renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 ES/EF (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník drx
Vloženo 1.10.2015
Aktualizováno 1.10.2015
Zobrazeno 1 872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje První zhraniční mmotorka koupena v roce 1995

První dojmy - Okamžitě padla do ruky i když prvotní strach a respekt k tomuto obsahu byl velký - zobrazení zařazeného rychlost. stupně tomu velice napomohlo:o). Stačilo pár minut a rozdíl v jízdě byl markantní , motorka mi dokonale sedla i když jsem přestupoval z JAWA 350.

Motorku bych doporučil pro - pro skalní fanoušky suzuki a sběratele

Recenze

V těchto letech bylo nemožné sehnat motocykl a nedat za to veškeré úspory a také se vybíralo jen z mála které se u nás daly sehnat - tato mi padla do oka a po prostudování parametrů a obrázků v katalogu, bylo rozhodnuto i když cena byla na 10 let starý stroj v té době vysoká , nešlo odolat . Ze začátku jsem měl při jízdě v noci problémy , abych si zvykl na to ,že kapota se světlem se nepohybuje , jako u JAWKY ... Motor měl malou díru kolem 5tis. otáček , jinak tahal dobře , brzdy byly vlažnější -ale to mohlo být i destičkami. Podvozek byl pevnější , rozhodně se nevlnil v zatáčkách , jako třeba u Kawasaki GPZ 500S. Posez nebyl sportovní , ale spíše vzpřímený a pohodlný- přední plexi bylo vyšší a krylo dobře , spolujezdec měl pohodlí a nijak mi nepřekážel, na sedadle bylo dost místa - na cestování byla motorka vhodná , na sportovní jízdu už o trochu méně. U motocyklu dosti rezonovaly výfuky a také rády rezivěly , poruchy - u mne odcházelo vinutí dobíjení , které bylo v olejové lázni a regulátor - takže motorka ráda málo či vůbec nedobíjela . Opravit se to dalo neoriginál díly , nebot´ by se člověk nedoplatil. Motorku jsem prodal po tom , co jsem měl nezaviněný střet s OPLEM FRONTEROU a nějakou dobu kvuli zranění nohy a strachu z jízdy na moto nejezdil vůbec

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
havrandero1
havrandero1 napsal 08.10.15 v 17:25 10b.

Dobrá volba také jsem na ní kdysi začínal bila to moje první zahraniční motorka

drx
drx napsal 01.10.15 v 15:15

Ani bych nevěřil, kolik jich v tom roce už bylo v ČR . Za dobu než jsem ji prodal , jsem žádnou stejnou nepotkal, což byla škoda- pokecat na sraze s majiteli by bylo faajn.

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 01.10.15 v 13:22 10b.

Uplne jsem zamackl slzu, protoze jsem mel ESko jako svyho prvniho japonce - v roce 1996, tesne pred vojnou. Byla v modry barve a mela spodni kapotaz z EFka. Fotku nekde mam, ale uz jsem je 10 let nevidel...
Potkalo me taky previnuti alternatoru - tenkrat mi to delali kluci z BikesInfo. Pak prdlo tesneni pod hlavou. Ale jinak slapala docela dobre. Jen sehnat na to gumy byl problem, protoze predni byla 16ka a zadni 17ka...

DASOU
DASOU napsal 01.10.15 v 12:52 10b.

Bože to je pecka! A já jí prodal v roce 1996. A jak píšeš: vybíralo jen z mála které se u nás daly sehnat.To přesně sedí.Takhle to prostě bylo.A kdo měl Japonce, a je jedno jakého, byl prostě nej king!

Podas
Podas napsal 01.10.15 v 10:32 10b.

Krásný stroj, taky byla moje první zahraniční a taky jsem ji prodal po nezaviněné bouračce s polským kokotem.

Více komentářů



TOPlist