renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Behysek
Vloženo 15.3.2015
Aktualizováno 30.9.2016
Zobrazeno 2 786x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Deník motorky
Nalezeno 14 záznamů

  • A zase rotor... část 3. kompletační

    Rotor nasazen, stator i s víkem druhého motoru očištěno. Těsnění vyklepáno, všechno nachystáno. Nasazeno, zašroubováno, nic jsme nestrhli, vyměnili konektor od altíku. Olej, filtr nový. Noo... Uf, uf, uf. Baterka v pohod

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.04.2017
    Uskutečněno: 13.04.2017
    Tachometr: 86930km
    Komentářů: 2x
  • A zase rotor... část 2. drbací

    Drbu se s tím jako osel, abych zjistil, že má chudá garáž nemá nic, čím bych sundal rotor. Ani jeden. Nakonec jsem psal zak1novi, který to taky dělal. Ten mi poslal šroub a čep, kterým by to mělo jít dolů. Samozřejmě, ne

    Typ: Oprava
    Vloženo: 04.04.2017
    Uskutečněno: 04.04.2017
    Tachometr: 86909km
  • A zase rotor... část 1. poznávací

    Je mi líto, ale musím přidat další postřehy. Si tak jedu, natankuju, všechno v pohodě, žádné propady ve výkonu. Když chci nastartovat, motor chytne a mlátí v něm... Takže hurá odtah. Tímto chci zároveň poděkovat pánu z B

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.12.2016
    Uskutečněno: 17.12.2016
    Tachometr: 86909km
  • Nový levý blinkr

    Jak už jsem avizoval v topicu o GS500, když je někdo dement, tak jím prostě zůstane. Otec to před pěti lety řekl dobře. Nepoužívej ten zámek na kotouč... Poznáš, že je lepší si opravit zámek na řídítkách (ještě na staré

    Typ: Oprava
    Vloženo: 30.09.2016
    Uskutečněno: 30.09.2016
    Tachometr: 86828km
  • Nová zadní papuča

    Přišel čas. Respektive, rozhodl jsem, že přišel čas, vyměnit zadní pneu. Byla sjeta sice jen těsně pod hranici zákonu, ale nejezdilo se na ní zas tak pohodlně. Poser pruhy měla snad až do středu (přeháním) a předchozí ma

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.09.2016
    Uskutečněno: 20.09.2016
    Tachometr: 85563km
  • Seřízení ventilů a další údržba

    Po opravě alternátoru mi zbyly nějaké peníze. Rozhodl jsem se nechat seřídit ventily. Váže se k tomu menší historka, díky které si to pro jistotu příště udělám sám. Říkal jsem si, nemám měrku, dám to do servisu, bude to

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.06.2016
    Uskutečněno: 24.06.2016
    Tachometr: 84845km
    Komentářů: 1x
  • Oprava alternátoru část 2.

    Tak hotovo. Všechny díly dorazily, takže vyčistit víko, vyčistit stator, a složit. Při té příležitosti jsem vyměnil konektor z altíku, takže je nový. Všechno byly starší díly, víko v černém matu. Děkuji uživateli Ceres z

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.05.2016
    Uskutečněno: 27.05.2016
    Tachometr: 84393km
  • Oprava alternátoru část 1.

    Před pár dny mě motorka nechala stát 35 km od baráku a ani se neotočil startér, jen cvakala. Po pár hodinách stání opět naskočila, tak hop do sedla a alou domů, než to zase zdechne. Ano, správně, doma opět nechytala. Pod

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.04.2016
    Uskutečněno: 23.04.2016
    Tachometr: 84241km
  • Štědrodenní jízda

    24. kolem 12:15 vyjížděli kluci ze Zlína, 12:45 zhruba sraz v Uherském Brodě na parkovišti u Lapače. Drobné občerstvení, zahřání zmrzlých rukou trochou čaje a jedeme. Nejdřív natankovat a pak lehká projížďka směr Šumice

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 03.01.2016
    Uskutečněno: 24.12.2015
    Tachometr: 84018km
  • Vyjížďka 22.12.2015

    Bylo teplo, tak sem to vytáhl. Trošku zlobila po cestě, tak snad to není letos poslední výlet a ještě se projedeme. Ve 160 prostě zdechla a nechtěla chytit, nakonec ale přece jen po přepnutí na rezervu a zpět na ON chytl

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 22.12.2015
    Uskutečněno: 22.12.2015
    Tachometr: 83700km
  • Výměna těsnění víka spojky a filtru s olejem.

    Před nějakou dobou sem si všiml tekoucího oleje skrz víko spojky a to tak, že do rána půlka oleje zmizela. Po vylití oleje, sundání víka i přes několik stržených šroubů sem zjistil příčinu a tou byla chybějící část těsně

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.11.2015
    Uskutečněno: 01.11.2015
    Tachometr: 83871km
  • Oprava a následná výměna karburátorů

    Ke konci léta začalo být nemožné na motorce jezdit, točila málo, zdechala, nebo naopak točila moc, bez sytiče nejela, ztrácela výkon. Říkal sem si, že bylo dost hraní si doma na koleni a hodil sem to do servisu. Tam to b

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.11.2015
    Uskutečněno: 28.08.2015
  • Čištění palivového filtru, karburátorů, výměna hadiček.

    No tak sem se byl projet, daleko sem nedojel, zpátky kousek tlačil, pak mě to nebavilo, tak sem zavolal auto s vozíkem, tak sme to odvezli. To si tak totiž jedu, krásně to šlape, horko jako kráva. Najednou to přestane je

    Typ: Oprava
    Vloženo: 24.06.2015
    Uskutečněno: 24.06.2015
    Tachometr: 82035km
    Komentářů: 6x
  • Brzdová páčka

    Tak mi tetina s motorkou šlehla o zem, naštěstí to odnesla jen brzdová páčka a nic jiného (žádný nový škrábanec) se neobjevilo. Za 292 Kč páčka z GSX-R 1100 totožná, ale na skladě na "GS 500E neměli". No co, mě je to bu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2015
    Uskutečněno: 15.05.2015
    Tachometr: 81800km


TOPlist