Aerodynamika bude v MotoGP stále důležitější
Text: Petr Czyž | Foto: Ducati Media, Movistar Yamaha MotoGP | Zveřejněno: 7.1.2016 | Zobrazeno: 7 282x
Text: Petr Czyž | Foto: Ducati Media, Movistar Yamaha MotoGP | Zveřejněno: 7.1.2016 | Zobrazeno: 7 282x
to Pastell : aha, omlouvám se, četl jsem to až v neděli. Pardóón.
Taky tam, BOHUŽEL(!), zemřel Tomáš Hlavatka
Ten Tvůj "avatár", Rosho, to je "pecka"
Jen těch výfuků ...
Ivan, v tom retardéri spadol počas posledného ročníka M ČSFR v roku 1993 slovenský pretekár Tibor Straka jazdiaci na Kawasaki. Vo veľkej rýchlosti vyletel z trate a motorka narvala do vežičky traťákov, ktorú zdemolovala. Nikomu sa naštastie nič vážne nestalo.
to voloda.m : To tam bylo dopsáno dodatečně
Patriku, do mosteckýho retardéru se netěš - tam je odjakživa
vysoký procento pravděpodobnosti, že přijde hromadný pád
a opakem jsou jen výjimky. Dokud tam nebyl, nepamatuju, žeby
v té rychlé levé někdo spadl.
to Pastell : Článek nekecá, vždyť se tam píše : (křidélka už dříve zkoušel předchůdce Gigi Dall'Igna, Filippo Preziosi).
Hezký evoluční pokus. Ale mám dojem, že to co Ducati "napřilnuje" na rovinkách, kde zřejmě nemá konkurenci, to ztratí v zatáčkách. To by měl Dartaňan ještě popřemýšlet
On ale Karel se satošem opravdu porazil tovární jedničku Ducati
A tady okřídlený Kája pojíždí okřídleného Valentina :)
To je Ducati Desmosedici GP10
Pastell
Z ktereho roku to je foto?
Děkuji, upřesnil jsem to.
To Pastell-přesně tak
podľa mňa by mali mať jazdci na chrbte namontovaný metrový spojler!!!
Pastell - přesně tak, koukal jsem jak z jara na ten článek. Dokonce myslím Abája byl,jedinej, komu kapota s křidélky vyhovovala...tak ji jezdil a ostatní Ducny měly trošku jinou fazonu.
Křidélka už zkoušeli za Stonera, i Kája Abrahám je jezdil... Takže článek nám kapku kecá :)
No vnejsi kridelka asi velkym prinosem nebudou, ale povinne vnitri always kridelka, to by byl primo mega ficak v motogp
No jestli to bude tak skvělé a účinné jako jejich jedinečný karbonový rám pak jsem v klidu.
...no nevím, samozřejmě efekt to mít bude, ale mně se to teda moc nelíbí (hlavně dvouplošník Ducati, která je bez toho krásná), měli by ty radikální změny designu nějak omezit...ať to pořád vypadá jako motorka
A pak že prej RedBull dává křídla
patrik 7 - podle mě by každý jezdec měl o motorce vědět všechno a neustále se o to zajímat, je to přece jeho práce,život a je za to dobře zaplacený!! Staří borci znali každý šroubek,platili si to často ze svého, někteří měli dokonce i mechanika,riskovali o mnoho víc než ti dnešní a fungovalo to!
Pokud to pomůže budou i ostatní křidélka používat. Vzhled není u závodní motorky podstatný.
Chce to radikální řešení--//www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/historie/svetove-rekordy-nsu-o-nejvetsi-rychlost_41868.html
Motory MotoGP mají kolem 180 kW
yamaha99 jak vidím tvůj avatar,tak nevím,jestli se do Mosteckyho retárdéru budu těšit :D
p.a.t.r.i.k: U Abraháma nebyl problém objem, ale uřídit to at tam má 800ccm nebo 1000ccm
i když OPRAVA,od 2012 to jsou litry,tak to nevím,co sem slyšel
Já si myslím že to je jen takovej "pokus" ... že jak to rychle přišlo tak to taky odejde a nevěřím že to bude mít každej bajk. Navíc to vypadá strašně. Tyhle pokusy o nejlepší aerodynamiku tu už byl dávno předtím kdy byla maska skoro až na zem. Jako kdysi s ní jezdil Hopper
ullw - Abrahám kdesi říkal,že to jsou jen 800 ccm...výkon už říct nedokázal,že to ani oni neví..tomu sem ale nějak nevěřil...