Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Presly: taky nevěř tomu že na TT je všechno 100% čistý. Například v řádech je, že nesmíš mít závodní benzín. Odebírali nám i vzorek z nádrže při TK. Ale stačilo, aby projela první desítka a bylo jasný, že ti tam stovku z benziny určitě nemají
Typická tiskovka, my nic to všechno oni, v pravidlech bylo jasně napsáno, že řídící jednotka může být seriová nebo kitová homologovaná výrobcem, ale její cena nesmí překročit 1,5 násobek ceny seriové ŘJ a to MOTEC co byl v Černého motorce absolutně nesplňoval, tak čemu sa stále divíte???
A řeči o tom, že MOTEC nebyl žádnou výhodou jsou taky komické.
Tohle udělat někdo při TT na Manu, (aby po závodě někoho diskvalifikovali kvůli nepovoleným úpravám, měřej tam i výkon na stolici u kategorie superstock), tak si buď jako team, nebo komisař už neškrtne...
Presly: taky nevěř tomu že na TT je všechno 100% čistý. Například v řádech je, že nesmíš mít závodní benzín. Odebírali nám i vzorek z nádrže při TK. Ale stačilo, aby projela první desítka a bylo jasný, že ti tam stovku z benziny určitě nemají
Typická tiskovka, my nic to všechno oni, v pravidlech bylo jasně napsáno, že řídící jednotka může být seriová nebo kitová homologovaná výrobcem, ale její cena nesmí překročit 1,5 násobek ceny seriové ŘJ a to MOTEC co byl v Černého motorce absolutně nesplňoval, tak čemu sa stále divíte???
A řeči o tom, že MOTEC nebyl žádnou výhodou jsou taky komické.
Tohle udělat někdo při TT na Manu, (aby po závodě někoho diskvalifikovali kvůli nepovoleným úpravám, měřej tam i výkon na stolici u kategorie superstock), tak si buď jako team, nebo komisař už neškrtne...
Na co jsou technické přejímky ?!
Sracky.
Tak tomu hovorím majstrovstvá európy.