Tak mi tetina s motorkou šlehla o zem, naštěstí to odnesla jen brzdová páčka a nic jiného (žádný nový škrábanec) se neobjevilo. Za 292 Kč páčka z GSX-R 1100 totožná, ale na skladě na "GS 500E neměli". No co, mě je to buřt, je to stejné? Je. Tak to tam nechám. Na radu sem koupil komplet celou, ne jen ohnutou polovinu. Pro jistotu. Mám aspoň ND.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 13.04.2017 |
Uskutečněno:
| 13.04.2017 |
Tachometr:
| 86930km |
Komentářů:
| 2x |
-
Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 04.04.2017 |
Uskutečněno:
| 04.04.2017 |
Tachometr:
| 86909km |
-
Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 17.12.2016 |
Uskutečněno:
| 17.12.2016 |
Tachometr:
| 86909km |