renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Omar_Bomba
Vloženo 21.3.2013
Aktualizováno 24.10.2016
Zobrazeno 6 486x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje červená krasavica, po které jsem dlouho toužil. Snažím si ji trochu vymazlit a zatím se mi to celkem daří. Jde to pomalu, jelikož jsem hodně omezený financema. Vetšinou prachy vrazím do benzínu, než si kupovat nějakou zbytečnost

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Oproti GS 500 by jsem si moc nepolepšil, ikdyž bandit 00 až 04 je nádherný
Suzuki GSF 1200 Bandit: Měl jsem se jet na jednoho před Fazerem podívat, ale Fazer vyhrál, protože byl o 7 let mladší a možná až zbytečně silný na moje cestičky okolo komína
Honda CB 600F Hornet: Měl jsem ji v hledáčku, ale jen kvůli tomu, kdyby se našla za velice pěknou cenu
Suzuki GSX 750: Nádherná spolehlivá klasika, ale v mém okolí jsem při koupi nic slušného neviděl

První dojmy - Co mě zaujalo byl výkon nad 6t otaček(celkem mazec po GSku), pohodlí a velký úložný prostor pod sedlem(musím někdy vyzkoušet co tam všechno nacpu :-D ). GSko byl dobrý stroj, ale Fazer je o generaci jinde. Zatím mi vadí jen nízké plexi, od kterého šel proud vzduchu přímo do tlamy a na ramena(mám 190cm). A ještě mě serou skryté vady o kterých mi předchozí majitel nic neřekl(naštěstí všechno opravitelné).

Motorku bych doporučil pro - doufám, že pro mě :-D

Doplňky na motorce - koncovka Ixil, kufr, šírší řídítka, pancéřové hadice

Recenze

Klady
- pěkná motorka - červený fazer poslední model, krásně tvarovaná nádrž, přední maska a ten žebrovaný motor
- podvozek a brzdy - pro mě naprosto dostačující
- spotřeba - dlouhodobá spotřeba asi 5,6l a to si občas vytočím k omezovači
- výkon od nějakých 6,5-7t ot.
- celkem pružný motor a nedělá mu problém se plynule rozjet od 2t ot.
- úložný prostor pod sedlem
- vzpřímený posez a pohodlí
- objem nádrže 22l - hladové oko se rozsvítí okolo 300km. Cestovní tempem by mohl být dojezd k 400km a to je na takovou motorku opravdu dost
- klasické budíky s ukazatelem stavu paliva a dvou tripů

Zápory
- motor do 6t ot. - pro předjetí se musí podřazovat a často o více než jednu rychlost
- pro mě nedostatečná ochrana proti větru a myslím, že mi nepomuže ani vyšší plexi
- hodně lidí si stěžuje na nízké stupačky - hlásiče náklanu tam nemám, ale občas si zadrhnu špičkou boty (nejsem závodník)
- jízda se spolujezdcem je opravdu znát na zrychlení a podvozek už to moc nezvládá (160 kg zátěž)

15.3.2013 jsem prodal Suzuki GS 500E
16.3.2013 jsem se měl jet podívat na bandita 1200s(96), který byl kousek od mého bydliště(chtěl jsem ho překopat na Nko). Začlo sněžit, tak jsem si řekl, že to na zkušební projížďku dneska nebude. Tak jsem mrknul na net a objevil jsem tam tento padený Fazer, u kterého byla sleva. Tak jsem si řekl, že se na něho zkusím zajet podívat, protože se mi tento ročník líbil vic než bandit z 96. Dojel jsem a zjistil jsem, že motorka je jak z kosmetického, tak z technického stavu na tom hůř než se z inzerátu zdálo. Tak jsem začal stahovat cenu. Ještě před projížďkou jsme se dohodli na odpovýdající ceně, tak jsem ji šel projet. Naštěstí nebyl sněh, ale bylo "jen" mokro a zima. Jak jsem příjížděl ke kruháči, tak jsem hledal zadní brzdu, kterou jsem nenašel a musel jsem dobržďovat jen předkem, ještě když na pneu nebyl téměř viditelný vzorek. Pěkně jsem se vylekal, tak jsem to hned otočil a jel zpátky(dohromady asi 300m). Začli jsem se dívat co je s brzdou. Brzdovka byla úplně pryč a chyběl komplet spínač zadního světla. Tak jsem nakonec ještě usmlouval cenu a šli jsme sepsat smlouvu. Motorku kupoval před rokem s Freemoto, což je podle ohlasů velice seriózní bazar, tak jsem si říkal, že po motorové stránce by měl být OK(což se zdálo) a kilometry jsou nejspíš reálné(68800)

21.3.2013 najeto prvních 33km(celkem 68800km). Spojka, převodovka a motor se zdají být naprosto OK. Přední brdzy super, na zadku budu muset měnit desky(jsou nějaké doničené)

22.3.2013 dnes jsem zdělal masku, která půjde svařit(teda pokud se nedozvím, že posvařování vyjde dráž než koupě jiné masky). Zjistil jsem, že místo 6 uchytů na světla jsou schopné jen dva, takže to půjde taky na opravu(jsem si říkal, že ta kapota nějak moc vrže...)

23.6.2013 Na tachu překročeno 70t km. Mojich pouze 1200 km. Výkon zatím bohatě stačí, bál jsem se, ať to nedopadne jak u GS (jak jsem poprvé sedl na GSko, tak jsem byl unešený tím výkonem, ale to mě hodně brzo přešlo )

18.10.2013 tacho 72t km, mojích 3t km
Motorka šlape bez problémů, oleje neubyla ani kapka. Během dvou dní jsem dal 700km a musím říct, že je fakt pohodlná a jezdí se na ní krásně. Ze začatku mi ten výkon v nižších otáčkách nechyběl, ale teď už ho začínám víc a víc pociťovat. Zatím nemám v plánu moto měnit a když už, tak by jsem šel do silnější verze FZS 1000 nebo FZ 1. Ale první si tu moji pěkně vymazlím podle svého.

28.2.2015 tacho 79t km, mojích 11t km
Celou sezónu motorka naprosto bez problému, jen jsem doléval benzín a najezdil cca 7t km. Dnes jsem neodolal a musel ji trochu protáhnout a pořád mám úsměv od ucha k uchu, když se přiblížím omezovači na nižší stupně. Jsou silnější motorky, ale na ty silnice co mám okolo komína, je toho výkonu dost (když je to v otáčkách)

2.6.2015 tacho 80t km, mojích 12t km
Nové pneu Dunlop Roadsmart II, jsem zvědavý na výdrž a vlastnosti. Snad letos něco najezdím, zatím nic moc

18.6.2015 tacho 88t km, mojích 20t km
Moto po servise s novou koncovkou. Šlape jak hodinky, jen spotřebák se mění. Když jedu občas ve dvou, tak už je výkone nedostačující. Příští sezónu půjdu do silnější.

opravy, výměny a úpravy, které mám v plánu:

nefunkční palivoměr - opraveno 21.3.2013(68800km)
zadní brzda - opraveno (všechny díly se našly schováné v motorce) 21.3.2013(68800km)
nový olej a přední pneu - vyměněno 21.3.2013(68800km)
nefunkční spínač brzdového světla na přední brzdě - opraveno 22.3.2013
popraskaná maska a uchyceni svetla - opraveno 29.3.2013
stříknuté svody černou vypalovací barvou - provedeno 16.4.2013
zajištění hnacího kolečka na hřídeli - opraveno 18.4.2013
výměna řetězovky - vyměněna 12.5.2013
"laděná" koncovka - Tenax 12.5.2013
kufr s nosičem - slušně vypadající čína 3.8.2013
červené reflexní proužky na kolách - 23.11.2013
brzdové pancéřové hadice na předním kole - 23.11.2013
olej, filtr, zadní desky, jiné reflexní proužky, ložiska v předním kole, polep kapoty - 1.3.2014
nová zadní pneu Dunlop Sportmax QUALIFIER II - 23.5.2014(73800km)
leštění stupaček a víka alternátoru - 29.5.2014
nové přední kotouče s deskama - origo použité - 15.1.2015
širší řídítka - Lucas - 7.3.2015
koncovka IXIL - 4.3.2016

malé důlky na nádrži - zatím neopraveno
nový lak - zatím není
vyšší plexi - zatím není

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bikers01
Bikers01 napsal 26.10.15 v 00:31 10b.

Moc pekna

wsbk
wsbk napsal 03.06.15 v 08:08 10b.

Anders
Anders napsal 06.03.15 v 13:23

Nejhezci barevna kombinace u FZS600 rady. At Ti to jezdi!

Omar_Bomba
Omar_Bomba napsal 22.01.15 v 22:46

Piwell> Dík, ale ještě by ta moje chtěla doladit
Počkám si na nové fotky, snad si vzpomenu

Piwell
Piwell napsal 22.01.15 v 22:40

Hmmm, pěknej fejzr Já už tam laďák mam, i jiný plexi, jiný padáky atp., ale ještě jsem nenafotil ...

Více komentářů



TOPlist