PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hankye
Vloženo 16.2.2014
Aktualizováno 19.11.2017
Zobrazeno 6 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.03.2016, Uskutečněno: 13.03.2016, Zhlédnuto: 25x, Firma: motorcycle bar U Doraza


Tak předně važte si toho, protože tuhle sračku sem psal 2x, opera je v tuhle chvíli stabilní jak soused po patnácti teplejch vodkách ...

Shrnul bych to struktorovaně do operací

A) Broušení - ventilovejch sedel, ventilů a tak vůbec. Nejprve vydrbat kartáčem na vrtačce spalovací prostor kéby, pak opaly na ventilech a poblíž vodítek, ventily pak byly jako z linky vyjetý

B) Lapování. K lapování s oblibou používám akuvrtačku, lapovací pastu, bužírku, ikonu panny marie a slovník esperanta. vodítko ventilu je dobrý prostříknout olejem, zavést ventil, namazat styčný plochy a tam, sem to tejrat vrtačkou, která je přes bužírku a dvě sponky přidělaná k ventilu ze strany vahadel.
Tejráme to dokud sou plochy viditelně bez kazu či jiného druhu dojebání (vrypy a takový voloviny)

C) Leaktest - těsnost ventilů se zkouší po složení sestavy (ventil, sedlo ventilový pružiny, gufírko ventilu, pružiny, podložka a jistící kameny. Jejich montáž v jednom je srovnatelná s přípravou na zkoušku z inženýrský statistiky. Je to nudný, zdlouhavý, všechno z toho bolí a člověk by se šel nejradši ožrat. Pak už si člověk najde systém a jde to, přesto první okamžiky sou totální voser) naplněním prostoru za ventilem benzínem, Pokud ventil sákne, musí se to rozhodit a lapovat znova. Mně tekl pouze na předním válci vejfuk. Sestava dolu, zalapovat složit. Pak ještě jednou a pak znova. Po čtvrtý bych se už pod to podepsal.

D) Montáž. Nejprve vložíme do válců vodítka řetězů. na ně přijdou těsnění. pak samotný kebule. Dorazit k těsnění, utáhnout na předepsanej moment. Stručný jasný výstižný.

E) Řetízky, je vhodný namontovat hnedka teď. pak je to o trošku těžší. Zvršku spustit dolů (řetízky zásadně snejtovaný od dodavatele), převlíknout přes hřídel a na hlavě zajistit drátem čišroubovákem. Já tam rovnou hvístnul vačky s novejma rozvodovejma kolama a napínáky - samozřejmě vytažený a zajištěný drátkem.

F) Alternátor - tam dát je celkem oser, pokud člověk nemá správný nářadí (nechápu koho boha jeho napadlo ten alternátor držet klíčem č. 40. Takovej klíč se snad nachází pouze v repertoáru opraváře sloních houpaček!). Já si ho byl nucenej vyrobit, spěchal sem a nebyl čas, takže jsem schvátil frézku a vyrobil ho z příruby co sem našel v garáži. Po několika přestupkách proti strojařině sem ho úspěšně otestoval. Vše oukey-

F) Spojka spojková - byla namonotovná z druhý strany. Nejprve se montuje sedlo unašeče, převod k olejovýmu čerpadlu a unačeč spojky. vše v pořádku, jak má bejt . Je dobrý dbát na to, aby kameny kola čerpadla zapadli do unašeče. ( to mě napadlo teď, pujdu se mrknout jestli sem to neposral taky ). .. rozborka spojky, naházet dovnitř a utáhnout. Ono utáhnout spojku je taky docela kumšt. Dělá se to ca na 130 Nm, a proces kterým se to dělá, pokud není motor v rámu, připomíná spíš gangbang. Já stál na stole, rasoval spojku monenťákem a kolega stál dole a rval vývod sekundáru přípravkem proti sobě. Jen nad náma postavit manéž. Když sem tam montoval vypínací desku a pružinky, zjistil sem, že je ložisko spojky trochu načlý, v pondělí seženu nový

G) Primár - ní převod nebyl taky problém. Zavlíct do kliky, zajistit šroubem na 88Nm.

H) Dekl u startétru je před seřízením rozvodu nezbytnej, bo se na něm nacházi značky pozice hrnků. Takže ze strany alternátoru nakvedlat převody startéru a startér (přetěsněný), těsnění a zadeklovat - vyšroubovat kontrolní zátku a zátku otáčení klikou.

I) Repas bloku ventilových vahadel. Naštěstí jen rozborka a sborka, nic co by se mohlo vysrat. Kluzný plochy vahadel košér, jen asi časem vyměním šroubky seřizování ventilových vůlí.

J) Časování rozvodů - není tam co posrat. Návod na africatwin.cz je boží a Vilém X je frajer, kterému se klaním do níže uzlíků svých tkaniček. Zaaretovat rozvodová kola, zalepit a utáhnout na moment.

K) Seřízení ventilových vůlí je celkem pohodová práce, vše jak má být, dvě děsítky vejfuk, patnáct stovek sání

Co dál ? Spojkový ložisko, zadělat dekl, šroubky seřízení ventilů, dekly na hlavy a šup prásk s tím do rámu.

Sečteno a podtrženo, čtrnáct hodin práce a krom toho, že sem se šel vysrat a naobědvat sem z dílny nevylez. Nakonec mi to trvalo den a půl, protože sem se musel samou radostí ožrat a ta půlka dne padne na kocovinu

Za přečtení dostanete hašlerku. Mužete si je počítat, stejně je vám pak nejspíš nedám

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wombat (5) napsal 13.03.2016 v 11:02

Díky za další díl U hašlerek si počkám, až toho bude celej pytlík, ať to zbytečně nekouskujeme

VojtasTTR (0) napsal 13.03.2016 v 10:46

Pěkná práce... ale s těma hašlerkama jsi mne pěkně nasral.. od teď budu při čtení na truc přeskakovat písmenka


Nejnovější záznamy v deníku
  • Moto prt.9

    Další věc, do který se mi chtělo jako do kydání prasatům, byly budíky. Bylo nezbytný je nějakým kouzlem naskládat do masky tak, aby bychy schovaný za štítem a nelezly moc ven. No a vzhledem k tomu, že po nehodě byly budí

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.11.2017
    Uskutečněno: 03.05.2017
  • Moto prt.8

    Ne že bych se na to a na Vás přes zimu 100% vykálel. Sice je výhoda, že v mínus třech nepadá nářadí a matičky z rukou ale muj houser si řek svoje, a toho prostě nejde neposlechnout. Nebylo moc času ale přesto se s někter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.02.2017
    Uskutečněno: 23.02.2017
    Komentářů: 3x
  • Moto prt.7

    Lakování zaštítil externě zcela šikovný člověk. Bílý mat se povedl. Co bylo ale třeba udělat bylo narovnat držáky na nádrži. Sikovkama přes hadr - naštěstí to není pohledová část a tak drobné oděrky nejsou to, co by mn

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.09.2016
    Uskutečněno: 25.09.2016
    Komentářů: 4x


TOPlist