Miller Motorsports Park - závodní pondělí
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Team Effenbert Liberty Racing | Zveřejněno: 30.5.2011 | Zobrazeno: 15 794x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Team Effenbert Liberty Racing | Zveřejněno: 30.5.2011 | Zobrazeno: 15 794x
Kua neviděl jsme první závod... dá se někde stáhnout?!?
Kubát - Ono moc nevadí, jestli jezdí Ducati na rovinkách o 10 km/h pomaleji! Mají tam větší krouťák a to rozhoduje! V zatáčkách tu rychlost pohodlně srovnají!
Kubát - 10:50
999 to dávala ale byla šíleně drahá oproti 4v navíc ty upravy co měla jsou tedˇzakázaný chlapy trošku se už proberte... melete ho*na.
Dobře Kuba!
ještě ke carlosovi. všimli jste si, že jak sebou švihl do toho bahna, tak tu motorku v tom marastu vpohodě zvedl? to když v motogp upadne nějaký hobit, tak se s tou motorkou smíká a trápí a kolikrát ji ani nezvedne, a to je o cca 20 kg lehčí
jo
Můj názor - je to tak jak píše Rado v 8:35. Proč má letos ducati jen jednočlenný tovární tým? Kvůli váženému průměru. Přestože má tovární ducati zjevně zdrcující technickou převahu, díky téhle taktice se to ve váženém průměru příliš neodráží a šampionát se podle něj zdá být vyrovnaný. Aby jezdec od prvního tréninku jezdil o vteřinu rychleji než zbytek startovního pole...kdo to kdy viděl? A to nebylo tuhle sezónu poprvé.
jinak carlos si jen vzal to, co mu bylo loni štěstěnaou zařeknuto. nemám rád rychlé závěry, ale letos není nikdo, kdo by carlosovi titul sebral. na druhou stranu mu to přeju po těch letech práce, si to zaslouží
Kubát.. ano, všem je to jasné, takže právě proto je smutné, ja ze všech dělá Ducati blbce...
rado: ale tak snad nám všem rozumně uvažujícím bělochům musí být jasné, že když loni skončil tovární tým ducati xerox, že letos je továrnou podporovaný tým althea ducati
Kubát... nene, jen mě vytáčí pokytectví Althea Ducati která si hraje na privátní tým, přitom je to továrna jak vyšitá.
rado: začínáš být patetický nechápu ale když aprilka je bezkonkurenčně nejrychlejší stroj v poli (ted v usa měli min o 5 km/h rychlejší maximálku než zbytek čtyřválců a 10-15km/h mín než dukny) a pořád na tu zpropadenou altheu nemá
jinak zajímaví jsou výsledky týmu BMW. jejich nejlepší jezdec byl ted satelitní ayrton baldovini, a jak v prvním závodě předjel v posledním kole haslama, nevěřil jsem. loni vyhodili davide tardozziho a od té doby jejich výsledky nic moc
virago: a taky je spodivem, že na loňských továrních motorkách, na kterých se loni jen "paběrkovalo" letos jezdí na bedny pravidelně. ty stupně vítězů v prvním závodě byly velmi impozantní
Lexa... už jsem to psal minule... vše může být ze strany Ducati manipulace... Pokud se má jednat o dovažování/zmenšování hmotnosti v pžípadě, že je jedna koncepce lepší, než druhá a jako berná mince se bere vážený průměr bodů tuším 3 jezdců, tak je to jednoduché... nejlepší Checa, pak řada těch "bohatých a zlých, továrních prototypových" čtyřválců a až pak zbylé Ducatky... takže v průměru si Ducati ospravedlní pláč nad horším bodovým průměrem, než maj čtyřválce... netrvdím, že se tak děje, ale ta možnost této manipulace zde prostě je a nelze ji vyloučit... Jediná věc, jak zabránit těmto spekulacím jsou jednotná pravidla... voják se stará, voják má... ber, nebo nech být... Tečka
1100Virago... ale to je jejich problém, ty enormní náklady tam cpou všichni, to za prvé a za druhé tomu, že Ducati zrušila tovární tým snad nevěříš ani Ty sám... Pseudoprivátní Althea je jen alibi pro případ, že by se Ducati sezona nevedla, ale vsa´d se, že pokud MS Checa nakonec vyhraje, že to bude pro Ducati námět na reklamní kampaň... nehledě na to, že závod od závodu je tým Althea červenější a má více a více log Ducati Corse... tohle pokrytectví je až trapné, prej privátní tým... upřímně... Mimochodem, proč Althea změnila modré barvy na červené, i když zůstali všichni sponzoři, hm?
Rado: Zvýšený objem není kvůli toho, že by z litrového V2 nešel dostat potřebný výkon, ale že jde dostat jen za enormních nákladů. Životnost těch motorů byla prostě bídná. Dvanáctikila mají navíc v sání restriktory, jejichž průměr může být regulemi upraven i v průběhu sezóny (pokud by došlo k přílišné dominanci nebo naopak nekonkurenceschopnosti).
Ale stejně je komické, že v SBK Ducati zrušila tovární tým a omezila podporu a finance, a má jezdce na špici. Zatímco do MotoGP nalila enormní prachy a její motorky se plácají spíše u chvostu.
moje teorie na ducati?
vybrečí si zvýšení objemu -> daří s jim -> chtějí jim objem snížit -> úmyslně se nedaří -> objem zůstává -> Checa vyhrává
Já 2. závod neviděl páč jsem usnul I tak Kubovi náleží velká gratulace a uznání.
Kubát > je zajímavé, že když jezdila Ducati s 999 proti litrům, tak jim to dávala... Ono to bude ale asi tím, že se jim nechce makat, tak si výkon vybrečí, ruku na srdce...
mikes > mozna to bude tim, že Kuba má opravdu privátní motorku a ne "privátní" jako #7, hm?
proč se furt říká, jak Biaggi by měl stáhnout náskok...co Melandri? o něm ani slůvko? dyt je ještě i bod před Biaggim
mikes123> ano dal na cílovce, jízda v pytli ti nic neříká??
Kubát: to teda sorry, ale kvůli ducně mají všechny fabriky předělávat motorky? Je to nesmysl. Má být jeden objem a ať si každý nasadí co mu libo, třeba pětapůlválec s pí ventilama.
Jinak Carlos už je letos asi k nezastavení, tohle by mohl Max stáhnout jedině nějakou klikou, resp. Carlosovou smůlou.
Superbiker ,Rado - je divný že si Rea na Hondě dal Kubu na cílovce o třídu,asi jste u toho spaly.Jinak Kuba super
gratulace Kubovi,v první jízdě supr i když trochu se štěstím.Nemusel předjíždět ty padené piloty,to by ho zdrželo.Druhá jízda taky pěkně,škoda těch prvních kol po startu,tam zkrátka musí přitvrdit.
je zajímavé, když loni vedla aprilka a suzuki, tak na ducati nikdo nenadával, že má vyšší objem. když sjednocení, tak bych byl taky pro. kezdilo by se na V2 s objemem 1199
Superbiker... souhlas, 20 procent objemu navíc a zaručeně "privátní" tým šaškárna!
Ti Amíci musí mít vždycky něco extra. Stupně vítězů, kde stojí druhý po levici prvního.
dej si maps.google.com a najdeš to hned je to u Tooele
AMERIKA = PARÁDNÍ NÁROD!!! Kua kde ten okruh je na té mapce? Když leží uprostřed ničeho?
//www.commuterlink.utah.gov/