renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXT 1000 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zub47
Vloženo 18.7.2014
Aktualizováno 8.7.2017
Zobrazeno 2 978x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Tak jsem se zase stal řidičem autobusu.

Více fotografii

Motorka koupena od velesmoula (Mělník) - Při prodeji moto vypadal prodejce vpoho a tvařil se jak nejlepši kamoš,ale pak se zněj vyklubal pěkně vychcany člověk ktery si vymyšli a jen opruzuje,POZOR NA NĚJ!!Jestli něco od něho budete kupovat,vše si pořadně skontrolujte a hlavně dvakrat prohlidnout a prověřit a při podpisu smlouvy mit pravnika za zady :-(

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000F: důvod neuveden
Suzuki GSX 1100 F: důvod neuveden
Yamaha FJ 1200: důvod neuveden
Yamaha FJ 1100: důvod neuveden

První dojmy - Velka,rychla,pohodlna,ale pry podle recenzi spolehliva tak se uvidi,vaha stejna jak u stare dobre CBR 1000F takže pro mě žadne překvapko,zatah od 5 000 nahoru-jede jak urvana. Doufam že se na ni nikde nezabiju-haha.

Motorku bych doporučil pro - Pro skušenějši motorkaře co to maji už v hlave srovnane a umi ubrat plyn.

Doplňky na motorce - Kufr.

Recenze

Po rozhodnuti prodat moji babču CBR a přejit na choppra(byla to mladicka nerozvažnost a pěkna hloupost-prostě nuda)jsem usoudil že na choppra nemam ještě dost velky pupek a koupil jsem Hondu VFR 750F,užasny to stroj zdobrou ovladatelnosti,ale po čase mi omračujicich 100 kobyl co měla ukryte nepřipadalo zas až tak užasne a začal jsem se pohližet po něčem třochu vic silnějšim.
Už za mladi jsem toužil se stat řidičem autobusu a proto jsem se rozhod jit do nečeho co nevypada jak pravě propuštěny vězeň z Dachau,no prostě žadna vyzablina,ale pěkne baculate tvary to je vono,mam pod zadkem pořadny kuz mašiny-pořadne stare poctive železo.
Oranžovostřibrna barva co na ni je se mi moc nelibi,ale to je jen kosmeticky detajil ktery se časem doladi.
Byvaly majitel kni zanechal kufr kde mužu naskladat lahvače bo rvat je za bundu už mě moc nebavilo.

Po usednuti za hefty rohlik na tvaři.Vaha,ovladatelnost no proste jak na moji stare CBR 1000.
O proti VFR se to při vyššich rychlostech začne vlnit jak užovka co zmerči houbaře a do zataček to musiš vice přemlouvat,ale zato to ma na babču až neskutečny zatah.Když potřebuješ něco předjet nemusiš ani řadit,proste otočiš heft a jeto a když chceš vystřelit podřadiš o jeden kvalt.
Mnozi svas se teď nat tou akceleraci pousměji,majitele (GSXR CBR RR R1,)ale ona je to babča a ne moderni suprsport a na ty roky vyroby je to supr.
Co vic napsat???No prostě to jede

Tak dalši kilasky přibyly a zatim spokojenost,vše vypada v poho,Vlněni ustalo po dofoukani pneu na řadny tlak co tam ma byt,(byvaly majitel byl zhnily občas skontrolovat a popřipadě dofouknout)naměřene hodnoty před dofoukanim byly 1.5 atmosfery.
Snad to byla jedina vada na krase ale ještě jsem neměl čas se pořadně kouknout pod kapoty a po pravdě dost se toho děsim co tam oběvim a vubec se mi do toho nechce.
Byvaly majitel povidal jak se o ni nestaral,ale podle tlaku v pneumatikach ktery tam byl a už z letmeho pohledu je vidět jak se na vše vydlab a jen se vozil,vše sprasene od bordelu od přednich vidli až po zadni kolo,no hnuz!Skoušel sem nanosy sajrajtu otstranit,ale to se mi snat povede jen po tydenim odmačeni v hodně silnem ředidle a pak použit ocelovy kartač na vrtačku Snad se tych sraček dokažu zbavit a bude to jen kosmeticka vada.
Kompletni rozebrani,vyčistěni,novy lak? ta oranžova co na ni je je opravdu hnuz,sice je dobře vidět na cestě a plechovkaři mě nepřehlidnou,ale vypadam na ni jak cesťak na dovolene a proto si necham nastřikani noveho laku na zimu kdy bude vice času a aspoň se nebudu nudit.

Rekapitulace prvnich 1 000Km na Kawě:
Za 1.Vlněni jak užovka ustalo po doufoukani pneu-zatim 230 Km/h,ale nebude dlouho trvat a a budu na max(a co dal?)se uvidi-nebudu to hrotit,sem přece pohodař
Za 2.Brzdy-na ty roky si myslim že jsou supr,daji se dobře davkovat a v extremnich situacich to skoro postavim na předek,a to nemam panceřky jen musim trochu vzit vic za pačku.
Po nastaveni paček (jsou stavitelne)to jde zlehka i dvěma prsty.
Za 3.Kapotaž na jedničku,kryje před větrem i deštěm supr,a když se přikrčim tak i před vtiravymi policejnimi paparazi.
Za4.Vaha:Kapitola sama o sobě,ale-tlačeni z gareže mam to mirně do kopečka na spatečku(po přijezdu z projižďky se mi nechce otačet mašina a tak tam prostě najedu a pak to musim vytlačit,moje lenost)po vytlačeni pohoda,250Kg zaleži jak je plna nadž,a při jizdě? jen se usmivam nat tim jak tady čtu že si někdo koupi mašinu z vahou okolo 200 kilo a řikaji jak je to těžke,neohrabane,špatna manipulace na mistě a ve městě,no hnuz,takovy to člověk by mel zustat u babety,pionyra a nebo max u simaku-škoda že nejdou dat palce dolu!!!
Ovladatelnost na jedničku,da se zti řezat zatačky(guma 160 a poser proužek 2mm)kličkovana ve městě taky supr a popojižděni v koloně-i ztak těžkou motorkou se da jed jako slimak(skoro stojim a nohy furt na stupačkach)chce to prostě umět držet rovnovahu a mit cit pro plyn a spojku-a kdo to neumi ať de spatky na kolo
Za 5.posez-Na,k origo sedlu mělo byt určitě o krapek vyšši,ale u moji ZX nějaky kutil sedlo vybral(ze začatku jsem ho proklinal)teď mu děkuji v šemi deseti-věděl moc dobře co děla,přijemny pohodlny posez a diky vybrani dokonale zapadnu za plexi takže ochrana před hmyzem,deštěm,větrem,přejetymi duchodci a střikajici krvi od přejetych chodcu dokonala.
Za 5.To nejlepši na konec a to je motor,sice topi jako ďabel-při jizdě v kraťasich a tenizkach holeňe ugrylovane že sem se moh hned donich zakousnout,ale to vyřešim dodělanim krycich kapot,tak motor to je prostě užasny to stroj ktery jsem ještě nezažil.Jeho rozsach otaček me prostě ohromil(na 6 stupeň 1200 otaček 50Km/ a motor si jenom vrni(samo nesmi to byt do kopce)ale rovina a přidaš plyn a plynule zrychlovani no supr.
Max sem ještě neskusil,ale podle toho co jsem čet o tehle konkretni motce od byvalych majitelu v denicich by měla byt na 280KM/h tak to jsem zvědav .
Takže toď zatim vše kmemu autobuzku.
Tak a autobusek se přestěhoval k novému majiteli,ať mu slouží stejně dobře tak jak sem sní byl spokojen já.A důvod proč jsme se museli rozloučit:na pile jsem přišel o dva prsty(ukazováček a prostředníček)a bez těchto dvou prstů to nebylo to pravé ořechové-do sto kilásku se to dalo,ale pak jsem začal mít v ruce křeč že sem byl rád že sem vůbec dojel dom ale živod je změna takže Kawasaki pa pa a už se těším na nového bika ))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bullzzr
Bullzzr napsal 19.04.16 v 19:21 10b.

Supr informace

LUMEX
LUMEX napsal 15.09.15 v 19:37 10b.

krasavec přejí mnoho km.

-Jandys-
-Jandys- napsal 05.05.15 v 21:42

Zube tož asik tak

SonyLee
SonyLee napsal 05.05.15 v 09:18 10b.

Parádní proměna betelná Kawa
Tož spousty společnýho štěstí, pohodovejch kiláků a šťastný návraty přeju

BoBo1
BoBo1 napsal 04.05.15 v 21:00 10b.

Bezva práce Ať slouží

Více komentářů



TOPlist