Anthony West: Zachrání ho superbiky?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SPV (816) napsal 06.03.2013 v 15:08

Marex: Aby ses nedivil, třeba někdy jo.. A to není poprvé, co jsme se shodli ! Možná stárnu.

Marex (2570) napsal 05.03.2013 v 21:36+1

SPV: Nakonec zajdem snad i na jedno.

josef58 (823) napsal 05.03.2013 v 17:48+1

SPV
přesně tak, ono už těch jezdců i v motogp mecenášované Dornou z "výpalného" je několik. Sice to není "rovné pravidlo" pro všechny, ale dá se to pochopit. Mít jezdce na roštu v královské z celého globalizovaného světa, tím pádem Xx více tv stanic (zemí),..tím pádem Xx více diváků,.. tím pádem Xx více reklam,.. tím pádem Xx více za poplatek z tv přenosů,..a vo to de především Dorně, ale jak říkám, chápu to. Zafinancovat pár melounama několik jezdců, sledovanost stoupne a příjmy do kasy se vrátí Xx

josef58 (823) napsal 05.03.2013 v 17:30+1

Marex
pěkně napsaný, peníze vždy až na PRVNÍM místě , nějaké jezdecké umění?,...absolutně nepodstatný ..jen prachy

SPV (816) napsal 05.03.2013 v 16:43+1

Musím souhlasit s Marexem, že tento směr je sebedestrukční pro jezdce. Už před lety prý infront zaplatil jednomu italskému jezdci, aby zůstal v SBK. Teď tu máme snahu za každou cenu zafinancovat australana. v GP je to to samé. Na jedné straně slíbené peníze pro jezdce s určitým původem, a na druhé jezdce, kteří běží do týmu s nastavenou dlaní. Tady opravdu nejde o výsledky na trati, ale v účetnictví. Kdepak jsou slova Ezpelety, že GP bude něco jako formule 1- nejlepší piloti světa, kteří budou muset mít speciální licenci...
Pokud Anthony bude prodávat svůj majetek, aby mohl vykonávat svoje ,,zaměstnání", tak upadne ještě níže. Tomu už nikdo nikdy plat nedá, možná tak najíst. Neřeknu, když to je na začátku kariéry, ale na konci ???

Marex (2570) napsal 05.03.2013 v 08:06

Pasoliny. Souhlas zejména s druhou částí, jenom ty prachy bude muset jezdec přinést ve sponzorském balíku, takže se problém prohlubuje.

Marex (2570) napsal 05.03.2013 v 08:04+2

Desmo: 02:03: Tohle platí jen v ideálním světě. Ducati si vzala Stonera bez toho,aniž by táhl sponzory. To se prostě v CR týmu nemůže stát. To by v něm musel chtít jet Rossi.
Kdyby to bylo tak, jak píšeš, měl by Popov už dávno angažmá ve světě spolu s Hanikou a Vavroušem. Bohužel je ale jedinou možností pro většinu týmů, aby sehnal jezdec prachy a může jet bez ohledu na schopnosti.
Správný postoj k tomuto zaujal Kuba Smrž. Radši půjdu níže, kde chtějí mne, než někam, kde chtějí moje peníze.

DutchTT (846) napsal 04.03.2013 v 14:57+1

Desmo..já vím, jen jsem chtěl zdůraznit, že něco víc než laici o tom vím a jsou věci které bych raději nevěděl, ale to není na tyhle stránky...tak hurá do nové sezóny.

desmo69 (638) napsal 04.03.2013 v 14:48

DutchTT, já nepsal kdo je a není amatér. Jen že laické veřejnosti nemůže být jasno ve všem co se okolo MS děje. Nikdo kdo se nemotá kolem MS nemůže jen tak tady plácnou "vždyť je to tak jednoduchý, stačí jen to a to a tohle"...a třeba od člověka co ani neví že nějaká IRTA existuje.

pasolini (260) napsal 04.03.2013 v 09:40+3

Bosso: dík za info. To že, chtěla DORNA prosadit min.gáži je podle mě dobré. Jak se psalo níže, pár hvězd vydělává milióny a zbytek živoří. A rozhodně to nemusí bát jen tím, že je jeden o tolik lepší než druhej. To ale platí i jinde ve sportu, nejen v motorkách. Mě někdy připadá, že si týmy ulehčují práci. Nehnou sami prstem a čekají až jim kdo přinese balík. Tak takový manažerem týmu bych uměl být taky a asi každej druhej tady na fóru.

DutchTT (846) napsal 04.03.2013 v 08:44

Pravda je ale někde uprostřed, jde o názvosloví a hlavně o to jak a komu ty peníze putují. Jezdec na sebe naváže sponzory a pokud je smlouva mezi nim a sponzorem, pak je placen sponzorem a je otázkou jakou část si nechá a jakou dá teamu za to, že tam bude ty reklamy vozit. Pokud mu nic nezbude a vše spolkne team, tak je to jeho volba. Ale pokud se řekne, že team nepotřebuje sponzory a jezdec jezdí zadarmo pak je otázkou kdo ho platí? V tom druhém případě jezdí zadarmo na obě strany účtu , má dáti dal. Tento způsob znamená, že team závodí jen proto, aby vydělal, nejde již jen o sport ale o způsob podníkání. K tomu memé "amaterismu", jak Desmo napsal, já vedl skutečmě jen amaterský team cca 10 let,ale byl celkem úspěšný a Vy?

desmo69 (638) napsal 04.03.2013 v 02:03-1

Marex, dobrý pilot jim umožní lepší výsledky, větší zájem médií a tzn víc peněz od sponzorů týmu. Jezdec zas bude chtít kvalitní materiál protože tím má větší šance na lepší místa a tzn víc peněz od svých sponzorů.

Marex (2570) napsal 04.03.2013 v 00:05-1+1

Tak to všechno je na místě. Dokud budou týmy fungovat na principu CR (celé Moto2, ART, BQR, FTR...) nebude důvod,aby tým hledal dobrého pilota. Vždy je na prvním místě zafinancování. Nikoliv výsledky. Když nefunguje tržní mechanismus, nemůže to mít dobrý záměr. U továrních týmu v MGP to zatím celkem funguje. Ve WSBK a WSSP asi taky. Výmluvy na krizi strašně rád čtu. Mám ty nesmyslné kecy moc rád.

Bosso (344) napsal 03.03.2013 v 23:35-2+2

To Desmo: Ano, tak to přibližně funguje. Proč by měl tým jezdce platit? Od toho má jezdec své sponzory a ve smlouvě s týmem vymezeny prostory na své kombinéze, které si může prodat. A IRTA? To je přece sdružení, které hájí týmy proti Dorně, ta je promotérem šampionátu. Rozhodně Dorna a IRTA nemusí mít a také nemají vždy stejné stanovisko a názory, ba naopak. IRTA chrání týmy, MSMA zájmy továren a Dorna je promotérem. A bohužel se, především mezi "odborníky" na našem foru, význam pravomocí Dorny zbytečně překrucuje. Ale opravdu IRTA a MSMA mají také hodně velkou moc a sílu.

desmo69 (638) napsal 03.03.2013 v 19:28-2+1

Jo a kdysi jsem četl (asi od majitele týmu) že slouží jen jako prostředek a místo pro prezentaci jezdce a jeho sponzorů. Tzn jezdec si najde sponzora který ho bude platit za prezentaci na dráze. Aby se ale jezdec na trať dostal musí zaplatit týmu. Tým má taky své sponzory kteří zas platí týmu za prezentaci. Ale tuhle (definci) jsem četl v dobách Gibernaua u Gresiniho z nějakýho 125ccm týmu a nějak mě to přišlo neuvěřitelný. Ale možná to tak funguje...kdo ví :)

desmo69 (638) napsal 03.03.2013 v 19:16-2+1

DutchTT, ne jde o to, že jezdec je zaměstnanec týmu a ne Dorny. Jak to tedy může Dorna ovlivnit, když jak píše Bosso, IRTA tzn. samotný týmy na pravidlo určující minimální gáži nepřistoupí? Nikdy není nic tak jednuduchy jak se laické/nezasvěcené může zdát.

DutchTT (846) napsal 03.03.2013 v 17:58+3

to Desmo. Dorna pořádá GP ve kterém pár "hvězd" bere miliony a zbytek cca 60-70 jezdců, musí rozbíjet prasátka, aby mohli vrcholově sportovat, asi by bylo někdy poučné číst ty smlouvy, kde zaměstnavatel zavazuje svého zaměstnance, že mu za to, že u něj bude pracovat bude ještě platit...To Bosso..pokud to Dorna prosasuje a IRTA nechce, tak je někde chyba, že by u těch jezdců???

Bosso (344) napsal 03.03.2013 v 16:33-2+2

To Pasolini: Dorna se snažila tuto minimální gáži v jednotlivých kubaturách prosadit, ale IRTA, tedy týmy, byla proti.

Nuvolari (2329) napsal 03.03.2013 v 15:17+3

Já bych především rozpustil Svaz evropských socialistických republik, přestal být pokrytcem a povolil tabákovou reklamu. Hned by bylo více chechtáčků...

Nuvolari (2329) napsal 03.03.2013 v 15:15+1

pasolini: to zní hodně rozumně, taky mě něco takového napadlo. Jenže znáš ten problém: jezdec musí přitáhnout sponzorské splátky a z části z nich mu bude vyplácena gáže. Takže tým si řekne o větší sponzorský příspěvek a je to zase v kopru...

pasolini (260) napsal 03.03.2013 v 13:56+2

DORNA stanovuje pravidla na kde co. Co tedy normálně nařídit minimální gáži pro jezdce, kterou musí tým zaplatit. Jinak nedostane souhlas k účasti v MS.

Orgovany (800) napsal 03.03.2013 v 13:55-1+1

Proč by měl jít do WSBK když je v kvalitním Quatarském týmu. To nechápu. Jinak on přeci neni jedinej kvalitní australan. Talentů maj až až. A co takhle Yoshua Brookes ?

desmo69 (638) napsal 03.03.2013 v 12:18-5+2

DutchTT, opět nechápu co má s platy jezdců od týmů společnýho Dorna, ale na ho*no to je.

Dejvid17 (1088) napsal 03.03.2013 v 11:33

no nevim jestli z toho mam, nebo nemam mít radost.. Westič je můj oblíbenec, a už před pár lety jsem říkal, že by mu ten superbike slušel... a navíc dva závody za víkend = dvojnásobná porce westa v telce :D a pod minulym článkem jsem psal, že west by mohl být tím australanem :)

Ferys (55) napsal 03.03.2013 v 11:05+3

Australan ve WSBK za každou cenu. Krásné divadlo.

DutchTT (846) napsal 03.03.2013 v 10:05-1+10

Dvacetiletý čutalista, který "hraje" (rozuměj kope)českou obdobu fotbalu, tedy kopanouv tzv první lize, je na tom finančně mnohem lépe, než šp ičkový pilot Moto2, to je realita "sportu pod taktovkou tunelu DORNA

Fullgas1 (746) napsal 03.03.2013 v 09:37+2

co ti taliani slubia to ti nikto neda

Bosso (344) napsal 03.03.2013 v 08:39-1+1

To Pity: Nejsou to Italové, a West může být rád, že nemusel přinést žádné peníze Lukáš tehdy musel, když tam chtěl jezdit. A majitelem týmu je vice-prezident FIM pan Nasser Khalifa AL ATYA, který je zároveň prezidentem Katarské motocyklové federace a také majitelem okruhu v Losailu. A proč by měl někomu něco dávat, když v ostatních týmech Moto2 nejsou jezdci - s malými výjimkami (jako třeba Elias...) - také placeni a naopak musí donést řádově 400 a více tisíc, aby mohli závodit.

PityGPX (949) napsal 02.03.2013 v 21:18+3

Aby to nakonec nebylo něco jako Effenbert liberty. Italové kt. mají sídlo v ČR = český tým.

Takže jinými slovy: Italové, kt. mají sídlo v Kataru :) = katarský tým :))))

Kubát (1404) napsal 02.03.2013 v 21:14+3

PITY: to samé napadlo i mě. vždyť země žijící u ropy mají neomezené finanční možnosti. nechce se mi věřit že by to bylo nějaké šméčko po vzoru czech šmejd

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist