PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník aklenot
Vloženo 17.9.2012
Aktualizováno 29.12.2017
Zobrazeno 11193x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Kawasaki Versys 650 = má to dvě kola, motor a jede to !

Více fotografii

První dojmy - Moje Kawasaki, treti Kawasaki opet dvouvalec :-)

Doplňky na motorce - zásuvka 12V
držák zásuvky,
nosič hlavního kufru Kappa,
kufr Kappa 46 litrů,
boční kufry Kappa K21,
nosič bočních kufrů Kappa,
držák navigace na řidítka od SW motech + tasticka Navibag,
laděný výfuk leovince,
vyšši plexi MRA,
kryt chladiče versys,
padací rám SW motech

Recenze

Kawasaki Versys 650

Motor: ctyrdoby kapalinou chlazeny radovy dvouvalec
Objem: 649 ccm
Vykon: 47 kw(64k)
Hmotnost: 181 kg (sucha)
Objem nadrze: 19l
Predni vidlice: vidlice typu upside down 41 mm
Zavesení zadniho kola: kyvna vidlice monoshock bez prepakovani
Dojezd na nadrz: 406 km + cca 3 litry rezerva
Prevodovka: 6ti rychlostni
Predni brzda: dva kotouce, 300 mm ctyrpistkove trmeny
Zadni brzda: jeden kotouc, 220 mm dvoupistkovy trmen
Prední pneu: 120/70 17
Zadni pneu: 160/60 17
Vmax: zatím vyzkoušeno 197 km/h (TACHO)

Versys - nazev odvozeny od slova Versatile = Vsestranny a tak to i je !

O cestaku jsem uvazoval uz od jara. Kawasaki Z750S, ktereho mam, je sice rychlej, jezdi se na nem pekne, ale je to tak trochu nudna motorka, alespon pro me. Pred tim jsem mel dvouvalce a asi to ve me neco zanechalo. Stale jsem to ignoroval az to prislo na jistou mez, na ktere jsem musel zacit patrat a zkouset motorky. A ted jakeho dvouvalce ? Za sezonu najedu docela dost km, tak bych rad zkusil nejakeho cestacka. Od kamarada jsem si pujcil Suzuki DL 650 V-Strom a byl jsem ucarovan jak je motorka pohodlna. Jeste jsem koukal na Versyse u ktereho jsem si nebyl jisty, ze dosahnu na zem. V-Strom ma siroke sedlo ale je nizsi zatim co Versys je vyssi, ale sedlo ma uzsi ... po usednuti na Versysu me prekvapilo jak je proti V-Stromu uzkej a hravejsi. Cenovka u obou je temer stejna, jen Versys je novejsi a tak asi nebylo co resit. Par tydnu hledani na internetu a bylo jasny, ze i barva motorky je dulezita - stribny a modry Versys se mi opravdu nelibi. Narazil jsem na inzerat u Ostravy, bohuzel den pred tim nez jsem se mel jet kouknout se prohlidka odvolala, tak jsem se zajel podivat do Prahy na jineho a toho jsem si nakonec i privezl domu

Prvni kilometry po jizni spojce jsem si uzival motor, jak je krasne hravej a obratnej, hezky tahne od spoda a bubla si to pekne. Nerovnosti na silnici krasne polyka predni obracena vidlice, ktera funguje opravdu dobre. Tohle kdyby bylo na Z750S tak je ta motorka taky o fous lepsi, konecne se nebudu bat kdyz vyberu nejakou vetsi diru, ze me to vyhodi ze sedla Prvni zatacky jsem se docela obaval, kdyz se motorka pokladala sama do zatacky, ale uplne jinak nez jsem zvedav. Predek motorky jsem nemel par desitek cm od helmy, ale cca pul metru ? Dost zvlasti pocit, ale to jen nez si zvyknu

Motor jde krasne od spoda, jedna dva a skoro mam pocit, ze se to chce postavit na zadni. Na tehle motorce se opravdu nudit neda, tady nejde zaradit 6tku a jet stovky kilometry jakoukoliv rychlosti jako na Zedu, tento motor nuti ridice casto radit a to je prave to co jsem chtel. Kdyz se pusti plyn, brzdi to motorem docela hodne a to je dalsi vec, ktera mi chybela po dvouvalci.

Po 15 tisicih km na Zedu kdy jsem tvrdil, ze ma pohodlne sedlo musim uznat, ze jsem se dost zmylil ... Versys je uplne neco jineho, krasne mekke a pohodlne sedlo, nakonec neni ani tak uzke. Na tomhle stroji se da ujet stovky kilometru bez toho, aby me bolela prdel

Posez je vzprimeny a uvolneny, i spolujezdec si uzije a nebude trpet pri prejizdeni vetsich prejezdu.

Motorka ma tak trochu zvlastni UFO svetlo jako ER-6tka. Cely Versys ma dle me pritelkyne tupy vyraz, ktery udajne mam i ja, tak se k sobe idealne hodime

Versys se na ceskych silnicich moc nevidi a asi i proto jsem sel radsi do nej. Vzdycky jsem mel motorku, kterou nema kazdej jouda. Konec koncu V-Stromu je mraky, ale Versysu ?

Velmi kladne hodnotim prehledny budik, tachometr je digitalni, otackomer s rucickou coz je asi nejlepsi kombinace, vse nadherne podsviceno. Velmi dobra vec budou i varovna svetla, ktera se na motorce urcite neztrati. Dale asi automaticke zapinani svetel jako tomu uz bylo u Zeda, ale prvni zmena a pro me celkem sokujici, ze je na Versysu automaticky sytic, takze mam pri studenych startech o dalsi praci min, takze SUPER !

Prvni uprava, kterou jsem na Versysu bylo, ze jsem sloupnul osklivou samolepku na boku motorky, kterou tam dal majitel predemnou. Samolepka na nevhodnem miste a strasne bila do oci...



Samolepka je pryc a ja budu muset upravovat dal Versyse na svoji postavu. Merim 170 cm, takze snizit na tlumicich, kdyz ani to nepomuze tak se necha snizit sedlo o par mm. Stelovani uhlu pacek asi nebudu zminovat ...

Tak snad Versys vydrzi dlouho a bude me i dal bavit. Konecne je to motorka, ktera me nuti na ty motorce neco delat

Tak po 6ti tisich km muzu pridat dalsi info. Trosku vetsi motorka, se kterou v nekterych chvilkach trosku bojuju, ale to se lepsi. Po 21 tisich km jsem musel vymenit retezovou sadu, behem poslednich 1500 km se retez vytahnul o cca 5 cm a zacal pekne sustit, nedalo se to poslouchat. Investie do retezovky DID se vyplatila doufam Kde je motorka doma jsou hory a horske sinicky tam se chova uplne nadherne, prijemne obratna a ani ne tolik rychla, ale citite se jak velkej cestovatel. Behem mych 6ti tisic km se nic vazneho nestalo, ba naopak. Versys dela radost a to jednu za druhou. Citim se na nem paradne, dobre ovladatelnej, dobre to brzdi i kdyz neni potreba vubc brzdit, motor si umi v pripade nouze hodne pomoc sam a to perfektnim brzdenim, kdyz k tomu pridate brzdy tak stojite na miste za chvilku. Na oplatku, ze Versyse nekam vemu se mi odvdecil spotrebou a to 3,8 litru na 100 km. Vyzkousen i najezd na nadrz, suma je celkem velka na 19 litru 406 km (To se teprve rozsvitila kontrolka) a s timhle najezdem jsem strasne moc spokojenej, jiny za tuto dobu tankuji po druhe a ja si stale jedu svoji prvni nadrz

Jak jsem psal, ze budu snizovat nic takoveho se nekonalo. Proste jsem si zvykl a i mi to nakone vyhovuje. Jedine co mi chybi ve vybave jsou uz jen padaky a ty snad pres zimu budou.

Za me je Versys dokonala motorka, u tehle motroyk zustanu asi trosku dyl Na dnesni ceske silnicky bude potreba stejne brzo enduro. Ma kvalitni tlumice, ktere funguje na vybornou, necitite prakticky zadne diry (jenom ty velke), vse plne nastavitelne.

11.8.2013
Tak jsme po velke dovolena doma. Cilem byla Bosna a Hercegovina, Chorvatsko a Slovinsko. Versysu se libilo hlavne v Bosne a ve Slovinsku v horach a nadhernych klikatych silnic. Motorka krasne ziva, nikde neumirala. Zadna znamka nedostatku vykonu a odmenil se velmi peknou spotrebou 3,5l/100km a pak, ze Versys nejde dat spotrebou pod 4 litry jak jsem se docetl Nyni spolu mame najeto pres 10 000 km za necely rok a furt me ta motorka nenudi ba naopak, stale se tesim na dalsi a dalsi vyjizdky ci spise cestovani do neznama. Zatim je Versys bez jedineho problemu ... jen menim olej, cistim a mazu retez a leju benzin Toho se tam vejde 19 litru do nadrze a vydrzi vam odhadem na 450 km, coz je nadherny.

Navstivene zeme:
- Polsko
- Slovensko
- Madarsko
- Slovinsko
- Bosna a Hercegovina
- Chorvatsko
- Italie
- Rakousko

Pneumatiky - mnou jezdene:

Predni
- Dunlop Sportmax Roadsmart - 120/70 R17 (16 000 km)
- Dunlop Sportmax Roadsmart - 120/70 R17

Zadni
- Michelin Pilot Road 2 - 160/60 R17 (od koupe az po vymenu 7700 km)
- Dunlop Sportmax Roadsmart -160/60 R17 ( pres 12 000 km)
- Dunlop Sportmax Roadsmart -160/60 R17 ( 9500 km)
- Dunlop Sportmax Roadsmart II -160/60 R17 ( nyní )

Spotreba:
- minimalni - 3,5/100km
- bezna - 4,2l/100km
- maximalni - 5,2/100km

Ujete km:
- Sezona 2012 - 2057 km
- Sezona 2013 - 12 443 km
- Sezona 2014 - 6500 km
- Sezona 2015 - 4127 km
- Sezona 2016 - 2128 km
- Sezona 2017 - 2899km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 01.10.16 v 07:35 10b.

Emper
Emper napsal 12.08.16 v 08:16 10b.

posejpik
posejpik napsal 25.01.16 v 02:44

Lépe bych to nevystihl!! Super profil... Je vidět, že jsi srdcem opravdový motorkář

Více komentářů



TOPlist