Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
K článku jen dvě připomínky : všichni(!)jezdci, až na Billa Ivyho, měli velké obavy z neustále se opakujících poruch klikového hřídele Jawy 350 V4
a tak jako by Franta Šťastný skandálně vyhozen, poté, co toto otevřeně
kritizoval, byl podobně dehonestován tovární jezdec Jawy Silvio Grasetti,
že nemá jezdecky na to, aby jezdil mistrovství světa. On ovšem na to
odpověděl jediným správným způsobem a to, že v příští sezoně na
továrním DVOUVÁLCI MZ 350 několikrát dokončil závody MISTROVSTVÍ
SVĚTA na stupních vítězů ...
K článku jen dvě připomínky : všichni(!)jezdci, až na Billa Ivyho, měli velké obavy z neustále se opakujících poruch klikového hřídele Jawy 350 V4
a tak jako by Franta Šťastný skandálně vyhozen, poté, co toto otevřeně
kritizoval, byl podobně dehonestován tovární jezdec Jawy Silvio Grasetti,
že nemá jezdecky na to, aby jezdil mistrovství světa. On ovšem na to
odpověděl jediným správným způsobem a to, že v příští sezoně na
továrním DVOUVÁLCI MZ 350 několikrát dokončil závody MISTROVSTVÍ
SVĚTA na stupních vítězů ...
Sakra vždy když si přečtu něco takového tak my vyvstane myšlenka co by asi ti dnešní jezdci dokázaly na těchto strojích. Bylo by zajimavé to vydět.