Grand Prix Itálie – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 22:47

Mě se zdá Desmo, že jsi to co jsem napsal asi nečetl!? Nebylo by pro tu tajtrdlíkovinu jménem MGP lepší, kdyby vše nechali na týmech a jezdcích a nikoho neomezovali, jaký motocykl mu povolí jezdit? Prostě jako loni ve 125kách a 250kách? V tomto případě 1000 ccm objem motoru, max. 4V, třeba 150 kilo váha motorky i když lepší by bylo např. 230 kilo i s jezdcem a starej se! Žádné omezování nákupu továrních dílů, žádné debilní SPZ-satelity! Možná by ses divil kolik motorek by se třeba na startu objevilo! Určitě daleko víc než jen 16 kusů! Je to tak těžké pochopit?

desmo69 (638) napsal 07.06.2010 v 22:20

Abych to upřesnil pro úplný idioty, řekni tedy, co má být "první". Jestli tov. nebo sat. mašina, když v tvých očích nebo co to máš v té hlavě, je vše tak jak tak špatně...

desmo69 (638) napsal 07.06.2010 v 22:17

Kuva Akro!!!Nechápeš ten princip že?
Tov. jezdec je před satelitním = naho*no situace
Sat. jezdec je před továrním = naho*no situace
.
.
.
Řekní mě prosím ideální stav ve smyslu poměru sat/tov. jezdec...

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 22:12

PityGPX - To co píšeš je logické, ale poslední závod se už jel bez Rossiho a vypadl Hayden a tak bych od Bena logicky očekával 5 místo a né sedmé! To, že letos poráží Colina, není žádné měřítko, když se podíváš na výsledky, tak Colina porážejí v současné době skoro všichni! Buď není v kondici, nebo jim nejedou ty satelity Yamahy a tak v tom připadě, by Spies jel dobře! Těžko říci! Je asi zbytečné znovu rozebírat tovární a satelitní stroje, ty tvrdíš, že mezi nimi není skoro žádný rozdíl, já si zase myslím, že je a pořádný! Kdyby totiž nebyl, tak by se přece jen někdo musel se sem, tam mezi ty tovární jezdce dostat! Třeba Bautista, Simmoncelli, Barbera jezdili ve 250kách s Lorenzem zcela vyrovnané závody a podívej se, kde je Lorenzo a kde jezdí oni! Myslím, že na stejném materiálu by stačili i v MGP. Nejde o zkušenosti, těch mají dost, ale o kvalitu jejich motocyklů! Pokud jde o Spiese, tak si myslím, že pokud se nejpozději příští rok nedostane k továrnímu motocyklu, stane se z něho rezignovaný kroužil, zcela podobný těm kterých je v MGP celá řada! Závodit bez ambicí a vědět, že díky motocyklu můžu tvořit jedině smutný komparz, to časem musí ubíjet každého! Nenapadlo tě, že díky tomuto rozdělení továrny - satelity se vlastně likviduje princip závodění, což je závodit a zvítězit! To je dnes umožněno jen několika vyvoleným. Nebylo by lepší, dělat to jako kdysi ve třídě 500 ccm, tam byly také tovární stroje, ale dobré týmy si tovární materiál dokázali sehnat také a dovedli s těmito stroji často vyhrát! Prostě dělej to jak nejlíp umíš a nikoho jako dnes neomezovat tím, že dostane horší stroj a nedostane tovární díly, aby neohrožoval hvězdy, které si SPZka vyvolil jako ty, co mají jediní dělat reklamu MGP a kteří jediní mají nárok zvitězit!

ChenziiR1 (158) napsal 07.06.2010 v 21:45

Jen doplním ,že Ben se letos k tomu všemu jěště učí tratě.Odpověď pro pityho si rád přečtu.

PityGPX (949) napsal 07.06.2010 v 17:50

AKRO: že se ti pletu do rozhovoru s tvým kamarádem )) ale řekni mi jedno.
V MGP máš fiat yamaha obsazen jezdci Rossi, Lorenzo, oba špičkoví jezdci, oba na špičkových motorkách. Dále tu máš tovární duo složené z Dětí Hond. Oba jsou to mistři světa nižších kubatur, oba na té Hondě v MGP loni vyhráli závod, oba teď jezdí na podium co každý závod. Jsou to špičkoví jezdci a maji slušné nářadí, které stačí na vítězství. A pak tu máš ještě tovární Duo Ducati. Stoner sice není teď v top formě, ale je to mistr světa a každý rok od dob co je u Ducati bojuje o titul. Vedlě něj máš Nickyho Haydna, taky mistr světa, letošní ducatka mu sedí a pravidelně už dokončuje závody v top5. To, že jsou mistři světa něco musí znamenat, a tedy to, že jezdit u měj, a že si tovární motorky zaslouží. Celkově všech 6 jezdců, tzn 3 páry, je složeno z mistrů světa, mají pod sebou tovární materiál a vlastně oni tvoří v aktuální době tu TOP 6. Tak mi řekni jedno. Řekni mi prosím, na kterých pozících by ten Spies měl dojíždět v těch závodech když né od toho 7. místa a níž? Jak může být Spies lepší než těchto 6 jezdců, když nejezdí v továrně a když zatím nemůže být schopen po pár GP nabýt takových kvalit co těch 6 jezdců co jezdí MGP x roků? Nemůžeš očekávat, že nováček v MGP bude porážet mistry světa Grand Prix na továrních motorkách, když samotní jedzci jsou na tolik kvalitní že dokáží vyhrávat, a mají tituly mistra světa právě i z MGP? Rovných 50% z té 6 ma titul v MGP, dalších 50% ma titul z 250 (krom Doviho).
Tak mi řekni, jak nováček může porážet tyto hvězdy které tam jsou déle než on, jezdící na továrních motorkách, kde každá tovární motorka (yamaha, ducati, honda) bojuje v letošní sezoně v každém závodě o vítězství??? Vždyť to logicky nejde, přece logicky musíš vidět, že ti satelitní jezdci kde teda je ten Ben, Randy a další můžou boovat max. o to 7. místo a to 6. či 5. místo získají když někdo z této šestice lehne! Což se taky stalo. A právě ten Ben zatím na těch pozicích za touhle top6 dojíždí. v Kataru byl 5. a teď byl 7. Tzn, on přesně splnuje to, co se od něj žádá, aby končil jako nejlepší satelitní jezdec. Je fakt, že Randy je na tom líp, ale ten Ben splnuje přesně ty pozice, na které on a jeho motorka má. Až bude Spies jezdit třetí sezonu a bude to opět okolo 7. místa a bude bojovat s nějakým nováčkem kt. tam přijde nově tak pak se dá pochybovat, ale zatím prostě je logické, že 6 nejlepších pilotů v MGP maj 6 nejlepších motorek a bojují navzájem mezi sebou v té top6 a že ti ostatní satelitní jezdci tak můžou bojovat o to 7. místo a právě tyto pozice Ben získává, když teda dojede závod. Sice lehl ale tak to byla první chybka v letošní sezoně.
Ten Toseland tohle loni nesplnonval, končil někdy až za top 10, proto taky musel jít pryč. Ale u Bena je to něco jiného, navíc poráží v přímém souboji svého kolegu Colina. To je taky další měřítko, Toseland toho nebyl schopen. Chapeš co tím chci říct :) 6 nej borců v MGP musí bojovat na absolutní špici a nováčci na satelitech nemůžou z logických důvodů bojovat s něma v tuto chvíli, když tam jsou čerstvě a nemaj tolik zkušeností s motorkou MGP, s Bridgestonama, atd. Kvality mají ale nikdy nikdo nepřijde do mgp jako úplný zelenáč a začne hned vyhrávat, kor na satelitních motorkách. taková je realita. Takže nekritizuj Bena že jezdí na 7. místě když tohle je max. co on jezdit může a co se od něj očekává. POkud někdo z té šestice lehne tak pak samozřejmě by se měl Ben o ty pozice posunout.

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 16:51

Ogg - Jestli bude fešák z Ameriky jezdit tak jako zatím jezdí, tak ho asi brzy pošlou zpátky!

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 16:48

SoulTrain - Pokud je Spies opravdu talent, tak by měl pomalu něco předvádět! Aspoň jezdit hned za továrnami! Zatím nic moc!

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 16:46

Desmo69 - Tovární jezdec s vyjímkou Suzuki se nemůže nechat za normálních okolnosti v závodě nechat předjet nějakým satelitem! Jinak si zaslouží dostat satelit taky! Naštěstí pro tovární jezdce se to skoro nestává!

SoulTrain21 (753) napsal 07.06.2010 v 16:44

Akro zavrhnul jednoho z největších talentů dnešní doby po 4 VC achjo kam ten svět spěje

desmo69 (638) napsal 07.06.2010 v 16:27

Akro, ty jsi marnota Napřed když tov. jezdci pojíždějí ty satelitní tak je to bordel vesmírných rozměrů, ale jak satelitní jezdec nějakýho továrního předjede, tak je to samozřejmě taky prů*er vesmírných rozměrů, páč jak si může dovolit tov. jezdec nechat se předjet nějakýma satelitama...doživotní ban na tebe

Interceptor (108) napsal 07.06.2010 v 15:16

to je vůl

Ogg (387) napsal 07.06.2010 v 13:44

Soudruhu, jestli ses díval na loňské Wé eS Bé Ká, tak asi víš, že Ben je trošku jinačí jezdec, než ostatní superbikeři, kteří přišli do MOTO GP před ním. Zatím co Bayliss, Edwards, Haga, Xaus, Toseland, Vermeulen přišli z Wé eS Bé Ká sice po dobrých výkonech, ať už se ziskem titulu mistra světa, či ne, tak ale přišli po xletech co jezdili v seriálu Wé eS Bé Ká navíc nebyli nejmladší.
Fešák z Ameriky přišel ihned z Wé eS Bé Ká, jelikož získal titul na první pokus jako nováček. To trošku určuje, že talent u fešáka je jinde než talent těch x jmenovaných.
Dále tu máme první závod na Yamaze M1 a dojel 7. Na úvod slušný, loni ve Valencii.
Pak přišel Katar a dal 5. flek. To už je hodně slušné na privátního pilota, který odjel minimum kilometrů na tomto stroji, oproti jiným.
Chci říct, že fešák z Ameriky má takový talent v sobě, že z něho žádný kroužil nebude, ale za pár závodů bude atakovat stupně vítězů, ať mu to tam spadne! A tohle zopákne párkrát, a už mu budou továrny otvírat dveře, nacož následně bude zahájen útok na titul jako loni ve Wé eS Bé Ká. Dej na má slova, že tento chlapec, odkojený sympatickou matkou Marry, bude mít dlouhou a perspektivní kariéru v MOTO GP. Jistě, že letos sem tam spadne, ale to spadnul i loni ve Wé eS Bé Ká, a nakonec se i přes ty pády smál z titulu.
Ben má letos učebnicový rok, nemusí jezdit na špici protože ví, že s ním Yamaha dalších x-let počítá.
Ale když Ben má příležitost, tak ji využije. Z takových Toselandů, Vermeulenů se staly po tom úvodním roku kroužili, neboť už se nedokázali zlepšit, svého maxima dosáhli hned na zač. své kariéry v MOTO GP.
U Bena to bude jiné, jeho Maximum teprv příjde. Věř tomu. Jeho matka se o to postará, aby měl ten nejlepší materiál. Když už přicestovali z USA takovou dálku do Evropy tak tu nejsou proto, aby tu odjeli jednu či dvě sezóny, ale chtějí tady strávit zbytek života. Howgh.

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 13:26

Ogg - No právě, že jen 50% jezdců soudruhu! A vypadá to, že Ben mezi ně asi nebude patřit! Když už neměl ani na satelitní Hondy...! Asi z něho časem bude průměrný kroužil, jako z ostatních, co nemají tovární motorku a čím déle bude na satelitu jezdit, tím horší výkonost bude mít!

Ogg (387) napsal 07.06.2010 v 13:15

Soudruhu, nepsal jsi ještě před čtvrt rokem, že na Burgess SPZ Yamaze by vyhrálo 50% jezdců ze současného pole MOTO GP? Že s Yamahou, kterou ladí Burgess by vyhrával kde kdo?

Jak jsme včera viděli, Ben se zase začíná rozjíždět a až se naučí jezdit úvodní kola tak bude končit výš a výš. Před ním skončili jen tovární stroje a dvě hondy, které pilotovali zkušení jezdci.

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 12:57

PityGPX - A to si představ, kdybys se svou vahou chtěl závodit v MOTO GP, tak bys musel ještě minimálně 10 kilo shodit! A Pedrosa skřet je, lepší přirovnání nelze najít! Nemít těch 50 kilo, ale třeba 60 kilo, tak by včera dojel nejlíp třetí!

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 12:53

Ogg - Mám obavu, že ten fešák z Ameriky to nevyhraje ani s Valeho motorkou! Nějak ztratil glanc, stejně jako ostatních 12 kroužilůco na těch satelitech jezdí!

AKRO (-498) napsal 07.06.2010 v 12:48

S tou rychlostí MOTO 2 je to asi tak, že někdo má podmínky rovnější...!

MartenK85 (1) napsal 07.06.2010 v 11:02

Ale Valentína je brněnskej okruh oblíbenej ne že není.. Akorát jeho největší oblíbenej je Mugello doma ,pak má rád brno , Španělsko atd..

Ogg (387) napsal 07.06.2010 v 10:19

Tak včera to bylo poprvé v mém životě, kdy jsem na startu neviděl velkého Valentína.
Závod, díky tomu, že jich bylo 16, tak se nedala očekávat žádná temná vášnivá hra.
Valentíno tam prostě chyběl. Závod neměl náboj. Jediné co mě dělalo radost byly výkony Fešáka z Ameriky, který po úvod závodu ťukal na stupně vítězů.
Závod MOTO 2 byl opět akční, bohužel opět nula v podání českých jezdců.
Aspoň, že tentokrát nikdo nesestřelil Káju. Jak říkal večer na Nově, může být spokojený jen s tím, že dojel do cíle.
To máme ale české trio. Jeden má špatnou motorku, která mu kouří v prvním kole závodu, druhý spadne, a třetí nedosáhne na body. Jeden lepší jak druhý, viďte.
Já doufám, že Valentíno se brzy uzdraví a že ho opět uvidíme v boxech ve své kombinéze při rozhovoru s Legendou Jeremym Burgesem.
Líbí se mi, že i soudruh vyjádřil určitou soustrast nad zraněním pana VR.
Jeho kamarád měl včera na stupních pěkné žluté tričko, je vidět, že Jorge je opravdový kamarád, a že je to nejlepší dvojička v současném MOTO GP. Doufám, že to Valentínovi udělalo radost, když ho viděl ve svém dresu na stupních vítězů.
Naposledy takhle GP z nemocnice sledoval náš Lukáš Šembera.

Inu, v Mostě máme opět co řešit tento týden. Doufám, že Valentíno bude fit na Brněnskou Grand Prix, kde vyhrál první závod MS. Sice okruh tolik nemiluje jak Mugello, ale ví, že ho na Céčku čeká žlutý kotel.
A to nejsem žádný fanatik Valentína. Snad jeho štafetu zatím na těch pár měsíců převezme fešák z Ameriky a zas bude dominovat jak loni v SBK, když by mu padla do loktů ta tovární mašina M1. S Tomem Houseworthem by ji vyladili ještě víc jak Valentíno s Burgessem.

Marex (2577) napsal 07.06.2010 v 09:53

Rado: Tak to musíš mít zandel jako řešeto.

PityGPX (949) napsal 07.06.2010 v 09:17

JV: thx, jasně, slovo skřet bych v knize nepoužil, ale tady jsme v diskuzi kde tak mluví každý !!! :) A AKRO používá pojmy jako Racheťák, důchodce, atd atd. Jako, já se nechci tímto nějak omlouvat, ale tak prostě už tady za těch x měsíců vznikly díky Akrovi určité přezdívky kt. se začaly u diskutujících používat :o)

Jinak si sam nedoplním, neboť mě nic nenapadá, jedině snad podívat sám na sebe? Hoj.

A vůbec, já už označení Skřet pro Daniho používat nebudu, pokud to některé lidi pohoršuje.
Beztak je to borec jak včera vyhrál suvereně, jako Lagunu loni! Snad mu to zajistí další angažmá na další rok. Pedrosa a Repsol je doživotní kombinace.

Rado_ (567) napsal 07.06.2010 v 08:32

Udělal jsem si velkou cenu sám... 350km na Monsteru po Jeseníkách...

Kryšpín (7) napsal 07.06.2010 v 07:30

Hm, no hezky to popsal Haga, holt když si dá člověk pořádně po tlamě, tak trvá nějakou dobu, než zase začně jezdit "za limitem", pokud to vůbec ještě dokáže. Takže Stoner udělal správný krok k tomu, aby se zase vrátil. Snad se mu zvedne sebedůvěra a důvěra k moto, protože kdo nejede "za limitem" špičce nestačí. Třeba se i vrátí do boje o titul, bylo by fajn, kdyby Lorenzovi zkusil Pedrosa se Stonerem titul vzít. Uvidíme co Rossi, takovouhle tlamu asi ještě nedal, uvidíme jak se s tím dokáže psychicky srovnat.

mamba54 (1340) napsal 07.06.2010 v 01:18

Nějak jsem nepostřehl,jestli se v moto2 v Mugellu znovu losovaly motory.Původně se mluvilo o losování vždy po 3.GP.Nějak si totiž nedovedu logicky zdůvodnit ten Iannoneho náskok.

AKRO (-498) napsal 06.06.2010 v 23:20

Interceptor - Jaké chlapce na Hondě nechal Stoner vyblbnout? Pokud myslíš ty na satelitech, tak máš pravdu, ale Stonerova úroveň je snad vyšší než se nechat prohánět nějakými satelity! Od něho se očekává, aby proháněl tovární Hondy, co na nich jezdí Pedrosa a Dovizioso a k nim a Lorenzovi mu hodně chybělo! A že je letos "padák" to snad nelze popřít? Ze 4 závodů to položil dvakrát a asi 4x navíc v tréninku a body má jen za 4 a 5 místo. Velká mizérie na jezdce, kterému se dávaly před sezónou ambice na titul!

Interceptor (108) napsal 06.06.2010 v 22:50

Co to je za kecy, že Stoner je padák bojí se apod.??? JIstě musí jet opatrněji, když někdo dělá v práci průsery tak se snaží je nedělat a je obezřetnější, ale padák??? A to rozhodně nejsem příznivec Ducati a Stonera. V závodě jasně ukázal, že mu to myslí, nechal chlapce na Hondě se vyblbnout a pak je "sejmul" aniž měli šanci mu to vrátit.
to Akro: ty jsi takový mudrc, že z toho ne jeden někdy sotva popadá dech. Fandím ti, tak úsměvné komentáře nemá asi nikdo.

Marex (2577) napsal 06.06.2010 v 22:25

Na každým webu se najde někdo kdo ostatní děsně vytáčí. Ignorovat jej, je jediná rozumná cesta, k minimalizaci jeho výlevů. A vzhledem k tomu, že jej nechci jmenovat... si jej najděte sami. Samičky.

gehenne_ins (0) napsal 06.06.2010 v 22:24

mad_max: tobě bohužel asi nepomůže už nic :)

AKRO (-498) napsal 06.06.2010 v 22:22

JV - Ale no tak?! Já myslím, že Pity pouze vystihl přesnou charakteristiku váhových poměru v MGP. Já ani můj bratr jsme nikdy žádné jak ty říkáš "správné" podpůrné prostředky nebrali i když tomu možná nebudeš věřit!




TOPlist