-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1983) Top
Postupná prestavba na cafe racer. Mám ju prvý rok, takže sa ešte len spoznávame a navzájom ladíme :). Ale nádrž sa už s...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1986) Top
Charizmatická postarší dáma. Ačkoli jsem ji vlastnil pouze malou chvíli, nedá mi abych se o ní nezmínil, protože tydle č...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1984)
nálezový stav momentálně v kompletní rekonstrukci
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
Stařenka s parádním zvukem, v minulém století nebyly ty předpisy tak cimprlich, karbec je prostě karbec ...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
Moje První zhraniční mmotorka koupena v roce 1995
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1992)
Moje první silniční letadlo, první čtyřválec a první motorka (naháč) s objemem nad 400 ccm.
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1983)
Postupná prestavba na cafe racer. Mám ju prvý rok, takže sa ešte len spoznávame a navzájom ladíme :). Ale nádrž sa už s...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
Motorka z doby kdy ještě neměli důvod stavět rozpočtové modely.
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1986)
koupeno v ogr. stavu včetně celokapotáže, lehká přestavba na street, př. světlo použito originál, vytvořený držák s úchy...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1986)
Charizmatická postarší dáma. Ačkoli jsem ji vlastnil pouze malou chvíli, nedá mi abych se o ní nezmínil, protože tydle č...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
Úprava na naháče, kulaté světlo, sundány kapotáže, najeto 80.000 tis. km.
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1986)
no přece klasika.
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
zajímavá. po úpravě ale zajímavější - pro mě
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
Všechny díly jsou na ni původní,jinak bylo vyměněno světlo a je nový nastřík - což je dílo předchozího majitele....
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1986)
Byla to moje první velká motorka.Prostě klasika. Vzduchoolejové chlazení, výkon 89 koníků, nádrž do který se vejde půl b...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)
Ještě jezdí, tak 500 km za rok, není na to čas ale někdy svezení stojí za to, poze vsháním výfuky. Viděl jsem nekde repr...
-
Suzuki GSX 750 ES/EF (1987)
Tuto mašinu jsem jezdil pět sezón a můžu říct jen jedno, byla to moc dobrá motorka. Procestoval jsem sní Českou a Sloven...