Moje druha velka japonka. Po te prvni jsem chtel zase Kawasaki a to ZRX. Tedy ne super rychlou kapotu, ktera me bude trvale svadet k blazneni ve vysokych rychlostech. Nakonec jsem koupil XJR.
Motorka koupena od Od majitele v DE
Výška jezdce: 196 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZRX 1100: Zadna v dobrem stavu nebyla k mani.
První dojmy - Sedim na ni, hrdlo stazeny, nadech, starter, blafla a pak se rozeznel cisty hluboky ton motoru. Jeste dnes si vzpomenu jak se mi nalila krev do tvari a ja se jen smal. Pak uz to slo samo.
Motorku bych doporučil pro - Pohodove moto i pro velke postavy. Mam temer 2metry a pres metrak vahy. Chtelo by to vsak upravit delku a pozici radicky i nozni brzdy.
Doplňky na motorce - Originalni stav. Jedinou upravou je o zub vetsi pastorek. Tuto zmenu jsem provedl pro opakovane razeni neexistujici 6ky a kvuli kratke a az prilis do sily postavene 1ce a 2ce nepouzitelne ve meste. Zmenu hodnotim s ohledem na zminena negativa pozitivne, moto ma stale dost sily.
Recenze
Byla to nahrada za ZRXo, ktere jsem nemohl sehnat. Letos je to uz 15ty rok co spolu brazdime silnice a jsem za to rad. ZRXo si jednou koupim, ale tuhle macinu uz neprodam. Je to proste kus a porad se mi libi.
Kdyz jsem ji privezl z DE, tak mela natoceno 12.000km, dnes ma necelych 50.000km. Chvili trvalo nez ji dal kamos se svym tatou dohromady. Byla sice od prvniho majitele se serviskou, ale mela odreny levy bok. Dnes jsem rad, ze jsem nepodlehl setreni a dal ji do originalniho stavu.
Protahl jsem ji po Evrope od Polska az po Gibraltar a vzdy me privezla bez problemu zpatky domu. Za celou dobu jsem resil jen saknouci gufero vidli a zarovku zadniho brzdoveho svetla. Letos v lete jsem ji po 5ti letech pustu (stavba RD a druhe dite) prevezl do Yamahy v HK. Kompletni servis, nova spojka, trubky vidli uz meli drazky a tak jsou komplet nove vc. strev. Stalo to vsak za to. Macina chodi jak svycary a mne to i pres pocatecni obavy zase bavi.
K jizde na XJR, resp. nahacich obecne asi toto. Ti, co se jim nahaci libi a maji chut se obcas porvat s vetrem, tak vi o cem to je a proc to chtej. Pro mne je zasadni dobry stav motorky, ktere verim a perfektne padnouci prilba a obleceni. Obleceni - vrstvy musi byt vzdy odpovidat pocasi. Pak je to radost.
Spotrebu uz ted neresim, jezdim okolo komina. Vedome se ted vyhybam nudnym rovnym usekum. Kdyz jsem tomu pri delsich cestach nalozil, tak hladovy oko bliklo kazdych 200km.
Pri navratu z Gibraltaru pred 10ti lety jsem na dalnici v DE zkousel maximalku. Zabalil jsem to pri 215 km/ h (digi tacho Sigma). Vic to neslo a navic cosi porad blikalo do zrcatek. Kdyz jsem zastavil dotankovat, tak jsem zjistil co. Foliove navleky brasen proti desti od Luise, na kterych byla nalepka s upozornenim "max.80 km/h" nevydrzeli napor me hlouposti a bicovali v carech me i moto.
Jizda ve dvou byla vzdy v pohode, XJR je kocar. Pozor vsak na pretizeni podvozku kvuli skrtani hlavniho stojanu v zatackach. Nejednou nas to v naklonu poradne nakoplo.
Na zaver se predem omlouvam za diakritiku a pravopis.
Leto 2018
Tak jsem po letech jezdeni konecne nechal predelat sedlo.
Puvodni calouneni uz vzalo za sve, sedlo bylo vysezene a gumove usazovaci terce vespod sedla vydrolene.
Po kratkem hledani upravce jsem se rozhodnul pro firmu Rutan z Liberce.
Sedlo jsem si nechal zvysit o 3cm, vylepsit o vyhrivani a pri jednom nechal vymenit i ty vydrolene terce za nove.
Hotove sedlo jsem obdrzel zpet cca za 2 tydny od odeslani.
Kvalita zpracovani me nadchla a macine to ted opravdu sekne.
Od prvniho momentu v novem sedle jsem vsak ze vseho nejvice potesen zmenou v rizeni. Motorka se sklapi do stran o poznani lehceji. Svolu roli patrne hraje jak zuzeni sedla u nadrze, coz je dusledek zvyseni od kraju ke stredu, tak i jeho vyrazne "pritvrzeni". Proste uplne jine svezeni nez s vysezenym originalem.
No a nyni uz se tesim na moment, az po zime vyzkousim vyhrivani na jehoz zapojeni jeste nebyl cas.
naháč?co víc chtít.
Je to mazel,jednou si jako druhou motorku koupim MT 01.Mám rád naháče a vítr
Klasická nesmrtelná lokomotiva, která rozdrtí vše, co se jí připlete pod kola .Měl jsem Bandita 12 r. v. 2000, takže vím o čem mluvím.
10b za to Carcassonne
Co říct, je to XJR a to mluví za vše !!!