Klasický naháč se slušným zátahem odspodu, rozumnou spotřebou a za lidovou cenu.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: malá, vyšší cena
Honda CB 600F Hornet: vyšší cena a spotřeba
První dojmy - Zatím spokojenost. Příjemný zátah odspodu, pěkný zvuk, 5 rychlostí mi vůbec nevadí. Na běžné ježdění to úplně stačí, při normálním ježdění není stejně potřeba moc řadit. Pokud chcete mít v budoucnu děti, nedoporučuji ježdění ve dvou :-)
Doplňky na motorce - Laděný výfuk Scorpion, prodloužení blatníku
Recenze
ZR-7 jsem zvolil z důvodů: Slušná cena, poměrně jednoduchá konstrukce a motor, vhodné i pro vyšší postavy, z toho co jsem vyčetl a slyšel, tak spolehlivost (časem se ukáže ). Bandit, Hornet apod. jsou většinou podstatně dražší.
Jízda je příjemná, nenucená, motor hezky brumlá, žádné nežádoucí zvuky motorka nevyluzuje. Odpružení je nastaveno na pohodu, i na nerovném asfaltu je jízda celkem komfortní. Posaz přirozený, člověk neleží na zápěstí a ani nohy nejsou v kolenech moc pokrčené.
Spotřeba mi při první jízdě od prodávajícího domů vyšla na 4,5 l, přičítám strachu z neznámého.
2.12.2013
Motorka je zazimovaná. Vyměněn olej a filtry. Spotřeba po rozježdění je cca 5,5 l. I když jsme to trochu víc prasili, vycházela na cca 6,2 l.
Prozatím bez závad, jen sedlo po delší jízdě nic moc. Ale možná je to zadkem Zatím cestuju po Čechách - Kokořínsko, Šumava, Slapy atd. Nejdelší jízda v kuse byla cca 400 km.
Na jaře chci nechat poštelovat karburátory a ventily, jinak by žádné investice být neměly.
14.8.2014
Větrný štítek Puig se po pár tis. km rozsypal v místech uchycení, tak jezdím bez něj. Musím říct, že je to tak stejně lepší. Pokud není štítek vysloveně vysoký, jde nápor vzduchu přímo na helmu a do ramen, vadí to hlavně na dálnici. Namontoval jsem prodloužení předního blatníku - super věc. Vypadá hned lépe, moto není jako prase při prvních kapkách deště.
Na jaře byly seřízeny karburátory, kontrola ventilů, nová lanka, výměna držáků karburátorů - popraskané, přisávaly vzduch. Teď nový olej a filtr (po 6 tis. km černý jako asfalt). Po najetí celkem cca 9000 km zatím bez závady, ani prasklá žárovka.
Spotřeba je dlouhodobě okolo 5 l, na plnou nádrž tak není problém 400 km dojezd. Do rychlosti cca 150 km/h bez problémů stíhám na zrychlení i kolegy s VFR 800 a R 1100 S.
Nedostatkem je slabší přední brzda a pro mě nepohodlné sedlo, na které jsem si prostě nezvyk. Jinak bez problému. Originální zrcátka jsem krátce po koupi vyměnil za širší s lepším tvarem, nyní větší závaží na řídítka domácí výroby - nelze sehnat v obchodech bez úpravy heftů.
Zatím najeto cca 900 km a spokojenost. Jen sedlo je při delší jízdě nepohodlné.
Máš na ní 21600km tak to jsi v pohodě. Já na ní najezdil 61000km a to bez jakékoli poruchy. Takže správná volba a desítka k tomu.
Čau draku,poctiví stroj a hlavně nenáročný za dobré prachy. Před časem jsem jí prodal,sem to ořval.:´- jak se říká objel sem s ní půl Evropy a nikdy na ní nezapomenu.Přeji hodně km
Posílám plný počet bodů a myslím že s ní budeš spokojený Po čase až si zvykneš možná budou chybět koníky a taky ta 6.tka ale věř že tahle ZR pokud se budeš dobře starat Tě i přežije