renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Loncin XM 250 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dupps
Vloženo 2.8.2014
Aktualizováno 7.7.2015
Zobrazeno 2 702x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první motorka - na začátku prázdnin jsem si řekl, že si udělám papíry a pořídím motorku. Chtěl jsem něco slabšího na začátek, co nebude moc žrát a nebudu platit vysokou pojistku.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 125: Ojetou jsem nechtěl a nová byla přeci jen dražší, přišlo mi to zbytečné
Honda XL 125V Varadero: Ojeté za stejnou cenu jako nový Loncin se zárukou

První dojmy - Po dlouhém rozmýšlení, zda něco ojetého nebo novou čínu nakonec došlo na novou čínu.Dva roky záruka, přijatelná cena, za dva roky, až budu moci udělat neomezené papíry stejně asi přejdu na něco silnějšího. První dojmy nic moc, ale jak se trochu zajela, tak už je to znatelně lepší. Vzpřímený posed, široká řidítka, poměrně dobře se ovládá, není ani příliš těžká se svými 145 kily.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro začátečníky, co chtějí něco slabšího a nechtějí ojetinu, ale novou motorku za velmi přijatelnou cenu.

Doplňky na motorce - žádné

Recenze

Jak jsem již zmínil, chtěl jsem pro začátek něco slabšího, kvůli spotřebě a povinnému ručení. Už jsem byl rozhodnut pro Yukinu, ale tu nakonec na prodejně neměli, tak jsem vzal Loncina.

Najeto mám zatím 500 km, motorka i já se teprve zajíždíme, ale s každým ujetým kilometrem je to lepší a lepší.

Jelikož se v motorkách moc nevyznám a je to moje první motorka, tak s těží budu popisovat motor, brzdy, podvozek atd.

Cestovní rychlost optimální do těch 90 km/h tachometrově, reálně něco málo nad 80 km/h. Ale myslím, že až se zajede půjde ještě o něco lépe, max zatím 105 Km/h, ale už značně vibruje. Jezdím hlavně po okreskách, hlavním tahům se snažím vyhýbat, protože bych tam přeci jen brzdil nebo to musel hnát, což není příjemné ani pro mě ani pro motorku.

Posed vzpřímený a poměrně pohodlný, chvíli mi trvalo si na něj zvyknout (autoškola na CBF 500, kde byl posed úplně jiný). Ale na delší cesty to nebude, už po nějakých 40 km značně bolí zadek, ale jak si člověk zvykne, tak těch 100 km docela v pohodě.

27.8.14 - něco přes 1200 km
Byl problém při studených startech, dlouho musela běžet na sytič a při poměrně vysokých otáčkách. To se nezlepšilo ani po garančce, navíc nechtěla držet volnoběžné otáčky. Vše vyřešeno výměnou karburátoru v rámci záruky. Teď konečně šlape jak má. Spotřeba poklesla průměr okolo 3,1 l/100km.

2.6.15 - skoro 3000
Po zimě zase začala sezona, jen se dobila baterka a vše bylo v pohodě. Na podzim jsem ještě přes 1000 km bez problémů najezdil, vlastně od výměny karburátoru vše funguje v pořádku. Akorát teď zvažuji prodej kvůli nedostatku času nebo případnou výměnu za skútr čistě na cesty do práce po městě, což mi přijde praktičtější.

6.7.15
Motorka je prodaná, doufám, že dalšímu majiteli dobře poslouží.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
patt_01
patt_01 napsal 03.04.16 v 23:26 10b.

Dobrej nenáročnej stroj, mám také

pajapaja
pajapaja napsal 07.12.14 v 15:37

,piš dál, jak drží či nedrží

pajapaja
pajapaja napsal 07.08.14 v 22:05

Saxn
Saxn napsal 03.08.14 v 11:02 10b.

Více komentářů



TOPlist