renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hankye
Vloženo 16.2.2014
Aktualizováno 19.11.2017
Zobrazeno 6 822x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.02.2017, Uskutečněno: 23.02.2017, Zhlédnuto: 19x, Firma: motorcycle bar U Doraza


Ne že bych se na to a na Vás přes zimu 100% vykálel. Sice je výhoda, že v mínus třech nepadá nářadí a matičky z rukou ale muj houser si řek svoje, a toho prostě nejde neposlechnout. Nebylo moc času ale přesto se s některejma věcma poměrně citelně hejblo.
Mezi první bych zařadil to, že se mi konečně podařilo rozříznout nějak lidsky přístrojovou desku a ze stran ji těsně zavařit. To v důslkedku znamená, že mam separátně otáčkoměr a tachometr (maska je moc úzká, aby se do ní vešla původní přístrojovka). Taky na ní byla potřeba opravit upínací očka utrpivší během nárazu katastrofální destrukci neslučitelnou s dalším provozem.
Co byl ale trochu větší vlašák - nějakým kouzlem vyčarovat lešení. Jen tak na blind v prostoru chytit pár bodů tak, aby nikde nic nepřekáželo a všechno sedlo jak pozadí na varnou nádobu, není vůbec žádnej šlágr. Trochu průšvih byl se světlama. Nakonec se mi podařilo sehnat jedny od týpků z Partsdepot - budiž jim toto díkem. Sice vypadjí jako odcizený z vietnamský tržnice, ale držet snad budou.
První vlaštovku sem vyrobil samo ze čtvrtky (haha). Jen tak přiložit ke kostře, aby to pohledově sedělo, vymyslet na to další úchyty pro blinkry a ověřit, kde by asi mohlo dojít ke kolizím... Druhá vlaštovka byla z plechu s krycím jménem snejtovanec - za tohle by mě mistr nakopal do koulí zepředu. Nebyla na něm jediná věc rovná, nejty nasekaný tam, kde mi upadla akuvrtačka a vůbec to celý spíš připomínalo výtvor týpka studujícího první semestr sochařskýho učnáku po čtyřdením festivalu lehkých drog a alkoholu. Nicméně svý funkce se zhostil se ctí a konečně bylo z čeho oměřit funkční hodnoty všech upínacích bodů.
V rámci firemní prokrastinace před vánoční dovolenou proběhla tvorba trochu sofistikovanější verze za použití sčotu. Byla snaha udělat systém kriplo-blbu-vzdorný a vše je tedy seříditelné v jakýchkoli osách. Krycí jméno vehement. Nechal jsem nezbytný věci vyřezat/ohranit/svařit/obrobit a za necelej měsíc se mi to sešlo doma. Povrchovku jsem udělal ca pěti vrstvama klasickýho spreje páč tady u krku se to stejně ošoupe kabelama a bovdenama tak nač se mořit.
Lešení verze vehement sedlo do rámu a masky s okázalou nonšalancí. Už jen seřídit světla.
A protože vím, jak dobře dokážu prznit páčky a svoje vlastní ruce, dopřál sem si blastery s hliníkovou vzpěrou. Montáž v cajku, jen bylo na jedný straně u spojky potřeba odvrtat nějakou sajrajtozátku - pozůstatky předchozích majitelů.
Dál sem si při pohledu na vejfuk řek, že by nebylo od věci ho zaizolovat. Vedlo mě k tomu hned několik věcí. Prvou je blízkost některých hadic, kabelů, i bowdenů, jež jsou zřejmě homofóbní a teplo jim teda zcela jistě nesvěčí. V nějakejch rychtovacích pomalejch pasážích by mohli začít smrtět, a to rozhodně ne po fialkách. Hlavním důvodem ale je pokus o snížení ohřevu motoru. Když vidím jak je koleno omotaný kolem deklu se spojkou, nemuže to tomu oleji vyloženě dělat dobře. I kdyby to znamenalo schodit teplotu v kolonách a parnu o pět stupňů tak mi to za to stojí.
Teda to sem si původně říkal. Kdybych věděl, jaký s tím bude sraní - hodil bych na to boba (vejfuk se mi kvuli těsnění nechtělo sundávat, a tak sem to motal na mašině). Krom toho, že je to sračka ze skelnejch vláken - fakýrovy ruce sou proti mně dětskou prdelkou - je tam přístup jak k penězům. Hnus velebnosti i pro extrémě otrlá hovádka!
Co čeká za rohem ? Je nezbytný udělat držák přístrojovky a technickou. A mám to z krku :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wombat (5) napsal 18.03.2017 v 18:36

Veliká paráda!

Hankye (3) napsal 24.02.2017 v 23:05

Hele mam k ní připravenej přístřih ale je hezky na větru a dost daleko od všeho co by mohlo týct tak proč to neochladit. Samo uvidím až to natočím a uvidím rozdíl. Když to bude dělat brajgl, pujde do vaty i ona .)

wáca (2) napsal 24.02.2017 v 21:34

co ta spojovací trubka na svodech ?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Moto prt.9

    Další věc, do který se mi chtělo jako do kydání prasatům, byly budíky. Bylo nezbytný je nějakým kouzlem naskládat do masky tak, aby bychy schovaný za štítem a nelezly moc ven. No a vzhledem k tomu, že po nehodě byly budí

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.11.2017
    Uskutečněno: 03.05.2017
  • Moto prt.7

    Lakování zaštítil externě zcela šikovný člověk. Bílý mat se povedl. Co bylo ale třeba udělat bylo narovnat držáky na nádrži. Sikovkama přes hadr - naštěstí to není pohledová část a tak drobné oděrky nejsou to, co by mn

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.09.2016
    Uskutečněno: 25.09.2016
    Komentářů: 4x
  • Moto prt.6

    Ehm .. kde sme to skončili ? Jo, brzdy svazek & spol. Už mně moc nebavilo mít tu mašinu na stole ( popř. po krabicích, ikdyž ke krabicákům mám nehynoucí respekt), a tak jsem se rozhodnul prodloužit pohotovostní stojan

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 20.09.2016
    Uskutečněno: 20.09.2016
    Komentářů: 8x


TOPlist