PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník IncredibleHulk
Vloženo 14.1.2014
Aktualizováno 14.1.2014
Zobrazeno 2 226x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pro mě král mezi skůtry - neodmlouvá, poslouchá, pracuje a nestěžuje si. Velmi lehký, agilní a ve městě nechytatelný. Jezdí za 2,2l /100km.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:ACURA (Bečov) - Nemastný neslaný, ale v místě bydliště. Jinak přemlouvat někoho, aby Vám něco prodal...no nevím.

Výška jezdce: 198 cm

První dojmy - První co vás zaujme je ovladatelnost, mění směr na pomyšlení. Což je z velké části zajištěno nízkou vahou stroje. A necelých 9kw tak stačí na opravdu bleskové starty a rychlosti až do 110km/h. Úložný prostor pro hlemu a pár dalších věcí potěší.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo shání skůtr !

Doplňky na motorce - Originál kryty výfuku

Recenze

Na začátku roku 2013 s legislativní změnou zařazení 125ccm do skupiny B, mě lákala představa dojíždění do práce v jedné stopě. A tak jsem se začal poohlížet po nějaké té 125. První do oka mi padla Yamaha X-max 125. Zpracování, velikost a design se mi hodně líbil ale s cenou okolo 110tis. sem nebyl tak úplně smířen. Postupem času, při srovnávání X-Maxe s konkurencí na mě čím dál tím častěji vykukovalo PCX...Tu a tam článek na webu velebící PCX, rekordní prodeje PCX po světě. Uživatelské recenze, prostě chvála, chvála, chvála kam sem se jen podíval. A cena? Polovic! Inu vydal sem se na tehdejší pražskou výstavu motorek 2013, kde byla možnost na malém okruhu PCX zapůjčit a vyzkoušet. Druhý den jsem jí objednal. Naprosto mě uchvátila.

Je to opravdu živý, malý neposeda. Má velmi příjemný zvuk na 125ccm (Spíše hlubší tón). Má velmi nízkou spotřebu, start-stop systém (Což se může někomu zdát jako nevýhoda, ale ve spojení s "kartáčovým" startérem je to lahůdka, ale dá se i vypnout). Při startu se zdá jako by se motor rozběhl z 0 otáček plynule do zátahu. Brzdy s CBS (Central brake system) působí velmi jistě a skůtr se svou muší vahou zastaví na pětníku. Podvozek se mě zdá v pohodě, lehčím jedincům příjde příliš tvrdý, ale to jsem nepozoroval..ba naopak i ve dvou to odpružilo cokoliv a vždy jistě brzdilo a drželo stopu v zatáčkách. Na druhou stranu se nepohybujete závratnou rychlostí, takže je to prostě správně dimenzováno. Překvapení Vás nečeká. Úložný prostor u mě vozil většinou helmu, zámek, povinnou výbavu, rukavice a spousty drobností, ale nebyl problém tam složit menší nákup, nebo dokonce sportovní tašku s výbavou na výkend a vyjet třeba na Šumavu. Spotřeba u mě (110kg Hulk) 2,4L/100km, ale jinak když jezdila žena tak 2,1L/km.

Jsem trochu úchyl na údržbu , takže sem krátil servisní interval na polovinu, takže mé náklady na údržbu (zejména výměny oleje) jsou dvojnásobné, ale krom toho se nikdy nic neporouchalo. Absolutně 100% spoleh na tohohle skřítka.

PCX se cítí nejlépe ve městě, samozřejmě, ale klíďo zvládne naprosto cokoliv, jen na dlouhých rovných úsecích ve 100km/h se řidič nudí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist