PROFIL MOTORKY

Gilera Runner 200 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vorezpruti
Vloženo 29.1.2013
Aktualizováno 9.3.2015
Zobrazeno 5 992x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skůtr na hranici "maxíků", sportovní vzhled i chování, radost na něm jezdit

Motorka koupena od nová ze showroomu - AUTO-MOTO-MIX Chrudim je dealer prodávající motorky skupiny Piaggio, zkušenosti jen dobré.

První dojmy - Překvapila mě dynamika jízdy. Ve městě naprosto nedostižná věc, všichni plechovkáři jen blednou závistí když jim na semaforech zmizím. Při rychlostech 100km/hod+ začne plavat, ale to je daň za 13" kolo vzadu a jednoduchými "brýlemi", ale to je problém skůtrů všeobecně.

Motorku bych doporučil pro - Ať si ho koupí každej, kdo chce po městě jezdit rychleji, než je obvyklé.

Doplňky na motorce - zadní kufr, variátor Maslossi, NGK svíčka, údajně závodní fitry, po 5000km výměna zadní pneu(sjela se úplně sama)

Recenze

Stroj zakoupen za účelem rychlého přemísťování po městě s možností vyrazit i nadelší trasy. V úvahu ještě přicházelo Piaggio MP3 125ccm, ale v té době se nedalo sehnat ojeté a cenévý rozdíl cca 70 tisíc byl dosti výmluvný argument.

Jízda je až návyková, nemůžu si pomoct, ale přiznám se ,že s ní lítám jako hovado. Až do 08.04.2012 jsem se s ničím nepáral, ale tohoto data si místní hlídka Policie usmyslela, že mě pokutuje za příliš včasné najetí na železniční přejezd(červené světlo zhaslo až cca 1s potom, co jsem vyrazil vpřed) a dostal jsem za to vizitku v podobě 7trestných bodů. K těm čtyřem, které jsem stihl nabrat již dříve(2x po 2bodech za rychlost) se mi konto rozšířilo na celých 11bodů, které jsou jako opelichané lano nad propastí. Buďto se ho udržím, nebo padám. A od té doby a na jeho počest jezdím předpisově. Ale letos to zase rozhejbu.

Trošku ke stroji samotnému:
Jízda:
Jízdně stačí i na delší přesuny, momentálně dá max. cca 130km/hod(ještě jsem neskončil s úpravami motoru), ve městě je nedostižná.
Při brzdění se prakticky netopí, charakteristicky je to v podstatě sportovní náčiní(toto mi může spousta lidí vymluvat, ale zkuste se třeba s Hayabusou proplétat mezi auty v koloně), tento stroj totiž bez nápní váží jen necelých 140kg.

Úložné prostory:
Pod sedlem je prostor akorát na 1 itergálu, další schránky bohužel nečekejte. Samozřejmostí je možnost přidělat kufr na zadní plotnu. Mně se to moc nelíbí,ale mám ho kvůli dalšímu úložnému prostoru.

Spolujízda:
Spolujezdkyně si nikdy na nepohodlí nestěžovala, po vyzkoušení sedátka spolujezdce na Suzuki SV650 se chtěla hned vrátit k Runneru.

Ofuky:
Velice oceňuji "ofuky" na nohy, které se při chladu neskutečně hodí(umí to foukat teplý vzduch na kotníky).
Trošku lepší by mohly být brzdy, které po půl hodině ježdění stylem brza-plyn začnou vadnout.

Cena dílů:
Ceny náhradních dílů mě neuchvacují. Je to ital, tak je to drahý.

Závady:
Právě bušim hlavou o stůl, aby se mi vyhnuly závady(zatím žádná), stačí to, co rozbiju padáním.

Servis:
Servis je v pohodě, nejsem tele,abych neuměl vyměnit filtry a olej-takže svépomocí.

Spotřeba:
Tak tady je to trošku oříšek. Mám zjištěno, že se s tímto strojem dá jezdit někde kolem 3,5litru/100km, ale já s ním nejezdím pod 5L, spíš za 6L. Když si na to sednu, nedá mi to, a jedu furt "pilu"

Jízda II:
Nejlíp se cítí ve městě, kde prakticky nemá konkurenci(větší město+kolony)
Na okreskách jí to taky jde, na dálnici bych se asi neodvážil.
Nejsem si jist, zda se mám o terénu vůbec zniňovat. Tam nepatří, suchou polní cestu zvládne s přehledem, ale jakmile je jen trochu mokro, nemám se silničními pneu šanci.

Závěrem:
Momentálně čeká na drobnou opravu(po nehodě z úvodní foto). Letos se taky dočká dalšího "ladění" v podobě Malossi závodní spojky(nestíhá nový variátor).
Přemýšlím o zvětšení objemu, ale chce to ještě nějakou tu kačku mít:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vorezpruti
vorezpruti napsal 04.02.13 v 08:41

Vidím, že jsem předtím napsal poměrně zavádějící komentář o tom, jak jezdím. Jezdím poměrně agresivně, ale ve městě rozhodně nejedu kilo v hustým provozu. Spíš si užívám starty na křižovatkách, rychlé změny směru i rychlosti,kličkování mezi plechovkama. To vše v rychlosti do 70km/hod. Ne, že by se nedalo zabít se i při 20km/h... Na motorizovaném jednostopém čemsi jsem se vyválel už tolikrát, že jsem to přestal počítat, ale jelikož se snažím na silnici maximálně předvídat, přestal jsem počítat i to, co by se stalo kdybych... Dám Vám všem pak vědět, až se zabiju(to byl vtip)
Však se můžete přijet kdykoliv do Pardubic podívat, protáhnu Vás po městě, ať vidíte zač je toho hustej provoz u Parama

Med_věd
Med_věd napsal 02.02.13 v 01:18

No, zažil jsem už na silnici (zvlášť na motorce) hodně situací, kdy mi zachránilo kůži, že jsem nejel jako magor a byla šance na nějaký úhybný manévr. Takže klidně rychle, ale tam kde se to dá, ve městě bych byl opatrnej. P_del je to jen do chvíle než se něco stane. Jinak Runner je osvědčenej skútřík a Gilera vždycky dělala spíš sporovnější vozítka, taky jednu doma mám...

HQMario
HQMario napsal 01.02.13 v 12:22

Asi takhle: taky se rád prolítnu a trestné body nemám jen proto, že vím kdy a kde si to můžu dovolit a hlavně - zatím jsem měl kliku. Ale jestli lítáš jak magor po městě, tak ti to nemusí dlouho vydržet a nejenom díky trestným bodům. Jasně, dělej jak myslíš, třeba budeš mít kliku i při dalších bouračkách, ale k chlubení to rozhodně není, to mi věř.

burdus
burdus napsal 30.01.13 v 01:24 10b.

pěkná přeju hodně šťastných kilometrů

Více komentářů



TOPlist