PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 750 Turbo (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mr_lochnes
Vloženo 28.4.2015
Aktualizováno 28.4.2015
Zobrazeno 2 038x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zjevení...schizofrení. ne příliš bezpečná motorka...naprosto nevyvážený celek něco jako dát motor z F16 do z dřeva a plátna udělaného Bleriota

První dojmy - První svezení velice nebezpečná záležitost a opravdu jen pro bikera, který už má něco za sebou. A myslim že i toho občas vyděsí

Motorku bych doporučil pro - Nikomu...určitě ne začátečníkům tam je to jen otázka času kdy se zrakví...ale ani pro ostatní vyjeté motorkáře to určitě není žádné příjemné poježdění...pár expertů formátu Sršáň a okruhoví profíci asi jsou schopni z turba vyždímat co v něm je...ale myslím si, že z nás ostatních málokdo, sebe v to počítaje. Po zkušenostech a nehodě mého syna pokládám stroj za nebezpečný i když vím že v motorce to není vzdy je to ve spojce (mezi sedlem a řidítkama)

Doplňky na motorce - originální stav

Recenze

Chtěli jsme zkusit exota. Turbo bylo experimentem, kdy bylo motorářům Kawy řečeno ať se předvedou. Jenže bohužel vše skončilo exibicí vývojového pracoviště motorů. Přitom ani vlastní motor nepovažuju za nějak vynikající a v intencích japonských motoru a jejich perfektní ovladatelnosti a možnosti jemného a přesného dávkování výkonu.
Motor je naprosto schizofrení a rozpolcená osobnost, která pracuje ve dvou naprosto rozdílných a vzájemně nespolupracujících režimech. v nizkých otáčkách 0 - 5000 si připadáte že jedete na slušné třipade jak co do výkonu tak zvukového projevu. Pokud držíte plyn i dál a přelezete 5 tis. tak ve zlomku vteříny přijde ječivý hvízdavý hurikán a vy koukáte v lepším případě na nádrž a nebe, v tom horším z lehu na zádech přímo na to nebe nebo vám někdo ukradne zadní kolo pod zadkem a vy koukáte z motorky napříč silnicí do boku kam jste chtěl původně jet. Pokud tento přechod přijde při výjezdu ze zatáčky dovedete si asi představit, že o zábavu je postaráno.
Hodně dlouho jsme laborovali s obtokovým ventilem, vstrikováním a seřízením motocyklu bohužel se nám nikdy nepodařilo vyladit moto podle mých představ.
Zase se dají naladit dvě rozpolcené osobnosti. S povoleným obtokovým ventilem se z moto stane nezajímavý a skoro nudný přístroj v intencich 500 - 750ccm 80-90 let, kdy zastaralý rám a brzdy s odřenýma ušima stíhají těžký motocykl udržet na silnici.
V případě že obtokový ventil přitvrdíte podle servisních instrukcí a motor nadopujete, stává se z Kawy monstrum na kterém nesmíte ani na chvíli polevit v pozornosti a hlídat aby přechod přes 5000 nepřišel tam kde nechcete.
Jízda v režimu 5000 a víc je sice super adrenalinový zážitek, ale rám a brzdy absolutně nestíhají (hlavně proto, že narůst výkonu není kontinuální a ovladatelný) ale probíhá ve velmi těžko kontrolovatelných raketových nárustech.
O pohodové ježdění se v žádném případě nejedná

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
3neczak
3neczak napsal 10.08.15 v 18:55 10b.

Co dodat? 10 b.

tooma
tooma napsal 01.05.15 v 22:58 10b.

p.epanica
p.epanica napsal 28.04.15 v 19:06 10b.

Super stroj, pro drsoně ... chtělo by to ještě nějakou fotečku.

Více komentářů



TOPlist