renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rafff
Vloženo 21.9.2013
Aktualizováno 21.1.2014
Zobrazeno 5 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Poradnej kus motorky s prijemnou a vstricnou charakteristikou.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 R: Pekna ale uz za ne chteji dost prachu
BMW R 1150 GS: Osedlal sem ji a prisla mi zbytecne velika, r bylo navic tak nejak hezci

První dojmy - Prvni dojmy. Hm. Koupil sem ji a pak ji vezl v desti 200 kilaku domu. Mel sem z toho respekt a trochu strach kdyz sem koukal na kapky na skle Kreckova auta cestou tam. Strach zmizel po prvnich metrech, respekt vzdy na chvilku ustoupil jak sme se vic seznamovali, dovolil sem si vic a zjistil ze je to super ale respekt je furt trochu na miste. Kazdopane me hodne prekvapila neuveritelna stabilita podvozku, citelnost ovladani a na konci cesty kdyz uz sem si rikal jak to jede prijemne akorat tak sem za ni trochu vzal a pochopil sem ze ma jeste hodne pro me prichystano. Jede to jak milius kdyz se za to nerve, kdyz se za to veme jede to jak prase.

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv kdo to ma v hlave v poradku a chce jezdit na motorce.

Doplňky na motorce - Doplnky: ABS dual, vyhrivane rukojeti, kufry 2+1, chystam nejaky doplnit -napisu.
Vodotěsný obal na iPhona na řidítka





Sundán kšilt





nainstalován nový tacho a teploměr




Recenze

Zatim jen uplne prvni zkusenosti, urcite napisu vic. Stihnul sem ji zatim privezt a pojistit.
Jo a ted me napadlo ze byly vlastne uplne supr vyhrivany rukojeti - dost to pomohlo v ty prvni mokry a studeny jizde.
První klidná jízd (s Ba)... Konečne jsme se dostali k prvnímu klidnýmu projetí kolem dokola.
SPOLUJEZDEC: Jelo to pěkne i ve dvou, spolujezdec tam má hromadu místa...Vsuvka: V podstatě mě asi přemluvila ke koupi zkušební jízda s bývalým majitelem vzadu. Mám 183 cm a jsem cent i přesto sem tam měl spousta místa. Strašně mě to tam bavilo a nemohl sem se dočkat až se svezu i sám... Ale zpátky už k našemu ježdění.
AKCELERACE:Trochu překvápko pro mě bylo že se to docela často při razatním zatahání za plyn staví se spolujezdcem na zadní (teda spíš se začala zvedat hned sem vychlad, máme (doma) malou Emičku a tak na blbiny s mámou vzadu nejni moc prostor ). Stalo se mi to dvakrát dělám si z toho závěr že je potřeba při přidávání plynu přemejšlet. Takovou motorku sem zatim ještě nejezdil (Jawa 350 ani Suzuka GS500 neměla problém s plným kotlem).
TERÉN: Druhou zkušenost sem udělal při výjezdu z garáže přes překopanou zahradu kde sem hrabali vodu ( na mokrým jílu to bylo poněkud peklo ujet i těch 30 m , klouže to a je to těžký takže se to blbě koriguje).
ROZBITÁ SILNICE: Jinak jsem opětovně zjistil že ani rozbitý okresky (a to opravdu rozbitý = s ďourama a záplatama a ďourama v těch záplatách, ne jen tak jak každej brečí že nejezdíme v německu) tomu problém nedělají. Hrozně mě baví pomaličku se učit zatáčky, Je to krásně těžký/stabilní a když se pěkně pečlivě nasadí oblouček jede to jak po kolejích i na ne uplně rovný silnici. Přitom ale je to krásně lehounce a naprosto čitelně ovladatelný. Pokud to můžu porovn/at tak Suzuka byla mnohem neklidnějš, věděl sem o každým šlicu v silnici, říkal sem si že to asi rychleji v jedoucí motorkáři neřešej a nebojej se toho ale nenene = je to opravdu výrazně jiný/jednodušší a je to hodně motorkou.
ZVUK: Je to trochu hlučný - nic co by bylo nepříjemný ale připomíná mi to Fiátka 600 má to takovej podobnej zvuk. Jinak mě ale strašně baví že VŮBEC NEŘVE. I když se tomu dá napít tak to bručí jede jako prase ale neřve alébrž bublá/chrčí/vrní. Je to trochu až záludný člověk si musí uvědomit že to sviští 160 (dnešní max - až mě to překvapilo).
KRAJINA: strašně rád sem před lety jen tak kliďánko projížděl na 350 krajinou a čuměl sem z vršků do dálek, zbožňoval sem ten klid . Pak sem ho nějak neuměl na Suzuce najít .. a tady najednou zase byl. V něčem si ta 350 a báwo sou podobný (jsme v sekci krajinky!). Jen to tak bublá krajinou, měkounce projíždí zatáčky a mám pocit že kouká do krajiny se mnou...
OBLEČENÍ: doposud sem jezdil v bundě a kalhoty ani nic dalšího sem neřešil. Koupil sem si nový rajdky u Romana a je to paráda. Zima/nezima déšť/nedéšť koule a kolena v teple. Překvapení že to jde. Chce to ještě boty, asi vyšší, páč nízkejma pohorama teče voda do těch nohavic a efekt je v trapu. Páteřák pro pocit že sem něco udělal pro bezpečnost (nakonec je to docela prima).
BRZDY: má to duální (přední páčka brzdí i zadek) ABS. Brzdí to tak nějak rozumě, někde někdo poisoval jak to hned stojí, tak to mě nějak nepřišlo, pěkně se to dávkuje, zároveň to opravdu brzdí. Co mě trochu nevyhovuje - když vypnu klíčky nejede posilovač a opravdu to moc nebrzdí - pojíždění na místě není úplně prima.
STARTOVÁNÍ: tak to sem poprvý viděl na webu, žádný škrtnutí ale pěkně se to musí párkrát otočit jak motor u buldozeru. Nejdřív mě to překvapilo byl sem zvyklej na škrtnutí o startér ale teď mě to začlo bavit. Je to pěkný ho tak jako budit.

První větší výlet po Čechách (novohradky) 9/2013 viz deník Výlet

Motor : sžíváme se, čím dál víc sem z toho nadšenej, krásnej zvuk, maximálně příjemná charakteristika, výkon k dispozici hned. Neuvěřitelně příjemná věc s vlastním charakterem ale přitom moc dobře udělaná. Todle se fakt hodně povedlo.

Převodovka: tak tady se teprve začínáme sžívat. Jednak je to fakt hlučný řazení, to by tak nevadilo ale ne vždycky se podaří přeřadit a to opravdu docela nejni good (vedle toho že člověk vypadá jak magor co řadí poprvý v životě když to udělá trochu pod plynem) . Zatím se mi to povedlo "vyzkoušet" jen na rovině. Jedu trochu ostřeji, soustředím se místo na řazení na jízdu uberu/zmáčknu spojku, přeřadím nahoru, otáčky klesnou a po spuštění spojky nastane kratičkej masakr protože to v tom sice zachrastilo ale nepřeřadilo to takže najednou vůbec neodpovídaji otáčky rychlosti moto takže se na pár (zdá se mi že dlouhých ) mžiků zablokuje kolo a než mi dojde co se děje je to už v klidu ale ..uff...tohle teda musim potrénovat.

Brzdy: duální (páčkou na řidítkách brzdí obě) je fakt hodně pohodlná a příjemná věc ve spojení s ABS mě to přijde fakt dobrý.

10/2013
deník - výměna Tacho tacho
deník-sundání plexi plexi
deník-výletek zde
po dalších pár kilometrech jsme se trochu s tím slavným řazením nakonec sblížili. Je fakt že s rozumnýma botama v kterejch má člověk cit (tzn. ale nikoliv s "holinkama" který sou sice super proti dešti a zimě ale cit je nulovej ) je to celkem v klidu. Když si na to člověk trochu zvykne je to asi v klidu.
POCHVALA BÁWU znova a znova za ten MOTOR, to je báseň. Když chce člověk koukat po barvách kolkolem stačí 3000-5000 jen to tak vrní a vůbec to člověka nenutí, dá se vydržet i za autem jen tak polehounku, baví mě jak to pěkně přede spokojeně. Když se pak na lepší silnici nahromaděj auta před nosem a pára v kotli, tak stačí otočit heftem a nechat to vyšplhat nad 5000 a hnedle předvede ten stroj pak tak moc nádhernej zátah že se pak zas člověk musí přemáhat aby povolil a trochu si to užil...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kovca
Kovca napsal 30.03.17 v 11:23 10b.

AHOJ,CHCI SI JI POŘÍDIT. DOST SI MI POMOHL S VÝBĚREM. JEN BYCH CHTĚL VĚDĚT ZDA TO ŽERE OLEJ,MÁM KAMARÁDA A TEN TVRDÍ ŽE TAK DVĚ DECI NA 500 KM. MÁ ALE GS.

alterego
alterego napsal 22.05.14 v 22:16 10b.

pěkný strojek a zajímavý čtení,dík.

Tony.av
Tony.av napsal 05.03.14 v 18:54 10b.

Hezký stroj ...

cukero
cukero napsal 26.11.13 v 21:01

za clanok a pekneho Bawora, tak na toto sa tesim do buducej sezony za dva tyzdne bude takyto krasavec stat u mna v garazi

Jenik
Jenik napsal 21.11.13 v 20:45

Pěkná sestřička

Více komentářů



TOPlist