340mm brzdové kotouče na všech okruzích

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ladin46 (-20) napsal 26.05.2014 v 14:06

MiLíK - (mají větší plochu o kterou brzdí destičky) musím oponovat, při stejné ploše i tlaku na destičky, ale na větším průměru, je vyšší účinnost. Fyzika

miramara (1558) napsal 23.05.2014 v 21:10

navrhuji soustavu padáku-po použití tratáci uklidí

desmo69 (638) napsal 23.05.2014 v 19:14+1

Bubrak, že by cena? Karbonový kotouče nebudou asi zrovna moc levný a pokud dřív používali několik velikostí a tahali jich sebou několik typů v nějakým počtu na každej víkend..kdo ví

torckx (424) napsal 23.05.2014 v 19:10+1

brzo nebude mezi ráfkem a kotoučem místo na třmen potom se budou muset používat brzdné rakety jako v NASA.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.05.2014 v 14:57+2

nechapu proc to je u prototypu jakkoliv omezeno?

Nuvolari (2329) napsal 23.05.2014 v 12:28+1

Dobré pro brzdaře!

saci_ventil (292) napsal 23.05.2014 v 10:47

ullw predávam ložiská ZKL a aj naše Kinex sa vyrábajú skoro na Slovensku

afro-r1 (513) napsal 23.05.2014 v 09:02+1

Mysleno CRT, nebo jak se dnes ta kategorie ty lonske Yamahy a Ducati jmenuji.
Samozrejme je smesne, pokud si na prototypovem motocyklu nemohu namontovat brzdy podle vlastniho uvazeni.
Cilovy stav nejspis a la RBRC - vsichni stejnou masinu.

Pastell (112) napsal 23.05.2014 v 00:11+1

Tak už teďka lítají na brzdách po předku a bude to ještě víc. Jo pokud to není povinné At si každý brzdí čím chce

MiLíK (34) napsal 22.05.2014 v 23:45-1+1

kulik: Právě proto, že jsou 340mm kotouče účinnější (mají větší plochu o kterou brzdí destičky) začalo platit toto pravidlo, jelikož byly stížnosti na nedostatečně účinné brzdy.

Paulo (2561) napsal 22.05.2014 v 20:43-1+8

Já bych nařídil bubny. Jeli by pomalejc a nikomu by se pak nic nestalo

koolja (134) napsal 22.05.2014 v 19:42+1

kulik kouzlo je v dosazeni potrebne teploty a v rotacni hmote.Vic uznepisu,protoze mi to tel. Dvakrat nevzal.

slick (109) napsal 22.05.2014 v 19:15+4

afro, mongol: nejezdej nahodou Evo bajky trochu jinej sampionat nez motogp?

desmo69 (638) napsal 22.05.2014 v 18:58-2+2

ullw, afro-r1, mongol...co to plácáte? Jste četli jen nadpis nebo co? Nový pravidla právě umožní používat dvě velikosti kotoučů a né jen jednu.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 22.05.2014 v 18:04-2+1

Nic než "dohozenej vejvar" výrobci/výrobcům
Taky kluzáky vidlic budou asi muset být jiný ...

kulik (1) napsal 22.05.2014 v 17:33

já myslel ze 340mm sou ucinejsi v porovnani s 300mm nebo snad ne? nevyznam se vtom muzete to nekdo objasnit? diky

mongol_ (128) napsal 22.05.2014 v 16:52

pouze s omezením, že po prvním podiu nebo úmrtí jezdce na Evo2 se montuje 300mm

afro-r1 (513) napsal 22.05.2014 v 15:41+1

Jeste bych udelal podle stale oblibenejsiho scenare:
Tovarni 300, Evo 340, Evo2 320

ullw (-277) napsal 22.05.2014 v 15:30-1+8

a v čr se budou muset používat ložiska do zadního kola pouze ZKL vyrobený v rumunsku, schválený k použití v turecku , podepsaný v kongu a zabalený v sarawaku!!




TOPlist