Motorka, kterou málo kdo nezná, dnes už považována za klasický a při správné údržbě nesmrtelný stroj.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Tehdy to byla první motorka takových to rozměrů, na kterou jsem sedl. Proto se nikdo nebude divit, když mé první dojmy byly prostě super z pocitu něčeho nového. Dříve pro mě byl hlavní fakt, že to mělo hlavně motor a dvě kola, případně brzdy.
Motorku bych doporučil pro - Motorka se velice hodí pro první zkušenost těchto rozměrů moto.
Recenze
Úžasný lehký motocykl typu 05 Standard přezdívaný Pionýr, který téměř nastartuje za jakýchkoliv podmínek. Ve své době určitě považovaný za velice stylový a pokročilý, dnes už spíše klasický motocykl s tří stupňovou převodovkou, ležatým dvoudobým vzduchem, chlazeným motorem o obsahu 49,9 cm3 a pohledným designem, který dnes není vidět už tak často, např.: chromovaný výfuk doutníkového tvaru, dlouhé jednodílné sedadlo pro dva lidi dělané z koženkového dvoubarevného potahu, zacvaknuté na držáku dvou pérek, nebo kryty jemných zaoblených tvarů dělané tzv. „revmaplechů“ o tloušťce 0,8 mm atd. Dnes se na motorce občas svezu a ani ne pro zážitek, ale spíše pro vzpomínku prvních jízd na tomto unikátním stroji, který se dnes už dá brát za vzácný.
Díky, .
Zdar,skoro sousede Kdo by neznal,pionýr prošel rukama většině motorkářů V 15 letech papíry a konečně legální ježdění,pionýr uháněl jako divej Tak jsem si zase za vzpomínal,super At se daří a posílám jasných 10b