renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/05 (1966)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník djangi
Vloženo 25.10.2011
Aktualizováno 27.1.2013
Zobrazeno 3 100x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


moje druhá motorka (první byl mustang), dostal jsem jí zadarmo (jinak by šla do šrotu), je v původním stavu (krom jiného kříže a bříška)

První dojmy - Krásná 05 v původním stavu, bohužel bez TP

Recenze

29.ledna 2012 za 1700Kč prodána jednomu klučinovi z FnO snad bude sloužit ještě dlouho... Ikdyž s jeho zacházením to asi nic pěkného nebude, ale co nadělám no :(

28. ledna 2012 z důvodu nulového tahu a rychlosti na 3převodovém stupni jsem kompletně rozebral a vyčistil válec, výfuk a karburátor + vše důkladně přetěsnil červeným silikonem do 300°C. Pionýr se vzpamatoval a lítá jako kdysi, ovšem při projížďce se mi podařilo cvaknout rozetu, takže jsem tlačil asi 2km domů kde jsem hodil rozetu z modré 21 (na ND), ovšem tak už taky nebude nadlouho :(

Někdy začátkem prázdnin 2011 jsem dostal tuhle 05tku, chyběla v ní spojka, po výbruse v záběhu (ale dodnes nevím kolik je na válci nalitáné), bylo v ní půlnádrže kdo ví čeho, několik let stála a chyběla v ní spojka, hned jak sem jí dotáhl domů, začal jsem se v ní šťourat, po poskládání spojky (z nějakých kdoví jakých lamel) jsem se snažil ji dát do provozu, nedařilo a tak jsem sundal dekl od zápalka, ovšem vrchní šroubek byl povoleny a co se nestalo při povolení ostatních šroubku vytekla ze zápalka docela slušná halda vody, takže zápalko muselo ven a jít do pucu... pár dní na to jsem jí zprovoznil již s novou spojkou, jezdil jsem na to, co bylo v nádrži, až sem ji jednoho dne zadřel (naštěstí se válci nic nestalo, jen píst KO, po sundání hlavy jsem zjístil, že je válec úplně suchy.. prostě žádný olejový film, takže mi bylo hned jasné.. kdoví jestli to byl vůbec benzín.. :D) po výměně pístu mě nechala v kopcovitém místě asi 8km od domova, naštěstí jsem tam byl s kámošem, který mě odtáhl (zasral se kohout i karbec), pak ještě při jízdě zničeho nic odešly asi 2 svíčky (teď jezdím kdoví jak dlouho na PAL 14-7) a od té doby snad bezproblémová :) snad jen občas seřídit zápalko a dekarbonizovat následky M2T... dodneška jsem na ní nalítal okolo 1000Km musím říct je to slušná zkušenost..., válec už se mi po posledních pár jízdách zdá zaběhnutý, jde krásně za plynem a do otáček :) jen na 3jku je to furt chcíplé, ale chce to GO motora (ložiska jsou snad ještě původní...) jinak původní majítel říká, že je odhlášená, ovšem na motce je pořád dobová ručně psaná SPZ... tak nevím no :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jawa_speed_
Jawa_speed_ napsal 18.09.12 v 08:47

Já sem s 05 vůbec neměl problém když se seřídila, dala svíčka, + vyčistila komplet benz. soustava + odkarbonoval výfuk atd tak jezdila celou sezonu bez sáhnutí na ní jinak pěkná 10b.

djangi
djangi napsal 31.10.11 v 11:11

no právě :D viz deník :D:D

DjMicho
DjMicho napsal 31.10.11 v 10:06

05ka je pěknej "veterán" ale když se to začne "srá*" tak to stojí za to

djangi
djangi napsal 26.10.11 v 21:21

musím zaklepat, že spolehlivá je poslední dobou snad 100% :) musím doufat, že ji to i zůstane :) každopádně na GO už se chystám od doby co jsem jí poprvé nakopnul a slyšel ty hnusné pazvuky z motoru... bohužel jsem se k tomu ještě nedostal (hlavně kvůli ložiskům, které zatím nemám), tak nejpozději přes zimu už fakt musím :))

ROURA
ROURA napsal 26.10.11 v 21:15

máš jí pěknou jen ať jezdí holka! já na 05 začínal taky, tak mrkni

Více komentářů



TOPlist