Jakub Smrž vynechá také předposlední podnik BSB

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SoulTrain21 (753) napsal 02.10.2014 v 20:22

OJÉJ

Rado_ (564) napsal 02.10.2014 v 20:03

SLEEPER > třeba (někomu vlastní) nabubřelá slova o "jediném profesionálním českém závodníkovi"?

Korfneil a Abaja teda na to, jací jsou "amatéři" tak mi nepřipadá, že jedou nejhůř

dante.peklo (951) napsal 02.10.2014 v 17:08-1+3

PavlosR1: No na rovinu, mě vážně nějaký BSB nezajímá, ale pouze mistrovství světa.. Do doby něž se Smrž uklidil do BSB, protože jinde ho nechtěli, respektive by musel (jako špičkový závodník ? podle tebe světové třídy) platit za sedačku, tak je to opravdu tak, jak přesně píše Ogg a Mates mu dělal manažera. A věř tomu, že Ogg má v 99% vždy pravdu.. I Mates dokonce tvrdil v TV několikrát, že je to závodění stojí strašný peníze a že proto šel Jakub do UK, kde bude dostávat naopak peníze ON.. Tak jak je to s tím jeho "profesionálním" ježděním nevím..
Např. Guintoliho, Melandriho, Baze atd. to stojí něco z jejich VLASTNÍCH peněz..? Asi těžko, podle mě je to i o špatném managementu, který Jakub měl a to taky o něčem vypovídá.. ???
Ale tvůj názor klidně obhajuj dál, od toho jsou diskuze..

PavlosR1 (122) napsal 02.10.2014 v 16:20-1+2

Oggu v poho, v čem opět nemám pravdu? Myslím, že s manažerem to bylo asi špatně řečeno i pochopeno. Na BSB platí kubovi letenky na 99% team, museli bychom se ho zeptat, i když nevím jestli by byl rád že tady o něm bez něj píšu. Ale jsou to moje názory, vycházející z mých informací, nic z doslechu. Vím, že mates byl v anglii jednou vloni na závodech, takže pochybuju že by tam něco pro kubu vyjednával. Spíš to vidím tak, že matesovo manažerovaní vzniklo z toho, že firma je na matěje a mates řeší provozní věci.Zcela jistě vím po rozhovoru s p. Padgettem, že kuba je za sebe, určitě mu angažmá v anglii nevyjednával matěj. Něco jiného je že kubovy aktivity se dělají přes firmu, jejíž vlastníkem je matěj. To mi připadá normální, nemít dvě firmy, dva weby, dvě účetní atd. A že mates pomohl řešit bráchovi efenberty je normální. Je statutární zástupce firmy která má smluvní vztah a hlavně kua je to brácha, taky bych šel bráchovi pomoct vymáhat. Já vím, že to zní všeználkovsky, ale je třeba číst články i mezi řádky. Škoda, že vzhledem k nutnosti politických vyjádření na adresu týmů, sponzorů nebo provozních věcí zustane tato debata nepotvrzená.

Ogg (387) napsal 02.10.2014 v 15:43+2

PavlosR1 > Opět nemáš pravdu. Kuba není sám sebou managerem, který si vyjednává angažmá. Dělá to opravdu za něj Matěj. Min. ještě loni a předloni dělal.

Vem si případ 2012. Kuba skončil na Nurbugringu s Effenbertem. Byl tam Matěj, dohádal se s Bertuccim o tom, jak je možné že Kuba nemá výplatu. Bertucci se naštval a vyhodil Kubu!

Vždyť se o tom psalo dost! U Racingu na webu, Racing to vše tenkrát vykecal, jak to bylo. V podstatě to vše svedl na Kubovýho managera - Matěje. Každý tady to ví!

Další příklad: Sám Kuba x krát říkal že nebýt bráchy, nezávodí v Bé eS Bé! On mu to v podstatě platí (ty cesty do anglie), neboť má Matěj firmu a tak mu může finančně pomoct. Ano, Kuba nejezdí zadarmo ale to cestování mu platí jeho maanager Matěj. I to x krát Kuba prohlásil že nebýt Matěje tak nezávodí! Stačí číst články

Kluci ti to tady se mnou potvrdí, že nekecám.

PavlosR1 (122) napsal 02.10.2014 v 15:11-1+2

dante, pokud vím tak Mates nikdy nebyl kubův manažer, kuba je celkem dobrý vyjednavač a vyjednává si angažmá sám. To je vidět i z BSB kde si dokáže zajistit motorku. Promluv si s p. Padgetem je to britská ikona, vzal kubu do týmu pro jeho schopnosti a loajalitu. Je zřejmé, že velkohubá prohlášení a stížnosti na tým a motorku zavírají dveře do dalších týmů. Existuje nějaký jiný důvod než soubor těchto parametrů (schopnosti, vyjednávací talent, inteligence, loajalita, jazykové vybavení) který ti otevře dveře do BSB?
Mates i Kuba jsou podle mne podobný případ, jedou v národních šampionátech protože na to mají schopnosti, peníze tam nenosí. Další takový jezdec může být třeba Honza H , kterého si vyhlídli do IDM, nevím o tom nic, ale pochybuju že by mu to táta platil. Takže možná to bude další "profesionální závodník" což je pojem , který ti leží v žaludku, ale nepřeceňoval bych Matesovu poznámku, každý si ji takto nevyložil.
Už jsem to psal, závodění je mozaika, kterou je třeba poskládat a talent je jen jedna z kostiček této mozaiky. Manažerské schopnosti jakuba, který dokáže své schopnosti prodat do BSB jsou nesporné, jeho loajalita k týmu je je jeden z důvodů proč si ho vezme do týmu na starého štoka takový borec jako je pan Padgett. Protože jinou motorku nemá tak na ni posadí borce, který bude držet hubu a ne toho kdo s tím v boxu praští o zem a bude fnukat do novin. Myslím, že pokud bychom se dověděli pravdu, kterou tihle hoši nesmí říct, ztratili bychom iluze o čistotě závodění. Nepřesnosti v jeho vyjádřeních o Efenbertu mohou pramenit z jeho pudu sebezáchovy, co by asi tak získal, např mohl říct motorka je křáp, nemáme díly, nedostal jsem výplatu, ducati na nás kašle a kolega z francie je na tom líp protože má peníze. Nic by nezískal, jen by si další tým rozmyslel jestli ho vzít.
Momentální situace je asi podobná, ruka zlámaná, rychle spravená a tým to i přes to že by se jet dalo odpíská. A co řekne 96? Že je to v poho, že se stýmem dohodli ža to nemá cenu uspěchat, prostě nesejme je. Přitom je jasné, že se připravoval a sezonu chtěl dojet. Doufám, že tam příští sezonu pojede, bohužel asi buhví na čem, ale pojede. Určitě bych se tam zajel podívat. A to z čistého zájmu, nechodím s ním na pivo byl jsem na pár závodech které jel protože máme společného dobrého známého.
Dante, tvůj příspěvek v 11,53 je už celkem rozumný, za to díky, jen mi prosím řekni, kde se přišlo na to, že Mates je Kubův manažer

dante.peklo (951) napsal 02.10.2014 v 14:05

Ogg:

Ogg (387) napsal 02.10.2014 v 13:19-1+6

Tak tady je potřeba asi zmínit co mají dotyční na mysli.

Souhlasím že Jakub i Matěj opravdu ČR reprezentují dobrými výsledky, pokud vezmu v potaz výsledky IDM Matěje a výsledky z dob Wé eS Bé Ká, kde Jakub dokázal získat pět podií. K tomu i polepostions. Navíc rodina smržů se stará o tzv. Smrž Academy, kde pomáhají začínajícím talentům.

Problém bylo vyjádření před sezonou 2010. Hlásilo se, že tým Pata ve vedení s Borcianim a Guandalinim koupí Aprilku. Jenže ji jaksi nechtěli zaplatit. A tak jeli s Ducati ale Kuba na konkurenčním webu napsal do diskuze, že Aprilka není z toho důvodu, že si to nepřeje Max Biaggi! Tenkrát rozesmál doslova a do písmene všechny čtenáře webu!

Taková blbost, že Biaggi něco zamítl! Vždyť tehdejší motocykloví novináři na toto téma řekli, že takový Biaggi ani neví, že existuje nějaký Smrž!!! Paní Veronika H se ho i na to ptala při Wé eS Bé Ká v Brně, jak to bylo s tím Biaggim ale Kuba na to odpověděl, že on sám přesně neví jak to vlastně bylo.

A tak tým Pata v roce 2010 jel se svou loňskou Ducati z roku 2009, kde na ní bylo nového pouze přední vidle

A jak sezona jela, a nebyly v týmu peníze, postupně jednotlivé díly docházely a místo nákupu nových dílů tým pouze dělal revizi. Problém byl motor. Byla půlka sezony a začaly technické problémy. Nebyly peníze na nové motory, u Ducati byli zadluženi, takže museli používat to co měli a vždycky akorát provedli revizi a ten motor vydržel dvě kola. Situace došla tak daleko, že před druhým závodem v Misanu 2010 bylo řečeno jezdci, aby po dvou kolech zajel s motocyklem do depa, že ho nebudou mít na svědomí (kvůli zadření motoru). Kuba tak opravdu na zač. závodu odstoupil ale v prohlášeních pochopitelně psal že je to smůla a že jej potkal zase jiný technický problém. Až od Brna si mohli pronajmout Aprilku, kde platili pouze vždycky na jednotlivý závod dopředu.

A ta vydžela až do konce a angažmá to nebylo špatné, protože s ní Kuba zajel i 4. flek ! :) Pak ji dostal další rok Haga.

Po sezoně, kdy Guandalini s Borcianim byli zadluženi, se neukázali v paddocku, protože by mohli dostat slušně řečeno přes h*bu :)

Pamatuji do dnes, jak jsem se ptal Borcianiho, kde má svého kolegu z týmu, pana Guandaliniho! Odpověděl jednoduše a krátce: Mr. Guandalini is big problem for me!

To hovoří za vše!!!

Co se týče Effenbertu tak tam to byla pračka peněz, to ví každý. Ten majitel Bertucci pochopitelně byl naivní když prohlásil, že pokud neskončí do TOP 5, že to bude zklamáním

Sezona nebyla špatná, výsledky se jezdcům dostavily ale další rok to byla opět tragédie v podobě financování. Po Monze 2012 se začalo spekulovat, že tým skončí protože nemá prachy. Na závody nejezdilo Hospitality jak šla sezona, jezdci dostávali padák a nechávali si pouze jezdce, kteří jezdili zadarmo. Nejdříve ho dostal Guintoli (před Brnem) a pak v Německu Smrž!

Nechali si pouze McCormika (platilla ho Pirelli) a Bergra (platili ho z Infrontu). Ti taky dokončili sezonu ale to je tak vše. Od té doby se Effenbert a Bertuccio v paddocku neukázali. Tento tým vlastně před sezonou 2011 odkoupil vše z týmu Xerox, tedy motocykly, hospitality, týmové skútry, kamiony.

V roce 2012 stála u hospitality replika Ducati 1198. Dodnes si pamatuji, jak nám po závodě Rado psal, že je to přebarvená Pata Ducati z roku 2010

A když proběhla prezentace týmu Effenbert v roce 2010, tak za závěsem byla i druhá motorka, ale ta byla ještě v barvách v Xeroxu s č. 41 ! Takže na prezentaci měli nachysténe vždy po 1 motocyklu (96+ 50)

Co se týče kauzy Smrž & AB Cardion, tak do toho vidí jen opravdu tito dva subjekty. Každopádně jen k tomu. S panem Abrahamem se nevyplácí zahrávat...

SLEEPER (1001) napsal 02.10.2014 v 11:55

dante.peklo> Trochu konkretneji, jaka blamaz s KA nebo co nebylo pravdy na podminkach v Effenbertu..?

dante.peklo (951) napsal 02.10.2014 v 11:53

JollyJoker:
No, zase na druhou stranu, abych byl vůči Jakubovi férovej, tak myslím že máš pravdu s tím Matesem, protože mám za to, že to byl právě on, kdo o Jakubovi prohlásil na Eusportu že je jediným profesionálním závodníkem u nás a i některé ty "nepřesnosti" ohledně působení u Effenbertu šly taky z jeho úst, prostě "manažer" jak má být..

JollyJoker (1004) napsal 02.10.2014 v 11:45

Ono je totiž fandění a fandění.
V tomto je náš národ úplně bídně. Jak se daří hokejistům, tak všichni křičí: "jsme mistři", když nepostoupí do semifinále tak všichni křičí "jsou to lopaty".
Svést se z úspěchem umí všichni, ale uvědomit si, že v daném sportovním odvětví jsou špičkový všichni a že rozhodují detaily a štěstí, si nikdo neuvědomuje.
Kuba je toho typickým důkazem, i když nevyhrál žádný ze závodů SBK, ale na bedně byl. Vyhraje kvalifikaci, že smázne všechny jak v BSB tak SBK a ať mi někdo netvrdí,že by to dokázal, kdyby nebyl "šičkový" jezdec. V závodu je toho potřeba daleko víc: nastavení, gumy, motor, fyzička, soustředění a hlavně taky štěstí.
Jsem realista a je mi jasné, že vyhrát titul v BSB,nebo SBK je asi nad možnosti Kuby, ale když se podívám na Checu,Hagu,Kiya,Byrneho tak si troufám říct, že nemožné to není.
A co se týče nějakých jeho vyjádření, tak si myslím,že se Kuba celkem drží zpátky a uddržuje si nadhled. Ten kdo se zamotal do nějakých prohlášení je myslím spíše Mates.

dante.peklo (951) napsal 02.10.2014 v 11:34

SLEEPER:
No třeba tu "kauzu" s Effenbertem, a ještě před tím jak má podepsaný smlouvy se špičkovými tými a podobně a jak to vždy dopadlo, ale je to jeho věc, jen to na něj hází trošku jiné světlo, než je tu některými prezentován. Třeba i ta blamáž kdysi s Abrahámovci.. Ale to opravdu nevím/e jak přesně bylo, házejí to na sebe obě strany, takže pravda taky asi někde uprostřed..
Ale i tak mu samozřejmě přeji brzké uzdravení a konečnš už "úspěšný" návrat do práce, byť jen v BSB..

SLEEPER (1001) napsal 02.10.2014 v 10:59

dante.peklo> O jakych tvrzeni mluvis?

dante.peklo (951) napsal 02.10.2014 v 10:02

PavlosR1:
Já to vidím vzhledem k J. Smržovi bohužel jinak a nemyslím si, že je to závodník, který patří mezi světovou špičku, mezi tu totiž nepatřil, ani když k tomu měl podmínky, natož dnes, je to jen průměr, bohužel.. Nehledě na ta jeho kdysi "nepravdivá" tvrzení, když všichni věděli, že je to jinak, než to on podává a "ovce" mu to baštili..
Ale každý má svůj názor a co člověk, to možnost jiného názoru, popřípadě jiného pohledu na věc..
Jinak samozřejmě netvrdím, že nemá můj respekt za to, že se "postaví na start", to ano, ten má, je mi jasný, že to není žádný med a opravdu při těch závodech "jde i o život", jak říkal v jednom komentu na EU sportu jeho brácha, ale zase na druhou stranu si tento způsob "zaměstnání" zvolil sám, tak s tím je třeba i počítat..

PavlosR1 (122) napsal 02.10.2014 v 09:43-1+8

Dobrý den vespolek fandové .Oggu, jasné a logické hodnocení situace. Dante, vím, že se pustit se tady s některými do debaty je mnohdy marné, ale přesto to udělám.
Nevím z čeho pramení tvá averze k 96, ale řeknu ti svůj názor a vysvětlím jak jsem k němu došel, třeba začneme rozumnou debatu o závodění
Nejsem fanatický fans vycákaný z podpisu vstupenky, myslím, že se v tématu orientuju a už řadu let.
Viděl jsem několik závodů BSB, včetně Cadwelu, vím teda jak rozdílné závodění na ostrovech je, říct, že JS tam má průměrné výsledky bez znalosti podmínek je troufalé. Neznáš podmínky za jakých jede, nevíš na čem jede a kde se jede. Okruhy jako Cadwel jsou velmi blízko Roadracingu, stálo by za to ocenít odvahu a umění lidí, kteří na ně vyjedou a jsou schopni jet napoprvé 1,5s za prvním, případně na známé trati vyhrát trénink a jet vpředu. To není náhoda.
Jo technika, je více než jisté, že technika kterou JS v BSB jel a jede není špičková, stačí trochu googlit a ptát se. Loňská Honda i Panigale jsou podle mého názoru postaveny z běžně dostupných dílů, i když precizně a zodpovědně (nezaznamenal jsem, že by si JS na techniku stěžoval). Na ostrovech je JS uznávaný jezdec s dobrým jménem, fandovská obec je tam odborně i morálně hodně vyspělá a hlavně přející.
Takže za mne, každý kdo se postaví na start závodu si zaslouží respekt a ten kdo to navíc umí dlouhodobě dvojnásobný.
No, a k soudům osoby JS se opatrně vyjádřím taky. Znám ho, ale pamatuju si jak se choval i když jsem ho neznal. Nezažil ani v době kdy jsem ho neznal na závodech žádné namistrované chování, na dráze byl i přes velký výkonostní rozdíl k pomalejším vice než ohleduplný. Byl prostě v práci, nedalo se čekat, že bude obcházet depo, se všema vtipkovat a radit jak jet. Navíc otázky na jezdce jeho kalibru a zkušeností se stále opakují, přesto jsem ho neviděl nikdy podrážděného.
Co se týká výsledků, kdo na závodní motorce někdy seděl a sleduje vývoj nemůže říct, že dokázal hov.. , po Hulešovi patří Smržové k průkopníkům v nové generaci silničářů, kteří se prosadili vlastními schopnostmi a dokázali poskládat mozaiku všeho co je k závodění potřeba, není to jen tahat za plyn.
Bohužel se asi nikdy nedovíme, jak by dopadlo srovnání s ostatními našimi, každý se pohybuje v jiné době a seriálu. Výsledky JS ale při znalosti podmínek dlouhodobě ukazují, že patří jednoznačně mezi světovou špičku.
Podotýkám, že jsem fanda KA, KH i JK a Honzy H a dalších. Přesto, že je neznám, vidím to obrovské množství práce, co za jejich výsledky je.
Takže, respekt ke všem co tento sport dělají na světové úrovni v českých podmínkách. Doufám, že sem jezdci nechodí, protože některé příspěvky nemají mezi fandy co dělat a pouze mají za cíl roznést špínu a urážky.
Tak pane Dante a teď do mne, jsem absolutně čitelný a vyhledatelný

dante.peklo (951) napsal 02.10.2014 v 06:05-3+4

asyn:
No, a co jiného bys od toho namistrovanýho člověka chtěl.. To je mu totiž vlastní, nesnese sebemenší kritiku na svou osobu, on je přece jediný profesionální závodník u nás, jak prohlásil a přitom v životě dokázal oproti jiným našim bajkerům totální howno. To i ten Hanika už alespoň něco vyhrál. U mě je to namistrovanej, prolhanej "boreček", co si nevidí ani na špičku nosu a proto jsem ho neměl nikdy rád..
Ale to ti místní fanatičtí "fans" nechtějí vidět, ti jsou vycákaní a uspokojení i z toho, když se jim tento velice podprůměrný jezdec podepíše na vstupenku..

asyn (298) napsal 01.10.2014 v 22:48+8

Souhlasím,nemá cenu riskovat.Na J.Smržovi mě ovšem štve,že když byl loni zraněnej jinej českej jezdec,tak říkal že se na zranění vymlouvá.A když jsem mu to napsal,že se chová jak někteří na tomto fóru,smáznul mě s fcb

Ogg (387) napsal 01.10.2014 v 17:43+2

Blbý je, že zrovna ty tratě, kde by měl šanci aspoň na vítězství ve volném tréninku (Assen) či na nejlepší výsledek v závodě (Assen, Silverstone) tak ty závody zrovna kvůli zranění nepojede což je opravdu pech! :( a smůla. Kdyby jel, tak bych věřil tomu, že by zaznamenal v Assenu nejlepší výsledek kariéry v BSB, neboť te Panigale Assen sedí. A to nejsem žádný profesionální jezdec.

Škoda, nevadí, držíme pěsti za celý Hrad do posledního závodu sezony.

Souhlasím, že je lepší nejezdit a být 100% připraven na svůj poslední závod a nebo se chystat na další sezonu, pokud by i ten byl v ohrožení.

Inu, radost nám tak bude dělat do konce sezony pravděpodobně Kubík Kornfeil se svýma TOP 5 umístěními. Doufám, že zůstane v Moto Tři i další rok...

dante.peklo (951) napsal 01.10.2014 v 17:23+4

Pokud by šlo o nějaké top umístění v konečném účtování, tak by to bylo pro tým nemilé, ale takhle, kde se stále pohybuje, je to úplně jedno, jestli pojede, nebo ne.. Kvůli nějakému průměrnému výsledku riskovat špatné doléčení, případně při pádu znovu zranění fakt vůbec nestojí za to..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist