renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Maho
Vloženo 25.2.2008
Aktualizováno 13.1.2024
Zobrazeno 15 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 56 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


...krásná brambora,je to něco jiného než na co jsem byl zvyklý a to jsem chtěl.Mohla by mít možná víc kobyl,ale to mě nevadí, jede pěkně dvouhrnkově,má nízko těžiště a zatím se jen seznamujeme. Má originál plexi a držáky kufrů. Výbavu chci rozmnožit..

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Krasavec, suber brzdy, trochu nervoznější motor při konstantních nízkých otáčkách, ovladatelný a radost až na kost.

Doplňky na motorce - padací rám, kryty hlav válců, topcase, boční alu kufry, plexi, mlhovky, zastěrky na válcích a předním kolem, kryty rukojetí, rozšíření bočáku, držák navigace(s nepromokavým obalem), držák na petlahev, teploměr, kapsa na držáku stupačky, 12V zástrčka pod sedlem, vyvedení kablíku pro nabíjení na řídítka, uzávěr nálevky na olej na klíč, pin pro plus pól na startovací kabely, tobinátor, alu kufry, y svod, snímače tlaku v pneu, mosazné rychlospojky na palivových hadicích, tempomat na heftu, ovce na sedlo...

Recenze

Teď vás seznámím s mojí nejdelším vztahem který jsem kdy měl. Je to taková kombinace emocí a rozumu. Ze začátku to byla spíš náhoda, ale pěkně po pořádku. 2008 - Zkušenosti po 4 000km ? Velká spokojenost s podvozkem a brzdami. Motor se slušným krouťákem je taky z toho lepšího. Při opravdu hodně svižném tempu jsem se nedostal přes 6.8 l/na 100km dojezd tak 350-360km. Kardan-jasné plus a díky nízkému těžišti mnohem větší zábavnost než moje předchozí xj900... . bafo mě překvapilo a moc velká spokojenost. Oproti serii má chromované ventilová víka a kryt řemene alternátoru. Nicméně chci zmínit i to co mě na motorce nebaví. Převodovka, dost hlučná a to řazení. Pokud z jedna na dva skočí neutrál je to na prd a občas se mě to stane, no a pak ta sestava blinkrů ovládaná 3mi tlačítky... přilítnout do zatáčky, podřadit a k tomu blbnout ještě s blinkry když je to potřeba je někdy trochu moc najednou u xj900 jsem to stíhal vždy u bafa když jedu kudlu, nikoli a zrovna ten dvouvál by to někdy potřeboval. Taky dráha plynu je hodně dlouhá. Zvykl jsem si, ale tohle by chtělo zlepšit.

eRko není dokonalé, ale suma sumárum u mě klady totálně válcují mínusy. Takže vřele doporučuji. No a jak jsem psal nahoře rozmnožil jsem výbavu o origo boční kufry a topcase shad , a vyrobil jsem si vyšší plexi a pevně uchycenou podložku pod boční stojan.
pozn. nejenom pro revmatiky - považuji jako velice povedený tvar náfuků na chladiče oleje umístěný na nádrži protože parádně zakrývají kolena.

2009 - Zkušenosti po 20 000 km - Do půl roku se člověk s tou převodovkou sžije a už vím jak tam ty rychlosti cvaknout i z falešných neutrálů atd.. Moto si dále upravuji k obrazu svému tzn. kryty páček z 1150gs , kryty válců , mlhovky , větší 48l topcase Hepco&B. a vyrobil jsem si zástěrky pod válce. Chystám krytky na vstřikovače, bo jsou dost na ráně..

2010 - Zkušenosti 31 000 km - když si čtu školácké problémy se řazením... musím se smát. Dnes nechápu, že jsem s tím mohl mít potíže. Příčina problému je v tom že japonce stačilo polechtat řadičku a rychlost tam zajela jak po másle. U Bafa musíte řadit. Dodělal jsem držák na GPS a po všech úpravách se z roadstru stal parádní neokoukaný cestovatel - s kterým je radost vykroužit vracečku až na ucho. Ještě jsem si nechal vyrobit podložky na zvýšení řídítek a už opravdu nevím, jak bych si mašinu vylepšil, aby se mě jízda stala pohodovější. Opět musím vyzdvihnout to, jak málo si bafo vezme při svižném režimu jízdy. Při dálničním tempu kolem 130-140km/h jsem tankoval cca o dva litry méně než vstrom650 na nádrž. (měřeno při cestě z Portugalska). Pokud rychlost neklesne pod 55km/h řadím jen 5/6. eRko = pro mě radost.

2011 - Po 40 000 km připevnil jsem si na padák držák na 1,5 litrovou pet lahev. Šetří to místo v kufrech a je víc po ruce a koupil jsem KN vzducháč. Ze závad: odešly kuželíková ložiska v kardanu - měly nárok po těch ujetých km.
Byl jsem v Rumunsku a pro R1150R to zrovna není, ale přežili jsme. Dlouhodobé ambice jezdit na východ = špatné cesty mě tlačí do cendura, ale nic to nemění na kvalitách eRka. Neskutečně se mě nechce dát ho pryč. Prostě je boží.

2012 - Únor a zimní dumka – Při všech kvalitách které tento motocykl v originální nahé verzi má je zajímavé jak dobře může posloužit jako cestovatel. V dnešním provozu není 85 koní / 98Nm na pohotovostní hmotnost 245kg hodnota nikterak závratná, ale rozhodně se neztratíte. Za tu dobu co ho mám jsem samozřejmě už víckrát pocítil chuť na něco silnějšího, ale vždycky je něco za něco (spotřeba pneu, benzínu atd.) Na dálnici pro pohodlnou jízdu spíž než výkon omezuje aerodynamika, do 160km/h (3kufry a 42l tankvak) zrychluje opravdu svižně, pak už méně až se nakonec doloudá někde k cifře přes 190 km/h. Pro bezúnavný delší přesun po dálnici je nutné vyšší plexi. To moje opravdu funguje do 160. Úsměvná podmínka je mít nainstalovaný tankvak. Eliminuje při vzpřímeném posedu (díky dvou centimetrovým podložkám pod řidítky) veškeré turbolence. Překvapivá je i celková ochrana řidiče. Válce doplněné zástěrkami dobře chrání nohy, chladiče na bocích nádrže kolena, kryty rukojetí z modelu GS ruce a vyhříváni heftu je ve standartu. Opravdu z eRka jde udělat hodně dobrý cesťák. Přitom se jedná o krásný motocykl kategorie naked – roadster který odhaluje podstatu motocyklu ve své nejčistší podobě.

Při dovolených nebo cestách ve dvou používám tanvak Lojzo obsah 45l. Koupil jsem ho od kámoše jako jetý a měl už za sebou slušnou štreku. Je robusní konstrukce se dvěma nad sebou umístěnými komorami. Bez něj bych se těžko sbalil. Trošku jsem ho vytunil a magnety obšil tak, aby necestovaly a vždycky držely na svém místě. Další úprava jsou přišité popruhy k tanvaku které vedou pod sedlo. Popruhy jdou snadno rozepnout a zasunout sepnuté k sobě pod sedlo. Tanvak držel při rozumné náloži i bez nich, ale občas jsem ho po nákupu v marketu přeložil nerozunmě a pak byly popruhy nutností. Jo a ač je Lojzák jako almara, na budíky vidím.

Nejsem masochista, ale v dobrém oblečení a nemoku mám odzkoušenou říjnovou kochačku v alpách při -2 celsia. Lze tak cestovat sem-tam se zastavit udělat fotku a užívat si posezónní klid a zasněžené vrcholky hor (případně i kolem silnice .. ). Co mám zkušenosti, tak ti co jsou zvyklí na čtyřvál při prvním ochutnání eRka reptají na motor a jsou v rozpacích. Nejvíc jsem si toho všiml, když to odradilo jednoho potenciálního kupce. Ta unikátnost mě chytla ještě víc za srdce a dalšímu kupci jsem se už omluvil, že jsem si prodej rozmyslel. Ze začátku jsem si taky musel zvyknout, ale dnes považuji motor za jednu z věcí, kvůli které je bafo prostě super a k nezaplacení. Přitom přiznávám že když se k mokru přidá chladno, je to trochu prekérka a už jsem sebou při podřazení plácl. Zajímavý je systém duálních brzd s ABS a posilovačem . Přední páčka aktivuje přední i zadní brzdu, pedál jen zadní brzdu a brzdí to jako kráva. Výhody oceníte např. se spolujezdcem nebo dovolenkově nabalenou motorkou. Při zastavení do kopce na nezpevněném povrchu mohou obě nohy zůstat v kontaktu s vozovkou protože máte obě kola brzděné. Takže se nevalíte se zablokovaným předním kolem nekontrolovatelně zpět, ale pěkně stojíte na místě a čekáte kdy bude možné např. vyjet na hlavní atd.. Ta samá výhoda při jízdě po mokré trávě v kempu nebo zkrácení si cesty lesem po pěšině atd. ABS nemá smysl rozebírat snad jen že oproti GS není vypínatelné. Zmiňovaný posilovač je elektronický a tady bych viděl nevýhodu - 1. žere to dost baterku 2. Je to krám který se může porouchat a něco váží. 3. Při nastartování v kopci je třeba první zapnout klíček, aby mohla proběhnout diagnostika a až potom zmáčknout brzdu. Postup že sednu na mašinu zmáčknu brzdu a současně klíček ve spínačce je špatný a může vygenerovat chybu. Ale jak se již zmiňoval brzdí to neskutečně a zatím nejlepší brzdy které jsem kdy na moto měl a které jsem zkoušel vyjma snad Benelli TNT - ta brzdila skvěle. Nové modely 1200GS (r.v. 2010 a výš?) už posilovač nemají. Jak je to u 1200R nevím. Každopádně r1150r je skrytý talent a neznám jediného majitele kterého by tento motocykl nějak zklamal. Navíc dnes už nestojí ranec a je to tím pádem velmi atraktivní vstupenka do kategorie BMW boxer. Pozor hrozí návyk.

2012 zkušenosti po 53 000km ??? divím se že je o čem psát. Letos jsem navštívil kurz bezpečné jízdy a řeknu vám , dost jsem si posunul hranice ovladatelnosti a je zajímavé co se člověk naučí po cca120 000km v jedné stopě. Po průseru s první baterii která odešla po dvou letech (dává jí zabrat el.posilovač brzd), poctivě dobíjím nabíječkou Optimate4 u které je jako doplněk káblík se zásuvkou k baterii pro snadné napíchnutí. Ten jsem si namontoval a od té doby baterii nevytahuji (destilku jsem dolévat nemusel). Pneu jezdím už třetí sadu Roadsmart 1 bo poměr nájezd/vlastnosti/cena jsou nejvýhodnější. Je fakt že na mokro budou i lepší gumy. Nájezd zadní je kolem 10000km. Na D205 jsem měl přes 13000km, ale ty byly za mokra pokus o sebevraždu, takže pakliže se s mašinou za deště rádi kloužete, vřele doporučuji. Jinak letos motor zkonzumoval max. 0.6L oleje na 13000km a to je asi nejmíň co jsem zatím zažil.

únor 2015 zkušenosti po 60 000km ??? No jo no. Rodina se rozrůstá a kilometry spíš nepřibývají . Měl jsem krásnou závadu. Při zatočení řídítky doprava zhasly světla. Zjistil jsem to na technické a pak absolvoval 300km na smluvený podzimní komorní srázek. Luxusní cesta - za tmy. Závada byla v přelomeném kabelu u krku řízení. Tušil jsem to, takže závada byla nalezena i odstraněna rychle a zase svítím. Z nějakého neznámého důvodu jsem měl prasklinu na plexi, jezdil jsem s ním víc než rok, ale teď v zimě jsem ho z nudy zkrátil a převrtal otvory pro šrouby. Jsem zvědavý jak se bude chovat při jízdě a až bude víc času v garáži čeká nový kus plexiskla na výrobu vyššího štítku.
duben 2015 Tak jen postřeh který se dal čekat.
Zkrácení plexi o cca10cm prospělo vzhledu pokud je motorka bez kufrů, ale pohodlí je tak do 110km/h. Pak se zvyšuje tlak na helmu a dálniční tempo 140km/h je nepohodlné, takže jsem vyrobil nové vyšší a nyní mám k moto 3 plexi které jdou prohazovat

listopad 2016 zkušenosti??? Preventivně jsem nechal vyměnit před dovolenou velké ložisko v kardanu a protože jsem čekal nějaké to nudnější honění kilometrů po dálnici koupil jsem ovci (kůži) a udělal snímatelný potah na sedlo. Drží na dvou podélně umístěných gumách i když se postavím ve 100km/h do stupaček. Nějaký lepší pocit při sezení jsem moc necítil, v dešti je potřeba potah sundat, ale rozdíl byl v tom že ani po 1000km za den mě nebolela prdel a já si tu cestu užil.
listopad 2017
Letos jsem tunil kryty rukojetí, aby se dalo i za deště jezdit jen v rukavicích bez návleků. Výsledek trochu pomohl, ale ještě to musím poladit. Nepozorností jsem koupil špatnou baterii (od Varty)která měla 19Ah správný kód, rozměry atd., ale jen 100A. takže zřejmě se hodně vybíjela a nestačila se dobít. Nepomohlo ani že jsem ji občas napíchl na nabíječku. První odešla po 5ti měsících, reklamace uznána, druhá po 11ti, reklamace neuznána. Měl jsem s tím jen problémy a navíc u té druhé se moto při startu chovalo tak nestandardně že jsem nepoznal, že je to baterkou... Nabíječka ukazovala že baterka je ok, tak jsem to hodil na vozík a až v servisu se dozvěděl diagnózu. Takže jsem si zbastlil pin pro plus pól na startovací kabely. GS Adventure to má z výroby. Mimo jiné tím jde napájet cokoli na 12V. Plus pól na pin - mínus na kostru.

Loni mě odešla magnetické odepínací podložka/držák tanvaku, tak jsem jí poslal do Lojza a udělali mě přesně tu samou z nových materiálů, ale tvar zůstal zachován - díky. Musím ocenit přístup, protože to je už potřetí co řeším nějaký pozáruční servis s výsledkem maximální spokojenosti. Protože už skoro pět let jezdím sám pořídil jsem 35litrový nepromokavý válec s horním plněním od SW-motechu. Abych se vydrápal do sedla musím si tak nějak komicky povyskočit. Vůbec mě to nenapadlo že s příchodem vaku, je konec se šviháckým přehozením nohy přes eRko , před roztouženým dámským publikem. Nicméně do vaku hodím spacák samonafukovačku, deku, hamak a pořád je v něm dost místa. Takže jsem snížil výšku tanvaku odepnutím spodního mezistupně, není tak těžký a pohodlněji se sundává při tankování. Celkově mám všude více místa a rychleji se sbalím. Dříve jsem musel dost dbát na to co kde dám, abych se vlezl. Teď mám na delších tripech pořád rezervu.

A teď ještě jedna dumka nad charakterem motocyklu po 9ti letech v dobrém i ve zlém. O tom že se dá z eRka udělat fajn cesťák, tady bylo napsané už dost. Chci spíše popsat jak se mě jezdí. Standardní pozice je mírně předkloněná a řidítka příjemně široká. Brzdové hadice a lanka dovolí max kolem 2,5cm přizvednout + 1,5cm přiblížit řidítka což jsem udělal a pohodlí to značně prospělo. Při jemném ovládání plynu se motor vyboxuje i z relativně nízkých otáček. Jde to, ale nedoporučuji moc podtáčet i když to k tomu muže někdy svádět protože ten motor to dá. Typicky 50km v obci na 6ku. Slyšel jsem o různých neduzích takto „týraných“ boxerů. Při ježdění za sucha, není problém využívat celý potenciál motoru. Podvozek při dobrém stavu tlumičů podrží, brzdy jsou fakt parádní, ovládám jen dvěma prsty a já už dnes ani neumím dělat nic jiného než chňapnout za přední a díky kombinaci, posilovač, duál, ABS to všechno funguje a o nic se nestarám. Zadní brzdu používám jen při otáčení na pětníku nebo na šotolině tzn. naprosto minimálně. Nejméně příjemné je líné tempo, kdy se tak nějak blbě motáte v nízkých otáčkách. Motor to dá, ale je to o ničem. Bafo má rádo svižné tempo tak akorát na krouťák a i když ho jde honit na krev, nad nějakých 5500 ot/min to pozbývá smyslu. Díky bezvadné ovladatelnosti, ujedete v zatáčkách kde komu. Občas se stane že vás bude někdo brzdit, ale na rovince se karta obrací a nečekejte nějaké prohánění sportovních mašin. Obouvám už několik let Dunlop Roadsmart I a jednou jsem měl Roadsmart II, která je trochu lepší na přilnavosti na mokru a snad má o nějaký ten tisíc delší nájezd. Největší neduh Erka je pro mě jízda v dešti. Zadek si občas klouzne a vše proběhne tak rychle že většinou nestačím vůbec zareagovat. Pokud jedete v září nějakou klouzavou balkánskou asfaltku, kterých je tam víc než dost je to vážně vopruz. Guma při nepatrně rychlejším povolení spojky nepřenese krouťák a už se kloužete. Jednou jsem sebou kvůli tomu i plácl. Dovča, Alpy,déšť a zima.. Chvíli bokem jak na ploché dráze, pak se guma chytla, plac na druhou stranu a vystoupení z moto. Naštěstí to zachránil padák a kufr, ale i tak to není nic moc když jedete po prdeli z kopce kolem supícího kamionu. Když je fakt hnusně, chladno a jsem před zatáčkou moc rychlý, podřazuji až za zatáčkou. Taková jízda je na ho*no divná, únavná, otravná, ale když musím jet dlouho v dešti cítím že to jinak nejde. Se suchem jsem zase roadking. Možná jsou na vině pryže, nicméně spíš jsem preferoval nájezd a Roadsmarty jsem vždy sehnal za hubičku. Pokud má někdo jakoukoli zkušenost s pneu na Erko, podělte se.

prosinec 2019
Loni jsem pořídil konečně hliníkové kufry. Cosi od toho slibuji? Originál plastové byly sice skvělé, ale i při drobném pádu se snadno poškodily/ulomily a to na dovolené nechcete. Vybral jsem Big Husky velikost M a Bartus mě udělal tak šikovně nosiče, že kufry nejsou na šířku ani o centimetr širší než původní plastové. Tohle je fakt bomba v kolonách. Kam se vlezou řidítka, vleze se i zbytek. Ale bacha, oba kufry váží 11kg + lešení. Taky jsem si nechal namontovat panceřované hadice a originál tlumiče vyměnil za sadu od Hyperpro. Nicméně místo r1150r jsem použil r1150gs, takže pod motorem je o cca 4-5cm víc místa (18cm od nejnižšího bodu) a zdvihy mají větší rezervu. Musel jsem podložit bočák, na centrálu jsou obě kola v kontaktu se zemí, trochu to zhoršilo ovladatelnost a vlastnosti ve vyšších rychlostech, ale neměnil bych. Není problém přeskákat i hodně špatnou polňačku, vysoký obrubník atd. a v kombinaci s Continental TKC 70 jsem získal na nezpevněném povrchu větší jistotu. Záchyt reakce je původní i když na GS je o 2cm delší, nicméně zadek by se ještě více přizvedl a to už bych při zastavení marně plápolal nožičkami ve vzduchu... . Už tak mám při svých 170cm občas problém na zem dosáhnout a na nerovném povrchu to chce přemýšlet. Nevýhoda změny tlumičů za ty z Gs je i geometrie která se dost změnila a eRko je nakopnuté více na předek. Tzn. že je více nervoznější a až moc živé do zatáček. Při sjetých gumách má tendenci padat do zatáček a v menších rychlostech to chce občas i korekci. Je to daň ze NEbřichoplazectví když jsem v plné polní.
Poslední změna je namontování Y svodu, místo jak jsem zjistil pěkně těžkého katalyzátoru. Moto má vyšší fun faktor a tak nějak se více hrne do otáček a vpřed. Spodek je lepší, zvuk je stále civilizovaný, jen si při rychlejším tempu motor rád práskne do výfuku. Jsou to někdy pěkné prdy a ze začátku mě to trochu štvalo, ale pak jsem si zvykl.
A ještě jedna změna. Pořídil jsem náhodou za mrzkých 2000kč jeté plexi s originálním lešením na eRko od značky o které jsem nikdy neslyšel a je celkem pěkné a celkem dobře funguje, takže mírná estetická změna.

září 2021
Nic velkého se za ty roky neudálo. Jen nepromokavý tanvak od Giwi a sundal jsem plotnu na topcase protože jezdím už jen s rolkou, teda když jí potřebuji. Na plexi už předloni přibyl tobinátor, stejně jako nad levým válcem flaška s ventilem na umývání rukou... Ne nejsem úchyl, ale na dovče kde jsem často mimo asfalt atd. se mě osvědčila. Ve 134tis. km odešlo malé ložisko na talíři koncového převodu a to je vše. Blíží se naše 14 let spolu - to je víc než mám s manželkou

únor 2023
Tak v roce 2022 se udál parádní průzkum Pyrenejí, kdy jsem měl obutou sadu Anakee Adventure a osvědčily se. Jsem tak na polovině nájezdu a snad na nich těch 10-12 tis. km dám. Neuvědomuji si žádný větší problém ani za sucha, ani za mokra. Největší výzvou bylo sehnat přední 120/70 17 musel jsem jí objednat z Nizozemí. Nevýhodou je trochu vyšší cena oproti TKC 70. Mimo asfalt jsem ji téměř neměl možnost vyzkoušet, ale z toho mála se mě TKC 70 jeví na šotolině mírně lepší. TKC 70 zase na asfaltu nad 120-130 občas plavou (a nevyzkoumal jsem za jakých okolností-prostě občas) a přední se oskáče (známá vlastnost této pneu) Obě pneu hodnotím dobře.
Trochu obecného rychlo-srovnání:
---
Anakee bych dal 90%
++jízda za sucha
++jízda na mokru
+nájezd
-cena
Na delší dovolenou s mírnou ambicí na šotolinách skvělá volba.
---
TKC 70 85%
++nájezd
+jízda na mokru
+ výdrž zadní pneu (teoreticky14tis)
-cena
-občas není stabilní ve vyšších rychlostech
-přední pneu se oskáče
Na delší dovolenou s mírnou ambicí na šotolinách dobrá volba na šotoliny a na asfaltu podrží (Irán dala na otočku)
---
a pro srovnání ještě Roadsmart1 80% jeto asi 6 sad
++cena
+za sucha
-jízda za mokra - nic moc
-nájezd by mohl být i lepší
Vzhledem k ceně není špatná, ale na vodě opatrně.

Roadsmart2 85% jeta jedna sada
+cena
+za sucha
-jízda za mokra (je ale lepší než Roadsmart I)
-nájezd (je ale lepší než Roadsmart I)
Není špatná, ale na vodě opatrně.

Leden 2024
Tak loňskou sezonu jsem toho moc nenajel. Zase jsem měl zážitky. V Německu kousek za hranicemi se mě začal od zadního kola ozývat divný zvuk a po cca 12km jsem stál. Na vině bylo velké ložisko na zadním kole. Vydrželo cca 42 tis km, a to není moc. Nejhorší je že to moto zastaví tak rychle a je to konečná. Slyšel jsem že varovné signály se objeví s předstihem, ale já si ničeho nevšiml. Po rozebrání bylo vidět že klec ložiska je rozmašírovaná. Brody nejezdím..., fakt by mě zajímalo co se stalo.

A na konec jestli jste dočetli až sem. Už jsem spolu 16let... a musím říct že jedny z nejhezčích věcí, které jsem zažil a viděl byly spojené s tímhle starým Baworákem. Občas byly i chvilky krušné, ale těch krásných bylo víc a ať už je to jak chce, tak zážitků mám spoustu a o to jde, protože díky nim vím že to stojí za to.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Michal.72
Michal.72 napsal 12.01.24 v 17:25

AHOJ SUPER RECENZE , MOC FAJN SE TO ČTE . PŘEJI MNOHO ŠŤASTNÝCH KM

Beebo
Beebo napsal 06.09.23 v 20:19 10b.

Parádní recenze.
R1150R jsem si koupil nedávno a teprve se sžíváme. Je tady úplně všechno jinak než jsem byl zvyklý na XJR1300, ale už teď vím, že je to skvělá motorka a že mě chytla !

oldyno
oldyno napsal 12.05.23 v 21:08 10b.

Myschan
Myschan napsal 11.03.23 v 15:04 10b.

Super recenze a dlouhodobé zkušenosti. Ať slouží

Maho
Maho napsal 13.02.23 v 15:37

to Lázňa76: jj, a je to kus zajímavé motorky za pár peněz. Někdy bych si přál ještě jednu bez nosičů, plexi jenom tak nahatou, naleštěnou na blbnutí a kafe, ale to musím zpátky na zem - dvě stejné motorky...

Více komentářů



TOPlist