Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
MiLíK - (mají větší plochu o kterou brzdí destičky) musím oponovat, při stejné ploše i tlaku na destičky, ale na větším průměru, je vyšší účinnost. Fyzika
Bubrak, že by cena? Karbonový kotouče nebudou asi zrovna moc levný a pokud dřív používali několik velikostí a tahali jich sebou několik typů v nějakým počtu na každej víkend..kdo ví
Mysleno CRT, nebo jak se dnes ta kategorie ty lonske Yamahy a Ducati jmenuji.
Samozrejme je smesne, pokud si na prototypovem motocyklu nemohu namontovat brzdy podle vlastniho uvazeni.
Cilovy stav nejspis a la RBRC - vsichni stejnou masinu.
kulik: Právě proto, že jsou 340mm kotouče účinnější (mají větší plochu o kterou brzdí destičky) začalo platit toto pravidlo, jelikož byly stížnosti na nedostatečně účinné brzdy.
a v čr se budou muset používat ložiska do zadního kola pouze ZKL vyrobený v rumunsku, schválený k použití v turecku , podepsaný v kongu a zabalený v sarawaku!!
MiLíK - (mají větší plochu o kterou brzdí destičky) musím oponovat, při stejné ploše i tlaku na destičky, ale na větším průměru, je vyšší účinnost. Fyzika
navrhuji soustavu padáku-po použití tratáci uklidí
Bubrak, že by cena? Karbonový kotouče nebudou asi zrovna moc levný a pokud dřív používali několik velikostí a tahali jich sebou několik typů v nějakým počtu na každej víkend..kdo ví
brzo nebude mezi ráfkem a kotoučem místo na třmen potom se budou muset používat brzdné rakety jako v NASA.
nechapu proc to je u prototypu jakkoliv omezeno?
Dobré pro brzdaře!
ullw predávam ložiská ZKL a aj naše Kinex sa vyrábajú skoro na Slovensku
Mysleno CRT, nebo jak se dnes ta kategorie ty lonske Yamahy a Ducati jmenuji.
Samozrejme je smesne, pokud si na prototypovem motocyklu nemohu namontovat brzdy podle vlastniho uvazeni.
Cilovy stav nejspis a la RBRC - vsichni stejnou masinu.
Tak už teďka lítají na brzdách po předku a bude to ještě víc. Jo pokud to není povinné At si každý brzdí čím chce
kulik: Právě proto, že jsou 340mm kotouče účinnější (mají větší plochu o kterou brzdí destičky) začalo platit toto pravidlo, jelikož byly stížnosti na nedostatečně účinné brzdy.
Já bych nařídil bubny. Jeli by pomalejc a nikomu by se pak nic nestalo
kulik kouzlo je v dosazeni potrebne teploty a v rotacni hmote.Vic uznepisu,protoze mi to tel. Dvakrat nevzal.
afro, mongol: nejezdej nahodou Evo bajky trochu jinej sampionat nez motogp?
ullw, afro-r1, mongol...co to plácáte? Jste četli jen nadpis nebo co? Nový pravidla právě umožní používat dvě velikosti kotoučů a né jen jednu.
Nic než "dohozenej vejvar" výrobci/výrobcům
Taky kluzáky vidlic budou asi muset být jiný ...
já myslel ze 340mm sou ucinejsi v porovnani s 300mm nebo snad ne? nevyznam se vtom muzete to nekdo objasnit? diky
pouze s omezením, že po prvním podiu nebo úmrtí jezdce na Evo2 se montuje 300mm
Jeste bych udelal podle stale oblibenejsiho scenare:
Tovarni 300, Evo 340, Evo2 320
a v čr se budou muset používat ložiska do zadního kola pouze ZKL vyrobený v rumunsku, schválený k použití v turecku , podepsaný v kongu a zabalený v sarawaku!!