renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Biggus
Vloženo 10.4.2013
Aktualizováno 13.2.2014
Zobrazeno 1 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to prostě ještě klasickej naháč s největšim motorem.Velká,těžká klasika pro ty, co si chtěj užít krouťák i rychlou jízdu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1300: Je to věčná honba za obsahem.

První dojmy - Když sem si ji vezl domu,pořád mi připadalo jako když jede na 3 válce,v nízkejch a středních otáčkách.Řikal sem si že eště neni prohřátá.Jenže ten zvláštní dojem mam do dnes.Celkem sem se těšil na brzdy.6 pístky ve předu... ale čekal sem je jedovatější.Jinak celkem padla do ruky.

Doplňky na motorce - Zakázkové sedlo, ukazatel zařazené rychlosti Gipro,padáky,zadní zubatý brzdový kotouč.




Namontovány laďáky Ixil.Nikde sem nemohl sehnat jak na tom budou vypadat a znít.Dopadlo to výborně.K moto se hodí a zvuk je naprosto brutální :D .



Recenze

Do dnes sem si po přestupu z XJR 1200 nezvyknul na zvláštní chování motoru.Takovej ten ,,naháčovskej" pocit tam nějak neni.Motor se chová dost tvrdě,při prudkém zrychlování dost hlučně kope do převodovky,stříkačka je dle mně hrozně blbě odladěná.Když se jede v klidu,dobrý.Když se jede palba,dobrý.Ale jakmile se prudce střídaj jízdní režimy,dělá to občas bordel.Má to při přechodu z loudavý jízdy na palbu tendenci se zahltit a motor se na vteřinku zakucká a kopne hlasitě do převodovky.A to musim říct že o mašinu bylo a je dost pečováno.Motor je prostě tak nějak zvláštně postavenej spíš pro ostřejší jízdu.Jede to jak kráva ale ten ,,nahatej komfort" se s XJR nedá srovnat.Po přezutí de hezky do zatáček.Ale je dost rychle na stupačkách.Při posezu se zdá nějaká kratší i když ve skutečnosti je to dost velkej brouček.Ale to je spíš asi plus protože se do ní jakoby vboříte a ste s ní víc spojený.Přední brzda brzdí dobře ale pořád mam pocit že na 6pístky je to málo.Zadek mi nějak nechce brzdit.Kapalina už několikrát prolitá za novou,zadní brzdič vyčištěnej a rozhejbanej,nový desky,novej kotouč,ale pořád to nebrzdí.Pumpa tlakuje,nepropouští.Jak kdyby byl zvolenej blbej poměr pumpy k brzdiči.Pod sedlem je opravdu dost místa.Na CB 1300 to teda nemá.Tam by se snad schovala i nákladní Tatra.Ale nacpete tam opravdu dost věcí.Ventily u tohodle motoru sou fakt hlučný.Víc než u XJR.Ono taky v manuálu sou psaný ventilový vůle větší jak na embéčko.Rozměry gum sou bezva.Kdo by taky nechtěl 190kovej salám na zadku.Spolujezdec si celkem lebedí.Ale mam k tomu jeden poznatek.Má to tak nějak víc odstupňovanou sedačku takže při zrychlování vám baťůžek nerve pas ale brutálně sápe kozy.Mam ji rok a mam ji moc rád.Ale pořád vzpomínam na XJR a porovnávam co pan Suzuki udělal jinak a chybí mi to.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomixs
Tomixs napsal 31.03.15 v 20:12 10b.

Moc pěkná .

Hevy14
Hevy14 napsal 03.02.15 v 16:40

je to krasnej kousek .nehces hodit na youtube video se zvukem tech ladaku? taky me ceka porizovani a rad bych videl jaky to je

Kopriw
Kopriw napsal 16.07.14 v 09:15

Suzuki mi nesmi do baraku

Petr_TA
Petr_TA napsal 13.02.14 v 20:40 10b.

Mooooooc pěknej kousek

danny3716
danny3716 napsal 13.02.14 v 20:02 10b.

Co dodat prostě moooc krásná mašina Laďáky nemaj chybu a jestli mají taky tak pěkný zvuk jak vypadají tak je dokonalá

Více komentářů



TOPlist