Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kolja: Prtulníky, prtulníky... tak se u vás říká vrtulníkům? A moje mladá křidélka (no...mladá...) mi už pokrátila stará. Jinak tě pochopitelně moc zdravím.
Ben mi letos opet udelal radost,jeste kdyby tak chtel jezdit na Ducati.Bohuzel si budu muset minimalne dva roky pockat
Marex:nevim jestli Yamaha,ale piloti jo
Jsem rád, že se mi docela přesně povedla předpověď ze začátku sezony, a to, že bude jezdit stabilně v TOP5 a dá i pódium. Moc mu fandim, to co vloni předvedl ve WSBK bylo fantastický a letos taky letěl jak kormorán. Příští rok ho však na titul úplně netipuju, celkově ho ale do TOP3 řadím
Marex: tak jistě, do toho nevidíme ale když srovnáš v posledních závodech výkon Pedrosy (do doby než se zranil) a výkony Fiatů tak jsou zhruba na stejné úrovni takže ta Honda taky není vůbec špatná a Marco to dokazuje v závodech ale je jasné, že když jede první sezonu, tak ještě nemůže zdaleka jezdit tak rychle jako Pedrosa či Dovi :) zkušenosti chybí a to je vidět.
Navíc pro Marca S. zas hovoří to, že osmidvounulky jsou víc podobné 250 na kt. jezdil M.S. hehe.
Pity: Pravda! Tovární podporu měl,ale Yamaha Hondu celkem válcuje. Navíc má Ben jistotu příštího roku v tov. týmu, tak je snahou týmu mu dát to nejlepší. U Marca a jeho Hondy je to poněkud komplikovanější.
Marex a Luger: no ale Marco Sim. ma taky podporu z tovarny jako ma Ben od Yamahy, takže oba jsou to dobří jezdci a proto dostali ihned i nějakou podporu. Takže opravdu tim pravym netovarnim jezdce je vlastně Barbera. Ten jezdí v sat. tymu bez podpory :)
Jinak myslim ze rozdil mezi Simoncelliho motorkou a repsolkama bude minimalni takze by asi i s Repsolkou o moc vic v predu by nebyl. A bohužel kvůli pravidlu do repsolu ani nemohl. Ale jezdí dobře, to jo, ale letos docela taky sem tam spadl. Hlavně to měl nějak za sebou ty kreše...
Zaslouženě. I podle bodů je to jasně vidět. Jenom si říkám, kterej z Rookies měl podobnou techniku a tovární podporu. Pro mě je (morálním) vítězem Supersic.
Nejlepsi "netovarni"...ta podpora tam od druhe pulky zavodu byla znat,kazdopadne muze pristi rok pekne ze vsema zamichat,muj typ bude v top 4,na titul mit pristi rok to nebude ale az budou litry to bude jina
Interceptor to se jistě může stát, ale zajímalo co tě k této myšlence vede? To že už Yamahu nebude vyvýjet Rossi s Burgessem?
Můj názor je, že bude dobrej i příští rok.
Ben je borec a fandím mu. Přinesl do MotoGP novou čerstvou krev... je v MotoGP prvním rokem a příští rok bude zase o stupínek výš. Je fakt, že konkurence je v MotoGP veliká, ale věřím, že se prosadí. Až se přejde na litry bude to pro něj ještě lepší...resp. pro všechny jezdce s normální postavou a výškou (Pedrosa a Lorenzo má při své postavě teď jasnou výhodu)...
ben bude pristi rok jeden ze silneho ctyrlistku dokazu si klidne predstavit ze bude tento ben zavodit do posledniho zavodu o titul.
proste je to neuveritelnej talent a klidne tady pristi rok v tuto dobu muzem cist clanek jak si 2 zavody pred koncem zajistil titul v motogp a ani bych se tomu moc nedivil
tak on titul rookie of the year získal aj loni ve wsbk, pokud tam vůbec nějaká taková soutěž probíhá. Takže v podstatě má za poslední dva roky: titul ms wsbk, titul ROTY sbk 2009, (zkratka rookie of the yeer), a teď ROTY mgp 2010. Takže milion titulů na rozdávání.
Kolja: Vidíš. To je taky jeden z argumentů, proč koukat na WSBK. Zvuk pořádnýho twinu v GP už asi nikdy nezazní.
Marex:vzdyt ta DUCATI z WSBK tak zni ,ta GP-ckova spiva jinak mej se lumpe
Kolja: Prtulníky, prtulníky... tak se u vás říká vrtulníkům? A moje mladá křidélka (no...mladá...) mi už pokrátila stará. Jinak tě pochopitelně moc zdravím.
Marex:skode ze ne jak prtulniky,to bych znal ,
takle nemam srp,kterym bych ti pokratil tva mlada kridelka
Kolja: Byly to motory, vrčely jak traktory...
Ben mi letos opet udelal radost,jeste kdyby tak chtel jezdit na Ducati.Bohuzel si budu muset minimalne dva roky pockat
Marex:nevim jestli Yamaha,ale piloti jo
Jsem rád, že se mi docela přesně povedla předpověď ze začátku sezony, a to, že bude jezdit stabilně v TOP5 a dá i pódium. Moc mu fandim, to co vloni předvedl ve WSBK bylo fantastický a letos taky letěl jak kormorán. Příští rok ho však na titul úplně netipuju, celkově ho ale do TOP3 řadím
To jo, ze zač. sezony určo.
Pity: Podle mne je to dané pouze tím, že Hondě lépe drží motory a Yamaha prostě neriskuje...nemá důvod. Zpočátku Yamaha jela o ligu líp.
Nemam rad Anglany
Příští rok bude "Rookie of the Year" Cal Crutchlov, o co??
Marex: tak jistě, do toho nevidíme ale když srovnáš v posledních závodech výkon Pedrosy (do doby než se zranil) a výkony Fiatů tak jsou zhruba na stejné úrovni takže ta Honda taky není vůbec špatná a Marco to dokazuje v závodech ale je jasné, že když jede první sezonu, tak ještě nemůže zdaleka jezdit tak rychle jako Pedrosa či Dovi :) zkušenosti chybí a to je vidět.
Navíc pro Marca S. zas hovoří to, že osmidvounulky jsou víc podobné 250 na kt. jezdil M.S. hehe.
Luger: No tak vypadá to nadějně. Ono jich zas tak moc nebude, tak je docela možný, že to dostane hned po nástupu do sezony.
Treba budeme prekvapeni a pristi rok bude Rookie of the Year nas Karel
Pity: Pravda! Tovární podporu měl,ale Yamaha Hondu celkem válcuje. Navíc má Ben jistotu příštího roku v tov. týmu, tak je snahou týmu mu dát to nejlepší. U Marca a jeho Hondy je to poněkud komplikovanější.
Borec.
Když získal titul Nicky, tak proč by nemohl i Ben ??
Marex a Luger: no ale Marco Sim. ma taky podporu z tovarny jako ma Ben od Yamahy, takže oba jsou to dobří jezdci a proto dostali ihned i nějakou podporu. Takže opravdu tim pravym netovarnim jezdce je vlastně Barbera. Ten jezdí v sat. tymu bez podpory :)
Jinak myslim ze rozdil mezi Simoncelliho motorkou a repsolkama bude minimalni takze by asi i s Repsolkou o moc vic v predu by nebyl. A bohužel kvůli pravidlu do repsolu ani nemohl. Ale jezdí dobře, to jo, ale letos docela taky sem tam spadl. Hlavně to měl nějak za sebou ty kreše...
Marex: verim ze by je Simonceli na Repsolu pekne prohnal
Zaslouženě. I podle bodů je to jasně vidět. Jenom si říkám, kterej z Rookies měl podobnou techniku a tovární podporu. Pro mě je (morálním) vítězem Supersic.
Preji mu at skonci pred chupachupsem
Nejlepsi "netovarni"...ta podpora tam od druhe pulky zavodu byla znat,kazdopadne muze pristi rok pekne ze vsema zamichat,muj typ bude v top 4,na titul mit pristi rok to nebude ale az budou litry to bude jina
Interceptor to se jistě může stát, ale zajímalo co tě k této myšlence vede? To že už Yamahu nebude vyvýjet Rossi s Burgessem?
Můj názor je, že bude dobrej i příští rok.
Ben je borec a fandím mu. Přinesl do MotoGP novou čerstvou krev... je v MotoGP prvním rokem a příští rok bude zase o stupínek výš. Je fakt, že konkurence je v MotoGP veliká, ale věřím, že se prosadí. Až se přejde na litry bude to pro něj ještě lepší...resp. pro všechny jezdce s normální postavou a výškou (Pedrosa a Lorenzo má při své postavě teď jasnou výhodu)...
Jeho nej sezona za rok o něm v souvislosti s podiem neuslyšíme.
ben bude pristi rok jeden ze silneho ctyrlistku dokazu si klidne predstavit ze bude tento ben zavodit do posledniho zavodu o titul.
proste je to neuveritelnej talent a klidne tady pristi rok v tuto dobu muzem cist clanek jak si 2 zavody pred koncem zajistil titul v motogp a ani bych se tomu moc nedivil
tak on titul rookie of the year získal aj loni ve wsbk, pokud tam vůbec nějaká taková soutěž probíhá. Takže v podstatě má za poslední dva roky: titul ms wsbk, titul ROTY sbk 2009, (zkratka rookie of the yeer), a teď ROTY mgp 2010. Takže milion titulů na rozdávání.
marco taky dobře tahal