Honda má v otázce změn v MotoGP jasno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
miramara (1570) napsal 20.12.2013 v 21:47-1+1

SPV-a jaký vídíš rozdíl péct gumy pro Raineyho a Rossiho...můj názor je, že nezáleželo na konkrétním jezdci ,ale na značce(Honda-Yamaha) co si to zadala a výrobci bylo jedno jestli je to Rainey,Schwantz nebo Rossi...Raineymu taky pekly pneu přes noc,a ještě ke všemu mu to někdo na jiném okruhu přes den otestoval ...takže výkřiky do tmy že jen Rossi měl speciální pneu ,jsou zavádějící

PityGPX (949) napsal 20.12.2013 v 21:38

Je to tak, naštěstí já v tom mt2 můžu fandit, resp. mám tam někoho komu přeji úspěch. Ale i já souhlasím že se mi libilo víc klasické gp, tedy 125cc, 250cc a MGP 990cc. Chapu ale , že hafo lidí řekne že ve 250 to byla aprilie caup resp. piaggo group (aprilie + derbi), ale byla tam i honda aoyami či yamaha dany taty pradity.

Jenže mt2 vzniklo hlavně proto, aby malí garážisti si mohli udělat reklamu po světě a mohli byt jejich projekty ve světové soutěži, však i borci od tech3 si udělali vlastní bajk - rám. A závodili s tím.

Pro takové nadšence se ta kubatura udělala.

Ono v roce 2015 bude asi na tom nejlip wsbk, budou všechny pravidla pro všechny tovarny, a budou to pořád čistokrevné motorky, značky, žádné crt atd.

Třeba se tam vráti Yamaha s R1 jak kdosi nedávno prohlásil (Brivio) ale to byla asi jen fáma.

Rado_ (567) napsal 20.12.2013 v 21:32-3+4

Souhlas s Marexem. Já jako fanda se buďto identifikuju s nějakým jezdcem, nebo spřízněnou značkou. Vzhledem k tomu, že v MT2 nejezdí žádný Čech, tak nevidím důvod tuto kubaturu sledovat protože nevím, jak ostatní (jak jinak zde, než...) oduševnělé fandy, ale mě názvy jako Kalex, nebo FTR nic neříkají a prostě se s těmi umělotinami neumím ztotožnit. MT2 mohou být na oko pěkné závody, ale jsou to jen barevné krabičky na kolečkách, nic víc...

PityGPX (949) napsal 20.12.2013 v 21:18+3

Marex: přesně, proto radši 100x čistokrevné superbiky než předražené céertéčka .)

Marex (2583) napsal 20.12.2013 v 21:10+4

Martin. Velmi se pletes v tom, co si myslis, ze ja si myslim. Moto 3 mi vyhovuji. Moto2 ani tvoje Moto 1,se mi nelibi...v MS chci fandit svoji znacce a jezdci. Nejaky Suter, FTR...mne nezajimaji. Od toho jsou RRC.
Takze proto je mi z jakekoliv uniformity v motosportu na bliti. Mam rad ruzne koncepce a ruzna technicka reseni.

Interceptor (108) napsal 20.12.2013 v 19:55+4

Hondě v tomto fandím. Klidně ať skončí. GP pro mě přestanou být zajímavé, ale to už jsou skoro teď díky nesmyslným pravidlům. Pokud na to značka má tak ať si do toho dá kolik chce (kterákoliv), ...to už je takový sportovní socialismus co se teď pozvolna zavadí...

martin1 (658) napsal 20.12.2013 v 18:17+2

Marex vývoj by pokračoval v rámci fabrik a dodavatelů, a na dromech by byly závody a ne top6 a nazdar,můj názor vyplynul z šílených nákladů ala kosmická lod a ty menší týmy jsou v pr...Je zvláštní že ve dvou slabších kubatůrách ti to nevadí, ale tvůj názor respektuji
zeptej se např Indiho jak manu jezdí twiny on má skoro serii a ti první nalili do biku takový prachy, že čas na kolo je deklasující.Pravidla dělají závody ne fabriky...

Marex (2583) napsal 20.12.2013 v 18:03+2

Neznamy Scooter: Ta spotřeba může být kritériem,ale v současné době, kdy se jezdci nedovažují, to není zrovna něco, co by bylo košééér.

Marex (2583) napsal 20.12.2013 v 17:57+1

Martin. Tyhle milovníky normalizace mám fakt moc rád. Nenacházím slušná slova k tvému příspěvku!!! Tak jdu raději dělat něco pořádného.

PityGPX (949) napsal 20.12.2013 v 15:55-3

JV: konečně ses vrátíl do diskuze :) jako Rado.

SPV (816) napsal 20.12.2013 v 15:46-4+2

Pokud Honda odejde, tak by to možná pomohlo šampionátu, protože se prodá více Yamah a Ducati, a bude tedy více vyrovnaných motocyklů... A až odejde Yamaha, tak bude jen Ducati a CRT. A až odejdou CRT a Suzuki nepřijde, tak všichni budou jezdit jen na Ducati... a konečně uvidíme, jak kdo jezdí. To bylo takové Vánoční zamyšlení.

SPV (816) napsal 20.12.2013 v 15:43-2+4

miramara: ale tehdy se ( jak jsi správně uvedl) pekly gumy na konkrétní závody. To je přece v pořádku. Ale za dob Rossiho jen on měl možnost si nechat péct gumu PŘES NOC na druhý den. Tedy ze soboty na neděli. Tuto možnost neměl ani jeho kolega v továrním týmu. A to už je přece jiná situace.

JV (68) napsal 20.12.2013 v 15:30-4+3

To mamba54: Vláďo, ty ještě nevíš, že Honda má poradenské centrum v Písečném? Ale ten hadr je třeba...to víš vánoční shon, zvláště když ještě nedorazil pro tým Agročert (neplést s vyorávačem brambor)experimentální motor ZIl pro drobného jezdce Gorila Goriloviče Gorilova (150 cm, 160 kg)...

gresini (4563) napsal 20.12.2013 v 15:11+3

Nevěřím,že by honda opustila v dnešní době moto GP -je výborná,nacpala tam obrovský peníze,je to veliká prestiž a navíc jak už tady bylo psáno musí prodávat. Bez moto GP by byla za chvíli poloviční.Myslím,že všichni chtějí být nějak zajímaví a tak k tomu použijí nějakou ex zprávu a ve skutečnosti si podají ruce,zasmějí se,přečtou si jak je lidi pomluví nebo pochválí a jede se dál.Faktem ale je ,že nějaký omezení být musí, ale vývoj taky nejde zastavit-jedeme dál!

neznamyScooterD (1110) napsal 20.12.2013 v 15:10-1+1

už to tu někdo napsal, takže snad není žádným tajemstvím, že některá omezující pravidla prosazuje sama Honda, aby trochu přitopila konkurenci...

neznamyScooterD (1110) napsal 20.12.2013 v 15:08+1

a ať se na mě kuci japonský nezlobí ale právě současná nejžhavější pravidla(palivo,motory)přece přímo nutí výrobce snižovat spotřebu a zvyšovat spolehlivost agregátů při zachování nějaké úrovně výkonu. Nejsou zrovna tohle dva atributy jež jsou ve výrobě civilních strojů klíčové? neptá se tady každej druhej na to jakou má stroj spotřebu a kolik vydrží?

neznamyScooterD (1110) napsal 20.12.2013 v 15:04

Romanko> právě že jednotné pneumatiky nutí výrobce vyvíjet motocykl tak, aby si vzájemně vyhovovali...

Romanko (1221) napsal 20.12.2013 v 14:41-1+3

Já bych se taky bez dovolení vyjádřil: 1. monopol na cokoliv je zhovadilost bránící vývoji, takže žádné jednotné pneu. Bridgestonu (B) v MotoGP je odstrašující příklad. Zaplatili to jezdci zvýšeným počtem pádů. Ve WSBK to není o moc lepší. Jestliže má Espézetka dohodnuto obutí 22 motorek zdarma, asi by nebyl problém případného zájemce přinutit např. obouvat 12 a zbytek, což nyní je taky většinou 12, by zbyl na B.
2. Honda jistě neblufuje. Už dvakrát ze šampionátů odešla. 1x z F1 a 1x z FIM GP. Tak proč ne teď a vrátila by se až FIM dostane rozum. A mimo Evropu je dost možné, že z reklamního hlediska jsou "místní šampionáty" důležitější než jakési MS provozované nějakými evropany.
3. Hezké svátky a čistou hlahu na Nový rok.

CBR-rr (-4) napsal 20.12.2013 v 14:13-2+6

Espelete zuři, že mu Nakamoto nevzal Rossiho do Honda Repsolu a on ted nevyhrava na nejlepši motorce Klesa mu sledovanost, tak to musi nějak srovnat. Odejde Honda a pak mu teprve klesne sledovanost a muže ten cirkus zavřit

miramara (1570) napsal 20.12.2013 v 14:08+1

Pity-s těma pneumatikama tě poopravím,myslím že jeden z prvních kdo trval na změně pneu byl Rainey tuším v r.91-a jednalo se o přestup od dunlopů k michelinu...i když se dunlop snažil a pekl yamaze pneu na konkretní závody ...ale až s příchodem Valeho se kauza kolem speciálně vyrobených pneumatik začala nafukovat

desmo69 (638) napsal 20.12.2013 v 13:54-4+1

josef58 10:23, zas a opět, nejhorší, nejabsurdnější, nejnesmyslnější, nejnelogičtější ""pravidla"" v historii celýho lidstva. To by byl kolosální propadák. Takovou šílenost si nikdy nikdo nedovolil ani při největším rozkvětu ekonomiky kdy peníze používali místo toaleťáku, a ty bys to zavedl v době kdy se šetří na letenkách a hotelech Neuvěřitelný

PityGPX (949) napsal 20.12.2013 v 13:18-1+4

Káša: to už se jezdí, jmenuje se to world superbike fim championship, nějaký Biaggi, Checa, Sykes jsou mistři světa.

saci_ventil (292) napsal 20.12.2013 v 13:17-1+3

magneti marelli musela dať dobrý podmaz SPZtkovi,jediný dodávateľ elektroniky čistý monopol. Potrestať HRC za roky kvalitnej práce, vývoja z ktorého magneti tiež čerpá.

Káša (0) napsal 20.12.2013 v 13:05-1+3

Stejně mě víc zajímá jak jede séryovka než nějakej speciál, kterej nikdy neosedlám. Tak ať je posaděj na sériovky se zalepenejma světlama a ahurá na okruch!!

pedro37 (70) napsal 20.12.2013 v 13:00+2

Květáček: mám pocit, že tak nějak to bylo, že tam nebyl jenom problém bezpečnosti okruhu kvůli dešti..

martin1 (658) napsal 20.12.2013 v 12:57-5+2

kdy už bosové a promotéři plus výrobci pochopí to, že nastal čas udělat MOTO1 !nechtěl bych vidět ty love za vývoj např u Hondy za posl.10 lET za to by se koupila celá zeměkoule Jednotné motory a elektronika.

Marex (2583) napsal 20.12.2013 v 12:54-2+6

Honda, ktera ma v poslednich letech na svedomi upravy pravidel k jejimu dobru, si muze stezovat.
Pocet motoru, snizovani mnozstvi paliva... same omezovani, aby ostatni nestacili. A nyni se jim dalsi omezeni nehodi do kramu.
Do bunecne riti s HRC i s pravidlostrujci MGP!

Květáček (7) napsal 20.12.2013 v 12:40+1

Nebyl náhodou v Monze problém, že na cílovce se jezdí hodně přes 300 a cílovka byla lehce oschlá, takže se mokrá směs přehřála a díky drážkování se docela dost trhala?

unavix (595) napsal 20.12.2013 v 12:00-1+3

Nejlepším řešením by bylo kdyby si výrobci založili vlastní seriál. Po motoGP by neštěk ani pes.

mamba54 (1340) napsal 20.12.2013 v 11:34-4+3

Josefe, prosím tě, dej už si mokrej hadr na hlavu.




TOPlist