to vůbec dopadne.
Tak jako tak, se bude ještě rok a půl jezdit na Bridgestonech, takže je na nějaké soudy brzo.
Doporučuji přečíst:
//www.motomatters.com/analysis/2014/05/01/2014_jerez_motogp_thursday_round_up_on_b.html
Dobrý den všem fandům.Můj pohled na věc Je třeba na všechno dění kolem marketingové značky motogp nahlížet čistě optikou jménem "biznis"!!!K tomu je zapotřebí vzít v úvahu, co je základní charakteristickou vlastností či doménou značky motogp?!Chcete-li, na čem je postavená,nebo v čem tkví základní filosofický prvek značky motogp??!!Motogp značka se především honosí skutečností, že v seriálu motogp závodí nejrychlejší motocykly, v daném kubatůrovém oběmu na okruzích, NA SVĚTĚ!!S tím stojí a padá merkrtingová hodnota značky motogp!!!A to, vyčíslené hodnotou peněz, bude astronomická suma!!!Na tuto marketingovou značku navazují další a další "biznisy".Je třeba si uvědomit, už jen ten fakt, že výrobci motocyklů mají možnost 18 x za rok vykřičet do světa, kdo že je nejlepší na světě na nejrychlejších motocyklech na světě a u diváků to automaticky vyvolává asociaci nejrychlejší z nejrychlejších = nejlepší na světě.Je to taková pyramida, na vrcholu završená všeobjímající matkou jménem MOTOGP!Závěr!??Mám za to, že nový dodavatel pneumatik nemůže nastoupit na místo Bridgestone aniž by poskytl jasnou garanci,že nové motocykly na nové pneu, nebudou v časech na kolo a na celý závod pomalejší než na pneu od Bridge, natož aby časově padli až za WSBK!Tak jsem skutečně zvědav, kdo z výrobců, má či bude mít chuť a touhu,pozvednout hodnotu značky svého výrobku?!To souvisí s cenou, kterou bude ochoten zaplatit,aby to viděli diváci na celém světě??!!Já tipuji někoho z Asie!!Někdo z Číny, do toho nasype obrovský balík peněz!
AKRO: uz jses s tim vecnym papouskovanim o peceni gum opravdu trapnej.
Já to vidím takhle: Dunlop to nedostane bo už má Moto3jky a 2jky a byl by z toho supermonopol. Ze zbývajících značek, které by to mohly zvládnou zůstává Michelin a Pirelli. Pirelli má WSBk a F1 (což se bohužel bere za víc než MotoGP). Takže zbývá Michelin. Ale co když nebude chtít? Co potom? Třeba by Pirelli pustila WSBK (aby to nebyl jiný typ supermonopolu). MotoGP je přece jen vrchol na dvou kolech (ať si kdo chce co chce myslí či říká). A kdo by obsadil WSBK? O to by mohli soupeřit "nováčci" na trhu silničních motopneu Maxxis a Mitas!
Nankang je Taiwan, takže je to ta kapitalistická, ta lepší čína Továrna byla dlouho součást japonského koncernu Yokohama.
IvanDvoutakťák, já se bojím, že kdyby měli pneumatiky s delší životností, tak se půlka jezdců vysype v první třetině závodu
to je fakt, jen aby to nevyhrál nějakej čínskej Nankang, Cheng-Shing nebo podobná pecka.
Číňani už se nemůžou dočkat, jak udaj svý kopie
Desmo69 - Na druhé straně zase na Michelin si nemohl stěžovat Vale! Pekli kvůli němu i přes noc a ještě horké zboží brzy ráno dodávali přímo k němu do depa!
Souhlas s deep-sk Ono dělat pneu pro motogp asi není žádná banalita. Co to naposled dělali Michelin, Dunlop a Bridgestone tak Dunlop byla katastrofa a ostuda v jednom, na Michelin si stěžoval kdo mohl když se přecházelo v půlce sezóny a Bridgestonu to tak nějak všechno "zůstalo na krku". Navíc motogp už se za ty léta co tam působili jiní pneumatikári docela posunulo takže když příjde někdo novej tak začne s nulovýma datama.
A ty oggoviny o minimálním rozdílu sbk a motogp ani nestojí za to komentovat.
Rovnice sbk Aprilia 2010=ART 2013=RC213V/M1 2014=všechno musí fungovat na všem...mě připadá jak od koňa pro kterýho není rozdíl mezi skůtrem a endurem protože to má 2 kola a řídítka. Kde jsou ty časy zákulisních novinek z "hradu", exkluzivních informací z paddocku sbk/motogp atd...teď jsou to jen samý plky a trollování..
ja by som nad odchodom Bridgestone z MotoGP tolko nejasal, rozhodne nie pred tym nez sa uvidi ako si povedie novy dodavatel pneu.
Ono to zasa nebude az taka sranda dodavat gumy pre tak sialene stroje akymi MotoGP specialy rozhodne su...
Nechajme sa prekvapit, ja rozhodne skor ako zacnem jasat nad novym dodavatelom chcem vidiet s cim pride...
Tak se zdá, že BRIDGE nakonec z MGP vykopli a není jich škoda!
To jsem zvědavej, kdo do toho půjde. Dosáhli všeho, co chtěli...To se tak obvykle říkává, možná už spíš někomu došla trpělivost...Navíc, pokud budu monopolní dodavatel, tak je jasné, že např. s pravděpodobností 100% budu mistrem světa, atd.
Na druhou stranu, Pirelli se taky v minulosti určité excesy nevyhnuly, viz mokré gumy na Monze, apod...
Hurááá. Už včera bylo pozdě.
Tak doufejme že to nebude horší než teď s Bridgestone
No hlavně, že ten jejich monopol neměl při tom NAPROSTÉM
SELHÁNÍ v Austrálii žádnou oběť na životě ... Proboha, co
jinýho by mělo KTERÉKOLIV firmě "zlomit vaz", než FAKT,
že její produkt má POLOVIČNÍ životnost,než""zaručuje"" ??
Je načase, aby PNEUMATIKÁŘI začli dodávat PNEUMATIKY se zá-
rukou minimálně 1,5 délky závodu a týmy nastavovat jejich
stroje, aby co nejvíc a nejlíp byužily DANÉ pneumatiky,
stejné pro všechny !
měli zůstat a k nim měli přibýt další dodavatelé
Pacinet: Ono nejde jen tak říct,že je to stojí 20 mil eur,kdo bude schopen to platit...vezmi si,jaká je to pro tu firmu reklama..
Pro příklad
Kdysi jsem četl článek o Renaultu ve F1,ve kterém bylo psáno,že Renault jako dodavatel motorů má náklady okolo 120 mil Eur na rok a z toho se jim vrátí zhruba polovina( prodejem těch motorů + peníze sponzorů) a těch dalších 60 mil eur na tom prodělají,ale podle nich se jim to i tak vyplatí,protože to je reklama pro jejich produkt.
...nevíte někdo, jakou může mít taková nová motogp Bridgestone-ka hodnotu?
=Dosáhli jsme všech cílů s nimiž jsme před deseti lety vstupovali do MS,...=
Opravdu?, to že guma nevydrží ani celý závod (AUS), to byl taky cíl? A žádné výmluvy, od WSBK uplynulo 8, slovy OSM měsíců