Stroj pro fandy, individualisty, kteří chtějí zkusit něco nového, vyjímečného nejen svým designem.
První dojmy - Nejdříve se mi moc nelíbila, ty dvě světla nad sebou mne tak trochu děsily, ale čím dál víc si mne podmaňovala svou jedinečností, že jsem nakonec kývl a koupil ji. A musím dodat, že toho zatím vůbec nelituji. Trochu mne ze začátku děsil ten rachot nejen z výfuků, ale i z motoru (hlavně spojka). Prvotní nedůvěra opadla již po pár kilometrech.
Motorku bych doporučil pro - Asi pro všechny, komu vyhovuje, mně je již skoro 50 let a lítám s ní jako v pětadvaceti.
Doplňky na motorce - Carbon výfuky mivv a nějaké další karbonové vychytávky, rukojeti.
Recenze
Dle mého názoru pokud člověk již někdy na silnější motorce jezdil, musí mu tahle padnout do ruky ať chce nebo ne. Měřím 184 cm a na motorku se nádherně poskládám. Motor jde jaksepatří odspoda, je vcelku zbytečné ho trápit vysokými otáčkami. Mašina působí vcelku lehce, je nádherně ovladatelná, bez námahy se ochotně sklápí do zatáček a není problém i v náklonech s ní dále pracovat. Z delší jízdy záda rozhodně nebolí, to spíše zápěstí a kolena jsou trochu ve stresu. Ale ostatně na nádrž stejně nenajedete s rezervou více jak 200 km, takže nucené zastávky u čerpadla vás trochu osvěží. Nejlepší svezení je na rychlejších silnicích časově tak do 1 hodiny, kdy jste stále ještě fit. Naproti tomu na courání do města mezi auta, tomu se již raději vyhýbám. Přední brzda je skvělá, zadní se mi stále nedaří přesně přečíst, je tak trochu nějaká tuhá nebo jak bych to nazval, ale používám ji zvolna, motor sám o sobě brzdí dostatečně.
Když zrovna brzdí, tak na ni taky šlápnu, ale spíš je věčně zavzdušněná, než funkční
Na zadní brzdu jsem ještě nešlápnul
Prostě Ital ! Krásná