Aerodynamika bude v MotoGP stále důležitější

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
voloda.m (480) napsal 12.01.2016 v 16:50

to Pastell : aha, omlouvám se, četl jsem to až v neděli. Pardóón.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 10.01.2016 v 21:04

Taky tam, BOHUŽEL(!), zemřel Tomáš Hlavatka
Ten Tvůj "avatár", Rosho, to je "pecka"
Jen těch výfuků ...

rosho (519) napsal 10.01.2016 v 19:46

Ivan, v tom retardéri spadol počas posledného ročníka M ČSFR v roku 1993 slovenský pretekár Tibor Straka jazdiaci na Kawasaki. Vo veľkej rýchlosti vyletel z trate a motorka narvala do vežičky traťákov, ktorú zdemolovala. Nikomu sa naštastie nič vážne nestalo.

Pastell (112) napsal 10.01.2016 v 17:48+1

to voloda.m : To tam bylo dopsáno dodatečně

IvanDvoutakťák (5074) napsal 10.01.2016 v 12:06+1

Patriku, do mosteckýho retardéru se netěš - tam je odjakživa
vysoký procento pravděpodobnosti, že přijde hromadný pád
a opakem jsou jen výjimky. Dokud tam nebyl, nepamatuju, žeby
v té rychlé levé někdo spadl.

voloda.m (480) napsal 10.01.2016 v 08:21-1

to Pastell : Článek nekecá, vždyť se tam píše : (křidélka už dříve zkoušel předchůdce Gigi Dall'Igna, Filippo Preziosi).

torckx (424) napsal 08.01.2016 v 20:11

Hezký evoluční pokus. Ale mám dojem, že to co Ducati "napřilnuje" na rovinkách, kde zřejmě nemá konkurenci, to ztratí v zatáčkách. To by měl Dartaňan ještě popřemýšlet

josef58 (823) napsal 08.01.2016 v 18:32-2

On ale Karel se satošem opravdu porazil tovární jedničku Ducati

Pastell (112) napsal 08.01.2016 v 14:08-1






A tady okřídlený Kája pojíždí okřídleného Valentina :)

Pastell (112) napsal 08.01.2016 v 14:05

To je Ducati Desmosedici GP10

DOMINATOR (1260) napsal 08.01.2016 v 12:27

Pastell

Z ktereho roku to je foto?

Etien (65) napsal 08.01.2016 v 12:17

Děkuji, upřesnil jsem to.

Hockin (65) napsal 08.01.2016 v 08:20

To Pastell-přesně tak

saci_ventil (292) napsal 08.01.2016 v 07:52

podľa mňa by mali mať jazdci na chrbte namontovaný metrový spojler!!!

Plastky266 (658) napsal 08.01.2016 v 07:03

Pastell - přesně tak, koukal jsem jak z jara na ten článek. Dokonce myslím Abája byl,jedinej, komu kapota s křidélky vyhovovala...tak ji jezdil a ostatní Ducny měly trošku jinou fazonu.

Pastell (112) napsal 08.01.2016 v 06:50





Pastell (112) napsal 08.01.2016 v 06:48+2

Křidélka už zkoušeli za Stonera, i Kája Abrahám je jezdil... Takže článek nám kapku kecá :)

Motofighter (471) napsal 08.01.2016 v 00:09

No vnejsi kridelka asi velkym prinosem nebudou, ale povinne vnitri always kridelka, to by byl primo mega ficak v motogp

Interceptor (108) napsal 07.01.2016 v 22:15

No jestli to bude tak skvělé a účinné jako jejich jedinečný karbonový rám pak jsem v klidu.

MaraBor (138) napsal 07.01.2016 v 21:57

...no nevím, samozřejmě efekt to mít bude, ale mně se to teda moc nelíbí (hlavně dvouplošník Ducati, která je bez toho krásná), měli by ty radikální změny designu nějak omezit...ať to pořád vypadá jako motorka

Tomas_81 (105) napsal 07.01.2016 v 21:44

A pak že prej RedBull dává křídla

ullw (-277) napsal 07.01.2016 v 21:18-1+1

patrik 7 - podle mě by každý jezdec měl o motorce vědět všechno a neustále se o to zajímat, je to přece jeho práce,život a je za to dobře zaplacený!! Staří borci znali každý šroubek,platili si to často ze svého, někteří měli dokonce i mechanika,riskovali o mnoho víc než ti dnešní a fungovalo to!

Déjávu (58) napsal 07.01.2016 v 20:58-1+1

Pokud to pomůže budou i ostatní křidélka používat. Vzhled není u závodní motorky podstatný.

týpek (119) napsal 07.01.2016 v 18:23

Chce to radikální řešení--//www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/historie/svetove-rekordy-nsu-o-nejvetsi-rychlost_41868.html

Barney (39) napsal 07.01.2016 v 17:24

Motory MotoGP mají kolem 180 kW

p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 07.01.2016 v 17:19

yamaha99 jak vidím tvůj avatar,tak nevím,jestli se do Mosteckyho retárdéru budu těšit :D

yamaha99 (1119) napsal 07.01.2016 v 17:17

p.a.t.r.i.k: U Abraháma nebyl problém objem, ale uřídit to at tam má 800ccm nebo 1000ccm

p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 07.01.2016 v 17:16

i když OPRAVA,od 2012 to jsou litry,tak to nevím,co sem slyšel

GRASSEL (273) napsal 07.01.2016 v 17:14+1

Já si myslím že to je jen takovej "pokus" ... že jak to rychle přišlo tak to taky odejde a nevěřím že to bude mít každej bajk. Navíc to vypadá strašně. Tyhle pokusy o nejlepší aerodynamiku tu už byl dávno předtím kdy byla maska skoro až na zem. Jako kdysi s ní jezdil Hopper





p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 07.01.2016 v 17:07-1

ullw - Abrahám kdesi říkal,že to jsou jen 800 ccm...výkon už říct nedokázal,že to ani oni neví..tomu sem ale nějak nevěřil...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist