renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 999 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník BLACK-ANGEL
Vloženo 7.3.2013
Aktualizováno 11.3.2013
Zobrazeno 5 227x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Nekompromisni,krasna,stylova,buracejici italska kraska,ktera zmate hlavu kazdeu nadsenci pro Italsky stroje

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 600: důvod neuveden

První dojmy - Ducati- Buraceni a vibrace pod zadkem je to nejuzasnejsi co Vam muze tento stroj dat. Slastne zneni suche spojky...parada. Jednou sem na ni sedla a uz sem nechtela jinak,ma silne presvedcovaci metody a koho tyhle stroje okouzli tak uiz neni uniku a cesty zpet. Ducati je tezka zavislost!!!

Motorku bych doporučil pro - Urcite neni vhodna púro zacatecniky protoze jen tak nejakou chybu neodpusti,i kdyz na druhou stranu je to doibra ucitelka: !-) kdo osedla Ducati ,pak uz zvladne kazdy stroj:-)

Doplňky na motorce - vyhrejvany hefty,karbon doplnky

Recenze

Nová Ducati 999 nahradila ve výrobním programu italského výrobce předcházející typy 916, 996 a 998 a je jedním z nejatraktivnějších motocyklů na trhu. O tom, že vnější design mají na svědomí italští návrháři, nezapochybuje asi nikdo. Originálně řešená příď se světlomety nad sebou, zakončení výfukového potrubí (v našem případě laděného) koncovkou umístěnou pod sedlem nebo zajímavě řešený přístrojový panel, který kombinuje výhody digitálního a analogového (otáčkoměr) zobrazení všech potřebných údajů - to jsou prvky, které rapidně odlišují Ducati 999 od zbytku světové produkce. Ke specialitám zevnějšku také patří zpětná zrcátka s integrovanými směrovými světly, ve kterých však vidíte jen sami sebe, otvory v čelní partii kapotáže eliminující turbulence a malý větrný štítek, za nějž se nelze nijak skrýt před dotírajícím větrem. Tvarování zadní části motocyklu pak napovídá o tom, že to spolujezdec nebude mít vůbec jednoduché.
Motor Ducati 999 dává ve své základní verzi úctyhodných 91 kW při 9500 1/min (u testovaného eska až 100 kW) a jeho síla je převáděna na zadní 190 milimetrů širokou pneumatiku za asistence šestistupňové převodovky. Celkem 199 kilogramů těšký stroj tak uspokojí i velmi náročné jezdce, kteří ocení skutečné kvality tohoto motocyklu asi jen na okruhu. O tom svědčí i výtečný podvozek vycházející ze zkušeností firmy na závodním poli. Konečně jsou tu také jedovaté brzdy Brembo, vpředu s kotouči o průměru 320 mm, které jsme ocenili také v hustém dálničním provozu.
Ducati 999S je exklusivním zbožím i cenou, která začíná částkou 672 000 Kč. Za tu však zákazník získá jedinečný supersportovní stroj jehož kvalit může vychutnávat po dlouhá léta. Pokud ale hledáte špičkovou kvalitu a dokonalost, obraťte se na prodejce některé z renomovaných japonských značek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
skillmarek
skillmarek napsal 02.08.16 v 15:45 10b.

Obě jste krásné ale 2009 to asi nebude když od 2005 se dělali s červeným rámem

mar36
mar36 napsal 13.10.15 v 21:03 10b.

Krásný obě dvě!

Vaklaf
Vaklaf napsal 13.07.13 v 12:14 10b.

Krásnej kousek 10b.

ducati711
ducati711 napsal 20.05.13 v 21:28 10b.

Krásná :)

Sefo
Sefo napsal 10.04.13 v 15:14 10b.

Sluší

Více komentářů



TOPlist