Rossi k Ducati? Nesmysl!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 12:08

*ale tomu co se na Rossiho na inernetu od různých uživatelu dočtu se musim vzdycky smat

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 12:07

všichni experti světových formátu,legendy a všichni ti lidi co se kolem toho motaj respectujou Rossiho a vzdvají mu poctu zato co dokázal a zato co předvádí ti jsou asi vsichvi v omylu a několik online hrdinů co si dedukujou svoje teorie ztoho co se dočtou na internetu mají bezpochyb pravdu! nejsem žadnej Rossiho skalní fanoušek u mě bylo vždy na prvním místě číslo 21 ale tomu co se na Rossiho na inernetu od různých uživatelu se musim vzdycky smat

SoulTrain21 (753) napsal 17.10.2009 v 12:01

Mě se nejvíc líbí jak tady hažete špínu na Rossiho kvůli tomu,že ma špičkový motocykl Vy co tu na něj kvuli tomuhle nadaváte by jste se měli zamyslet.Uplně vidím jak by takovy AKRO ve své zavodní kariéře vykopal Burgesse aby všem ONLINE HRDINUM ukazal jaky je špičkový zavodník nebo by šel do Ducati o ktere se vi,že je těžké ji kočírovat.Uvědom si,že být v jeho kůži taky chceš mít jistotu toho,že budeš mít špičkovou techniku a lidi kolem sebe a chtěl by jsi vyhravat za kazdou cenuto je naprosto přirozená věc noumo.Ty si v práci taky schválně ztěžujes podmínky?

miura (5) napsal 17.10.2009 v 11:40

AKRO: ty jsi v těchto diskusích ostrůvkem světla v temnu šířícím se z vymytých hlav zfanatizovaných rossák fans.

Za mě, já bych si rossáka na Ducati přál, neukázal by nic a s pláčem doplněním pliváním na tu hnusnou továrnu Ducati by ještě před koncem sezony odešel

Majkl_GSXR (0) napsal 17.10.2009 v 11:01

Akro by potřeboval šutrem do hlavy aby se odsekl a nepsal každej týden stejně trapný žvásty.A pomlouvat Agostina,no ty seš borec tak možná v anonymitě doma u komplu.Sám jsi v životě dosáhl velký hovno a tady si dovoluješ plivat po kdekom.Ubožáčku

ChenziiR1 (158) napsal 17.10.2009 v 10:02

No a závěrem vyzvednu jednu Akro myšlenku,obrázek si pak každý už může udělat sám (akro,to se ti opravdu povedlo )cituji:"Jako člověk i sportovec nic moc!" (to jako Rossi)
Akro je zřejmě jediný spravedlivý mezi národy,2x mistr světa jak bylo dole psáno a tu nobelovku za mír měl dostat taky on-proto je kolem ní takový poprask
čau

ChenziiR1 (158) napsal 17.10.2009 v 09:53

PS:Desmo,to je taky hromada nesmyslů, co tam dole píšeš.
125 a hlavně 250 měli a ještě mají zásadní vliv na formování a vývoj jezdce,prostě ty motorky se musí umět řídit.To je jasně vidět na jezdcích z moto GP vs. SBK ,kteří chtějí uspět na 800.
A další věc je ta ,že dnes hraje významější úlohu technika a hlavně nastavení podvozku než dřív-proto se Rossi cuká-proto se cukal Pedro HRC atd.

ChenziiR1 (158) napsal 17.10.2009 v 09:43

Akro,ty asi zela záměrně ignoruješ články typu:"Jeremy Burgess, hlavní mechanik Valentina Rossiho"
nebo:Burgess: "Není tak jednoduché motocykl vyvíjet jako s ním jezdit" kde
Australan hovořil o vlivu Rossiho na vývoj YZR-M1.
Záměrně zde neuvádím odkazy na cizí weby,ale doporučuji přečíst a zapojit u toho i hlavu.Věřím že to zmákneš!

kaw750 (17) napsal 17.10.2009 v 08:42

AKRO s Tvým názorem z 17.10.09 02:09 já osobně nesouhlasím.
Rossiho výzva byla jít do úplně totálně propadlého týmu Yamaha, když šel z Hondy.
Kde byla Yamaha když Rossi jezdil za Hondu ?
To nebylo přijetí výzvy ?
To má každou sezónu být u jiné značky, aby lidé jako Ty pochopili, že to není ve stroji, ale v rukách ?
To, že vynesl Yamahu tam kde je a podílí se na výběru motoru a budoucí technologii je potom jasné že nové díly musí dostávat on když se na tom přímou úměrou podílí jak ty díly mají vypadat. Chtělo by to AKRO trochu více se zajímat o stájovou politiku v Yamaze a trochu se taky pozajímat o to KDO za tím vším stojí !!!
Není ani tajemstvím že Lorenzo se podílí svými poznatky jako každý jezdec k nalazení stroje pro daný závod, ale Rossi Yamahu a její cestu tvoří !!! Jedině na Rossim záleží na čem si bude Lorenzo vozit zadek !!! To že má Yamaha motor jaký má, to rozhodl z 4 možných motoru Rossi a sám se podílel na jejich konstrukci !!!
A závěrem, kdyby Rossi šel dnes k Kawasaki tak do dvou let vyhrává a zase by byl obviněn z toho, že jezdí na nejlepším stroji.

DaliboRR (1) napsal 17.10.2009 v 08:41

Podle mě na každé šprocu pravdy trochu nebo si myslíte,že byli u Ducati opravdu na exkurzi? Rossi jde k Ducati a když né příští rok tak na tuti 2011

xy: pokud by někdo kvůli tomu prodával svou byť virtuální Ducati je to vůůůl

Jaris998 (10) napsal 17.10.2009 v 08:19

Akro: tebe musí "rossisti" nenávidět

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 02:09

Desmo69 - To jsem nečekal,že se mě zastaneš! V každém případě ti díky! Ještě k tomu Rossimu, musím s tebou souhlasit, že taková žijící legenda, by naopak měla hlavně přijímat výzvy a spíš chtít vyhrávat se soupeři,kteří mají stejnou,nebo i lepší techniku a né jezdit léta na zcela bezkonkurenční motorce, sbírat tituly a hlavně neplakat a tvrdit,že si to od Yamahy nezasloužil, když jednou stejnou motorku dostal i tovární kolega! Tak mu to aspoň stížil, že má každý jiný tým a techniky než Lorenzo, kteří spolu vůbec nespolupracují. Dále si dal do smlouvy,že všechny nové díly dostane přednostně on! Nechová se Rossi jako vyžírka, který chce vyhrávat všemi prostředky a za každou cenu? Už jen to,že mu nějaká firma zachránila údajně 100 miliónů Euro, které na něm požadoval finančák a on jim lakomec nechtěl zaplatit ani dohodnutých 5% z částky, co mu zachránili! Jako člověk i sportovec nic moc! Jaképak výzvy! Vyhrávat za každou cenu a co nejdéle a všemi prostředky!

AKRO (-498) napsal 17.10.2009 v 01:32

Hyene - Nevím koho za sebou ve 125kách tahal,ale už tam,měl údajně o pár koní víc než ostatní /ten údaj je z časopisů z té doby/ a ve 250tkách jezdil tovární Aprilii. Tak měl vždy ty nejlepší motorky! A o 500ccm a MOTO GP je škoda mluvit, tam měl až na pár vyjímek vždy to nejlepší, co tam bylo k dispozici! Proto mu taky vadí, že má Lorenzo to samé jako on! Nemít Burgesse, tak by těch titulů z MOTO GP tak moc neměl! AGO je kapitola sama pro sebe, na jeho motorkách by to vyhrála většina jezdců, co tehdy závodila! On měl v MV Agustě 90 koní a ostatní v Nortonech 55 koní! To nebyly závody,ale spíš trapné představení!! Však to taky zabalil a skončil, když se objevila v 70tých letech konkurence stejně rychlých motocyklů a přestal vyhrávat! A věř mi,že bych si vůbec nepřál, aby tyto tzv. "legendy" někdo překonal,nebo se k nim jen nějak přiblížil! Závody za dob AGA nestály z dnešního pohledu za nic a dnes v MOTO GP to není díky rozdílným výkonům motorek o mnoho lepší! Je to jen jakési kroužení s většími nebo menšími rozestupy a skoro nikdy pořádný závod! Je to pro tebe nepřijatelná představa, že ten koho jsi považoval za génia, je jenom hodně dobrý jezdec s nejlepší motorkou, na kterého ostatní nemají, jen díky tomu,že má lepší a rychlejší motorku?

desmo69 (638) napsal 17.10.2009 v 01:24

..no, to je jedno. Rossimu nikdy nepříjdu na chuť:) Kéž by mu letos Lorenzo ukázal záda když už ne Stoner potažmo žádná Ducna Ale není všem dnům konec a sezóna 2010 je za dveřma...u Ducati už snad chystaj vitrínku na další titulek:)

desmo69 (638) napsal 17.10.2009 v 00:52

Hyene, proč do toho taháš 125 a 250? Z tama je mistr "kde kdo". Lorenzo, Pedrosa, Melandri překonali nějaký jeho "rekordy" z těhle tříd, tak není proč vůbec zmiňovat dvoutakty. A navíc, to jak jezdil před x lety je teď úplně jedno, když letos je situace přesně taková jak píše Akro Když je to takovej lovec a vykonavatel výzev, tak co je lepší, než porazit tým. kolegu takové extra tídy? Na druhou stranu (přesně jak píše Akro ) si musí Rossi (jakožto nepřekonatelný legendární muž na dvou kolech s prej nejlepším týmem na světě), s nějakým Lorenzem, vesměs nováčkem, pohrát abnormálním způsobem. Ono totiž Rossi na žádných vratech od stodoly, na žádné Kawě ani Suzine prostě nevyhraje, když se sekne v nastavení na jeho pilně vyvinuté motorce a rázem je 4.:) Holt realita je krutá a Rossiho propaganda taky. Před pěti lety možná kraloval, ale teď se mu třepe prcina:) Viz. narážky na Yamahu jak jsou naněho škaredí

ChenziiR1 (158) napsal 16.10.2009 v 23:37

Hyene to řekl za mě,tz jsi jen prskal

Hyene (3) napsal 16.10.2009 v 23:29

Akro: Zeptam se te na jedno jedine: Kdyz Rossi jezdil 125, pak 250 ccm, to porad sebou tahal Burgnesse?? Meles tady porad dokolecka hovna. Nejsem Rossista, ale jednou si uvedom, ze to je a bude zavodnicka legenda, tak jato treba Ago. Kdo tyhle dva nekdy prekona???

AKRO (-498) napsal 16.10.2009 v 23:02

ChenziiR1 - To bylo dobré! Jen aby se nenašel někdo lepší než je Burgess! Třeba by to Rossíkovi přestalo najednou tak dobře jezdit!

ChenziiR1 (158) napsal 16.10.2009 v 22:28

Jěstě že není Rossi takový jezdec jako ty filozof

AKRO (-498) napsal 16.10.2009 v 22:12

Když s Rossim půjde "strejda" Burgess a jeho tým, tak ti mu postaví u jakékoliv firmy vyhrávající a úplně špičkovou motorku! Rossi vždy potřebuje mít nejlepší stroj! Proto tak špatně reaguje na to, že by Lorenzo měl mít stejný materiál jako on! Když je takový génius, jak tady dost lidí píše, tak proč mu to vadí? Měl by to naopak uvítat, tady má přece možnost ukázat, jak svým uměním nechá nějakého Lorenza na stejné motorce daleko za sebou! Nebo je to spíš tím, že dobře ví, že mít takový stroj jako on více jezdců, měl by problémy nejen s Lorenzem, ale i dalšími jezdci a jeho suverenita by byla pryč? Minulý závod bylo jasně vidět,že stačilo se trochu netrefit do ideálního nastavení a Rossi byl rád, že dojel čtvrtý zcela bez šance a nebyl schopný s tím dělat naprosto nic! Jak je tedy možné, že to nevyhrál svým jezdeckým uměním, kterým jak tady jeho fandové píší daleko převyšuje ostatní jezdce MOTO GP?

faundation25 (0) napsal 16.10.2009 v 20:12

Yamahu vysekal ,jak se říka z HOVNA ve zlato.At jde jinam!Stejně je to best rider on the world!Zajede na čem koli!!!

xy (0) napsal 16.10.2009 v 20:08

papula:teď si mě to vzal z huby,musel bych prodat svou duknu.

papula (0) napsal 16.10.2009 v 19:53

Uf sem si oddych.

DaliboRR (1) napsal 16.10.2009 v 19:11

sors: Naprosto s tebou souhlasím ...a taky by se tady většina lidí smířila,páč jedni Rossiho milují a ti co ho nenávidí fandí nejspíš Ducati Nakonec by si tady padli virtuálně do náruče Nó miura vs.jablíčko46...to by byla bomba,né klucííí

SHREK-CZ (0) napsal 16.10.2009 v 19:00

co je to za kokotiny

renegsx (-2) napsal 16.10.2009 v 17:42

strasne rad bych ho vydel u suzuki ale to by nejdri musela suza postavit konkurence schopnou masinu jinak ROSSI JE MOTOCYKLOVEJ GENIUS

drippera (32) napsal 16.10.2009 v 17:03

Tý vole, že bych tomu italskýmu mladíčkovi na konec přišel na chuť?

martinoh (0) napsal 16.10.2009 v 16:57

Už aby tam byl To by byl mazec

sors (52) napsal 16.10.2009 v 16:52

Ja doufam, ze jednou se ten osud naplni a Rossi ukonci karieru vitezstvim na Ducati..

Fullgas1 (764) napsal 16.10.2009 v 16:46

Momentalne by to aj tak priznat nemohol a tak nic ine ako dementovat tuto spravu mu neostava... Ale ozivilo by to zaujem o MotoGP




TOPlist