Bridgestone v MotoGP končí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
technasia (1933) napsal 03.05.2014 v 17:21

vůbec bych se nedivil kdyby do toho šel německej Continental

JEFFzx13 (489) napsal 02.05.2014 v 23:27+1

HURÁÁÁ!!!

AKRO (-498) napsal 02.05.2014 v 22:46

Ogg - On by SPZka mohl, ale nechce, raději to nechá na gumařích! Asi má sám málo!

Ogg (387) napsal 02.05.2014 v 21:34-2+2

A proč by Spzetka nemohl část zafinancovat sám? Myslím tím ty pneumatiky! Vždyť podporoval a financoval slabé CRT křápy, o kterých ještě nedávno trvrdil že tyto týmy a motorky jsou budoucností MOTO GP!

Místo toho aby vybíral nějaké zalistovací poplatky na rozumné úrovni, kde si to ta země / stát může dovolit, tak plýtvá penězi úplně jinde!

Např. gyroskopické kamery a další serepetičky které mají motocykly MOTO GP přimontované na sobě!

A to nemluvím o tom, jak díky němu se MOTO GP x násobně zdražilo po jeho pravidle z 990cc na 800cc a pak zpět na 1000cc

Ogg (387) napsal 02.05.2014 v 20:43+2

Tak už tady přestaňte plkat, že je jednotné pravidlo špatné, že to nebude nikdy fungovat, že týmy potřebuji na výběr. Vždyť jinde to jde bez problémů a jak dopadla sezona 2009 s Bridgestonama? Nepamatuji si, že by byly problémy a že by nějaký jezdec nadával.

Aktuální informace o pneu je, že by to mohl být Michelin. Vidím to dobře, zkušenosti mají, udělají pneumatiku, která bude snad sedět motocyklům jako hrnec na prdel

Opakuji ještě jednou: Když to funguje v konkurečním šampionátu, kde vám jezdí "prototypy" dle odborníků, kde ta Kawasaki, kterou vévodí Tommy Sykes nemá nic společného s Kawasaki z krámu, kde jezdí(la) zakázaná Aprilie ze které vznikl prototyp CRT a ty pneumatiky tam sedí, vydrží závod na plný počet kol, tak mi neříkejte, že Prototyp MOTO GP musí mít něco extra ? Proboha, vždyť ty některé prototypy MOTO GP jsou pomalejší než nejlepší stroje Wé eS Bé Ká, takže je jasné že některý Superbikový stroj je víc výkonnější, než ty pomalé Ducati z min. let! Věřte tomu, že Michelin si s tím poradí a že nám ukážou podívanou jako nám ukázali v letech 2004 a 2005

//www.youtube.com/watch?v=Yb1uEjm3zhw

//www.youtube.com/watch?v=KNJqVq39CFY

Ano, nebude to už takové díky elektronice, ale ...!

technasia (1933) napsal 02.05.2014 v 17:46+1

dyt je to uplně jedno.novej dodavatel bude stejně dělat gumy který budou sedět těm dvoum dětem z repsolu.

PacienT.cz (687) napsal 02.05.2014 v 15:31-1

@AKRO: A kde by to vzal, ze zvýšených zalistovacích poplatků?

ChenziiR1 (158) napsal 02.05.2014 v 13:32

Taky jsem zvědavý,jestli to nekdo dokáže dělat stejně jako Bridgestone.Michelin...?Uvidí se.

AKRO (-498) napsal 02.05.2014 v 12:48

Co kdyby těm gumařům SPZka těch 20 mega zaplatil?

PacienT.cz (687) napsal 02.05.2014 v 11:55

@"Bisnis" je "byznys", ale to je vedlejší...
Časy na kolo půjdou dolů, nejen kvůli gumám, ale také kvůli elektronice.
Nakamoto říkal, že budou na změny motorky na jinou gumu potřebovat nejméně půl roku...
Podle mě to bude takřka revoluce v MotoGP. Opravdu jsem zvědavý, kdo se toho ujme, nebo jak to vůbec dopadne.
Tak jako tak, se bude ještě rok a půl jezdit na Bridgestonech, takže je na nějaké soudy brzo.
Doporučuji přečíst:
//www.motomatters.com/analysis/2014/05/01/2014_jerez_motogp_thursday_round_up_on_b.html

SoulTrain21 (753) napsal 02.05.2014 v 09:50+1

vakuz (932) napsal 02.05.2014 v 09:36+1

Dobrý den všem fandům.Můj pohled na věc Je třeba na všechno dění kolem marketingové značky motogp nahlížet čistě optikou jménem "biznis"!!!K tomu je zapotřebí vzít v úvahu, co je základní charakteristickou vlastností či doménou značky motogp?!Chcete-li, na čem je postavená,nebo v čem tkví základní filosofický prvek značky motogp??!!Motogp značka se především honosí skutečností, že v seriálu motogp závodí nejrychlejší motocykly, v daném kubatůrovém oběmu na okruzích, NA SVĚTĚ!!S tím stojí a padá merkrtingová hodnota značky motogp!!!A to, vyčíslené hodnotou peněz, bude astronomická suma!!!Na tuto marketingovou značku navazují další a další "biznisy".Je třeba si uvědomit, už jen ten fakt, že výrobci motocyklů mají možnost 18 x za rok vykřičet do světa, kdo že je nejlepší na světě na nejrychlejších motocyklech na světě a u diváků to automaticky vyvolává asociaci nejrychlejší z nejrychlejších = nejlepší na světě.Je to taková pyramida, na vrcholu završená všeobjímající matkou jménem MOTOGP!Závěr!??Mám za to, že nový dodavatel pneumatik nemůže nastoupit na místo Bridgestone aniž by poskytl jasnou garanci,že nové motocykly na nové pneu, nebudou v časech na kolo a na celý závod pomalejší než na pneu od Bridge, natož aby časově padli až za WSBK!Tak jsem skutečně zvědav, kdo z výrobců, má či bude mít chuť a touhu,pozvednout hodnotu značky svého výrobku?!To souvisí s cenou, kterou bude ochoten zaplatit,aby to viděli diváci na celém světě??!!Já tipuji někoho z Asie!!Někdo z Číny, do toho nasype obrovský balík peněz!

Eso_Rimmer (383) napsal 02.05.2014 v 09:06-1+3

AKRO: uz jses s tim vecnym papouskovanim o peceni gum opravdu trapnej.

Romanko (1206) napsal 02.05.2014 v 09:01-1

Já to vidím takhle: Dunlop to nedostane bo už má Moto3jky a 2jky a byl by z toho supermonopol. Ze zbývajících značek, které by to mohly zvládnou zůstává Michelin a Pirelli. Pirelli má WSBk a F1 (což se bohužel bere za víc než MotoGP). Takže zbývá Michelin. Ale co když nebude chtít? Co potom? Třeba by Pirelli pustila WSBK (aby to nebyl jiný typ supermonopolu). MotoGP je přece jen vrchol na dvou kolech (ať si kdo chce co chce myslí či říká). A kdo by obsadil WSBK? O to by mohli soupeřit "nováčci" na trhu silničních motopneu Maxxis a Mitas!

Karbec_Jikov (106) napsal 02.05.2014 v 08:54

Nankang je Taiwan, takže je to ta kapitalistická, ta lepší čína Továrna byla dlouho součást japonského koncernu Yokohama.

Karbec_Jikov (106) napsal 02.05.2014 v 08:47

IvanDvoutakťák, já se bojím, že kdyby měli pneumatiky s delší životností, tak se půlka jezdců vysype v první třetině závodu

zzzmrzlinar (471) napsal 02.05.2014 v 08:27

to je fakt, jen aby to nevyhrál nějakej čínskej Nankang, Cheng-Shing nebo podobná pecka.

Paulo (2561) napsal 02.05.2014 v 08:10+1

Číňani už se nemůžou dočkat, jak udaj svý kopie

AKRO (-498) napsal 02.05.2014 v 01:14-2+1

Desmo69 - Na druhé straně zase na Michelin si nemohl stěžovat Vale! Pekli kvůli němu i přes noc a ještě horké zboží brzy ráno dodávali přímo k němu do depa!

desmo69 (638) napsal 02.05.2014 v 00:31-3+1

Souhlas s deep-sk Ono dělat pneu pro motogp asi není žádná banalita. Co to naposled dělali Michelin, Dunlop a Bridgestone tak Dunlop byla katastrofa a ostuda v jednom, na Michelin si stěžoval kdo mohl když se přecházelo v půlce sezóny a Bridgestonu to tak nějak všechno "zůstalo na krku". Navíc motogp už se za ty léta co tam působili jiní pneumatikári docela posunulo takže když příjde někdo novej tak začne s nulovýma datama.
A ty oggoviny o minimálním rozdílu sbk a motogp ani nestojí za to komentovat.
Rovnice sbk Aprilia 2010=ART 2013=RC213V/M1 2014=všechno musí fungovat na všem...mě připadá jak od koňa pro kterýho není rozdíl mezi skůtrem a endurem protože to má 2 kola a řídítka. Kde jsou ty časy zákulisních novinek z "hradu", exkluzivních informací z paddocku sbk/motogp atd...teď jsou to jen samý plky a trollování..

deep-sk (474) napsal 01.05.2014 v 21:49+1

ja by som nad odchodom Bridgestone z MotoGP tolko nejasal, rozhodne nie pred tym nez sa uvidi ako si povedie novy dodavatel pneu.
Ono to zasa nebude az taka sranda dodavat gumy pre tak sialene stroje akymi MotoGP specialy rozhodne su...
Nechajme sa prekvapit, ja rozhodne skor ako zacnem jasat nad novym dodavatelom chcem vidiet s cim pride...

AKRO (-498) napsal 01.05.2014 v 21:23+1

Tak se zdá, že BRIDGE nakonec z MGP vykopli a není jich škoda!

mike.46 (604) napsal 01.05.2014 v 21:15

To jsem zvědavej, kdo do toho půjde. Dosáhli všeho, co chtěli...To se tak obvykle říkává, možná už spíš někomu došla trpělivost...Navíc, pokud budu monopolní dodavatel, tak je jasné, že např. s pravděpodobností 100% budu mistrem světa, atd.
Na druhou stranu, Pirelli se taky v minulosti určité excesy nevyhnuly, viz mokré gumy na Monze, apod...

Romanko (1206) napsal 01.05.2014 v 20:11+3

Hurááá. Už včera bylo pozdě.

Mar_o-46 (219) napsal 01.05.2014 v 20:06+1

Tak doufejme že to nebude horší než teď s Bridgestone

IvanDvoutakťák (5074) napsal 01.05.2014 v 19:57+6

No hlavně, že ten jejich monopol neměl při tom NAPROSTÉM
SELHÁNÍ v Austrálii žádnou oběť na životě ... Proboha, co
jinýho by mělo KTERÉKOLIV firmě "zlomit vaz", než FAKT,
že její produkt má POLOVIČNÍ životnost,než""zaručuje"" ??
Je načase, aby PNEUMATIKÁŘI začli dodávat PNEUMATIKY se zá-
rukou minimálně 1,5 délky závodu a týmy nastavovat jejich
stroje, aby co nejvíc a nejlíp byužily DANÉ pneumatiky,
stejné pro všechny !

ullw (-277) napsal 01.05.2014 v 19:25-1+6

měli zůstat a k nim měli přibýt další dodavatelé

SoulTrain21 (753) napsal 01.05.2014 v 19:04+3

Pacinet: Ono nejde jen tak říct,že je to stojí 20 mil eur,kdo bude schopen to platit...vezmi si,jaká je to pro tu firmu reklama..

Pro příklad
Kdysi jsem četl článek o Renaultu ve F1,ve kterém bylo psáno,že Renault jako dodavatel motorů má náklady okolo 120 mil Eur na rok a z toho se jim vrátí zhruba polovina( prodejem těch motorů + peníze sponzorů) a těch dalších 60 mil eur na tom prodělají,ale podle nich se jim to i tak vyplatí,protože to je reklama pro jejich produkt.

MaraBor (138) napsal 01.05.2014 v 18:55

...nevíte někdo, jakou může mít taková nová motogp Bridgestone-ka hodnotu?

josef58 (823) napsal 01.05.2014 v 18:52-1+3

=Dosáhli jsme všech cílů s nimiž jsme před deseti lety vstupovali do MS,...=

Opravdu?, to že guma nevydrží ani celý závod (AUS), to byl taky cíl? A žádné výmluvy, od WSBK uplynulo 8, slovy OSM měsíců

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist