Pernat hodnotí Lagunu Secu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 12:21

to desmo69 00:43:ano chci!Celý roky tady pranýřuješ(te) všechny "žlutky" ,že děljí (me) z Rossiho poloboha,ALE jak mile to nezapadá do tvé teorie "břídila Rossiho" tak je rázem něco víc než Nicky???(kterej už mimochodem nějaký pátek v moto GP jezdí)

God (1015) napsal 28.07.2011 v 12:18

Tady je to marný AKRO,Mad Max adt. samej bývalej minimálně destinásobnej mistr světa,tak je jasný že si můžou dělat prdel s jenom devítinásobnýho mistra Valentina!!!
Můj názor je že kdyby se vrátili dvoutaktní pětistovky bez kontroli trakce tak "král MotoGP je už mrtvej a "šutr" minimálně na JIP!!!A otom že se lépe zvyká na lepší viz Stoner Ducati-Honda než na horší viz Rossi Yamaha-Ducati ani nemluvě!!!Hayden je u Ducati už kolik let a stejně ho Rossi v závodě většinou dá i když třeba startuje z mnohem horší pozice než Nicky!!!

JV (68) napsal 28.07.2011 v 10:58

To All.
1/ asi nenapíši po delší době tady nic nového, že diskuse zde jsou stále na vyšší a vyšší úrovni...cca 5 let stále stejné
2/ Rossi - někde jinde jsem psal dříve, že je problém s návyky...někdo odpověděl - nesmysl. Teď se to tady řeší...Ale, Rossi jezdit nezapomněl...
3/ Abraham - na rozdíl od Rossiho je to pro něj tady jako nepopsaný list papíru a dokáže se s novým cajkem velice rychle srovnávat, viz ponechání nové kapotáže s křidýlky atd..
4/ Elias - když tak člověk po depech sbírá "drby" na rozdíl od sběratelů info "ala jedna paní povídala" od PC, tak se dozví zajímavé názory. Třeba tento jsem slyšel při WSBK a dá se s ním souhlasit. LCR šetří, takže si určitě připomenete, že Elias letos spadl jen jednou, že. Co když má od týmu ušponovanou TC tak,že to na víc není (otočí plynem a dr, dr). A z toho pramení znechucení atd..
4/ někde tady nebo jinde je zase klasika, jaké to bylo před 20ti lety? Zrovna v roce 1991 to nebylo v 500 to pravé ořechové. Stačí se podívat do několika anglických knížek u kamarádů.
5/ plnohodnotné tituly v nižších třídách, jsou i nyní. Pouze s tím rozdílem, že o 125 a Moto2 se člověk v dnešní době něco dozví, na rozdíl od dříve, kdy o třídě 50 aby člověk prstíčkem pohledal. Mamolu, ač nikdy nebyl mistrem světa, zná skoro každý, ale Roldán Angel Nieto?
6/ to OGG - auta ne, ale vím, kdo je dělá a dobře.
7/ jelikož vím, že mne zde hned několik jedinců s chutí rozcupuje, tak přeji dobrou chuť...
8/ a tak si pojedu o víkendu spravit náladu do Nepomuku, kde se potkám s lidmi, kteří pro královnu silnici něco dělají na rozdíl od zbytečných a stále opakovaných diskusních příspěvků jistých jedinců...
Tak si to tady zase užijte...

JV (68) napsal 28.07.2011 v 10:58

To All.
1/ asi nenapíši po delší době tady nic nového, že diskuse zde jsou stále na vyšší a vyšší úrovni...cca 5 let stále stejné
2/ Rossi - někde jinde jsem psal dříve, že je problém s návyky...někdo odpověděl - nesmysl. Teď se to tady řeší...Ale, Rossi jezdit nezapomněl...
3/ Abraham - na rozdíl od Rossiho je to pro něj tady jako nepopsaný list papíru a dokáže se s novým cajkem velice rychle srovnávat, viz ponechání nové kapotáže s křidýlky atd..
4/ Elias - když tak člověk po depech sbírá "drby" na rozdíl od sběratelů info "ala jedna paní povídala" od PC, tak se dozví zajímavé názory. Třeba tento jsem slyšel při WSBK a dá se s ním souhlasit. LCR šetří, takže si určitě připomenete, že Elias letos spadl jen jednou, že. Co když má od týmu ušponovanou TC tak,že to na víc není (otočí plynem a dr, dr). A z toho pramení znechucení atd..
4/ někde tady nebo jinde je zase klasika, jaké to bylo před 20ti lety? Zrovna v roce 1991 to nebylo v 500 to pravé ořechové. Stačí se podívat do několika anglických knížek u kamarádů.
5/ plnohodnotné tituly v nižších třídách, jsou i nyní. Pouze s tím rozdílem, že o 125 a Moto2 se člověk v dnešní době něco dozví, na rozdíl od dříve, kdy o třídě 50 aby člověk prstíčkem pohledal. Mamolu, ač nikdy nebyl mistrem světa, zná skoro každý, ale Roldán Angel Nieto?
6/ to OGG - auta ne, ale vím, kdo je dělá a dobře.
7/ jelikož vím, že mne zde hned několik jedinců s chutí rozcupuje, tak přeji dobrou chuť...
8/ a tak si pojedu o víkendu spravit náladu do Nepomuku, kde se potkám s lidmi, kteří pro královnu silnici něco dělají na rozdíl od zbytečných a stále opakovaných diskusních příspěvků jistých jedinců...
Tak si to tady zase užijte...

slunce11 (9) napsal 28.07.2011 v 10:29

Balouch Tak nebud naštvanej,že Rossi je nejslavnější jezdec ze všech a má stokrát víc peněz,než mi všichni dohromady Ještě jedna věc mě pobavila,odpůrci Rossiho se nám smějou jaký jsme fanatici,ale přitom jim Rossi leží v žaludku víc,než alespon tedy mě,viz i dalším a co mě pobavilo totálně,že odpůrci Rossiho,který ho tady věčně schazujou a machrujou se svými znalostmi lezou na Pacientovu stránku o Rossim No nic proti,ale já kdybych někoho neměl rád,tak nelezu na jeho stránku,nebude to všechno spíše ve vaší pochromaný psychice Jakoby jste záviděli jeho ůspěch a peníze,protože mi musíme každej den vstávat do práce a i tak si v životě nikdy nebudeme moct koupit cokoliv co se nám líbí.Rossi se všemu jen tiše směje a valí se v miliardech a jeho budouci děti jsou zabezpečený brutálně natstandartně asi na 3 další století Tak nebudte naštvaný

AKRO (-498) napsal 28.07.2011 v 09:58

SPV a Balouch - K tomu není co dodat!

AKRO (-498) napsal 28.07.2011 v 09:56

Je zajímavé, že si nějak Stoner loni a předloni nevšiml, že je ta Ducati tak mizerná! A to ji letos Burgess celou přestavěl a zase to /s Rossim/ nejede. Zvláštní!

Balouch (292) napsal 28.07.2011 v 09:55

SPV:

Balouch (292) napsal 28.07.2011 v 09:55

Tady se prostě řeší jediná věc a to, že evidentně je mnohem větší jezdecké umění sednout na jakoukoliv motorku a zajet dobrej výsledek ala Casey Stoner. A fanoušci Valentina to nedokáží překousnout, že existuje větší talent, než právě ten jejich mýty opředený jezdec..

SPV (816) napsal 28.07.2011 v 09:51

To je neuvěřitelné, co si ti Rossisiti vymyslí za nové výmluvy a teorie...
My neřešíme Rossiho, ale vás!!!
Fanoušky Capirexe a dalších řešit nemusíme, protože neuráží jiné jezdce a ostatní diskutující. To jen Rossisti jsou naprostý odpad, co se sami snaží nazvat fanoušky.

Letošní Rossiho sezóna:
DŮKAZ MÍSTO SLIBŮ

Už raději nic nevymýšlejte. Potom se vám lidi akorát smějí, a vy se na pacošových stránkách akorát ďurdíte, že se vám tu smějí.

Pavel-BMW (9) napsal 28.07.2011 v 09:11

ChenziR1 00,05 - pokud bys chtěl být objektivní, napsal bys k blinkání do přilby také to, že následně u Casey Stonera zjistili doktoři alergii na laktózu, proto ze zdravotních důvodů vynechal 3 závody a nemohl tedy do boje o titul zasáhnou. A i s blinkáním do přilby dojel na 3. místě...

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:59

Soultrain, 100% souhlas se vsim. Jen ktomu ocekavani...samozrejme jsem necekal ze pojede hned o titul, ale tohle jak rikas nemecko apod. necekal snad uz vubec nikdo. Jde taky hlavne o to ze sam Rossi a hlavne Burgess meli za to, ze ten problem s ramem a prilnavosti predniho kola vyresi behem par sec. Tzn proste asi behem par jizd, testu a par minut nad datama s kafickem v ruce. A no prask, pul sezony vcudu problem diky GP 11.1 snad jeste vetsi. Takze nejde tak o ocekavani fanousku jako o ocekavani samotnyho tymu. Proste zklamani je na vsech frontach, od vyvoje az po vysledky. A to ze je karbon spis do F1 je asi taky fakt. Ale je to jejich volba tak at se s tim perou...Stoner to zvladal...sice ne na titul, ale taky ne na posledni mista v kvalifikacich...

SoulTrain21 (753) napsal 28.07.2011 v 00:46

desmo:A to je důvod ktomu,aby pořád jedni a ti samí xichti řešili každý den tu samou věc a psali pořád dookola to samé?Přečti si u článků o Rossim příspěvky a řekni mi,jestli jsi se vtěch příspěvcích někdy dočetl něco,co tady ještě nikdo nepsal nebo prostě něco,co si ještě nevěděl.Já myslím,že se nedočteš.Je to pořád jedno a to samé a polovina ztho absolutních kravin a SPEKULACÍ a pořád tady vidíš ty stejne nicky jak se tady o tom baví.Já ty lidi prostě nechápu. Tohle je spíš ta pointa v tom mém příspěvku.To ohledně Capirexe byl samozdřejmě příklad a máš pravdu.
A ještě mi řekni,ty jsi vážně i přes své vědomosti ohledně motogp čekal,že Rossimu se bude dařit hned v první sezoně a že hned v první sezoně bude v Top10 9 jezdců na Ducati?Když většina lidí(tech normálních) věděla,že přestup z japonce k Ducati,bude právě kvůli tomu rámu hodně složitý.Ja teda rozhodně nečekal .Samozdřejmě jsem taky nečekal,že bude jezdit chvost,jako tomu bylo v Německu v kvaldě ale... Já ho nijak nechci obhajovat,nemám to zapotřebí ale podle mě to je jen a jen v tom karbonovém rámu Tohle je materiál do formule1,ne do MGP Nevěřím totiž tomu,že člověk,který jezdil špici v minulé sezoně,prostě přes zimu,ztratil z rychlosti x desetin sekundy(nekde i vic) Samozdřejmě netvrdím,že nemohl zpomalit,to se klidně mohlo stát a je třeba možné,že by už o titul nebojoval ani na jiné značce,ale že by se zhoršil tak,že stojí v kvaldách na 12 či 16 místě?To se na mě nezlob,ale tomu vážně nevěřím..

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:43

Chenzi, tim chces rict ze Rosdi je jezdec podobnych kvalit jako Nicky? Jako nevim, ale od cloveka co ma 9 titulu a zkusenosti jako prasr, bych cekal jiny vysledky...ale budiz.

ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 00:39

Myslím,že neměl.Nicky je taky mistr sveta.
Jinak,sezony 09 a 10 nikou Casey v boji o titul nedělal.
A od ducny šel taky (ASI) proto,že to šlo od 10 k 5ti.
A ta nařážka na Rossiho plat:už se to tady řešilo 100x.Jednak si na to vydělá a podobný peníze nabídli i Jorgemu-(ten ale pragmaticky k italům raději nešel.)

JEFFzx13 (489) napsal 28.07.2011 v 00:34

ST:Rossi opravdu nepodvadel,mluvil sem s nim vcera a prisahal mi na psi usi a mou dusi,ze to bylo koseer,a nemel nic na vic.bylo to jeho jezdeckym umenim,ale ta ducna je je proste divna.pockame na litry,a pak se uvidi

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:33

Chenzi, nemyslim ze zapomnel jezdit. Jen jezdi maximum co Ducati zvladne...a kdyz vezmes ze podobnych vysledku dosahuje Rossi...tak kde je chyba? I kdyby v motorce, nemel by byt Rossi skrz svou genialitu. 9 titu daleko pred nim kazdej zavod?...

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:30

Soultrain, vsak fenomen to je, to nikdo nepopira. A proc se neresi Capirex? No nevim, neni to nahodou proto, ze nebyl v ocich lidi nadclovek, kterej dostal zaplaceno jak snad nikdo v hidtorii motogp za to, aby udelal z motorky na ktere vyhraval jen Stoner motorju, na ktere budr vyhravat kazdej? A ze jaksi se mu to nepovedlo ani z pul procenta?...
Btw kdyztak sry za okaty chyby..pisu z telefonu...

ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 00:29

Když myslíš...a co Hayden,ten taky zapoměl jezdit a je to průměrný kroužil a jeho titul (a výsledky,jízdný styl) byla jen haluz v konbinaci se slabými soupeři?

JEFFzx13 (489) napsal 28.07.2011 v 00:25

Desmo:vzdy je jednodussi nekoho(nebo neco)pomluvit,nez pochvalit!a to plati taky pro vsechny

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:24

Chenzi, dobres me nahral :D po zbytek roku, resp. v zacatcich sezony to vypilovavali do vyherni podoby, jakou Ducati na konci roku mela...a razem ze dne na den ztratila prichodem Rossiho...jaka to nahoa

SoulTrain21 (753) napsal 28.07.2011 v 00:24

A proč tady o tom Rossim pod každým článkem mluvíte,když je tak špatnej?...U Madmaxe je to jasné,ten má komplex z doby,kdy Rossi dával Biaggimu nazadek ale vy ostatní?...Proč neřešíte třeba Capirexe?Ten je taky špatnej...No,holt fenomén. Jedno mají ale Rossiti a antirossisti společné.Po každém tréninku,kvaldě,závodě,testu je zajímá jako první pozice Rossiho No,holt fenomén. Nejlepší je,že Rossi už se řeší x let a pořád jsou to dookola jedny a ty samé teorie.Vždycky to nějak ňouma napíše a pak si asi myslí,že napsal kdo ví jak chytrou věc a,že na to všechno přišel.Ale jsou to NEUSTÁLE ty samé kecy tedy kecy o vývoji,o podvádění,o nadržování,o tom jak je Rossi ve vývoji stejnej jako ostatní a tak dále a tak dále.No,holt fenomén

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:21

...ale tak ono je fakt, ze v Rossiho pripade kdykoliv slo o neuspech, at uz v jednotlivych zavodech nebo komplet sezonach, vzdy se to svadelo na spatnou techniku. Takze letosni reakce jsou naprosto ocekavatelny...ostatne to uz tu loni nekdo predpovidal (mad max?). Ze pokud Rossi bude v predu bude to diky genialnosti a bezchybnosti. Nebude-li v predu, chyba v motorce...no a uz je to tady..

ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 00:19

Tak,jestli ti setina sezony připadá dostatečná,tak asi ano.Ale kde byli po zbytek roku a co dělali???

JEFFzx13 (489) napsal 28.07.2011 v 00:19

Chenzii:

JEFFzx13 (489) napsal 28.07.2011 v 00:18

desmo:asi tak?!

ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 00:18

jako,je jasný,že Valentinovi to na ducati nejde stejně tak jako ostatním.Casey na ní uměl a to mu jde ke cti.

desmo69 (638) napsal 28.07.2011 v 00:17

Chenzi, no vidis, takze ji Rossi dostal v absolutne nejlepsi forme.

JEFFzx13 (489) napsal 28.07.2011 v 00:16

..tak jeste jinak,je to tim ze nekdo umi vyhrat jen na necem,a dalsi na cem koliv?!

ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 00:14

a abys byl přesnej,tak jsi měl napsat,že v roce 2010 ta motorka byla "výherní" od třináctýho závod 19.září do do 14.řína 2010




TOPlist