VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tom22 (0) napsal 23.05.2016 v 17:33

eRiCZEch:Není co nechápat,plně s Tebou souhlasím.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 22.05.2016 v 20:23

Vezmu to od konce, Smartine :
Toto opravdu je článek o okruhu v Hořicích, kterému se už léta přezdívá Mini TT
Na těch třech fotkách, které se Ti tak líbí, jsou jezdci při závodech na přírodním
okruhu, tak jako je i ten hořický a sice na trati TT na ostrově Man v Irském moři
Tento okruh je dokonce delší než mnou zmíněných 60 km .
Ty fotky jsem 17.5.2016 dal sem na M.cz příznivcům "příroďáků", když eRiCZEch
kritizoval stromy, obrubníky a dopravní značky u trati trati závodů 300ZGH / Czech TT
v Hořicích, jako můj protiargument, že tato trať není nebezpečnější než jiné, na kte-
rých se tyto závody (např. IRRC) dnes jezdí .

smartin1 (55) napsal 21.05.2016 v 21:49

IvanDvoutakťák (1615) napsal 17.5.2016 -1
60 kilometrovej příroďák

No tvl.super fotky. Prosím tě kde se to jede ??? A prosím tě není toto náhodou článek o Hořicích ??

PeterRRoliver (378) napsal 20.05.2016 v 13:36

Když jsem v loni viděl po té co se Víťa tragicky zabil jak malého má syna který přišel o tátu, bylo mi fakt zle!! Mám stejně starého syna. V tu chvíly jsem si říkal stojí ten několika minutový adrenalin opravdu za to? Nevidět syna vyrůstat, učit ho nové věci a pod. spoustu let, myslím že opravdu nestojí!! Bylo to dost smutné :((((( Přeju všem jezdcům bezpečný víkend bez pádů, pojedu se rád taky podívat soused jezdí SP125 .) Pěkný závodní víkend všem!

SLEEPER (1002) napsal 20.05.2016 v 11:06

Larry> Netreba hledet tolik do minulosti. Tezko bych ted vzpomnel na rocnik, kdy se nikomu nic nestalo. A smutny je, ze ta zabezpecenost trate mohla byt skutecne lepsi, ale jasne, ze prirodak nebude nikdy jako autodrom.

Nejvic bylo (nekdy kolem r. 2010), kdy na olejove skvrne padali klasici, ale jeden za druhym, nez jeden z divaku vytrhl babe tracacce vapex a sam popraskoval trat. Baba povidala, ze spadli proto, ze v tom miste jeli jako blazni...

A srovnat Horice s Brnem a Mostem, to je taky slusnej ulet.

Nechtel bych delat poradatele zavodu, kde umiraji (nejen) mistni a pak se mel potkavat s pozustalymi...

blackblues (1507) napsal 19.05.2016 v 21:01

Larry napsal a to rikal, ze uz nikdy vice...nevadi... zdravim Larryho do Horic

eRiCZEch (-8) napsal 19.05.2016 v 11:18

... nebudu se v tom šťourat ježiši, o tohle mi fakt nešlo, říkal jsem, že se radší podívám na motogp nebo wsbk. nezajima me kolik lidi umrelo v moste a v brne a ani to nechci vedet, rikam jenom, ze když se v těchhle konkrétních případech upadne takhle, jakože ti selzou brzdy třeba a nebo uklouzneš na mokru, tak tě čeká kačírek a pak eventuelně, pokud pojedeš hodně rychle, tak třeba gumy. ale ne strom a stráň -> do kopce.

Larry (114) napsal 19.05.2016 v 11:11

eRiCZEch
napiš sem kolik je mrtvých v Brně, kolik v Mostě a kolik v Hořicích (za 53.ročníků 300 ZGH a 24 ročníků CTT)

eRiCZEch (-8) napsal 19.05.2016 v 11:01

zdravím, děkuji vizimu, blackovi a sleeperovi, vidím, že to pochopili, proč jsem to napsal jak jsem to napsal? protože si nehraju na nějakýho trapnýho politika, napsal jsem to přesně tak jak jsme to v tu chvíli všichni cítili, jak u Majka tak u Víti... a pokud se z toho za den vzpamatujete, že tam někdo umřel a pak se dokážete zase bavit... tak tomu nerozumim no. možná že já jsem nakonec motorkář víc, než vy všichni, co mě tady osočujete, dohromady. Víťa musel mít nějakej problém s brzdama, napálil to přímo do té stráně, o tu se katapultoval a spadl z výšky. jinak si to nedokážu představit, Majk zase akceleroval na mokru asi moc rychle v klopené zatáčce... takže vina byla jednou z jezdce, jednou asi u techniky, to nic nemení na tom ale, že kdyby to bylo v mostě a nebo na brněnským okruhu, tak by se jim nic nestalo. prostě přírodní okruhy jsou nebezpečný a já se na to koukat nebudu, aby mi pak bylo blbě bůhví jak dlouho jen u vzpomínek na to. závody se mají pořádat na okruzích, ne ve městě, kde je nebezpečný každý hrbol, prach, kanál a všechno, co tam je v blízkosti a nebo nedejbože na trati... tak dlouho jsem plánoval TT a nakonec tam ani nepojedu. radši se podívám na GP a budu mět klid. Na nikoho špínu neházím, ani na organizátory ani na jezdce, vím, že je to o volbách, jen prostě říkám, že mi to přijde jako špatná volba. proto jsem napsal šaškárna, když mi děda vypráví, jak tady v chebu ještě ve městě jezdil františek štastný a ta jeho banda, tak mi běhal mráz po zádech, když mi říkal, jak tady lítali přes obrubníky a do baráků. prostě za mě městský okruhy ne. považuju to za chujovinu všech chujovin v závodění. a to, že tady někdo zmiňuje Marca Simoncelliho smrt... tak to je jedna z kolika závodů? a ještě mu upadla helma... to byl pech jako krava. všichni jsme viděli miliardu horších pádů, kde se těm lidem nic nestane.

VIZI (1420) napsal 18.05.2016 v 00:40

Tomassinno: start ... místo na L straně naproti boxům (je to na vyvýšeném místě takže nevím co by se muselo stát aby někdo vylétl do toho krpálu) prakticky nemožné...

1100Virago (3052) napsal 17.05.2016 v 22:46-1

Přesně tak, po vnitřní straně se dá obejít okruh skoro celý i během probíhajících závodů. Nevynechejte prohlídku depa - závodnící neodmítnou fotku s mladým, tak bude mít vzpomínku. Naproti startu/cíle je toho vidět nejvíc dokud se nezávodí, při samotném závodu tam motorky jen profičí. Ale zas tam bývá velkoplošná obrazovka a na ní záběry z pár míst okruhu. Bezpečno je určitě na vnitřku každé zatáčky, nejdelší kus trati je vidět asi na Lukavci (opravte mě, jestli se pletu), ale fakt stojí za to se posouvat a každý závod si užít na jiném místě. Třeba z vrtulníku

blackblues (1507) napsal 17.05.2016 v 22:19

Tomassinno:bez ke startovce...zazemi a jidlo pro kluka...uvidi motorky v houfu a zavodniky na startu...lze se premistit nize po trati...dobra dostupnost...bezpeci pokud nestojis v zatacce na vnejsku.

yamaha99 (1119) napsal 17.05.2016 v 22:14+1

Tomassinno: pro diváka je bezpečno asi všude, když budeš dodržovat všech pokynů a nepolezeš za pásky, kam tě stejně pořadatelé nepustí, takže neváhej a vyraž tam projdi i boxama a mlaďas bude mít o zážitek víc ... Nebezpečný je to pro jezdce, ale nepamatuju, že by to odnesl nějaký divák... Tak dodržuj pokyny a nic se nestane... Já už se tam táááák těším

martin1 (658) napsal 17.05.2016 v 22:10

Je možný se na to podívat z mnoha stran.Sám jsem zažil ročníky, že jsem byl nadšen celou zimu.Taky, ale ročníky, kdy bych rozsekal motorku sekyrou a urazil značku Hořice u země.Na MR36 padla motorka, takže situace co může vzniknout kdykoli na celé trati.Víťa bohužel trefil zábrany...Pořadatelé každý rok přidávají balíky, zábrany atd.Snaží se jít kupředu a zlepšovat.Na TT by jste viděli kolem čeho se tam letí 3kila...I kdyby, pořadatelé vše zlepšili o 100% pořád jste na silnici.Klobouk dolů před jezdci i pořadateli a v pátek čau v chrámu ČR RR..

Tomassinno (0) napsal 17.05.2016 v 22:03

Pánové, prosím o radu, ktere misto je nejlepší s malým dítětem...? Někde opravdu bezpečna podívaná...ještě jsem tam nebyl...ale rad bych a juniora s sebou...díky...

Darmah (222) napsal 17.05.2016 v 20:34

Hořice jsou NEJ, zkrátka malá česká TT

mirekhooper07 (65) napsal 17.05.2016 v 20:20

minulé RR závody na Staráku byl k dispozici livetiming (www.casomeric.cz), což jsem velmi ocenil.
300 ZGH jsem u nich v nabídce nenašel, víte jestli bude livetiming k dispozici? díky

VIZI (1420) napsal 17.05.2016 v 19:29

pánové můžete týden před závody dobrovolníkům a pořadatelům s přípravou okruhu pomoci a na nebezpečné úseky upozornit . Dostane se vám velkého poděkování !!

blackblues (1507) napsal 17.05.2016 v 19:27

Ivan:jj vzdyt se to da pochopit, ze se te to dotklo, omlouvat se nikomu nemusis
Tvoji reakci zcela chapu

JEFFzx13 (489) napsal 17.05.2016 v 18:47

Hořice jsou posvatna puda

Skrunch (1403) napsal 17.05.2016 v 18:32+1

Přátelé, Hořice mají u nás věhlas, ba i ve světě. Jsou to hezké závody a velmi těžká trať, která se jede v některých pasážích srdcem
Připomínám, že to jsou přírodní okruhy. Jezdci jsou si vědomi rizika a je to jejich volba, jakožto i lidí je volba se přijít podívat a stejně tak i diváci mají svým způsobem při takovýchto závodech své riziko. Podle toho by se i oni měli chovat.
Někteří lidé hrají šachy, jiní tenis, někteří jezdí závody na motocyklech a ti druzí se na to chodí dívat. Každý má na vše svůj názor, tak bych prosil to respektovat
Mimochodem, není na těch našich silnicích ještě větší riziko?

Přeji hezké závody včetně pořadatelů

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.05.2016 v 18:26-1

Nezbývá mně, než se omluvit za to, že se mně nelíbí formulace
* Zase tam někdo zemře * a * Odmítám se téhle saskarny už víc účastnit *

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.05.2016 v 18:20-2

60 kilometrovej příroďák















SLEEPER (1002) napsal 17.05.2016 v 18:13

IvanDvoutakťák > Psal jsem snad neco takoveho?

Hele dle reakce to tak vypada... Dal netreba rozebirat.

blackblues (1507) napsal 17.05.2016 v 17:38

A myslim, ze pred zavody je nevhodne resit takove tema, to jsem nemusel psat a kazit nam myslenky a predzavodni super naladu , to zase jo.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.05.2016 v 17:35-1

Sleeper : takže *eRiCZEch* se "zůčastňoval té Sodemekovy šaškárny"
coby pořadatel, píše tedy coby insider a nadále už s ní nechce mít nic
společného ? A já, zaslepený, mám Hořice za modlu ...

blackblues (1507) napsal 17.05.2016 v 17:26+1

Ivane:no jsem v klidu...dotycny to vzal dost emotivne a trochu sice nevhodne; ale nad to se povznesu...normalne bych ho sprazil, ale kdyz vysvetloval zkusenost jeho otce- tu nestastnou udalost...nema cenu mu davat ceres a spise dotycneho pochopim...neni mu lhostejny zivot jezdcu atp., nebude to spatny clovek...tak to chapu ja a netreba ho extra karat a to ze me nazval saskem apod. v tomto smutnym pripade hazim za hlavu a je mi to jedno...
Vidim tam trochu v podtextu i neco jineho nez urazky, zeasmesneni jezdcu, poradatelu apod.

yamaha99 (1119) napsal 17.05.2016 v 16:54

eRICzech: Nevím proč koukáš na MOTOGP a možná i na WSBK, když tam občas taky někdo zemře
Bohužel jsou to závody a né taneční!!! a přivolávat to je jen do nebe volající ... Seď doma a pusť si třeba kouzelnou školku, tam snad nikdo nezařve, protože na Nově by se ti mohlo stát, že uvidíš třeba Ordinaci a tam už bylo víc obětí, než na všech RR závodech

SLEEPER (1002) napsal 17.05.2016 v 16:16

Ivane2T> Ja zase zasnu za jakou zaslepenou modlu Horice mas. On to eRiCZEch rekl mozna dost nevhodne, ale neco malo pravdy na tom je.

A ze jsou Horice saskarna? Tak to co v Horicich predvadel Sodemek rozhodne saskarna je. Okruh je to fajn (taky ale souhlasim s tim, ze v zabezpeceni jsou velke rezervy, ale holt je to RR), ale veci co se kolem deji nebo dely...

A Indi me stve, ze nepojede sestky.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.05.2016 v 15:52-1+1

Já žasnu, Blacku, že dokážeš být smiřlivý se zde PUBLIKOVANÝM
* Zase tam někdo zemře * a * Odmítám se téhle saskarny už víc účastnit *,
jako názorem každým jiným . Připouštím, že nevím, jestli se autor těchto
výroků hořických závodů "zůčastňoval" jako jezdec . Pokud ne, nazývá šašky
všechny diváky, co už jich za ta léta v Hořicích bylo. Pokud ano, má za šašky
všechny jezdce co tam kdy jeli . Na jeho věk opravdu "silná káva" ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist