PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jetelíček
Vloženo 22.5.2011
Aktualizováno 27.8.2012
Zobrazeno 6076x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


mazel, kráska na dvou kolech s pořádným srcem..

Více fotografii

Recenze

Posaz, ergonomie

Velké široké sedlo mi na začátku když jsem motorku kopil připadalo až moc měkké a jednoduché, ale nakonec se ani po celodenní jízdě neprosedělo a musím ho pochválit.Nic mě nebolelo ani po 1100km v sedle, dojel jsem domů dal si sprchu a sedl na Versyse a jel se ještě projet…  Sedlo nutí k náklonu dopředu na široká řídítka, sedíte na vysoké a krátké motorce, nádrž stisknutou mezi stehny a jste pánem provozu, díky výšce očí máte dokonalý přehled nad auty. Díky vyššímu cestovnímu plexi jsem plně schován před proudícím větrem.. Už nemusím umývat helmu od mušek .

Brzdy

Bývalý majitel nechal namontovat pancéřovky a brzdové desky ,,BREMBO,, to je u versyse si myslím udělat v prvé řadě protože podle testů originál desky nestojí za nic.. ale teď k brzdám:
Při prudším stisku přední brzdy se motorka citelně ponoří dopředu a je třeba počítat s tím, že to třeba před zatáčkou trochu rozhodí rozložení hmotnosti. Přední brzda má slušný nástup, ale při razantnějším brzdění je horší ovládaní přední částí motorky raději si přidávám zadní brzdu ale chce to být hodně opatrný. Ve dvou ji používám častěji abych nemusel každou sezonu kupovat přední desky…

Odpružení

Náklony i překlápění mezi zatáčkami jdou na tak vysokou motorku opravdu perfektně. Z vysokého posazu si člověk každý náklon opravdu užije. Díky delším zdvihům poberou i velké nerovnosti, ale přesto podvozek při jízdě působí tuhým a pevným dojmem. Zkrátka skvělá kombinace, která dovoluje ostřejší svezení s jistým řízením i na hodně rozbitých silničkách. Opravdu velké díry nebo hupy vám ale naservíruje rovnou do řídítek. Bude jen na vás, jestli si odpružení nastavíte na poklidnou cestovní vlnu nebo naopak na sportovního tvrďáka, protože zadek umožňuje nastavení předpětí pružiny a útlumu, přední obrácená vidlice umožňuje nastavení předpětí a na jedné trubce i odskoku. Já mám nastaveno něco mezi na přední odpružení ani nechytám akorát když jedu naložený tak si přidám jeden zoubek na zadním odpružení ať je o pohodlí postaráno…

Přístroje, ovladače

Přístrojová deska je přehledná a díky bílému otáčkoměru i moc hezká a posiluje sportovní dojem z jízdy. Otáčkoměr, tachometr, kontrolky a stav počitadla je dobře přehledný z každého uhlu, akorát přepínání ujetých km a času je docela na dlouhou ruku a při jízdě hůř ovladatelné..
Ovladače na řidítkách jsou standardní, páčky brzdy i spojky jsou stavitelné (brzda na 3. , spojka na 4.). Zrcátka se při některých otáčkách trošku třepou, vidět do zadu jde celkem dobře.. Ovládání páčky převodovky a zadní brzdy jsou dobré. Potkávací žárovku jsem vyměnil za 100W protože ta 55w neměla takovou účinnost.

Spolujezdec a cestování, spotřeba

Spolujezdec sedí o hodní víš než řidič tak má dobrý výhled sice na něj více fouká ale nikdy si batůžek nestěžoval Stupačky spolujezdce jsou příjemně nízko a vepředu i náklon sedačky je skloněn dopředu to se dá využít při sportovnější jízdě kdy se batůžek přestane opírat o kufr a přilepí se k řidiči aby se mezi nimy netvořil vzduchový vír..
Cestování jsem s versysem už trošku zažil jak sám tak i ve dvou vždy jsem byl moc spokojen a bylo jedno jestli jsem jel 200km nebo 1000km vždy bez jakýchkoliv problémů a nějakých bolestí zad či nohou, ruk a krku..
Dlouhodobou spotřebu mám do 5L/100km (najeto 9500km). Při ježdění do práce dokážu jezdit i za 4,5L a při ostré jízdě to nevyleze přes 6L.. Nejdelší jízda byla do Itálie necelých 1100km a z toho 1000km po dálnici tempem 140-160 km/h spotřeba pohybovala 5,2-5,4L/100km.

Motor, převodovka

Řadový osmiventilový dvouválec o objemu 659 ccm, byl poladěn s větším důrazem na střední otáčky a výsledkem je opravdová lahůdka. Výkon 64 koní při 8000 ot/min a krouťák 61 Nm při 6800 ot/min. Motor má v každých otáčkách slušný zátah a odpadá neustálé podřazování před předjížděním. Prostě když se objeví skulina v provozu nebo se silnice za zatáčkou nečekaně narovná, stačí vzít za plyn a Versys se energicky hrne dopředu. Motor od 2tis. ot. do 5tis. ot. Se jen tak sbírá ale to co se děje od 5tis. ot. do nějakých 8tis. ot. je nepopsatelný zážitek.. ale při cestovaní se většinou pohybuje v pohodovém pásmu 3-5 tis otáček. Při jízdě se docela projevují vibrace. V nižších otáčkách je pocítíte v řidítkách, ve vyšších otáčkách zase zabrní nohy. Přesto ale tyto vibrace při kratších projížďkách spíš zesilují požitek z jízdy. Převodovka je přesná a docela rychlá a to že řazení je poměrně hlučné a řachavým zvukům se zvláště u nižších kvaltů nevyhnu na to jsem si už zviknul z předchozí er5ky.

NĚKTERÉ POZNATKY JSEM SE DOČETL V TESTU NA MOTORKÁŘÍCH A DOPLNIL JE O MÉ ZKUŠENOSTI!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
martaass
martaass napsal 25.02.15 v 17:47 10b.

Velmi zadařilá kombinace (parádní nástřik) ať slouží

tomixx
tomixx napsal 28.01.14 v 09:31

moc pekne

tomixx
tomixx napsal 28.01.14 v 09:30

Více komentářů



TOPlist