renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Behysek
Vloženo 15.3.2015
Aktualizováno 30.9.2016
Zobrazeno 2 786x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Čištění palivového filtru, karburátorů, výměna hadiček.

Vloženo: 24.06.2015, Uskutečněno: 24.06.2015, Stav tachometru: 82035 km, Zhlédnuto: 32x


No tak sem se byl projet, daleko sem nedojel, zpátky kousek tlačil, pak mě to nebavilo, tak sem zavolal auto s vozíkem, tak sme to odvezli. To si tak totiž jedu, krásně to šlape, horko jako kráva. Najednou to přestane jet. Zdechlo to, jakoby tam nešel benzín. Zastavím, vyřadím, nastartuju. Vrčí hezky, rozjedu to. 200 metrů a dost. Sice to startuje, ale nad 2 tisíce otáček to nejde vytočit. Nasraný jak brigadýr si dávám chvilku oraz, ať nevymlátím baterku a volám tatovi do servisu. Ten mi poradil to odstavit na parkovišti a buď zkusit za chvilku doskákat dom, nebo zavolat odtah. Po pěti minutách hovoru to zkusím natočit, vrčí opět hezky, jde vytočit. Říkám si fajn, sednu na to, otočím to a co to dá, to ujedu. Dobře, otočím to, rozjedu to, začínám cítit pokles na výkonu, tak tomu zkusím přidat. Chytlo se to hned, tak sem to rozjel co to dalo, než to zdechlo a na neutrál sem dosvištěl přesně na odpočívadlo.

Po naložení té mrchy ve dvou lidech na vozík bez nájezdu a po odovozu to zase sundáme. Zkusím startovat, jede fajn, nic neteče, nic nekape, nesmrdí. Projedu to kousek a jede to hezky. Nicméně to nechávám na dílně, že se radši mrknu na palivový kohout, který sem už jednou profukoval. Do rána ovšem z motorky začal téct benzín skrz přepad v karburátorech. Obou. Tak že je sundám, pročistím. Jasně. Povolím nádrž, nadzvednu abych vypl přívod. V tu ráno celá nohavice od benzínu. Co to kur**?? Jo. Jasně, prasklá hadička. Tak to sundám, vytáhnu hadičky, vytáhnu i ty zapeklitě umístěné karburátory a čistím. No jo, ale co? Šak je to čisté. Hadičku zkrátím o to co prasklo (byl to jen kousek), nasadím, do rána nic neteče, zkusím to projet jen kousek, dobré. Vezmu to, jedu domů, zaparkuju před barákem kdyby náhodou něco, tak garáž mám trošku vzdálenou. Jenže do rána půlka nádrže (té co zbyla) na zemi pod motorku. Mrknu se, hadičky zase prasklé, obě. Tak je teda radši vyměním a nic už neteče. Když byly dole karburátory, tak sem dával do ventilů nové O kroužky, aby se to nepřeplavovalo, protože oba dva byly totálně ztyřelé. Od té doby najeto cca 250 - 300 km a co? NIC! Karburátory se zase přeplavují!! Proč?!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Behysek (28) napsal 25.06.2015 v 14:18

No prááávě. Moto mám krátkou dobu, v provozu ho mám ještě kratší (neměl sem na to noty). A teď dolaďuju problémy. Karbece sem měl v plánu kupovat už předtím, tak mi to přijde jako lepší řešení než ventily.

Slávek-TDM (129) napsal 25.06.2015 v 13:51

V tom pripade bych urcite koupil novy/stary, pokud tu moznost mas a jsou v originalnim stavu. Nikdy nevis, kdo a jak se ti v puvodnich rypal - podivej se do myho profilu na TDMko, jaky prase dokaze mechanik byt...

Behysek (28) napsal 25.06.2015 v 13:21

To je sice trosku risk, ale ty co mam ted maji kazdou komoru jinou a je do nich rezane flexou. Neni to durch, ale...

Slávek-TDM (129) napsal 25.06.2015 v 12:48

Behysek> to zalezi na tobe, otazka je, jestli ty karburatory co koupis nebudou mit stejnej problem...

Behysek (28) napsal 25.06.2015 v 11:38

To si myslim taktez, otazkou je, jestli se mi neoplati misto 600 za dva ventily, dat 1200 za kompletni karburator. Neskrceny, originalni.

Slávek-TDM (129) napsal 25.06.2015 v 10:22

Netesni ti jehlovej ventil. Kup si celou sadu:
//motoshop.miramoto.cz/cz/e-shop/768994/c7853-suzuki-gs-500-e/sada-pro-repasi-karburatoru-cab-s17-suzuki-gs-500-xf-650.html

Nebo jen ten ventil a jeho vedeni s tesnenim:
//www.motomike.cz/category/10400000000/vehicle/suzuki-gs-500:20239/article/161954


Nejnovější záznamy v deníku
  • A zase rotor... část 3. kompletační

    Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.04.2017
    Uskutečněno: 13.04.2017
    Tachometr: 86930km
    Komentářů: 2x
  • A zase rotor... část 2. drbací

    Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne

    Typ: Oprava
    Vloženo: 04.04.2017
    Uskutečněno: 04.04.2017
    Tachometr: 86909km
  • A zase rotor... část 1. poznávací

    Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.12.2016
    Uskutečněno: 17.12.2016
    Tachometr: 86909km


TOPlist