Abraham bude testovat v Jerezu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 25.11.2010 v 14:11

Kryšpín -

Kryšpín (7) napsal 25.11.2010 v 07:12

Agathon:Nemyslím, že jsou horší výsledky satelitů dány jen "rukama" jezdců. Tovární stáje mají daleko lepší zabezpečení, nejlepší mechaniky, inženýry,...Ono mít "stejnou" motorku ještě nemusí znamenat, že na trati pojedou stejně. Pokud motku jinak nastavíš, tak budou na "stejných" motkách výsledky naprosto rozdílné. Takže bych řekl, že výrazný podíl na výsledku nemá jen motka a jezdec, ale významnou roli hraje i tým, zejména šéfmechanik. A zatímco špičkových jezdců je dost, tak "Burgessů" moc není. A kdo nemá špičkového šéfmechanika, tak na top umístění asi moc pomýšlet nemůže...

Slimáček (146) napsal 24.11.2010 v 20:57

Pity:

Barney (39) napsal 24.11.2010 v 19:25

Ta fotka s Rossíkem za zády se stala nějak oblíbená

Agathon (0) napsal 24.11.2010 v 14:49

josef58: A můžeš mi objasnit proč by Ducati mrhala časem a penězmi na vývoj horších součástek pro satelitní motorku? Smysl dává jen pozdější dostupnost novějších vývojových dílů. Jsem si jist, že na začátku sezony se ty stoje nebudou po mechanické stránce lišit. To jestli bude Abája jezdit desátý nebo šestnáctý bude jen rukama a ne technikou.

PityGPX (949) napsal 24.11.2010 v 12:45

Neabstinuji, abstinovat by bylo pod moji úroveň.

Slimáček (146) napsal 24.11.2010 v 11:22

Pity: Zak až budeš zase chtít, dej mi vědět. Zajdem na pivo. ...nebo jestli jsi se rozhodl abstinovat, tak na zelený tee.

PityGPX (949) napsal 24.11.2010 v 08:33

Neprotiřečím, jen jsem tam napsal dva různé návrhy. Nebot jak jsem napsal, já nevím jaký systém používají a teď se nechci zabývat nějakými superbiky!

Slimáček (146) napsal 23.11.2010 v 22:56

PityGPX 14:28:Však já vím, že ty taky. To, o těch testech by jsi totiž nemohl myslet vážně. To co jsi totiž napsal v 9:02 si protiřečí. Děláš si tahy z toho čurinu. Že jo?!

josef58 (823) napsal 23.11.2010 v 22:41

Nevěřím tomu,že na začátku sezóny bude všech šest Duken NAPROSTO IDENTICKÝCH ani náhodou,ikdyž to píšou.
Hodně se tady píše o testech, jako kdyby se jednou vynechalo a hned se vrátíte o 5 let zpět. Např. Brno rekordy, pokud se nepletu?: 125 Cecchinello 2003, 250 Lorenzo 2007- ještě se jely 2 roky. Motogp Lorenzo 09

Agathon (0) napsal 23.11.2010 v 22:23

Fakt je ten, že sama Ducati řekla, že na začátku sezony budou mít všichni stejnou tovární specifikaci - včetně satelitů. Jenže abys jezdil na špici, tak musíš mít špičkovou techniku, špičkové inženýry (telemetrie, podvozek a elektronika) a špičkového jezdce. Pokud jen jeden článek bude slabý, tak dopadne třeba jako Melandri. Jsem přesvědčen, že největší rozdíly nedělá technika, nýbrž jezdci a nastavení/inženýři. A v tom jsou satelity evidentně slabší. Abája má tu výhodu, že nepřestupuje jen jako jezdec, ale jde s celým týmem. Tedy doufejme že dokáží nastavit MotoGP stroj stejně kvalitně jako Moto2.

Balouch (266) napsal 23.11.2010 v 21:35

AKRO:

AKRO (-498) napsal 23.11.2010 v 18:36

Nuvolari - Nemyslím, že by v tom roce 2004, Rossiho na rovině ty ostatní značky nějak moc předjížděly! Maximálně Honda, ale podvozkově byla Yamaha bez konkurenční! Navíc tehdy každý poslouchal blábolení komentátora pana Horského, který blekotal, jak je Rossi geniální, že dokáže s pomalou motorkou vyhrávat! Ono to vydrželo až do minulého roku, kdy tady ještě spousta lidí tvrdila, že na Ducati nikdo nemá výkonem a rychlostí, protože nechápali, jak mohl někdo jako Stoner vzít v roce 2007 Rossimu titul a pochopitelně reportéři Rossíci, jako Čihák, jim to při komentování potvrzovali. Ostatně největší rychlost po rovině, ještě nic neznamená, o mnoho důležitější je nastavení motocyklu, dnes mívají nejvyšší rychlost i satelity a dojedou 40 vteřin zpět.

AKRO (-498) napsal 23.11.2010 v 18:24

Kryšpín - Tak děláš si z toho srandu, ale bude to tak, jak jsi napsal!

PityGPX (949) napsal 23.11.2010 v 14:28

Slimáček: vím že to jen děláš, takže se namáhat nebudu. A radši hlasuj v anketě.

PityGPX (949) napsal 23.11.2010 v 14:27

//www.motorkari...?ft=98745&fid=25

SoulTrain21 (753) napsal 23.11.2010 v 14:17

martin:To je vtip,ne? Kdo chce být 17tý na světě?Ještě ktomu,když vté třídě jede 17 jezdců I ty by si byl 17ty,kdyby si tam jel,protože jich tam prostě víc není.Nemyslím si,že na tom Abája bude tak špatně,jen reaguju na tvou "uvahu"

martin1 (658) napsal 23.11.2010 v 13:59

Lynx-když bude mít 17 čas na světě to špatný??? víc takových fandů

martin1 (658) napsal 23.11.2010 v 13:54

vy mně zničíte, kdo to má číst

Kryšpín (7) napsal 23.11.2010 v 13:35

PityGPX: To ale vidíš špatně. Dle konspirační teorie AKRA bude Abajova Ducati určitě lepší než jiné SPZ - kraksnosatelity, protože Abraham senior na základě peněz a dalších démonických schopností zařídí, že Cardion bude mít špičkovou techniku a Asparovci utřou... .

Slimáček (146) napsal 23.11.2010 v 13:31

zPiťák: Prosím tě, mohl by jsi mi to ještě víc rozepsat? Ani první,ani druho tvoji verzi jsem hned napoprvé nepochopil.
Podle mě je to jako v životě. Někdo chce víc, tak dá víc a ještě víc dostane zpátky. To už by jsi mohl tlačit týmy do toho, aby se vešly do tebou stanoveného rozpočtu a ty týmy by pak musely mlžit a zkreslovat výdaje. Mě se snaha Aprilie líbí. Změnu by musel nastavit sbor Flamminiovců a to tak, že by je donutili jet na sériích. Pak by mohli mít všichni podmínky shodné.

PityGPX (949) napsal 23.11.2010 v 13:30

AKRO: ja myslim že abajova motorka bude stejna jako bude mit aspar s barberou. špičkové motorky to budou, ale nebudou to identické motorky co bude sedlat pan Rossi.

Nuvolari (2329) napsal 23.11.2010 v 13:14

AKRO: a sledoval jsi ten ročník? Viděl jsi, jak se ostatní mašiny okolo Yamah na rovince jenom sypaly? Jakou měla Yamaha výkonovou ztrátu? A že nejčastější obrázek byl, že Rossi vypad ze zatáčky na rovinku, tam ho každý, kdo byl zrovna za ním předjel a on mu to vrátil na brzdy před další zatáčkou? A to bylo tím, jaký je fantastický brzdař. Prostě Yamaha v žádném případě nebyla nejlepší motorka, to ví každý, kdo ten ročník sledoval.

AKRO (-498) napsal 23.11.2010 v 12:46

Mamba54 - Docela mě překvapuje, že mě stavíš jako nějakého nepřítele Abaji, kterému nepřeji úspěch. Proč bych to dělal? Já jsem naopak rád, že v MGP je a přeju mu, ať se mu tam daří a dokonce si myslím, že skončí v TOP 10. Motorku bude mít jistě vynikající, nebude to žádný kroužilovský SPZ-satelit, jako bude muset jet víc jak polovina ostatních jezdců. A to, že Abajův tým bude mít š.čkovou motorku je jen dobře!

AKRO (-498) napsal 23.11.2010 v 12:38

Nuvolari - Myslím, že nemáš pravdu! Pokud by totiž Rossiho Yamaha v první sezóně nebyla minimálně vyrovnaná konkurenci, nevyhrál by Rossi ani jeden závod, natož Mistrovství světa! Jediný rok, kdy nestačila, byl 2007, kdy byla Ducati Stonera lepší. A možná i v tom roce, kdy vyhrál Hayden. Tam si to ovšem Rossi zazdil pádem v posledním závodě. Prostě se smiř s tím, že je to dnes jen o motorce a to co umí Rossi, zajede dalších 6-7 jezdců. Burgess už dnes nemá takový náskok jako dříve a jednotlivé značky se vyrovnaly.

PityGPX (949) napsal 23.11.2010 v 12:01

Nemůžeme srovnávat gabora a ostatní nováčky. Gabor nastoupil bez žádných testů rovnou do kolotoče GP a za 3 hodiny v Katalansku se s tím nenaučíte jezdit jako všichni ostatní, co testovali MGP od listopadu ve valencie. To prostě nejde. Talma byl chudák, ale dopadl by tak každý, kdo by tenkrát z těch 125/250 do MGP v katalansku vstoupil. Další věc je, že měl satelit hondu ve Scottu. Takže Talmu nekritizovat, letos si spravil reputaci, v mt2 jel solidně a úspěšně.

lynx (98) napsal 23.11.2010 v 11:00

Už teď se děsím příští sezony. Mladý ABC dojede poslední a tady bude každý odvařený z jeho časů (bude totiž lepší než Talma ). Pokud dojede předposlední, tak uvidíme skvělí úspěch a fantastické souboje . Chtělo by to trochu soudnosti.

Nuvolari (2329) napsal 23.11.2010 v 09:44

mamba 54: ta "fabulace" mi zní dost logicky a důvěryhodně.
AKRO: ještě jednou se pokusím prolomit Tvoji představu o vztahu jezdec, technika: v Rossiho prvním roce na Yamaze nebyla Yamaha ani omylem nejlepší motorka. A ten jeden průměrný z pole (podle Tebe), se na ní stal mistrem světa aneb důkaz, že Tvá teorie není správná!

PityGPX (949) napsal 23.11.2010 v 09:02

slimák: no, já to psal docela jasně, ale proč ne, pokusím se to zopakovat. Pokud Flamminovci určili počet testovacích dnů v zimě pro továrny a týmy wsbk s tím, že si továrny můžou testovat kdy chtějí a kde chtějí libovolně, tka pak to je ještě Ok system, s tím, že mají tedy všichni stanovený stejný počet dnů.

Pokud toto ale nenastavili, tzn řekli jim, testujte si jak dlouho chcete a kde chcete tak je to blbý systém protože třeba aprilka bude testovat 20 dní, zatím co chudší továrna jen 10 dní v zimě. A tím pádem apirlka bude mít výhodu v sezoně že maj lepší a rychlejší bajk díky tomu, že víc natestovali.

A tím pádem je to nespravedlivé vuči jiným továrnam a může to zapřičinit že bduou propastné rozdíly mezi bajakam ve wsbk díky tomu, že jedna továrna testovala celou zimu a druhá tovarna jen z části. A to chci zjistit jak to tedy je :) zda každá továrna ma omezeny počet testovacích dnů v zimě či nikoliv.

AKRO: ja si stejně myslím, že třeba v Brně bude určitý rozdíl mezi ducati K. Abraháma a mezi AMG Ducati Haydna a Rossiho. I když bude mít tým peníze, tak si sem tma určitě něco zakoupí nového, ale rozhodně ty motorky nemůžou být identické. Vem si Aspara, píšeš s desmem, že je to miliardář (což je pravda, člověk co ma jezdce ve šech kubaturach to zrovna chudý podnikatel byt nemůže), a přesto Barberova žlutá Ducati nebyla na takové úrovni jako Marlboro letos. Jeho ducati byla identická s tím, co jezdili Espargaro a Kallio. Toto je potvrzená informace, osobně jsem se ptal v paddocku bossa Pramacu a samotného aspara, jaký je rozdíl v jeho motorkách ve srovnání s Marlborem či s Pramacem. A on řekl že ve srovnání s Marlborem "Little bit" a mezi pramacem a jeho ducatkou žádní, naprosto stejné motorky. Takže vidíš, že o penězích to zas tak být nemůže, nebot aspar prachy určitě měl ale jako privátní tým asi nemůže mít uplně na 100% stejnou motorku i ve druhé půlce sezony! To jsou fakta, na to klidně dám tvou či desmovou ruku do ohně

Kryšpín (7) napsal 23.11.2010 v 08:59

To je zase "diskuse" jak noha. Kdo je tlustej a kdo hubenej, kdo pojede "továrnu" a kdo "satelit" . No, tak k věčnému tématu kdo je tlustý a kdo hubený už bylo asi řečeno vše . Někdo je holt docent a někdo přescent, jak se tím kdo popere a jak se to komu líbí nebo nelíbí je jen jeho věc . K daleko zajímavějšímu tématu Cardion a "továrna" bych řekl jen toto: Abaja "továrnu" nejede - tovární tým jede pouze Rossi a Hayden. Takže Abaja pojede úplně stejný matroš jako ostatní "netovární týmy", je pouze otázkou, jak často si Cardion racing bude moci dovolit upgrade motky - nákup nových továrních dílů v průběhu sezóny oproti jiným netovárním týmům. Není problém si takovou motorku koupit, můžeš to AKRO zkusit (třeba pro syna) a uvidíš, že to tak je .

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist