PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pat0
Vloženo 28.1.2014
Aktualizováno 7.4.2020
Zobrazeno 2 951x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Babetta 210, novejsi model. Upraven vyfuk a karburator, max 60 km/h na origo prevod.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Urcite radost z koupe, do mesta je to naprosto skvely stroj. I upraveny motor ma spotrebu pod 3l. Vsude projedu, vsude zaparkuju. Ovladatelnost naprosto skvela, pouze horsi brzdy, ale kdyz si clovek zvykne tak se s tim da jezdit.

Recenze

Hlavnim duvodem vyberu bylo neco do mesta. Nechtel sem zadny moderni skutry, mam rad Jawu jako znacku, tak byl jasnym cilem tenhle moped.

Koupil sem ji 2012 v lete, trochu poopravil a uz se jezdilo. Dalsi zimu probehla vetsi oprava a nejake upravy. Vyfuk hikone, ma to vetsi tah, ale taky o dost vetsi hlucnost. Karburator ze simala s primym sanim vzduchu. Vsechno tohle melo za dusledek zvetseni sily do kopcu a maximalni rychlosti. Novy pneu Mitas M-06, prelepeny brzdy a zrenovovany spojky. Vymeneny vsechny gufera, snizena hlava, zvetseny saci a vyfukovy kanal. Jedinym omezenim je nadrz, chtelo by to vetsi, abych nemusel tak casto dolivat

Za rok 2013 najezdeno 5tis. km, nemuzu si na nic stezovat. Krome drobnych problemu s karburatorem, kterych sem se jeste nezbavil a cisteni spojek jednou za 500km neni potreba zadna udrzba.

Nejdelsi vylet zatim z Brna do Vapenek 120km.

Tento vikend (15-16.3.2014) rozpulen motor, protoze se rozsypalo lozisko na klice. Takze komplet novy loziska, gufera i novej pist a krouzky. Motor sem v pondeli slozil a zatim to vypada dobre. Uvidime az ho nastartuju jak to poslape.

Od GO motoru najeto uz 1500km, vsechno slape na pohodu. V poslednim tydnu menenej zadni blatnik (kvuli vetsi zadni pneu 2,75x16), pridany blinkry a predelana komplet kabelaz (vsechno natazeny znovu a poradne). Pridany druhy zrcatko a na riditkach prepinac ze skutru (pro blinkry, svetla a klakson). Pridanej filtr sani z kyvacky pro lepsi nastaveni motoru.

V roce 2017 předěláno na motor 225, kdy to bohužel odnesl rozběhovej buben a čelisti. Motor se mi povedlo krásně složit s novými ložisky. Uvidíme jak bude probíhat oprava, snad nebudu muset půlit. Dozadu půjde zpět menší plášť a jinej převod kvůli jednorychlosti. Taky mám nachystanej výfuk z pincka a přední vidle z koráda. Jen ten čas je v háji. Snad to bude letos (2020) o Vánocích.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Nitropedro
Nitropedro napsal 06.07.14 v 08:48 10b.

Fajnová mašina

Kobylak
Kobylak napsal 07.02.14 v 15:35 10b.

Dávám10 za top spííd a tu vychytávku s nosičem

Více komentářů



TOPlist