Miller Motorsports Park - závodní pondělí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MaraKM (1) napsal 31.05.2011 v 11:47

Kua neviděl jsme první závod... dá se někde stáhnout?!?

AKRO (-498) napsal 31.05.2011 v 11:42

Kubát - Ono moc nevadí, jestli jezdí Ducati na rovinkách o 10 km/h pomaleji! Mají tam větší krouťák a to rozhoduje! V zatáčkách tu rychlost pohodlně srovnají!

AKRO (-498) napsal 31.05.2011 v 11:39

Kubát - 10:50

Korbik (91) napsal 31.05.2011 v 11:27

999 to dávala ale byla šíleně drahá oproti 4v navíc ty upravy co měla jsou tedˇzakázaný chlapy trošku se už proberte... melete ho*na.

SuperSic58 (1314) napsal 31.05.2011 v 11:14

Dobře Kuba!

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 10:50

ještě ke carlosovi. všimli jste si, že jak sebou švihl do toho bahna, tak tu motorku v tom marastu vpohodě zvedl? to když v motogp upadne nějaký hobit, tak se s tou motorkou smíká a trápí a kolikrát ji ani nezvedne, a to je o cca 20 kg lehčí

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 09:36

jo

Superbiker (245) napsal 31.05.2011 v 09:32

Můj názor - je to tak jak píše Rado v 8:35. Proč má letos ducati jen jednočlenný tovární tým? Kvůli váženému průměru. Přestože má tovární ducati zjevně zdrcující technickou převahu, díky téhle taktice se to ve váženém průměru příliš neodráží a šampionát se podle něj zdá být vyrovnaný. Aby jezdec od prvního tréninku jezdil o vteřinu rychleji než zbytek startovního pole...kdo to kdy viděl? A to nebylo tuhle sezónu poprvé.

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 09:29

jinak carlos si jen vzal to, co mu bylo loni štěstěnaou zařeknuto. nemám rád rychlé závěry, ale letos není nikdo, kdo by carlosovi titul sebral. na druhou stranu mu to přeju po těch letech práce, si to zaslouží

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 09:08

Kubát.. ano, všem je to jasné, takže právě proto je smutné, ja ze všech dělá Ducati blbce...

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 09:05

rado: ale tak snad nám všem rozumně uvažujícím bělochům musí být jasné, že když loni skončil tovární tým ducati xerox, že letos je továrnou podporovaný tým althea ducati

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 08:59

Kubát... nene, jen mě vytáčí pokytectví Althea Ducati která si hraje na privátní tým, přitom je to továrna jak vyšitá.

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 08:56

rado: začínáš být patetický nechápu ale když aprilka je bezkonkurenčně nejrychlejší stroj v poli (ted v usa měli min o 5 km/h rychlejší maximálku než zbytek čtyřválců a 10-15km/h mín než dukny) a pořád na tu zpropadenou altheu nemá

jinak zajímaví jsou výsledky týmu BMW. jejich nejlepší jezdec byl ted satelitní ayrton baldovini, a jak v prvním závodě předjel v posledním kole haslama, nevěřil jsem. loni vyhodili davide tardozziho a od té doby jejich výsledky nic moc

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 08:47

virago: a taky je spodivem, že na loňských továrních motorkách, na kterých se loni jen "paběrkovalo" letos jezdí na bedny pravidelně. ty stupně vítězů v prvním závodě byly velmi impozantní

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 08:35

Lexa... už jsem to psal minule... vše může být ze strany Ducati manipulace... Pokud se má jednat o dovažování/zmenšování hmotnosti v pžípadě, že je jedna koncepce lepší, než druhá a jako berná mince se bere vážený průměr bodů tuším 3 jezdců, tak je to jednoduché... nejlepší Checa, pak řada těch "bohatých a zlých, továrních prototypových" čtyřválců a až pak zbylé Ducatky... takže v průměru si Ducati ospravedlní pláč nad horším bodovým průměrem, než maj čtyřválce... netrvdím, že se tak děje, ale ta možnost této manipulace zde prostě je a nelze ji vyloučit... Jediná věc, jak zabránit těmto spekulacím jsou jednotná pravidla... voják se stará, voják má... ber, nebo nech být... Tečka

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 08:31

1100Virago... ale to je jejich problém, ty enormní náklady tam cpou všichni, to za prvé a za druhé tomu, že Ducati zrušila tovární tým snad nevěříš ani Ty sám... Pseudoprivátní Althea je jen alibi pro případ, že by se Ducati sezona nevedla, ale vsa´d se, že pokud MS Checa nakonec vyhraje, že to bude pro Ducati námět na reklamní kampaň... nehledě na to, že závod od závodu je tým Althea červenější a má více a více log Ducati Corse... tohle pokrytectví je až trapné, prej privátní tým... upřímně... Mimochodem, proč Althea změnila modré barvy na červené, i když zůstali všichni sponzoři, hm?

1100Virago (3066) napsal 31.05.2011 v 08:26

Rado: Zvýšený objem není kvůli toho, že by z litrového V2 nešel dostat potřebný výkon, ale že jde dostat jen za enormních nákladů. Životnost těch motorů byla prostě bídná. Dvanáctikila mají navíc v sání restriktory, jejichž průměr může být regulemi upraven i v průběhu sezóny (pokud by došlo k přílišné dominanci nebo naopak nekonkurenceschopnosti).
Ale stejně je komické, že v SBK Ducati zrušila tovární tým a omezila podporu a finance, a má jezdce na špici. Zatímco do MotoGP nalila enormní prachy a její motorky se plácají spíše u chvostu.

Lexa999 (1) napsal 31.05.2011 v 08:25

moje teorie na ducati?
vybrečí si zvýšení objemu -> daří s jim -> chtějí jim objem snížit -> úmyslně se nedaří -> objem zůstává -> Checa vyhrává

Paulo (2596) napsal 31.05.2011 v 08:19

Já 2. závod neviděl páč jsem usnul I tak Kubovi náleží velká gratulace a uznání.

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 08:14

Kubát > je zajímavé, že když jezdila Ducati s 999 proti litrům, tak jim to dávala... Ono to bude ale asi tím, že se jim nechce makat, tak si výkon vybrečí, ruku na srdce...

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 08:13

mikes > mozna to bude tim, že Kuba má opravdu privátní motorku a ne "privátní" jako #7, hm?

Lexa999 (1) napsal 31.05.2011 v 08:07

proč se furt říká, jak Biaggi by měl stáhnout náskok...co Melandri? o něm ani slůvko? dyt je ještě i bod před Biaggim


mikes123> ano dal na cílovce, jízda v pytli ti nic neříká??

Nuvolari (2329) napsal 31.05.2011 v 08:04

Kubát: to teda sorry, ale kvůli ducně mají všechny fabriky předělávat motorky? Je to nesmysl. Má být jeden objem a ať si každý nasadí co mu libo, třeba pětapůlválec s pí ventilama.

Jinak Carlos už je letos asi k nezastavení, tohle by mohl Max stáhnout jedině nějakou klikou, resp. Carlosovou smůlou.

mikes123 (0) napsal 31.05.2011 v 07:59

Superbiker ,Rado - je divný že si Rea na Hondě dal Kubu na cílovce o třídu,asi jste u toho spaly.Jinak Kuba super

koolja (134) napsal 31.05.2011 v 07:33

gratulace Kubovi,v první jízdě supr i když trochu se štěstím.Nemusel předjíždět ty padené piloty,to by ho zdrželo.Druhá jízda taky pěkně,škoda těch prvních kol po startu,tam zkrátka musí přitvrdit.

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 07:24

je zajímavé, když loni vedla aprilka a suzuki, tak na ducati nikdo nenadával, že má vyšší objem. když sjednocení, tak bych byl taky pro. kezdilo by se na V2 s objemem 1199

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 07:17

Superbiker... souhlas, 20 procent objemu navíc a zaručeně "privátní" tým šaškárna!

mamba54 (1340) napsal 31.05.2011 v 06:03

Ti Amíci musí mít vždycky něco extra. Stupně vítězů, kde stojí druhý po levici prvního.

Korbik (91) napsal 31.05.2011 v 00:30

dej si maps.google.com a najdeš to hned je to u Tooele

PityGPX (949) napsal 31.05.2011 v 00:18

AMERIKA = PARÁDNÍ NÁROD!!! Kua kde ten okruh je na té mapce? Když leží uprostřed ničeho?

//www.commuterlink.utah.gov/




TOPlist