Ne že bych se na to a na Vás přes zimu 100% vykálel. Sice je výhoda, že v mínus třech nepadá nářadí a matičky z rukou ale muj houser si řek svoje, a toho prostě nejde neposlechnout. Nebylo moc času ale přesto se s některejma věcma poměrně citelně hejblo.
Mezi první bych zařadil to, že se mi konečně podařilo rozříznout nějak lidsky přístrojovou desku a ze stran ji těsně zavařit. To v důslkedku znamená, že mam separátně otáčkoměr a tachometr (maska je moc úzká, aby se do ní vešla původní přístrojovka). Taky na ní byla potřeba opravit upínací očka utrpivší během nárazu katastrofální destrukci neslučitelnou s dalším provozem.
Co byl ale trochu větší vlašák - nějakým kouzlem vyčarovat lešení. Jen tak na blind v prostoru chytit pár bodů tak, aby nikde nic nepřekáželo a všechno sedlo jak pozadí na varnou nádobu, není vůbec žádnej šlágr. Trochu průšvih byl se světlama. Nakonec se mi podařilo sehnat jedny od týpků z Partsdepot - budiž jim toto díkem. Sice vypadjí jako odcizený z vietnamský tržnice, ale držet snad budou.
První vlaštovku sem vyrobil samo ze čtvrtky (haha). Jen tak přiložit ke kostře, aby to pohledově sedělo, vymyslet na to další úchyty pro blinkry a ověřit, kde by asi mohlo dojít ke kolizím... Druhá vlaštovka byla z plechu s krycím jménem snejtovanec - za tohle by mě mistr nakopal do koulí zepředu. Nebyla na něm jediná věc rovná, nejty nasekaný tam, kde mi upadla akuvrtačka a vůbec to celý spíš připomínalo výtvor týpka studujícího první semestr sochařskýho učnáku po čtyřdením festivalu lehkých drog a alkoholu. Nicméně svý funkce se zhostil se ctí a konečně bylo z čeho oměřit funkční hodnoty všech upínacích bodů.
V rámci firemní prokrastinace před vánoční dovolenou proběhla tvorba trochu sofistikovanější verze za použití sčotu. Byla snaha udělat systém kriplo-blbu-vzdorný a vše je tedy seříditelné v jakýchkoli osách. Krycí jméno vehement. Nechal jsem nezbytný věci vyřezat/ohranit/svařit/obrobit a za necelej měsíc se mi to sešlo doma. Povrchovku jsem udělal ca pěti vrstvama klasickýho spreje páč tady u krku se to stejně ošoupe kabelama a bovdenama tak nač se mořit.
Lešení verze vehement sedlo do rámu a masky s okázalou nonšalancí. Už jen seřídit světla.
A protože vím, jak dobře dokážu prznit páčky a svoje vlastní ruce, dopřál sem si blastery s hliníkovou vzpěrou. Montáž v cajku, jen bylo na jedný straně u spojky potřeba odvrtat nějakou sajrajtozátku - pozůstatky předchozích majitelů.
Dál sem si při pohledu na vejfuk řek, že by nebylo od věci ho zaizolovat. Vedlo mě k tomu hned několik věcí. Prvou je blízkost některých hadic, kabelů, i bowdenů, jež jsou zřejmě homofóbní a teplo jim teda zcela jistě nesvěčí. V nějakejch rychtovacích pomalejch pasážích by mohli začít smrtět, a to rozhodně ne po fialkách. Hlavním důvodem ale je pokus o snížení ohřevu motoru. Když vidím jak je koleno omotaný kolem deklu se spojkou, nemuže to tomu oleji vyloženě dělat dobře. I kdyby to znamenalo schodit teplotu v kolonách a parnu o pět stupňů tak mi to za to stojí.
Teda to sem si původně říkal. Kdybych věděl, jaký s tím bude sraní - hodil bych na to boba (vejfuk se mi kvuli těsnění nechtělo sundávat, a tak sem to motal na mašině). Krom toho, že je to sračka ze skelnejch vláken - fakýrovy ruce sou proti mně dětskou prdelkou - je tam přístup jak k penězům. Hnus velebnosti i pro extrémě otrlá hovádka!
Co čeká za rohem ? Je nezbytný udělat držák přístrojovky a technickou. A mám to z krku :)
-
Krycí jméno snejtovanec
-
Polotovary doma
-
Testovací verze Vehement
-
Finále
-
Blástry
-
Test vehementu
-
Hadice poblíž kolena
-
po izolaci
-
Detail izolovanýho kolena
-
S blástrama
Veliká paráda!
Hele mam k ní připravenej přístřih ale je hezky na větru a dost daleko od všeho co by mohlo týct tak proč to neochladit. Samo uvidím až to natočím a uvidím rozdíl. Když to bude dělat brajgl, pujde do vaty i ona .)
co ta spojovací trubka na svodech ?