jedním slovem: Srdcová záležitost!
První dojmy - Po divočině VFR jednoznačně klidnější záležitost.
Recenze
Při výběru to pán charakterizoval slovy: "...může se s tim klidně jet kochačka s choppery, ale zvládá i vyjížďku se supersporty a nemusí na něj čekat..." a to je přesné. V kostce - tahavý motor s krásně syrovým projevem, nízké těžiště, fantastický podvozek, bezúdržbový kardan, bezúdržbové chlazení vzduch-olej ...zkrátka po uživatelské stránce dotaženo k dokonalosti.
Asi zatím ten nejlepší podvozek, na kterým jsem v jedné stopě seděl, motor s chováním toho z auta, takže si nechá líbít courání se kolem 1100 otáček, ze kterého ochotně vystřelí nezávisle na tom, co je zařazeno za rychlost... Někdo namítne, že je to už motorka pro usedlé pány a je pravdou, že motor není nejvýkonnější, ale tomu, kdo ví přesně co chce, se odmění charakterem. Tahle motorka má prostě 'koule' a je to něco, co nesedne každému (fajnovkám pomasíruje velký boxer vibracemi ty jejich ), ale v Německu si šli svou cestou a udělali jednoznačně skvost. Já už jsem rozhodnutý, že stejně jednou zas budu tohle parkovat v garáži nejen jako "druhou" motorku a nejen ze sentimentu! Tahle motorka si to prostě zaslouží! (jen bych asi sáhnul po novějším dvousvíčkovém modelu.
Ať ale jen nechválím - asi jsem měl pech na konkrétní kus- koupil jsem kousek, který měl prý chybné jen čidlo ABS, ze kterého se vyklubala defektní celá jednotka ABS+centrál+posilovače a která se nedá jednoduše opravit, ale pouze vyměnit (bratru za 60 tis.), takže došlo na zlaté české ruce a přemostění brzd napřímo tak jako u 'obyčejných' motorek bez těchhle elektronických vychytávek! Dále jsem řešil drobnost - mechanické táhlo sytiče ovládající elektronický spínač do řídící jednotky aby dávala při startu bohatší směs (je to blbost, ale podstatná - tyhle 2 hrnky velikostí atakující píst z Avie totiž mají poměrně vysoký kompresní poměr, takže než stihne studený motor bez sytiče naskočit, odporoučí se vám baterka)... Celkově elektrika (konektory) není silnou stránkou téhle motorky.Poslední nectnost co jsem řešil - taky vesměs hloupost - zlobilo mě prosakující víčko doplňovacího otvoru na olej na jednom z válců...zkrátka levej hrnec i holeň neustále upatlaná od prosakujícího oleje...
Jo Báwo je Báwo...pokud ti cáká olej z nalévacího otvoru tak zkus vyměnit těsnící gumičku. Já mám 80.000 a zatím necáká!!
Dvouval,vzduchem chlazenej,pohon kardanem,výrobce Evropa tak to jsou dábelské konbinace na jednu motku .Přeju radost z jízdy .