Byl to mazel na první pohled.První máša s fakt velkejma koulema na kterou se nezapomíná.
První dojmy - U takové motorky člověk pochopí heslo ,,obsah ničim nenahradíš".Na 5ku se dá jet po městě 50 a po dálnici,pokud má člověk sebevražedné sklony, + - 220.Akorát sem pořád hledal další kvalt protože to pořád táhlo.Baťůžek si taky pochvaloval že je to bezva posezení a cestování.
Recenze
Naháče s velkym motorem sou bezva volbou.Dá se s nima pobroukávat na nízké otáčky aniž by to motor nějak ničilo a když se rozhodnete že za to vemete,je to celkem slušnej kotel.Chvilku trvá než si člověk zvykne na cvakání ventilů který je u vzducháčů prostě hlučnější než u vodníka.Jízda po ucpanym městě neni zrovna pohodlná protože se motor dost ohřívá a řídne olej.Chtělo by to minimálně o něco větší olejový chladič.Jinak při roztáčení na nejvyšší otáčky se motor zdá být pocitově agresivnější než třeba CB 1300 a neuvadá nahoře jako GSX 1400.Motor je prostě bezva.Brzdy plně dostačují.Jediná věc která mě prudila bylo že brzdová páčka nebrala hned od začátku ale až blíž k řídítku.Nepomohla ani repase brzdičů a pumpy a pancéřové hadice.Při prudkém brždění sem musel brzdit všema prstama protože se páčka dostávala až k rukavici.Zadek bez výhrad.Podvozek se prostě v zatáčkách nechová jako nejmodernější supersport ale stupačky se daj brousit bez čárkového kódu ve slipech tekže ok.Řek bych že trošku dělá s ovladatelností ten balón na přednim kole.Je hodně těžkej.Hodně je znát co se obuje.A dost blbě se shání.Spotřeba je okolo 8 litrů při normální jízdě.Ale člověk si to užije.Pod sedačku narvete tak maximálně zámek na kotouč,lékárnu,nářadí a žárovky.Tam je fakt málo místa.Celkově na mě mašina zapůsobila tak,že na ní nikdy nezapomenu.Spolehlivá a přívětivá.Takhle se má naháč chovat.